Levenslange schorsing. Minstens.quote:
Heel Feyenoord jankt. Mietjes.quote:
Het is de arena, daar versta je sowieso niks.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:37 schreef n00b13 het volgende:
Wie zijn moeder is er nou een hoer?
Ze moeten iets doen aan de coördinatie, want ik versta het telkens niet.
Galmbakquote:Op zondag 7 februari 2016 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is de arena, daar versta je sowieso niks.
Hij speelt de bal. Tegenstander nagenoeg niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar niet meer dan een vrije trap, als dat zelfs...
Kevin Hartquote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier de moeder van Vermeer gedaan?
Vloog er letterlijk in, maar goed. Goede beslissing van Blom om door te laten spelen. Past lekker in de wedstrijdquote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt de bal. Tegenstander nagenoeg niet.
Johannesquote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Papavermeerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Als hij de tegenstander nagenoeg niet raakt moet je wat mij betreft altijd door laten spelen. Maar goed, wie ben ik.quote:
Hey, we zijn het eens over de beslissing... Da's al bijzonderquote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij de tegenstander nagenoeg niet raakt moet je wat mij betreft altijd door laten spelen. Maar goed, wie ben ik.
Tapia speelt bij Feyenoord hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Feyenoorders gedold. Gras is groen.
Speelt je eigen clubje, hou je je nog meer bezig met de tegenstanderquote:
Niet zo bescheiden! Jij bent gewoon de muthafuckin' reactiekoning 2015 man!quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij de tegenstander nagenoeg niet raakt moet je wat mij betreft altijd door laten spelen. Maar goed, wie ben ik.
Als zijn moeder de hoer is en ze dat allemaal weten, dan moeten er wel wat hoerenlopers tussen zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Je moet toch wat als je niet voor de winst gaatquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelt je eigen clubje, hou je je nog meer bezig met de tegenstander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |