Prima aankoop.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:08 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Het mooie is dat heel de Kuip dit weer over 2 wedstrijden gaat roepen. Daarna laat die kerel weer niets zien en heeft heel de Kuip vanaf het begin geroepen dat het een miskoop was en een miskleun is.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:09 schreef Casestudy het volgende:
Als voorbeeld: 91% van FR12 vond dat Van Geel goed ingekocht had aan het begin van het seizoen. Ga daar nu eens lezen
Kunnen we wel reageren met "lol FR12! " maar zo'n 90% van de kuip bestaat uit zulke figuren.
Gelukkig zeg je het zelf al. FR12 is maar net hoe de wind waait. Datzelfde geldt met hun bezoekers.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:09 schreef Casestudy het volgende:
Als voorbeeld: 91% van FR12 vond dat Van Geel goed ingekocht had aan het begin van het seizoen. Ga daar nu eens lezen
Kunnen we wel reageren met "lol FR12! " maar zo'n 90% van de kuip bestaat uit zulke figuren.
Ja, net als hier dus.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf al. FR12 is maar net hoe de wind waait. Datzelfde geldt met hun bezoekers.
En datzelfde geldt voor de Kuip. Kijk eens rond op het vak man. Het totale IQ komt niet echt uit boven de optelsom van de rugnummers van de spelers zegmaar.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf al. FR12 is maar net hoe de wind waait. Datzelfde geldt met hun bezoekers.
Eens. Ik zal ook nooit mijn kinderen naar een wedstrijd meenemen. Te veel debielen.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:17 schreef Casestudy het volgende:
[..]
En datzelfde geldt voor de Kuip. Kijk eens rond op het vak man. Het totale IQ komt niet echt uit boven de optelsom van de rugnummers van de spelers zegmaar.
Op welk vak sta je?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik herken dat dus helemaal niet maar misschien ben ik dan zelf wel een van die debielen.
Je maakt een grapje toch?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens. Ik zal ook nooit mijn kinderen naar een wedstrijd meenemen. Te veel debielen.
Y3quote:
Aan de lange zijde kan t prima toch?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens. Ik zal ook nooit mijn kinderen naar een wedstrijd meenemen. Te veel debielen.
Ok dan.quote:
Ok. Maar wat is de reden dat je je kinderen niet meeneemt?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Mijn broertje is daar weer anders in, die neemt zijn jongens wel mee.
Wauw wat een aannames, ik ben half Surinaams, kalend, de dertig gepaseert en werkte, tot de reorganisatie, bij een van de grootste banken van Nederland.quote:
W1 en W2, heel geel, en Z4 kent wel dermate veel debielen dat ik daar niet met mijn kinderen zou gaan staan. Laat staan Y, daar mag je meteen een bom op gooien.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Maar wat is de reden dat je je kinderen niet meeneemt?
In elk vak zitten wel een paar debielen maar in de meeste vakken zitten ook meer dan genoeg mensen die puur voor de wedstrijden komen en die je nieteens hoort.
Omdat ik liever niet heb dat ze elke 2 minuten iets over 'kankerjoden' e.d. horen roepen.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Maar wat is de reden dat je je kinderen niet meeneemt?
In elk vak zitten wel een paar debielen maar in de meeste vakken zitten ook meer dan genoeg mensen die puur voor de wedstrijden komen en die je nieteens hoort.
Ik zit op geel en dat beeld wat je schetst strookt totaal niet met de werkelijkheid.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:27 schreef Casestudy het volgende:
[..]
W1 en W2, heel geel, en Z4 kent wel dermate veel debielen dat ik daar niet met mijn kinderen zou gaan staan. Laat staan Y, daar mag je meteen een bom op gooien.
quote:Op maandag 8 februari 2016 15:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wauw wat een aannames, ik ben half Surinaams, kalend, de dertig gepaseert en werkte, tot de reorganisatie, bij een van de grootste banken van Nederland.Zal wel aan mij liggen maar ik vind het gezelliger dan op de tweede ring een beetje zittend naar de wedstrijd kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |