Hoe wordt jouw manier van leven je moeilijker gemaakt? Omdat je geen pet mag dragen op een pasfoto en een ander wel? Daardoor kan jij niet meedraaien in de maatschappij zoals je zou willen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:31 schreef GhpH het volgende:
Aha uitzonderingen. Hier hebben we het dus.
Als geloof voorrang heeft dan worden atheïsten benadeeld. Ik hecht volgens mij zelfs meer waarde aan mijn scania dan eenderwelke moslim aan Allah...
Dit heeft niets met hun gezeik te maken. Dat beweer jij zonder ook maar enige onderbouwing. Zolang jij niets kan presenteren over pressie groepen of beinvloeding van moslims om de paspoort vereisten aan te passen ben je gewoon wat aan het blaten. Zoals je altijd doet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:31 schreef GhpH het volgende:
In ieder geval, ofwel moet je nu toegeven dat ze door hun gezeik de wet hebben kunnen buigen, ofwel krijg jij morgen je gelijk als ik m'n pet mag dragen. We shall see.
Wat maakt het uit dat zij hun hoofddoek af moeten doen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe wordt jouw manier van leven je moeilijker gemaakt? Omdat je geen pet mag dragen op een pasfoto en een ander wel? Daardoor kan jij niet meedraaien in de maatschappij zoals je zou willen?
Zo'n non-issue als centraal punt van je mening geven en dan beweren dat je niet aan het huilen bent.
Zie hier een stereotypering, maar o wee als ik een woord rep over die parasols...quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:48 schreef PeZu het volgende:
een pet op verlaagde golf sjohnnies en marokkanem dragen petjes
Begrip is ver te zoeken zie ik al wel. Stom dat ik je een vraag stelde waarin jij empathische vermogens moest inzetten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:47 schreef GhpH het volgende:
Wat maakt het uit dat zij hun hoofddoek af moeten doen?De wet is voor ieder gelijk. Als jij nu al uitzonderingen gaat maken dan houdt het nergens op.
Wat ben je toch een slachtoffer. Je bent zo zielig, je mag niets. Je wordt gediscrimineerd, je leven is superzwaar in alles wordt je tegen gewerkt. Er is geen vrijheid voor GhpH.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:50 schreef GhpH het volgende:
Zie hier een stereotypering, maar o wee als ik een woord rep over die parasols...
de overduidelijke ironie niet snappen ben je ju echt zo dikwandigquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie hier een stereotypering, maar o wee als ik een woord rep over die parasols...
Verbieden op een identificatiebewijs. Daarop moeten ze duidelijk zichtbaar zijn. Met een hoofddoek verberg je al veel, zoals de oren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Begrip is ver te zoeken zie ik al wel. Stom dat ik je een vraag stelde waarin jij empathische vermogens moest inzetten.![]()
Als jij mensen gaat verbieden hun religieuze tekens te dragen, schendt je de vrijheid van Godsdienst. Waar houdt het dan op?
HET GAAT OM DE OOR AANZET.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:51 schreef GhpH het volgende:
Verbieden op een identificatiebewijs. Daarop moeten ze duidelijk zichtbaar zijn. Met een hoofddoek verberg je al veel, zoals de oren bijvoorbeeld.
En waarom mag ik niet met mijn Scania pet op de pasfoto dan? Desnoods maak ik de religie Scanianisme? Jij hebt niet te bepalen in welke maten dat een legitieme godsdienst is. Volgens jouw logica zou je dan mijn godsdienstvrijheid schaden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HET GAAT OM DE OOR AANZET.
Mikanki achterlijke jengelkneus.
Je wil het gewoon niet snappen man.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
En waarom mag ik niet met mijn Scania pet op de pasfoto dan? Desnoods maak ik de religie Scanianisme? Jij hebt niet te bepalen in welke maten dat een legitieme godsdienst is. Volgens jouw logica zou je dan mijn godsdienstvrijheid schaden.
Islam is ook slechts ontstaan door een brainfart van Mohammed. Ik heb dus dezelfde rechten als een moslim. Of jij dat wil of aanstellerigheid vindt heeft daar niks mee te maken.
Ik vind het ook aanstelgedrag dat een vrouw niet voor 5 minuten haar doek van der kop gooit om niet even fatsoenlijk legitimeerbaar te zijn.
Waarom is jouw mening hier belangrijker dan de mijne dan?
[ afbeelding ]
Nou de oren zijn al verloren
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:57 schreef GhpH het volgende:
Islam is ook slechts ontstaan door een brainfart van Mohammed. Ik heb dus dezelfde rechten als een moslim. Of jij dat wil of aanstellerigheid vindt heeft daar niks mee te maken.
Maar een belastbaar inkomen is objectief... Levensbeschouwing is dat niet. Als je je beleid gaat afstemmen op willekeurige niet verifieerbare zaken is het einde zoek wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik betaal niets. Alle wetten hebben uitzonderingen m.b.t. verschillende statussen die zijn bepaald voor de wet. Mensen onder een bepaald inkomen genieten ook privileges die jij niet hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet snappen man.
Waarom wil jij zo graag aparte rechten voor gelovigen en niet gelovigen? Of beter gezegd: Méér rechten voor gelovigen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]___________!
Ik zou eigenlijk een foto van je moeten opsnorren en dan een soort Braddie quotes fabriceren met deze stukjes van comedy gold.
Bewijs dat de koran meer is dan een brainfart? En dat het iets meer waard is dan een truckersgeloof? Sterker nog... Iedereen weet dat Scania echt is maar Allah is slechts een illusie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]___________!
Ik zou eigenlijk een foto van je moeten opsnorren en dan een soort Braddie quotes fabriceren met deze stukjes van comedy gold.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:13 schreef GhpH het volgende:
Bewijs dat de koran meer is dan een brainfart? En dat het iets meer waard is dan een truckersgeloof? Sterker nog... Iedereen weet dat Scania echt is maar Allah is slechts een illusie.
Wereldvreemd?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]____!
Op zulke wereldvreemde, debiele opmerkingen ga ik niet eens in man. Go on trolling.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:20 schreef GhpH het volgende:
Laat staan dat je überhaupt kan aantonen dat de shit die erin staat legitiem is.
Anders ga je toch naar de klaagmuur als je het niet bevalt?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon weer media aandacht krijgen voor de arme vluchtelingen en weer het volk onnodig opiniesplitsen. Waarom ineens een titel die PUUR cultuur heeft ineens aan een andere cultuur geven.
Goffer. Bij onze CV (De Aester Echt) heb je al weinig kans als je uit Susteren komt (zelfde gemeente).. en nu zitten ze in Mestreech met iemand uit Aleppo. Komop zeg.
Ik geef je dus nog 1 kans voordat je in de toekomst zeg dat ik je redenering scheeftrek:quote:
"Dan ik."quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:55 schreef GhpH het volgende:
Ik geef je dus nog 1 kans voordat je in de toekomst zeg dat ik je redenering scheeftrek:
Vind jij het geoorloofd dat een moslim meer rechten heeft dan mij op de ID-foto?
Dus een religie moet eerst door de staat erkend zijn voordat het rechten krijgt? Waar was meneer nu met zijn vrijheid van godsdienst. Gaat blijkbaar alleen dus om geregistreerde godsdiensten omdat meneertje vrijheid zich heeft klemgeluldquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Dan ik."
Oja, en stop maar met dat autoritaire toontje dat je constant aanslaat als je iets doms zegt. Werkt niet zo heel goed. Ik beantwoord geen foutief sturende vragen. Het is namelijk geen recht.![]()
En als uitsmijter: "Ik vind het een goede zaak dat religies die door de staat worden erkend zich niet aan bureaucratische details moeten conformeren die de vrijheid en kwaliteit van leven van hun belijders beperkt."
Dat is gewoon de huidige gang van zaken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:10 schreef GhpH het volgende:
Dus een religie moet eerst door de staat erkend zijn voordat het rechten krijgt? Waar was meneer nu met zijn vrijheid van godsdienst. Gaat blijkbaar alleen dus om geregistreerde godsdiensten omdat meneertje vrijheid zich heeft klemgeluld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |