abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159748846
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Willemgod ^O^
Zoals altijd _O_
  maandag 8 februari 2016 @ 10:23:04 #127
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159748907
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:15 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij snapt er weer eens helemaal niets van. Kuyt speelde een draak van een wedstrijd.
Hij was koppend goed, maar logisch hoor, de conditie is niet meer goed. Hij verliest al zijn sprintduels
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 10:23:10 #128
35723 crew  GGMM
pi_159748909
Klaassen en Bazoer waren vervelend. :'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 februari 2016 @ 10:27:34 #129
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159748952
Altijd genieten de columns van Willem
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_159749151
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Precies. Ik vind het ook een beetje aandoenlijk hier om te lezen dat het enkel aan het bestuur zou liggen. A) Die bepalen de opstelling niet. B) Die houden zich niet bezig met wat er op het veld gebeurt.
C) Die bepalen wel de kwaliteit van de selectie van niveau likmijnreet. D) Die slangenkuil maakt het een trainer ook niet makkelijker.

quote:
Zij zijn wel verantwoordelijk voor diens aanstelling.
En verantwoordelijk voor de ongebalanceerde kutselectie, waar geld aan totaal verkeerde prioriteiten gespendeerd is.

quote:
Wat ik wel altijd frappant vind is dat je geen kritiek zou mogen uiten op de trainer omdat Gio een jongen van de club is. Dat vind ik wel het grootste kul argument dat er is.
Wie zegt dat? Niemand zegt dat. Je hoort stemmen in je hoofd.

quote:
Gio bakt er niks van.
IN het begin van het seizoen meerdere keren een gouden wissel doorgevoerd waarmee hij een wedstrijd kantelde.

Verder vooral weinig goeds. Wat verwacht je overigens, van iemand die nog geen half jaar trainer is voor het eerst in zijn leven?

quote:
Dat zien we toch al aardig wat wedstrijdjes op rij. Dat het in de eerste seizoenshelft vaak de goede kant opviel is toe te schrijven aan geluk en niet op conto van Gio.
"Pelle en Guidetti zijn niet toe te schrijven op het conto van Van Geel".

Maar vervolgens wel elke fout aan hem toeschrijven. Juist ja. Domme retoriek is dat altijd. Je doet nu hetzelfde met Gio zijn goede wissels in de eerste seizoenshelft.

quote:
Het zou supporters juist sieren om er met enige vorm van realisme naar te kijken, maar het lijkt wel vloeken in de kerk wanneer je kritiek uit op Gio. Want "het ligt niet aan de trainer". Nou, als je de afgelopen 10 wedstrijden eens op een rij zet kan je 'm nauwelijks op een tactische mastermove betrappen. Maar nee, de meeste supporters hier nemen 'm in bescherming. Onbegrijpelijk als je kijkt naar zijn prestaties. Ik vind het nog te vroeg om #ExitGio te schreeuwen maar ik zie er vooralsnog geen stijgende lijn in.
Een trainerswissel, dat zal de club goed doen!!!

Tering hé. Wat een naïviteit bij iedereen. Het laatste wat je nu wil is een trainer eruit gooien die bovendien nog eens kind van de club is. In dat geval ga ik de doodskist voor het maasgebouw alvast weer beschilderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Casestudy op 08-02-2016 10:46:30 ]
pi_159749166
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:53 schreef Oldground het volgende:
Maar over realisme gesproken, wat levert enkel een tweede plek méér op dan een vierde plek + de beker? Die Champions League plaats is toch een illusie. Bovendien loop je de kans op een Sparta Praag in de PlayOff, waardoor je zelfs helemaal met lege handen overblijft.

Is het dan alleen de prestige dat je in de competitie boven Ajax of PSV eindigt?
Ik eindig liever derde met de beker dan tweede met de beker en dan de vCL in moeten.
pi_159749211
Het is voor mij absoluut niet interessant om derde te worden en de beker niet te winnen. Ik eindig liever zevende met wel een beker in de klauwen. Niet omdat de beker nou een interessante prijs is - hoewel wij nog wel een aardige Eredivisieclubcampagne erop hebben zitten dit jaar - maar omdat Europees Voetbal lonkt. En daar draait het naar mijn mening toch allemaal om.

Beker is in Nederland, met het onmogelijke plaatsen via de vCL voor de CL, in principe meer waard dan de tweede plaats. Kan je wel fictief gaan roepen dat die tweede plaats meer waard is, maar niemand gaat zich via de vCL plaatsen. Dat gaat gewoon nooit meer gebeuren, tenzij PSV die plaats misschien krijgt. Maar voor elke andere club, no way.

Je zult nooit de vCL4 doorkomen en dús zul je je enkel mogelijk plaatsen voor de EL, waar je met de beker gegarandeerd in de EL zit.

Ergo: Beker > 2e plaats, imho. Tenzij de club die tweede wordt PSV heet.

Nu gaan heel veel mensen weer lacherig doen, om vervolgens Ajax volgend jaar 'gewoon' weer in de EL terecht te zien komen via de voorronde vCL3.
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 10:46:34 #133
35723 crew  GGMM
pi_159749294
Feyenoord wordt ook never nooit meer tweede, dus je betoog is vrij zinloos.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159749308
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:46 schreef GGMM het volgende:
--------
melding:
Trollpost.
pi_159749327
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:40 schreef Casestudy het volgende:

[..]

C) Die bepalen wel de kwaliteit van de selectie van niveau likmijnreet. D) Die slangenkuil maakt het een trainer ook niet makkelijker.

[..]

En verantwoordelijk voor de ongebalanceerde kutselectie, waar geld aan totaal verkeerde prioriteiten gespendeerd is.

[..]

[..]

IN het begin van het seizoen meerdere keren een gouden wissel doorgevoerd waarmee hij een wedstrijd kantelde.

Verder vooral weinig goeds. Wat verwacht je overigens, van iemand die nog geen half jaar trainer is voor het eerst in zijn leven?

[..]

Maar vervolgens wel elke fout aan hem toeschrijven. Juist ja. Domme retoriek is dat altijd. Je doet nu hetzelfde met Gio zijn goede wissels in de eerste seizoenshelft.

[..]

Tering hé. Wat een naïviteit bij iedereen. Het laatste wat je nu wil is een trainer eruit gooien die bovendien nog eens kind van de club is. In dat geval ga ik de doodskist voor het maasgebouw alvast weer beschilderen.
_O_
pi_159749333
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:42 schreef Casestudy het volgende:
Het is voor mij absoluut niet interessant om derde te worden en de beker niet te winnen. Ik eindig liever zevende met wel een beker in de klauwen. Niet omdat de beker nou een interessante prijs is - hoewel wij nog wel een aardige Eredivisieclubcampagne erop hebben zitten dit jaar - maar omdat Europees Voetbal lonkt. En daar draait het naar mijn mening toch allemaal om.

Beker is in Nederland, met het onmogelijke plaatsen via de vCL voor de CL, in principe meer waard dan de tweede plaats. Kan je wel fictief gaan roepen dat die tweede plaats meer waard is, maar niemand gaat zich via de vCL plaatsen. Dat gaat gewoon nooit meer gebeuren, tenzij PSV die plaats misschien krijgt. Maar voor elke andere club, no way.

Je zult nooit de vCL4 doorkomen en dús zul je je enkel mogelijk plaatsen voor de EL, waar je met de beker gegarandeerd in de EL zit.

Ergo: Beker > 2e plaats, imho. Tenzij de club die tweede wordt PSV heet.

Nu gaan heel veel mensen weer lacherig doen, om vervolgens Ajax volgend jaar 'gewoon' weer in de EL terecht te zien komen via de voorronde vCL3.
_O_
pi_159749365
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:46 schreef GGMM het volgende:
Waarom? Overigens begint zijn post ook met dat hij geen derde wil worden als we de beker niet pakken.
quote:
Het is voor mij absoluut niet interessant om derde te worden en de beker niet te winnen
Verder wordt er nergens gezegd dat wij nog wel eens tweede zouden kunnen worden dit jaar.

Jouw post slaat eigenlijk nergens op, wederom. :{
  maandag 8 februari 2016 @ 11:13:08 #138
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159749765
Het is weer eens ouderwets gezellig hier.

Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159749894
Willem moet echt stoppen met die columns :')
blablablabla
  maandag 8 februari 2016 @ 11:27:10 #140
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159749954
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:22 schreef Elan het volgende:
Als van Basten in een of ander blad mag oreren dan mag Willem ook z'n plekje hebben toch? Gewoon niet te serieus nemen al die columns van zelfbenoemde kenners.
pi_159750082
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:22 schreef Elan het volgende:
Omdat de grote wijze Elan dat zegt :').

Buiten dat, is elke zin zo'n beetje waarheid in die columns.
pi_159750088
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:27 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Als van Basten in een of ander blad mag oreren dan mag Willem ook z'n plekje hebben toch? Gewoon niet te serieus nemen al die columns van zelfbenoemde kenners.
Willem is geen zelfbenoemde kenner. Dat is gewoon een kenner.
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 11:38:15 #143
35723 crew  GGMM
pi_159750123
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Willem is geen zelfbenoemde kenner. Dat is gewoon een kenner.
Slaat voor 90% seniele wartaal uit.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:38:15 #144
356891 Abed
hooggeleid
pi_159750124
Willem is een zure idioot, zijn columns gaan meestal over Ajax, wat een calimero. Zelf via een gat in het hek ontsnappen :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159750141
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:27 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Heb je m gelezen?
Willem is een absolute eindbaas maar dit was echt een prutsverhaaltje. Calimero-gehalte is tenenkrommend.

Janken over gedrag van Klaassen en Bazoer terwijl je eigen club wanprestatie na wanprestatie neerzet :').
blablablabla
  maandag 8 februari 2016 @ 11:40:00 #146
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159750150
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb je m gelezen?
Willem is een absolute eindbaas maar dit was echt een prutsverhaaltje. Calimero-gehalte is tenenkrommend.

Janken over gedrag van Klaassen en Bazoer terwijl je eigen club wanprestatie na wanprestatie neerzet :').
Hij zal hem vast niet zelf geschreven hebben.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:40:13 #147
356891 Abed
hooggeleid
pi_159750153
quote:

[..]

Heb je m gelezen?

Amen.
Scrummie heeft geen idee joh.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159750163
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Slaat voor 90% seniele wartaal uit.
Dat mag jij vinden, maar ik neem zelfbenoemde kenners niet zo serieus.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:41:58 #149
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159750193
quote:

[..]

Heb je m gelezen?

Ja toevallig in het Ajax topic hier volgens mij. :') Eens met wat je zegt hoor, gaat genoeg bij Feyenoord mis. Maar zoals ik al zei, niet te serieus nemen allemaal, volgende week zeggen al die zelfbenoemde kenners het weer precies andersom.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 12:08:34 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159750624
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:40 schreef Casestudy het volgende:

[..]

[..]

Dat gaat in samenspraak met de trainer. Wat eens te meer aangeeft dat Gio nog niet capabel genoeg is voor het vak.
quote:
[..]

Lees de afgelopen topics nog eens door? :D
quote:
[..]

Dat heb ik al eerder gezegd. Het lijkt er steeds meer en meer op dat project Gio faalt. Dát stukje kan je hem niet kwalijk nemen. Maar dat het gegeven plaatsvindt, kan je niet ontkennen.
quote:
[..]

Hoezo domme retoriek? Je mag ze toch aanspreken op hun fouten? Ik snap niet zo goed wat de opmerking "Pelle en Guidetti zijn niet toe te schrijven op het conto van Van Geel". inhoudt in dit geval.
quote:
[..]

Dat vind ik ook nog te vroeg. Maar nog 3 of 4 verliespartijen erbij en het Legion eist zijn hoofd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')