Niet zo bescheiden! Jij bent gewoon de muthafuckin' reactiekoning 2015 man!quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij de tegenstander nagenoeg niet raakt moet je wat mij betreft altijd door laten spelen. Maar goed, wie ben ik.
Als zijn moeder de hoer is en ze dat allemaal weten, dan moeten er wel wat hoerenlopers tussen zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier de moeder van Vermeer gedaan?
Je moet toch wat als je niet voor de winst gaatquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelt je eigen clubje, hou je je nog meer bezig met de tegenstander
Helaas is dit waarquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer kakt de laatste tijd ook wat in.
50 miljoenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee, Jan-Arie zal warm aan het lopen zijn.quote:
Vilhena > Bazoerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Misschien moeten ze hem bedreigen? Dat helpt bij Feyenoord ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
We pikken hem wel even op.quote:
That's a first todayquote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanvaller ==//== verdediger alhoewel ik zeker achter je mening sta.
Telegraaftwitter:telegraaf twitterde op zondag 07-02-2016 om 13:41:31FOTO: Lugubere actie Ajax-fans met pop van oud-doelman Vermeer https://t.co/n65l9PpIsF #ajafey reageer retweet
Ik ben fan van beiden, maar Bazoer is wel beter. Heeft ook gewoon de beste opleiding gehad.quote:
Sterk gedaan door Elinkwijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben fan van beiden, maar Bazoer is wel beter. Heeft ook gewoon de beste opleiding gehad.
Waarom verbaast me dat eigenlijk niks?quote:
Stadionverbod + vervolgen AUB.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Telegraaftwitter:telegraaf twitterde op zondag 07-02-2016 om 13:41:31FOTO: Lugubere actie Ajax-fans met pop van oud-doelman Vermeer https://t.co/n65l9PpIsF #ajafey reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |