abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159724969
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159725318
Lonaa, toffe foto ^O^ Ik weet nog niet eens wat ik morgen aan moet op een bruiloft :X Ik denk dat al mijn jurken te groot zijn en een nieuwe wil ik ook niet kopen, want nog een lange weg en nog wat kleinere maten te gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159725829
Foto's willen niet. Geen idee waarom. Ik geef het op. Andere keer dan maar. :-p

[ Bericht 35% gewijzigd door LadyOracle op 07-02-2016 17:36:34 ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 7 februari 2016 @ 15:01:57 #4
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159727016
Hallo hallo! Leuk dat jullie een dieetclub hebben, ik sluit graag even aan.
Ik zit namelijk met een probleem: nu 5 weken fanatiek aan de afval, houd mijn eten bij in fitnesspall, eet altijd onder wat ik mag. Ik beweesg elke dag een uur (fietsen en krachttraining wissel ik af) maar qua gewicht kom ik op een halt. Vorige week was er 0,3 af en 1cm buikomvang en nu helemaal niets... Is dit normaal? Wat gaat er mis? En hoe nu verder? Ik heb jullie raad nodig!! Help!! :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 7 februari 2016 @ 15:03:40 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159727078
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef hierissieweer het volgende:
Hallo hallo! Leuk dat jullie een dieetclub hebben, ik sluit graag even aan.
Ik zit namelijk met een probleem: nu 5 weken fanatiek aan de afval, houd mijn eten bij in fitnesspall, eet altijd onder wat ik mag. Ik beweesg elke dag een uur (fietsen en krachttraining wissel ik af) maar qua gewicht kom ik op een halt. Vorige week was er 0,3 af en 1cm buikomvang en nu helemaal niets... Is dit normaal? Wat gaat er mis? En hoe nu verder? Ik heb jullie raad nodig!! Help!! :)
Dat is normaal hoor, niks om je druk over te maken ;) Ik sta ook heel vaak stil. komt vanzelf! succes verder!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159728028
besloten om dit weekend even niet heel actief te sporten omdat m'n rug dat vroeg. Wel straks een uur aan bodyweight / core oefeningen doen. Ik wil dólgraag naar de sportschool, maar weet dat ik dan te veel ga doen :@ Zelfbescherming ftw. Ga in plaats daarvan morgen :)
Ja doei.
pi_159728872
Wat zijn zondagen toch fijn.. 2.5 uur in de sportschool uitgesloofd, bijna allemaal PRs qua gewichten op oefeningen, uitgebreid boodschappen gedaan, hummus en bietensmoothie en soep gemaakt en nu nog een paar uurtjes rustig werken O+ En zo met vanalles bezig dat ik nog helemaal niet veel gegeten heb volgens mij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159730288
Lonaa wat staat die jurk je tof. Klinkt mooi zo met die transparante laag.
Met een meidenkwartet
pi_159732829
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik morgen aan moet op een bruiloft :X Ik denk dat al mijn jurken te groot zijn en een nieuwe wil ik ook niet kopen, want nog een lange weg en nog wat kleinere maten te gaan.
Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die past *O* Staat prima *) Dus, weg met de kledingstress. Toch wel handig om zoveel maten in je kast te hebben :X
pi_159732851
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die past *O* Staat prima *) Dus, weg met de kledingstress. Toch wel handig om zoveel maten in je kast te hebben :X
Pics!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159732877
Volgens mij ben je de laatste tijd erg goed bezig Isa :)
pi_159732950
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

Pics!
Misschien morgen :Y Ik zit nu weer in badjas en ga zo nog even op bed liggen. Vannacht laatste nachtdienst.

quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben je de laatste tijd erg goed bezig Isa :)
:Y ja, ik heb de slipstream van BE maar snel gepakt. Alleen morgen dus wel de halve dag allemaal heel lekkere dingen en uit eten en taart en chocoladefontein en er zijn suikerspinnen en en... :X Nou ja, van 1 dag kan je niet dik worden :@
  zondag 7 februari 2016 @ 18:56:33 #13
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159733211
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat is normaal hoor, niks om je druk over te maken ;) Ik sta ook heel vaak stil. komt vanzelf! succes verder!
Hoe gaat het dan verder bij jou?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 7 februari 2016 @ 18:57:17 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159733230
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nice! :Y
pi_159733482
Niet gaan sporten was een goed besluit. Wel thuis een lichtere les bodypump gedaan :)
Ja doei.
  zondag 7 februari 2016 @ 19:09:39 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159733569
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hoe gaat het dan verder bij jou?
Bij mij gaat het op het moment goed. Sta op het moment stil qua gewicht. Dinsdag zie ik wel weer wat mijn gewicht is, Kan ook goed zijn dat ik dan weer aangekomen ben. Maak me er niet zo druk om op het moment, Het mag ook niet te hard gaan bij mij. Als er in Mei maar 4 kilo er af is :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 7 februari 2016 @ 19:20:35 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_159733856
Klinkt goed Isa, ik ben ook benieuwd naar de pic!

Pff, ik heb vandaag vier maaltijden vooruit gekookt. Ben voorlopig weer ff klaar met koken :')

Lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli en peer
L: twee boterhammen appelstroop, twee rijstwafels smeerkaas
T: een mini rozijnenbol
T: wat proeven van de maaltijden :P
D: lichte nasi goreng
T: paar stukjes chocolade

Gisteren uiteindelijk door een bak rauwkost toch 100 kcal over mijn max gegaan, dus wel een rood stoplichtje deze week. Maar al met al gaat het goed. Opoe kwam vier dagen te vroeg deze week, dus ik zal sowieso wel zwaarder zijn morgen :')
disclaimer
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 19:39:04 #18
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159734309
Lijstje vandaag:

O: 2 bth met tuinkruidensmeerkaas en een portie druiven
S: 17 km hardlopen (verste ooit *O*)
L: banaan, twee bth met boerenomelet, twee bth met kipfilet en twee crackers met chocopasta
D: bami :9

1809kcal. Dat is 170kcal boven mijn doel maar met een 17km in de benen lijkt me dat niet echt een probleem. Misschein dat ik 's avonds nog wat druiven neem als ik daar zin in heb.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_159734342
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:

O: 2 bth met tuinkruidensmeerkaas en een portie druiven
S: 17 km hardlopen (verste ooit *O*)
L: banaan, twee bth met boerenomelet, twee bth met kipfilet en twee crackers met chocopasta
D: bami :9

1809kcal. Dat is 170kcal boven mijn doel maar met een 17km in de benen lijkt me dat niet echt een probleem. Misschein dat ik 's avonds nog wat druiven neem als ik daar zin in heb.
Ik zou zeker wat meer eten na zo'n lange run, en vooral wat meer eiwitten? Al weet ik niet wat er precies in je bami zit of zo maar een bak kwark o.i.d. hieraan toevoegen zal zeker helpen bij herstel ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 19:43:26 #20
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159734401
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zou zeker wat meer eten na zo'n lange run, en vooral wat meer eiwitten? Al weet ik niet wat er precies in je bami zit of zo maar een bak kwark o.i.d. hieraan toevoegen zal zeker helpen bij herstel ;)
Ik dacht dat ik met mijn omelet en kipfilet al aardig op weg was. Maar ik zal er volgende week eens aan denken. ^O^
pi_159734413
Lijstje:
O: Paar happen preitaart. :r
L: 2 cracker met avocado-tonijn
T: cracker met avocado-tonijn
T: Stukkie chocolade-kersentaart _O_ wat toastjes.
D: Ergens tussen een halve en driekwart pizza.

Ik denk zo nog even 1 of 2 stukkies fruit en dan is het dikke prima.
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 19:44:39 #22
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159734428
Ohja, MFP zegt dat ik maar 12% aan eiwitten heb gehad. ;( Nouja, ik moet nog veel leren dus.
pi_159734445
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik met mijn omelet en kipfilet al aardig op weg was. Maar ik zal er volgende week eens aan denken. ^O^
Eieren tikken helaas niet echt aan qua eiwitten, ondanks de naam :P een ei heeft 6 gram of zo. En kipfilet eet je meestal ook geen 100 gram van op brood of zo..
Misschien vergis ik me hoor, maar ik gok dat je op zo'n 60gram zit of zo en ik moet op een goede dag met zware training toch op ongeveer 100-120g eiwit komen, dat is best veel. Ik merk iig wel dat het helpt bij herstel.

[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 07-02-2016 20:04:30 ]
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 19:47:54 #24
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159734497
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Eieren tikken helaas niet echt aan qua eiwitten, ondanks de naam :P een ei heeft 6 gram of zo. En kipfilet eet je meestal ook geen 100 gram van op brood of zo..
Misschien vergis ik me hoor, maar ik gok dat je op zo'n 60gram zit of zo en ik moet op een goede dag met zware training toch op ongeveer 120g eiwit komen, dat is best veel. Ik merk iig wel dat het helpt bij herstel.
Ik zie het inderdaad net al op MFP. Volgende keer maar beter op letten...
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 19:51:48 #25
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159734603
Misschien wel een goeie om dan voortaan maar wat meer vooruit te plannen qua eten, want nu heb ik dat soort dingen niet in huis.. Lastig hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')