quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef Nizno het volgende:
RTL nieuws laat weten dat 1 van de 3 dartdwazen op non-actief is gesteld door zijn baas. Prima actie van zijn baas.
quote:Werkgever zet maker van 'Vermeer-bordje' op non-actief
Marco B., één van de mannen die het niet kan hebben dat Kenneth Vermeer in de zomer van 2014 van Ajax naar Feyenoord verhuisde, is zijn baan kwijt. Reade, een centrum voor revalidatie en reumatologie, meldt vrijdag dat het de man per direct op non-actief heeft gesteld naar aanleiding van diens gedrag tijdens een dartswedstrijd in Engeland.
"Reade reageert geschrokken op de betrokkenheid van één van haar medewerkers bij de openlijke belediging en bedreiging van Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer", meldt Reade in een persbericht. "De Raad van Bestuur en medewerkers van Reade nemen met klem afstand van deze individuele actie. De betreffende medewerker is per direct op non-actief gesteld en de Raad van Bestuur is inmiddels een nader onderzoek gestart."
B. was donderdag in het Engelse Newcastle te gast bij de tweede speelronde in de Premier League Darts. Bij de opkomst van zestienvoudig wereldkampioen Phil Taylor vond hij het nodig om, live op televisie, een bordje met daarop de tekst 'Kenneth NSB' en een getekende pop die Vermeer moest voorstellen te tonen. De getekende pop was een verwijzing naar de opblaaspop die vorige week in de Klassieker aan een strop over de balustrade in de ArenA werd gehangen. Ook deze moest Vermeer voorstellen.
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:17 schreef maryen65 het volgende:
Ik als geen voetbalfan begrijp nu dat die Kenneth keeper voor Ajax was, niet mocht meespelen naar Feyenoord ging en nu voor nsb'er word uitgescholden? Waarom? Als hij niet meer mocht keepen is het toch logisch dat je iets anders zoekt.
Waarom is hij dan een nsb'er?quote:
Feyenoord en Ajax zijn aartsrivalen dus daarom blijkbaarquote:
Er zijn in het verleden toch wel meer spelers geweest die van Ajax naar Feyenoord gingen en vice versaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax zijn aartsrivalen dus daarom blijkbaar
Kenneth Vermeer is pas de negende speler die de overstap maakt van Ajax naar Feyenoord. Hij treedt in de voetsporen van enkele illustere namen. Hieronder een overzicht van de elf eerdere transfers tussen de twee aartsrivalen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Er zijn in het verleden toch wel meer spelers geweest die van Ajax naar Feyenoord gingen en vice versa
Uitdrukkingen in het Engels schrijven op een Nederlandstalig forum.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet alleen bij geschiedenis ben ik bang. Sowieso 'not the sharpest tool in the box'.
Het is ook krankzinnig om Kenneth Vermeer aan een strop te willen zien bungelen omdat hij voor de rivaal is gaan spelen. Dat je zo denkt is een ding, maar het ook openlijk uitdragen op TV zodat iedereen het kan zien, DAT is pas krankzinnig. En als beloning voor zijn grenzeloze domheid is hij nu zijn baan kwijt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Zwaar overtrokken hoe er wordt gereageerd op de uitlatingen op die bordjes.. het is geen snuggere actie van die gasten maar om daar nu zo'n heisa over te maken.. krankzinnige wereld
En hoe denk jij dat Kenneth Vermeer zich voelt bij het zien van dat soort uitlatingen? Het is gewoon wanstaltig gedrag en dat soort tokkies kunnen niet hard genoeg aangepakt worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Zwaar overtrokken hoe er wordt gereageerd op de uitlatingen op die bordjes.. het is geen snuggere actie van die gasten maar om daar nu zo'n heisa over te maken.. krankzinnige wereld
Dat vraag ik mij bij Von Gahl ook regelmatig af ja..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
DE reden waarom Van Gaal nooit bij feyenoord een functie zal bekleden.
Waar is je fatsoen?
Ergens gaat het wel wat ver om je baan te verliezen.. Het is niet dat'ie met logo's van z'n werkgever in beeld was ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat Kenneth Vermeer zich voelt bij het zien van dat soort uitlatingen? Het is gewoon wanstaltig gedrag en dat soort tokkies kunnen niet hard genoeg aangepakt worden.
quote:
Bordjesman: ’Ik ben erin geluisd’
AMSTERDAM -
De toeschouwers die donderdagavond bij een Britse dartswedstrijd triomfantelijk stonden te zwaaien met beledigende kartonnen bordjes, zijn Ajax-fans uit het beruchte ’sfeervak’ 410.
Het gaat in ieder geval om Marco Beumer uit Hoofddorp en Neill Shepherd uit Purmerend. Ze werden vergezeld door ene René. Shepherd, die een bordje droeg met ’Kenneth Vermeer Hangen’, staat bekend als ’chef spandoeken’ bij 410. Hij trad in het verleden regelmatig op als woordvoerder van de groep Ajax-supporters.
Marco Beumer poseerde tijdens de dartswedstrijd lachend met een bordje in zijn linkerhand met daarop de tekst ’Kenneth NSB’. In de linkerhoek is een poppetje aan een strop getekend, verwijzend naar de pop die zondag tijdens Ajax-Feyenoord aan de balustrade van de ArenA werd gehangen. „Het was niet mijn bordje”, is Beumers verweer. „Ik ben erin geluisd.” Op welke manier, wil hij niet toelichten. „Ik ben in ieder geval geen racist en zo wil ik ook niet afgeschilderd worden.”
Aan de ene kant vind ik het vreemd dat bij (voetbal) incidenten als deze de verdachten met naam en toenaam worden benoemd in de media, inclusief een foto, terwijl bij andere veel zwaardere misdrijven de naam van de verdachte wordt ingekort en diegene onherkenbaar in beeld wordt gebracht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel lullig dat ze nu met naam op de voorpagina van de telegraaf staan![]()
Volgens mij probeert vak410 altijd zijn leden te beschermen, blurren vaak hun eigen foto's etc
Dat het grenzeloos dom is ben ik met je eens, maar ik denk niet dat we die doodsbedreiging letterlijk moeten nemen en van racisme is al helemaal geen sprake. Dat die gasten nu voor lul staan, prima, maar er zijn ergere dingen in de wereld..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is ook krankzinnig om Kenneth Vermeer aan een strop te willen zien bungelen omdat hij voor de rivaal is gaan spelen. Dat je zo denkt is een ding, maar het ook openlijk uitdragen op TV zodat iedereen het kan zien, DAT is pas krankzinnig. En als beloning voor zijn grenzeloze domheid is hij nu zijn baan kwijt.
Hoe Vermeer zich voelt.. geen idee. Er zijn wel gekkere dingen gebeurd bij rivaliserende voetbalclubs. Vorig seizoen nog een enorm spandoek bij Standard Luik - Anderlecht waarop Defour onthoofd werd door een IS-beul.. Varkenskoppen op het veld bij Barcelona - Real Madrid etc. Ik zeg niet dat dit allemaal maar moet kunnen maar vind de ophef echt vreselijk overdreven. En dat vinden de spelerss vaak zelf ook..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat Kenneth Vermeer zich voelt bij het zien van dat soort uitlatingen? Het is gewoon wanstaltig gedrag en dat soort tokkies kunnen niet hard genoeg aangepakt worden.
quote:Voor het eerst sinds de Belgische topper tussen Standard Luik en Anderlecht op 25 januari heeft Steven Defour gereageerd op de gebeurtenissen in dat duel. De fans van Standard toonden een krankzinnig spandoek met een beeltenis van een onthoofde Defour, de Anderlecht-speler met een Standard-verleden. Defour, die in de wedstrijd een rode kaart kreeg, vond het spandoek wel 'grappig'.
Klopt. Mensen die NSB vergelijkingen heel normaal vinden omdat een politicus anders denkt dan zij, spreken nu schande van NSB vergelijkingen. Hypocriet volk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:11 schreef Basp1 het volgende:
Als fok niet anoniem zou zijn zou 80% van de huidige xenofobe NWS posters ook al met WW thuis zitten.
Een samenleving waarin een onbesuisde actie niet meer vergeven kan worden lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n vooruitgang.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als het nu alleen maar NSB vergelijkingen zou blijven dan viel het wel mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Mensen die NSB vergelijkingen heel normaal vinden omdat een politicus anders denkt dan zij, spreken nu schande van NSB vergelijkingen. Hypocriet volk.
Jij durft dat je op fok ook opkomt voor Volkert.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een samenleving waarin een onbesuisde actie niet meer vergeven kan worden lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n vooruitgang.
In plaats van ophangen zegt men: Vroeger wisten ze ook wel raad met landverraders. Eigenlijk zitten hier dus heel veel vergelijkbare figuren als de dart-mannetjes. Alleen dan wat meer anoniem.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het nu alleen maar NSB vergelijkingen zou blijven dan viel het wel mee.
Een moord kan per definitie geen onbesuisde actie zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij durft dat je op fok ook opkomt voor Volkert.
Vind ik dus ook.. het is een Ajacied dus per definitie grappig, maar als ik objectief kijk is het zwaar overdreven. Moordenaars komen niet met hun telefoonnummer op internet.. waarom een of andere lulhannes die iets knulligs doet dan wel.. vreemde maatschappij leven we inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een moord kan per definitie geen onbesuisde actie zijn.Ik doelde met mijn stellingname meer op de ontwikkeling dat er steeds minder ruimte lijkt te zijn om domme uitspraken te doen. "Kenneth NSB", oke matige uitspraak, maar dat hoeft ook niet weer direct iemand z'n baan te kosten vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |