abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2016 @ 12:10:59 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159750656
Waarom maken mensen zich toch zo druk om columns?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 12:13:15 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159750698
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:10 schreef Happel het volgende:
Precies. Een column daar mag je opschrijven wat je wilt, dat is een opinie en geen waarheid.
Iets wat prima de lading dekt in Willem zijn geval.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159750719
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:08 schreef onlogisch het volgende:

Dat gaat in samenspraak met de trainer. Wat eens te meer aangeeft dat Gio nog niet capabel genoeg is voor het vak.
Haha, nee. Laat trainers alsjeblieft vooral NIET tegen het aankoopbeleid aan bemoeien. Ooit gehoord van ene Ruud GUllit?

quote:
Lees de afgelopen topics nog eens door? :D
Jij doet de bewering: kom jij maar met quotes.

quote:
Dat heb ik al eerder gezegd. Het lijkt er steeds meer en meer op dat project Gio faalt. Dát stukje kan je hem niet kwalijk nemen. Maar dat het gegeven plaatsvindt, kan je niet ontkennen.
Wat is het alternatief? We wisten al dat we geen Koeman gingen binnenhalen. Nu Gio eruit gooien is het domste dat je kan doen.

quote:
Hoezo domme retoriek? Je mag ze toch aanspreken op hun fouten? Ik snap niet zo goed wat de opmerking "Pelle en Guidetti zijn niet toe te schrijven op het conto van Van Geel". inhoudt in dit geval.
Goeie wissels door hem zijn "geluk", foute opstellingen of te laat wisselen cq. het niet "juist" neerzetten in het veld is "zijn fout". Dat is niet eerlijk. Als je de negatieve dingen aan hem wil koppelen (een opstelling maken die niet blijkt te werken), dien je ook de positieve zaken aan hem toe te schrijven (het "de juiste kant op vallen" van het dubbeltje, wat meermaals overigens door direct interveniëren van Gio in de vorm van wissels gebeurde).

quote:
Dat vind ik ook nog te vroeg. Maar nog 3 of 4 verliespartijen erbij en het Legion eist zijn hoofd.
Het legioen heeft niets te eisen en ik geloof er geen reet van. Iedereen is gezapig.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 12:22:22 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159750829
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:14 schreef Casestudy het volgende:

[..]

Haha, nee. Laat trainers alsjeblieft vooral NIET tegen het aankoopbeleid aan bemoeien. Ooit gehoord van ene Ruud GUllit?
Nou, volgens mij is het heel gewoon dat de stem van de trainer gehoord wordt in het aantrekken van spelers. Maar ik zal er wel naast zitten :')
quote:
[..]

Jij doet de bewering: kom jij maar met quotes.
Waarom zou ik? Om mijn punt aan jou te bewijzen? Haha, kom op zeg.
quote:
[..]

Wat is het alternatief? We wisten al dat we geen Koeman gingen binnenhalen. Nu Gio eruit gooien is het domste dat je kan doen.
Een alternatief is een coach die wel weet hoe hij met het bijltje moet hakken. Gio lukt dat overduidelijk niet. Dat zie je wel aan zijn tactisch onvermogen over de laatste 10 wedstrijden.
Hij staat onder grote druk en ik vermoed dat ie er niet mee om kan gaan.
quote:
[..]

Goeie wissels door hem zijn "geluk", foute opstellingen of te laat wisselen cq. het niet "juist" neerzetten in het veld is "zijn fout". Dat is niet eerlijk. Als je de negatieve dingen aan hem wil koppelen (een opstelling maken die niet blijkt te werken), dien je ook de positieve zaken aan hem toe te schrijven (het "de juiste kant op vallen" van het dubbeltje, wat meermaals overigens door direct interveniëren van Gio in de vorm van wissels gebeurde).
Jij vond bijvoorbeeld de reeks onterechte strafschoppen van Feyenoord de kunde van Gio? Of het seponeren van diverse zaken waardoor spelers gewoon opgesteld konden worden? Haha, rot toch op man :D
quote:
[..]

Het legioen heeft niets te eisen en ik geloof er geen reet van. Iedereen is gezapig.
Het legioen is krachtiger dan menigeen denkt. Jij zou dat als geen ander moeten weten.
4045
onlogisch
pi_159750849
Gullit was extreem met al die tropische verrassingen van bevriende makelaars. Anderzijds zou het toch vrij kansloos zijn als V Geel spelers kocht zonder dit ergens met Gio kort te sluiten :') .
blablablabla
pi_159750952
Wat GvB laat zien geeft weinig blijk van potentie als trainer. Dat voorop. Maar:

Je hebt voor een beginnende trainer gekozen, dan moet je hem ook minstens een jaar de kans geven om wat neer te zetten. En ja, dat past niet bij een topclub, want daar moet gewonnen worden. Daarom had je hem ook niet aan moeten stellen, maar hij zit er nu eenmaal. Weer een voorbeeld van dat beruchte gebrek aan topsportklimaat?

Kijk naar Cocu, die bakte er ook helemaal niks van zijn eerste jaar, en hij had echt wel beter materiaal. Je kan je nog steeds afvragen of Cocu een goede trainer is, met de huidige PSV-selectie wordt Mario Been nog kampioen.
pi_159750973
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is het heel gewoon dat de stem van de trainer gehoord wordt in het aantrekken van spelers. Maar ik zal er wel naast zitten :')
"Wij willen [speler] halen."

"Ja. Doe maar. Extra opties zijn altijd fijn"

Zie hier de reactie van 99,999999% van het trainersgilde.

quote:
Waarom zou ik? Om mijn punt aan jou te bewijzen? Haha, kom op zeg.
Oh het is dus onzin, zeg dat dan meteen.

quote:
Een alternatief is een coach die wel weet hoe hij met het bijltje moet hakken. Gio lukt dat overduidelijk niet. Dat zie je wel aan zijn tactisch onvermogen over de laatste 10 wedstrijden.
Hij staat onder grote druk en ik vermoed dat ie er niet mee om kan gaan.
Zo'n alternatief is er niet op korte termijn.

quote:
Jij vond bijvoorbeeld de reeks onterechte strafschoppen van Feyenoord de kunde van Gio? Of het seponeren van diverse zaken waardoor spelers gewoon opgesteld konden worden? Haha, rot toch op man :D
Seponeren van zaken was geen geluk maar terecht. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dit dat. Verder kan ik mij één onterechte strafschop heugen, populist.

Ondertussen hoor ik je nog steeds niet over de meer dan 4 'gouden' wissels waar de wisselspeler het winnende doelpunt maakte.

quote:
Het legioen is krachtiger dan menigeen denkt. Jij zou dat als geen ander moeten weten.
Ach rot toch op joh hansie
pi_159750999
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Wat GvB laat zien geeft weinig blijk van potentie als trainer. Dat voorop. Maar:

Je hebt voor een beginnende trainer gekozen, dan moet je hem ook minstens een jaar de kans geven om wat neer te zetten. En ja, dat past niet bij een topclub, want daar moet gewonnen worden. Daarom had je hem ook niet aan moeten stellen, maar hij zit er nu eenmaal. Weer een voorbeeld van dat beruchte gebrek aan topsportklimaat?

Kijk naar Cocu, die bakte er ook helemaal niks van zijn eerste jaar, en hij had echt wel beter materiaal. Je kan je nog steeds afvragen of Cocu een goede trainer is, met de huidige PSV-selectie wordt Mario Been nog kampioen.
_O_

Verder was de aanstelling van die treinkaper natuurlijk in den beginne al belachelijk bij een club als Feyenoord. Zet zo'n man lekker twee jaar neer bij Excelsior en NEC ofzo en dan mag hij een keer bij ons komen ruiken.

Maargoed, kan je dat Gio aanrekenen? Ik dacht het niet.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 12:35:40 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159751056
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:31 schreef Casestudy het volgende:

[..]

"Wij willen [speler] halen."

"Ja. Doe maar. Extra opties zijn altijd fijn"

Zie hier de reactie van 99,999999% van het trainersgilde.
Gio fits the bill. Zouden zomaar uitspraken van hem kunnen zijn ja. Die vent zegt zo weinig met zoveel woorden.
quote:
[..]

Oh het is dus onzin, zeg dat dan meteen.
Nee, dat is het niet.
quote:
[..]

Zo'n alternatief is er niet op korte termijn.
Er zijn zat trainers met een sloot aan ervaring. Alternatieven genoeg. Het hoeft natuurlijk niet per se een Nederlander te zijn, of iemand met affiniteit met de club. Ik denk niet dat ik dat hoef toe te lichten als je kijkt naar de resultaten van de afgelopen 15 jaar.
quote:
[..]

Seponeren van zaken was geen geluk maar terecht. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dit dat. Verder kan ik mij één onterechte strafschop heugen, populist.

Ondertussen hoor ik je nog steeds niet over de meer dan 4 'gouden' wissels waar de wisselspeler het winnende doelpunt maakte.
Ik zeg toch ook nergens dat ie alles fout doet :?
quote:
[..]

Ach rot toch op joh hansie
Ok Hans.
4045
onlogisch
  maandag 8 februari 2016 @ 12:40:00 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159751171
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:29 schreef Sloggi het volgende:

Cocu had in zijn eerste jaar gewoon een kut selectie, waarmee hij in de eerste seizoenshelft heel slecht presteerde en in de tweede seizoenshelft heel goed. Daar zat duidelijk een stijgende lijn in. 9e in de winterstop en na de winterstop op één punt na de best presterende ploeg in de eredivisie, waardoor PSV uiteindelijk 4e werd dat jaar.

Cocu laat ook steeds vaker zien dat hij zijn tegenstander tactisch overklast, zoals tegen Ajax in de Arena, bijvoorbeeld en in de CL.

Ik ben het met je eens dat PSV de sterkste selectie heeft, maar enige credits voor Cocu zijn zeker op zijn plaats.
pi_159751358
Het lijkt er ook op of Gio itt zijn voorgangers nog nauwelijks nog uit eigen jeugd put. Ligt dit aan de huidige lichting of is het gewoon een keuze die hij heeft gemaakt?

Zie toch liever spelers uit eigen opleiding blunderen dan semi-vedettes die voor veel geld van elders worden gehaald :X
blablablabla
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 12:48:42 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159751383
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:47 schreef Elan het volgende:
Het lijkt er ook op of Gio itt zijn voorgangers nog nauwelijks nog uit eigen jeugd put. Ligt dit aan de huidige lichting of is het gewoon een keuze die hij heeft gemaakt?

Zie toch liever spelers uit eigen opleiding blunderen dan semi-vedettes die voor veel geld van elders worden gehaald :X
Niet zo klagen op de Taap hé. o|O

Dat wordt de verlosser, de architect van het Feyenoord-middenveld _O_
4045
onlogisch
  maandag 8 februari 2016 @ 12:49:06 #163
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159751394
quote:

Inderdaad, ik zou Schuurman wel eens willen zien schitteren bv.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159751514
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:10 schreef Happel het volgende:
Dit
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_159752296
quote:

Bijvoorbeeld:
Met zo'n grote selectie heb je veel te veel spelers als je ook nog jeugd gaat inpassen. Er zitten nu al spelers te mokken, als je dr nog 2 jeugdspelers bij gooit die je af en toe speeltijd geeft krijg je alleen maar meer gezeik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159752776
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:
Met zo'n grote selectie heb je veel te veel spelers als je ook nog jeugd gaat inpassen. Er zitten nu al spelers te mokken, als je dr nog 2 jeugdspelers bij gooit die je af en toe speeltijd geeft krijg je alleen maar meer gezeik.
Zonde wel.
Sleegers en Woudenberg had ik toch graag in actie zien voor Jan Arie/Nelom en Elia bijvoorbeeld.

Wat viel die enorm kut in gisteren :')
blablablabla
  maandag 8 februari 2016 @ 14:15:12 #167
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159753461
https://twitter.com/Mario(...)?ref_src=twsrc%5Etfw

Worden we WEEEEER GENAAID!!

gr klaas
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 14:28:35 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159753820
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:15 schreef satecl het volgende:
https://twitter.com/Mario(...)?ref_src=twsrc%5Etfw

Worden we WEEEEER GENAAID!!

gr klaas
4045
onlogisch
pi_159754580
Als Fred nu trainer was geweest bij Feyenoord had hij al lang mogen optyfen.
pi_159754732
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Zonde wel.
Sleegers en Woudenberg had ik toch graag in actie zien voor Jan Arie/Nelom en Elia bijvoorbeeld.

Ja nee, Sleegers, daar worden we gelukkig van. Zogenaamd de grootste fout die we ooit gemaakt hebben.
  maandag 8 februari 2016 @ 15:06:24 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159754760
Zie net dat doelpunt van Bazoer. Goed verdedigd weer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_159754775
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Zonde wel.

Ja, vooral Sleegers maakt erg veel indruk bij NEC.
pi_159754793
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:00 schreef Bronson_ het volgende:
Als Fred nu trainer was geweest bij Feyenoord had hij al lang mogen optyfen.
En terecht
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_159754828
quote:
9s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet zo klagen op de Taap hé. o|O

Dat wordt de verlosser, de architect van het Feyenoord-middenveld _O_
Het mooie is dat heel de Kuip dit weer over 2 wedstrijden gaat roepen. Daarna laat die kerel weer niets zien en heeft heel de Kuip vanaf het begin geroepen dat het een miskoop was en een miskleun is.
pi_159754851
Als voorbeeld: 91% van FR12 vond dat Van Geel goed ingekocht had aan het begin van het seizoen. Ga daar nu eens lezen :')

Kunnen we wel reageren met "lol FR12 :') ! " maar zo'n 90% van de kuip bestaat uit zulke figuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')