Lol, jij geeft letterlijk als reden dat het nu puur gaat om iemands bedekking. Net was het nog religie. Ik wil ook dat mijn koppie van boven bedekt is met een pet. Nou dan, laat mij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het blijkt allemaal te moeilijk voor je of niet? Anders zou je zulke belachelijke vragen niet stellen.
Dat is toch binnen de context van de religie, droeftoeter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:42 schreef GhpH het volgende:
Lol, jij geeft letterlijk als reden dat het nu puur gaat om iemands bedekking. Net was het nog religie. Ik wil ook dat mijn koppie van boven bedekt is met een pet. Nou dan, laat mij.
Dus puur omdat religie het opdraagt is het ineens legitiem.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is toch binnen de context van de religie, droeftoeter.![]()
Ben je echt zo dom of denk je met domme vragen een simpeler vertekend antwoord los te peuteren die enigszins je gelijk zou aantonen?
Ik heb daar nog niks over gelezen. Ben ik eigenlijk stiekem best wel benieuwd naarquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
Hoe vond de prins het zelf eigenlijk?
alpaca'squote:
Nadat 'ie z'n dorp vernietigd had zien worden door IS strijders uit Europa dacht 'ie dat 'ie alles gezien had maar realiseerde zich al snel dat mensen in het Westen nog veel gekker kunnen doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niks over gelezen. Ben ik eigenlijk stiekem best wel benieuwd naar
Ja joo ik was sambal goreng tempeh kering aan het bakkenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
heb gvd allemaal marokko foto's voor je geplaatst maar gwn geen reactie
Misschien zijn die te getraumatiseerd om echt uit de kast te komen? :Squote:Op donderdag 11 februari 2016 21:50 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wit en zwart gewoon samen.
Valt wel op dat er weinig dikke homo alpaca's zijn trouwens.
goreng tempeh kering is de naam van mijn bandquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja joo ik was sambal goreng tempeh kering aan het bakken.
Ik vind dat ze alle homoseks vluchtelingen terug moeten sturen want omdat het in hun boek staat maakt nog niet dat de staat de vrijheid van godsdienst moet respecteren terwijl het fictie is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien zijn die te getraumatiseerd om echt uit de kast te komen? :S
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
goreng tempeh kering is de naam van mijn band
zondes zijn onzin joh, waarom zijn die homo's zo bang voor een fictieboek.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
Ik vind dat ze alle homoseks vluchtelingen terug moeten sturen want omdat het in hun boek staat maakt nog niet dat de staat de vrijheid van godsdienst moet respecteren terwijl het fictie is.
Priens Penispomp de 18e.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:54 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
pls name my prince carnaval
Trigger Travis de 4equote:Op donderdag 11 februari 2016 21:54 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
pls name my prince carnaval
Typisch dat uitgerekend jij over pistolen moet beginnen terwijl het gebaseerd is op geen enkel feitelijke waarheid.quote:
travis heeft een lang dik kloppend pistool bedoelde ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Typisch dat uitgerekend jij over pistolen moet beginnen terwijl het gebaseerd is op geen enkel feitelijke waarheid.
Lekker.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:01 schreef Crip het volgende:
travis heeft een lang dik kloppend pistool bedoelde ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |