Hij was koppend goed, maar logisch hoor, de conditie is niet meer goed. Hij verliest al zijn sprintduelsquote:Op maandag 8 februari 2016 10:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij snapt er weer eens helemaal niets van. Kuyt speelde een draak van een wedstrijd.
C) Die bepalen wel de kwaliteit van de selectie van niveau likmijnreet. D) Die slangenkuil maakt het een trainer ook niet makkelijker.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ook een beetje aandoenlijk hier om te lezen dat het enkel aan het bestuur zou liggen. A) Die bepalen de opstelling niet. B) Die houden zich niet bezig met wat er op het veld gebeurt.
En verantwoordelijk voor de ongebalanceerde kutselectie, waar geld aan totaal verkeerde prioriteiten gespendeerd is.quote:Zij zijn wel verantwoordelijk voor diens aanstelling.
Wie zegt dat? Niemand zegt dat. Je hoort stemmen in je hoofd.quote:Wat ik wel altijd frappant vind is dat je geen kritiek zou mogen uiten op de trainer omdat Gio een jongen van de club is. Dat vind ik wel het grootste kul argument dat er is.
IN het begin van het seizoen meerdere keren een gouden wissel doorgevoerd waarmee hij een wedstrijd kantelde.quote:Gio bakt er niks van.
"Pelle en Guidetti zijn niet toe te schrijven op het conto van Van Geel".quote:Dat zien we toch al aardig wat wedstrijdjes op rij. Dat het in de eerste seizoenshelft vaak de goede kant opviel is toe te schrijven aan geluk en niet op conto van Gio.
Een trainerswissel, dat zal de club goed doen!!!quote:Het zou supporters juist sieren om er met enige vorm van realisme naar te kijken, maar het lijkt wel vloeken in de kerk wanneer je kritiek uit op Gio. Want "het ligt niet aan de trainer". Nou, als je de afgelopen 10 wedstrijden eens op een rij zet kan je 'm nauwelijks op een tactische mastermove betrappen. Maar nee, de meeste supporters hier nemen 'm in bescherming. Onbegrijpelijk als je kijkt naar zijn prestaties. Ik vind het nog te vroeg om #ExitGio te schreeuwen maar ik zie er vooralsnog geen stijgende lijn in.
Ik eindig liever derde met de beker dan tweede met de beker en dan de vCL in moeten.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:53 schreef Oldground het volgende:
Maar over realisme gesproken, wat levert enkel een tweede plek méér op dan een vierde plek + de beker? Die Champions League plaats is toch een illusie. Bovendien loop je de kans op een Sparta Praag in de PlayOff, waardoor je zelfs helemaal met lege handen overblijft.
Is het dan alleen de prestige dat je in de competitie boven Ajax of PSV eindigt?
--------quote:Op maandag 8 februari 2016 10:46 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wordt ook never nooit meer tweede, dus je betoog is vrij zinloos.
quote:Op maandag 8 februari 2016 10:40 schreef Casestudy het volgende:
[..]
C) Die bepalen wel de kwaliteit van de selectie van niveau likmijnreet. D) Die slangenkuil maakt het een trainer ook niet makkelijker.
[..]
En verantwoordelijk voor de ongebalanceerde kutselectie, waar geld aan totaal verkeerde prioriteiten gespendeerd is.
[..]
Wie zegt dat? Niemand zegt dat. Je hoort stemmen in je hoofd.
[..]
IN het begin van het seizoen meerdere keren een gouden wissel doorgevoerd waarmee hij een wedstrijd kantelde.
Verder vooral weinig goeds. Wat verwacht je overigens, van iemand die nog geen half jaar trainer is voor het eerst in zijn leven?
[..]
"Pelle en Guidetti zijn niet toe te schrijven op het conto van Van Geel".
Maar vervolgens wel elke fout aan hem toeschrijven. Juist ja. Domme retoriek is dat altijd. Je doet nu hetzelfde met Gio zijn goede wissels in de eerste seizoenshelft.
[..]
Een trainerswissel, dat zal de club goed doen!!!
Tering hé. Wat een naïviteit bij iedereen. Het laatste wat je nu wil is een trainer eruit gooien die bovendien nog eens kind van de club is. In dat geval ga ik de doodskist voor het maasgebouw alvast weer beschilderen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 10:42 schreef Casestudy het volgende:
Het is voor mij absoluut niet interessant om derde te worden en de beker niet te winnen. Ik eindig liever zevende met wel een beker in de klauwen. Niet omdat de beker nou een interessante prijs is - hoewel wij nog wel een aardige Eredivisieclubcampagne erop hebben zitten dit jaar - maar omdat Europees Voetbal lonkt. En daar draait het naar mijn mening toch allemaal om.
Beker is in Nederland, met het onmogelijke plaatsen via de vCL voor de CL, in principe meer waard dan de tweede plaats. Kan je wel fictief gaan roepen dat die tweede plaats meer waard is, maar niemand gaat zich via de vCL plaatsen. Dat gaat gewoon nooit meer gebeuren, tenzij PSV die plaats misschien krijgt. Maar voor elke andere club, no way.
Je zult nooit de vCL4 doorkomen en dús zul je je enkel mogelijk plaatsen voor de EL, waar je met de beker gegarandeerd in de EL zit.
Ergo: Beker > 2e plaats, imho. Tenzij de club die tweede wordt PSV heet.
Nu gaan heel veel mensen weer lacherig doen, om vervolgens Ajax volgend jaar 'gewoon' weer in de EL terecht te zien komen via de voorronde vCL3.
Waarom? Overigens begint zijn post ook met dat hij geen derde wil worden als we de beker niet pakken.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:46 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wordt ook never nooit meer tweede, dus je betoog is vrij zinloos.
Verder wordt er nergens gezegd dat wij nog wel eens tweede zouden kunnen worden dit jaar.quote:Het is voor mij absoluut niet interessant om derde te worden en de beker niet te winnen
Als van Basten in een of ander blad mag oreren dan mag Willem ook z'n plekje hebben toch? Gewoon niet te serieus nemen al die columns van zelfbenoemde kenners.quote:
Omdat de grote wijze Elan dat zegtquote:
Willem is geen zelfbenoemde kenner. Dat is gewoon een kenner.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als van Basten in een of ander blad mag oreren dan mag Willem ook z'n plekje hebben toch? Gewoon niet te serieus nemen al die columns van zelfbenoemde kenners.
Slaat voor 90% seniele wartaal uit.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Willem is geen zelfbenoemde kenner. Dat is gewoon een kenner.
Heb je m gelezen?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als van Basten in een of ander blad mag oreren dan mag Willem ook z'n plekje hebben toch? Gewoon niet te serieus nemen al die columns van zelfbenoemde kenners.
Hij zal hem vast niet zelf geschreven hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je m gelezen?
Willem is een absolute eindbaas maar dit was echt een prutsverhaaltje. Calimero-gehalte is tenenkrommend.
Janken over gedrag van Klaassen en Bazoer terwijl je eigen club wanprestatie na wanprestatie neerzet.
Amen.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je m gelezen?
Willem is een absolute eindbaas maar dit was echt een prutsverhaaltje. Calimero-gehalte is tenenkrommend.
Janken over gedrag van Klaassen en Bazoer terwijl je eigen club wanprestatie na wanprestatie neerzet.
Ja toevallig in het Ajax topic hier volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je m gelezen?
Dat gaat in samenspraak met de trainer. Wat eens te meer aangeeft dat Gio nog niet capabel genoeg is voor het vak.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:40 schreef Casestudy het volgende:
[..]
C) Die bepalen wel de kwaliteit van de selectie van niveau likmijnreet. D) Die slangenkuil maakt het een trainer ook niet makkelijker.
[..]
En verantwoordelijk voor de ongebalanceerde kutselectie, waar geld aan totaal verkeerde prioriteiten gespendeerd is.
Lees de afgelopen topics nog eens door?quote:[..]
Wie zegt dat? Niemand zegt dat. Je hoort stemmen in je hoofd.
Dat heb ik al eerder gezegd. Het lijkt er steeds meer en meer op dat project Gio faalt. Dát stukje kan je hem niet kwalijk nemen. Maar dat het gegeven plaatsvindt, kan je niet ontkennen.quote:[..]
IN het begin van het seizoen meerdere keren een gouden wissel doorgevoerd waarmee hij een wedstrijd kantelde.
Verder vooral weinig goeds. Wat verwacht je overigens, van iemand die nog geen half jaar trainer is voor het eerst in zijn leven?
Hoezo domme retoriek? Je mag ze toch aanspreken op hun fouten? Ik snap niet zo goed wat de opmerking "Pelle en Guidetti zijn niet toe te schrijven op het conto van Van Geel". inhoudt in dit geval.quote:[..]
"Pelle en Guidetti zijn niet toe te schrijven op het conto van Van Geel".
Maar vervolgens wel elke fout aan hem toeschrijven. Juist ja. Domme retoriek is dat altijd. Je doet nu hetzelfde met Gio zijn goede wissels in de eerste seizoenshelft.
Dat vind ik ook nog te vroeg. Maar nog 3 of 4 verliespartijen erbij en het Legion eist zijn hoofd.quote:[..]
Een trainerswissel, dat zal de club goed doen!!!
Tering hé. Wat een naïviteit bij iedereen. Het laatste wat je nu wil is een trainer eruit gooien die bovendien nog eens kind van de club is. In dat geval ga ik de doodskist voor het maasgebouw alvast weer beschilderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |