quote:Op zondag 7 februari 2016 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De stadionspeaker verzoekt de supporters hun bek te houden.
Zoals ze normaal ook doen.
De lijst met incidenten uit die lelijke stad achter de duinen is een stuk langer vrindquote:
Dan kakt de wedstrijd pas echt in.quote:
14 punten in mindering zodat Feyenoord nog een kleine kans heeft op de tweede plek.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reglementaire 3-0 overwinning voor Feyenoord.
Ajax had de bek vol over ons. En zie nu wat ze zelf doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel knap dat de ADO-fans zich drukker maken om die voodoopop dan de Feyenoord-fans dat doen.
Jij als meester voorspeller, kun jij even het verlossende woord geven over El Ghazi? Gaat ie ooit een Europese (sub)topper worden? Laat ons niet langer in spanning!quote:
Volgens mij saboteert Fox de audio. Heel lastig te horen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:47 schreef GGMM het volgende:
Wat wordt er eigenlijk gezongen? Ik versta er geen zak van.
Hahahahahaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De lijst met incidenten uit die lelijke stad achter de duinen is een stuk langer vrind
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij saboteert Fox de audio. Heel lastig te horen.
Bommen op Rotterdam.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zingen ze nou? Op de melodie van Baby give it up
Daarom blijf ik ook lekker doorgaanquote:Op zondag 7 februari 2016 13:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ajax had de bek vol over ons. En zie nu wat ze zelf doen.
Dat vind ik hypocriet en stom.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij saboteert knjb de audio. Heel lastig te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |