Dat is nog geen reden waarom iets goed of slecht is. Waarom mag daar geen verandering in komen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de huidige gang van zaken.![]()
Waar ga je heen met dit ondoordacht gepruttel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:17 schreef GhpH het volgende:
Dat is nog geen reden waarom iets goed of slecht is. Waarom mag daar geen verandering in komen?
Ik weet nog dat in dixieland voor de burgeroorlog slavernij de normale gang van zaken was... zal dan ook wel oké zijn geweest hm?
De gemiddelde Maastrichtenaar spreekt ook geen Nederlands, snap het punt dus niet zo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
Leuk dat hij prins Carnaval is, beetje diversiteit. Blijf vooral mad zijn TS.
Heb jij je hoofddoek ook op op je paspoort foto?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
Leuk dat hij prins Carnaval is, beetje diversiteit. Blijf vooral mad zijn TS.
Ja, inb4 GHPH: wat belachelijk datik geen petje om mag kan niet dit, dit land gaat ten onder.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij je hoofddoek ook op op je paspoort foto?
Volgens mij ben je dan gewoon een aansteller hoor. Je kan dat ding toch wel 5 minuten af doen voor een foto?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
Ja, inb4 GHPH: wat belachelijk datik geen petje om mag kan niet dit, dit land gaat ten onder.
Gaat niet want als ie dan de foto wilt maken is de foto te bright door mijn schoonheidquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon een aansteller hoor. Je kan dat ding toch wel 5 minuten af doen voor een foto?
Vertel mij dan eens kort waarom jij jouw hoofddoek mag dragen en ik niet mijn pet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, inb4 GHPH: wat belachelijk datik geen petje om mag kan niet dit, dit land gaat ten onder.
Denk dat als het haar lukt, dat je net die pet op kunt houden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens kort waarom jij jouw hoofddoek mag dragen en ik niet mijn pet.
Als het je lukt, petje af.
Ik heb de overheid onderdrukt om toe te geven aan mijn religieuze standpunten en nu telt de mening van blanke mensen niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens kort waarom jij jouw hoofddoek mag dragen en ik niet mijn pet.
Als het je lukt, petje af.
Hier gaf ik je een mooie kans om het goed uit te leggen maar helaas, kans verkeken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb de overheid onderdrukt om toe te geven aan mijn religieuze standpunten en nu telt de mening van blanke mensen niet meer.
HAHAHAH ik snap 'm petje af.
Sjow, echt een gemiste kans. Wat jammer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hier gaf ik je een mooie kans om het goed uit te leggen maar helaas, kans verkeken.
Ongelofelijk tolerant van je dat je iemand één kansje geeft om jouw verloren boerenverstand te herstellen na al dat vuilgespui en leugens van je.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:33 schreef GhpH het volgende:
Hier gaf ik je een mooie kans om het goed uit te leggen maar helaas, kans verkeken.
Maar je kan dus no-play serieus geen echte reden geven?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Sjow, echt een gemiste kans. Wat jammer.
Spreek nu eens Nederlands.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:36 schreef GhpH het volgende:
Maar je kan dus no-play serieus geen echte reden geven?
ik zie het probleem niet jij redeneert ook met complete onzin in alle topics, wrm ik niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar je kan dus no-play serieus geen echte reden geven?
Het is dr niet gelukt dus volgens mij zijn het geen leugens en is het vuilgespui terecht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ongelofelijk tolerant van je dat je iemand één kansje geeft om jouw verloren boerenverstand te herstellen na al dat vuilgespui en leugens van je.
wat een heldquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ongelofelijk tolerant van je dat je iemand één kansje geeft om jouw verloren boerenverstand te herstellen na al dat vuilgespui en leugens van je.
Het hele punt van een hoofddoek is dat je je haren niet zichtbaar zijn buiten de privé sfeer. Lijkt me nogal vreemd om er dan wel mee in te stemmen dat ten alle tijden zichtbaar is op een publiek document.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:38 schreef GhpH het volgende:
Waarom heb ik niet de vrijheid om de pet te dragen die de moslim wel heeft met de hoofddoek?
Strijder van de democratie en Westerse waarden. Of nouja, eigenlijk eigenbelang als ik deze TS vrijelijk parafraseer.quote:
Dus een individu mag bepalen de wet te omzeilen als dit individu het niet eens is met de wet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het hele punt van een hoofddoek is dat je je haren niet zichtbaar zijn buiten de privé sfeer. Lijkt me nogal vreemd om er dan wel mee in te stemmen dat ten alle tijden zichtbaar is op een publiek document.
Het blijkt allemaal te moeilijk voor je of niet? Anders zou je zulke belachelijke vragen niet stellen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:40 schreef GhpH het volgende:
Dus een individu mag bepalen de wet te omzeilen als dit individu het niet eens is met de wet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |