quote:Op zondag 7 februari 2016 14:53 schreef ccs het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand Vermeer echt wil ophangen?
uitlichten in het nieuws met de mening van Ria op twitter erbij. Heeft idd nul toegevoegde waarde. We zijn echt afgegleden naar riooljournalistiekquote:Op zondag 7 februari 2016 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niemand vindt dit normaal, maar elke debiele individuele actie in het nieuws uitlichten is ook niet nodig.
Je hebt m'n dag verpest.quote:
quote:De ‘fan’ die rondom het beladen duel tussen Ajax en Feyenoord een pop van Kenneth Vermeer aan een touw van de tribune liet hangen (zie foto onder), is keihard aangepakt. De man werd direct aangehouden en kreeg een stadionverbod opgelegd. Ook zal hij strafrechtelijk worden vervolgd.
Dus hij heeft niet eens de wedstrijd kunnen zien?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:14 schreef Voszje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=269187
[..]
'We'quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
uitlichten in het nieuws met de mening van Ria op twitter erbij. Heeft idd nul toegevoegde waarde. We zijn echt afgegleden naar riooljournalistiek
Het lijkt me dat er juist is gehandeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo. Het beleid van een zender als Radio 1, maar ook het NOS Journaal is om dicht bij de bevolking te staan en de materie zo simpel mogelijk te houden. Dat leidt tot tenenkrommende radio en tv, zonder enige diepgang.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
uitlichten in het nieuws met de mening van Ria op twitter erbij. Heeft idd nul toegevoegde waarde. We zijn echt afgegleden naar riooljournalistiek
Kijk dat is nou daadkrachtig optreden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
binnen een uur weer vrijquote:Op zondag 7 februari 2016 15:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kijk dat is nou daadkrachtig optreden.
SV met meldplicht. Niks meer, niks minder.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:36 schreef Odaiba het volgende:
Triest dit.
Hoe zouden we hier mee om moeten gaan?
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Doodzwijgen is ook nog een optie, en het vooral niet s'avonds bij de beelden laten zien. Dan gaat de lol van al die gedane moeite er snel vanaf.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:36 schreef Odaiba het volgende:
Triest dit.
Hoe zouden we hier mee om moeten gaan?
Stadionverbod prima. Maar op grond waarvan kan je hem vervolgen? Is toch geen bedreiging ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:28 schreef Raptor1985 het volgende:
Meteen stadionverbod + vervolging. Kunnen een boel clubs nog wat van leren.
Vermeer schijnt aangifte te hebben gedaan van belediging en/of bedreiging. En terecht naar mijn mening.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:37 schreef Broomer het volgende:
[..]
Stadionverbod prima. Maar op grond waarvan kan je hem vervolgen? Is toch geen bedreiging ofzo?
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:53 schreef ccs het volgende:
Maar is het nou erger omdat Vermeer een neger is?
boeit mij het nou hoe dat kansloze zooitje zichzelf noemt. Lol.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er staat notabene vak 410 onder en jij praat over de f-side. Lol.
410 zijn toch die trommeljosties die altijd met hun rug naar de wedstrijd staan. "Sfeer"quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
boeit mij het nou hoe dat kansloze zooitje zichzelf noemt. Lol.
Hebben ze het over de joden. Die Duitsers waren ook geen lieverdjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
410 zijn toch die trommeljosties die altijd met hun rug naar de wedstrijd staan. "Sfeer"![]()
Maargoed, voetbalsupporters en dergelijke acties. Wat een nieuws.
Apengeluiden heb ik niet gehoord gisteren. Je kan zeggen wat je wil, maar die niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Apengeluiden, poppen aan een strop hangen. Tering hee, wat een achterlijk bij elkaar.
Nee die wedstrijd tegen ado bedoel ikquote:Op maandag 8 februari 2016 08:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Apengeluiden heb ik niet gehoord gisteren. Je kan zeggen wat je wil, maar die niet.
quote:Op maandag 8 februari 2016 09:40 schreef Elzies het volgende:
Ik dacht dat voetbal een ontspanningsspel moest zijn?
In al die tijd is er dus nog niets veranderd in de aanpak van dat apengedrag. Gewoon levenslang stadionverbod met meldplicht uitdelen, dan houdt het snel genoeg op.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen fuckin korfbal, het is de klassieker tegen de aartsvijand. Overdreven reacties overal...5 jaar geleden hingen er 5 van die poppen.
[ afbeelding ]
Dus als je niet uit Amsterdam komt mag je niet voor Ajax zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef Gutmensch het volgende:
Weer zo'n provinciale Ajax-"supporter".
Dat zijn de ergste, beetje de tifoso uithangen voor een club uit een andere stad dan je eigen
Daar waren de meeste Feynoorders ook niet blij mee, de Ajaxieden begrepen het overigens wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:29 schreef MakkieR het volgende:
Nu heeft die ene gozer een stadionverbod gekregen, maar ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel zogenaamde Ajax supporters erbij stonden. Ik zie namelijk een vak vol met malloten allemaal even schuldig als de dader. Immers je kunt er wat van zeggen of de pop eraf halen, maar niemand had ook maar het lef om er iets tegen te doen.
Trouwens had jullie grote held Johan Cruijff ooit ook niet voor Feyenoord gespeeld? Als Vermeer de strop verdiend, waarom Johan Cruijff dan niet?
Ik kom regelmatig bij korfbal, en ben redelijk lang hardcore supporter geweest in voetbal, maar ben blij dat je daar die idioterie niet hebt.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen fuckin korfbal, het is de klassieker tegen de aartsvijand. Overdreven reacties overal...5 jaar geleden hingen er 5 van die poppen.
[ afbeelding ]
Het gedrag van Cruijff destijds was veel kotswaardiger dan dat van Vermeer. Zeer respectabele jongen is Vermeer en ondanks dat Feyenoord de rivaal is begrijp ik zijn keuze heel goed. Een jongen als Vermeer hoort niet de bank warm te houden. Nog steeds mijn favoriete keeper van het land. Ze kunnen hem ook goed gebruiken bij Feyenoord want van hun veldspelers moeten ze het niet hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:29 schreef MakkieR het volgende:
Nu heeft die ene gozer een stadionverbod gekregen, maar ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel zogenaamde Ajax supporters erbij stonden. Ik zie namelijk een vak vol met malloten allemaal even schuldig als de dader. Immers je kunt er wat van zeggen of de pop eraf halen, maar niemand had ook maar het lef om er iets tegen te doen.
Trouwens had jullie grote held Johan Cruijff ooit ook niet voor Feyenoord gespeeld? Als Vermeer de strop verdiend, waarom Johan Cruijff dan niet?
De Ajacieden van die periode begrepen het heel goed. Cruijff wilde namelijk gewoon wraak nemen op het Ajax bestuur van die periode die hem behandeld hadden als voetveeg. Cruijff tekende bij Feyenoord en bezorgde die club de 2(!) na laatste titel uit de historie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar waren de meeste Feynoorders ook niet blij mee, de Ajaxieden begrepen het overigens wel.
Volgens mij maakt 'Judas' zelf nog de minste ophef. Nuchtere gast, kunnen heel veel voetballers (en supporters) nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:22 schreef Leonos het volgende:
Wat een ophef allemaal om niks![]()
Misschien had judas dit zelf kunnen bedenken voordat hij die overstap maakte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |