SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is normaal hoor, niks om je druk over te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef hierissieweer het volgende:
Hallo hallo! Leuk dat jullie een dieetclub hebben, ik sluit graag even aan.
Ik zit namelijk met een probleem: nu 5 weken fanatiek aan de afval, houd mijn eten bij in fitnesspall, eet altijd onder wat ik mag. Ik beweesg elke dag een uur (fietsen en krachttraining wissel ik af) maar qua gewicht kom ik op een halt. Vorige week was er 0,3 af en 1cm buikomvang en nu helemaal niets... Is dit normaal? Wat gaat er mis? En hoe nu verder? Ik heb jullie raad nodig!! Help!!
Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die pastquote:Op zondag 7 februari 2016 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik morgen aan moet op een bruiloftIk denk dat al mijn jurken te groot zijn en een nieuwe wil ik ook niet kopen, want nog een lange weg en nog wat kleinere maten te gaan.
Pics!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die pastStaat prima
Dus, weg met de kledingstress. Toch wel handig om zoveel maten in je kast te hebben
Misschien morgenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben je de laatste tijd erg goed bezig Isa
Hoe gaat het dan verder bij jou?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, niks om je druk over te makenIk sta ook heel vaak stil. komt vanzelf! succes verder!
Nice!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had nog een jurkje in de kast van járen geleden (toen ik 35 kg was afgevallen) en die pastStaat prima
Dus, weg met de kledingstress. Toch wel handig om zoveel maten in je kast te hebben
Bij mij gaat het op het moment goed. Sta op het moment stil qua gewicht. Dinsdag zie ik wel weer wat mijn gewicht is, Kan ook goed zijn dat ik dan weer aangekomen ben. Maak me er niet zo druk om op het moment, Het mag ook niet te hard gaan bij mij. Als er in Mei maar 4 kilo er af isquote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan verder bij jou?
Ik zou zeker wat meer eten na zo'n lange run, en vooral wat meer eiwitten? Al weet ik niet wat er precies in je bami zit of zo maar een bak kwark o.i.d. hieraan toevoegen zal zeker helpen bij herstelquote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 bth met tuinkruidensmeerkaas en een portie druiven
S: 17 km hardlopen (verste ooit)
L: banaan, twee bth met boerenomelet, twee bth met kipfilet en twee crackers met chocopasta
D: bami
1809kcal. Dat is 170kcal boven mijn doel maar met een 17km in de benen lijkt me dat niet echt een probleem. Misschein dat ik 's avonds nog wat druiven neem als ik daar zin in heb.
Ik dacht dat ik met mijn omelet en kipfilet al aardig op weg was. Maar ik zal er volgende week eens aan denken.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou zeker wat meer eten na zo'n lange run, en vooral wat meer eiwitten? Al weet ik niet wat er precies in je bami zit of zo maar een bak kwark o.i.d. hieraan toevoegen zal zeker helpen bij herstel
Eieren tikken helaas niet echt aan qua eiwitten, ondanks de naamquote:Op zondag 7 februari 2016 19:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met mijn omelet en kipfilet al aardig op weg was. Maar ik zal er volgende week eens aan denken.
Ik zie het inderdaad net al op MFP. Volgende keer maar beter op letten...quote:Op zondag 7 februari 2016 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eieren tikken helaas niet echt aan qua eiwitten, ondanks de naameen ei heeft 6 gram of zo. En kipfilet eet je meestal ook geen 100 gram van op brood of zo..
Misschien vergis ik me hoor, maar ik gok dat je op zo'n 60gram zit of zo en ik moet op een goede dag met zware training toch op ongeveer 120g eiwit komen, dat is best veel. Ik merk iig wel dat het helpt bij herstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |