Heb ik vanaf het begin ook al gevonden idd. Hij had toen terug moeten gaan naar Feyenoord ipv. zijn zakken te vullen in Turkije. Nu heb je er niks meer aan. Soort Heitinga maar dan in Rotterdam. Met het verschil dat Heitinga niet speelde dan natuurlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En toen sommige dat hier beweerde voor er een wedstrijd gespeeld was, toen werden die voor idioot verklaard.
Je kon dat in Turkije al zien. Als hij gewoon wat rond kan rennen tegen tegenstanders zonder tactisch plan, dan ziet het er leuk en energiek uit. Maar als een tegenstander georganiseerd speelt, dan kan hij gewoon vrij weinig.
Hij valt mij zelfs reuze mee. Alleen had ik niet verwacht dat er een crisis zou kunnen ontstaan met zo'n mentor in de ploeg. Het lukt hem blijkbaar niet om een eenheid te behouden binnen de selectie.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die meer hadden verwacht van Kuyt
Ben je dan een kneus zeg.
16 goals en vier assists inclusief de beker.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:04 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Heb ik vanaf het begin ook al gevonden idd. Hij had toen terug moeten gaan naar Feyenoord ipv. zijn zakken te vullen in Turkije. Nu heb je er niks meer aan. Soort Heitinga maar dan in Rotterdam. Met het verschil dat Heitinga niet speelde dan natuurlijk.
Mij ook, ik was tegen zijn komstquote:Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij valt mij zelfs reuze mee. Alleen had ik niet verwacht dat er een crisis zou kunnen ontstaan met zo'n mentor in de ploeg. Het lukt hem blijkbaar niet om een eenheid te behouden binnen de selectie.
Komt allemaal omdat Kongolo niet met hem in bad mag.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij valt mij zelfs reuze mee. Alleen had ik niet verwacht dat er een crisis zou kunnen ontstaan met zo'n mentor in de ploeg. Het lukt hem blijkbaar niet om een eenheid te behouden binnen de selectie.
Eerste helt was prima van ons, toen ook de prima goal van Toornstra. Tweede helft was van beide kanten niet echt veel.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
Was het trouwens nog wat? Heb de wedstrijd niet gezien.
Toornstra gescoord vind ik wel mooi. Vind dat toch een erg sympathieke knul die het voetballen van vorig jaar niet zomaar verleerd kan zijn.
Kuyt maakt er dit seizoen twintig en een assist of vijf. Absoluut niet een wereldster, maar dat zijn wel cijfers hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is een wereldspeler. De beste ter wereld op afstand.Serieus je hebt toch ogen in je kop of niet? Maar een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.
En dus wint ajax weer. Voorspelbaar +1quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerste helt was prima van ons, toen ook de prima goal van Toornstra. Tweede helft was van beide kanten niet echt veel.
Bilal en Elia zorgden er wel voor dat het weinig over voetbal ging, inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dus wint ajax weer. Voorspelbaar +1
Schot was redelijk geplaatst, maar tering traag. Normaal gesproken heeft een keeper die gewoon. De voorbereiding was wel erg mooi.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerste helt was prima van ons, toen ook de prima goal van Toornstra. Tweede helft was van beide kanten niet echt veel.
Ja prima aantal maar er werd door sommige toch echt verwacht dat ie het team op sleeptouw zou kunnen nemen, en dat kan ie gewoon niet meer. Prima kerel en een fantastische carrière gehad maar hij kan gewoon voetballend niet brengen wat er van hem verwacht werd. Geen schande maar dat ziet iedereen wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuyt maakt er dit seizoen twintig en een assist of vijf. Absoluut niet een wereldster, maar dat zijn wel cijfers hoor.
Ik kan zo zes spelers noemen die veel meer kritiek verdienen dan hij.
Had ook niet verwacht dat ie erin ging, klopt. Maar prima aanval en hij ging er wél in, dus prima goaltje.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Schot was redelijk geplaatst, maar tering traag. Normaal gesproken heeft een keeper die gewoon. De voorbereiding was wel erg mooi.
Uiteraard. Wat dat betreft heb je niets gemist. Maar het spel bied wel hoop op de rest van het seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord heeft alleen Kuyt voorin. Voor de rest alleen maar gemankeerde soms hersenloze druiven en daardoor verlies je de boel.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:27 schreef Typisch het volgende:
Niet kunnen kijken, maar niks gemist dus geloof ik. Voorspelbaar.
Jep. Voorsprong -> 1000% kans missen -> verliezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was dus allemaal helft I.quote:
Klopt, tweede helft was vooral de bal weg van de eigen goal schoppen van Feyenoord kant. Maar ik was ook niet echt onder de indruk van Ajax eigenlijk, de tweede helft. Eerste helft vond ik echt een leuke wedstrijd, ging beide kanten op.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was dus allemaal helft I.
Helft II denk ik alleen die halve kans kopbal kramer en begin 47 minuut
Positiespel is wel leuk maar alleen als je echt doortastend bent en niet positiespel speelt om het balbezit te hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Welke positie bedoel je? Want Kuyt trekt zich zo weinig aan van positiespel, dat het vaak gissen is waar hij eigenlijk opgesteld staat.
Dat doet er eigenlijk niet eens meer toe, hij loopt overal maar komt steeds te laat.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
waar hij eigenlijk opgesteld staat.
Dat Ajax niet goed was, was al wel langer bekend inderdaad. Je zag wel heel soms als het balletje even wat sneller rond ging dat ze wel eens goed achter de verdediging kropen maar dat hoge tempo is eng dus daar schrikken ze best van.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, tweede helft was vooral de bal weg van de eigen goal schoppen van Feyenoord kant. Maar ik was ook niet echt onder de indruk van Ajax eigenlijk, de tweede helft. Eerste helft vond ik echt een leuke wedstrijd, ging beide kanten op.
Bazoer speelde helemaal geen bijzondere wedstrijd, mens of meis.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
Het verschil heette gewoon Bazoer. Wat een prachtkerel is dat. Vergelijk dat eens met Vilhena qua spelinzicht, team- en positiespel en vooral ZIJN TAKEN UITVOEREN. Vilhena is vergeleken bij hem een junior. Qua grote bek is het net omgekeerd helaas.
Mooie analyse ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax niet goed was, was al wel langer bekend inderdaad. Je zag wel heel soms als het balletje even wat sneller rond ging dat ze wel eens goed achter de verdediging kropen maar dat hoge tempo is eng dus daar schrikken ze best van.
Hij maakte de winnende. Verder speelde hij tamelijk anoniem.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
Het verschil heette gewoon Bazoer. Wat een prachtkerel is dat. Vergelijk dat eens met Vilhena qua spelinzicht, team- en positiespel en vooral ZIJN TAKEN UITVOEREN. Vilhena is vergeleken bij hem een junior. Qua grote bek is het net omgekeerd helaas.
Zo verschrikkelijk is het, ja. Bij Feyenoord was het voor mijn gevoel: heb je betere spelers op de plek naast Kuyt en op 10 (misschien wel een Vejinovic je weet het niet!) kom je veel sterker in de tweede helft aan bodquote:
Ben ik met je eens. Het leek uit te lopen op een gelijkspel, maar dan moet je maar net een speler in vorm hebben die het verschil kan maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
Wat vind jij van Cocu?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:39 schreef Helpmefok het volgende:
Dat psv kampioen wordt is dus inmiddels nog duidelijker geworden?
Nee, want 1 punt verschil. Dat Feyenoord het niet wordt is wel tamelijk zeker.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:39 schreef Helpmefok het volgende:
Dat psv kampioen wordt is dus inmiddels nog duidelijker geworden?
Wordt nog een hele opgave om 3e te worden voor Feyenoord.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, want 1 punt verschil. Dat Feyenoord het niet wordt is wel tamelijk zeker.
Had wel rood kunnen krijgen voor die belachelijke tackle.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |