Yay, officieel zwanger!quote:
Wat een eer!quote:Op zondag 14 februari 2016 11:58 schreef Lemijn het volgende:
Hier ontlurk ik voor, gefeliciteerd Vivi!![]()
![]()
Wat een duidelijke streep al: het is écht!quote:Op zondag 14 februari 2016 17:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Yay, officieel zwanger!
Ik had er rekening mee gehouden dat het veel langer kon duren, want mijn ouders hebben er jaren over gedaan en daar veel verdriet van gehad. Daarom hoop ik dat het bij jullie allemaal snel zal lukken.
Opgeteld wel ja: 6 jaar rammelen, 4 maanden WOHTSen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:25 schreef BobbyMcGee het volgende:
Je hebt uiteindelijk al lang genoeg gewacht hoor
Mijn man is echt heel blij. Het is heel goed geweest om te wachten tot hij er net zo klaar voor was als ik.quote:Hoe vindt je vriend het?
Gaan we vanuit!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:23 schreef Franny_G het volgende:
Ik lees zojuist dat mijn leeftijdgenootje Alanis Morissette zwanger is van haar tweede. En ze is bijna een jaar ouder dan ik. Als zij het kan dan ik ook natuurlijk..
.
*zingt*: anything you can do I can do betterquote:Op zondag 14 februari 2016 23:23 schreef Franny_G het volgende:
Ik lees zojuist dat mijn leeftijdgenootje Alanis Morissette zwanger is van haar tweede. En ze is bijna een jaar ouder dan ik. Als zij het kan dan ik ook natuurlijk..
.
Ik ook!quote:Op maandag 15 februari 2016 10:06 schreef BlueEyes het volgende:
PE kan je eindelijk weer verder!
Ik ga mee in de 'oudjes' kunnen ook nog prima zwanger worden flow
Zaad blijft tot 5 dagen goed, dus denk het welquote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef Hilzillah het volgende:
Okay... Maak ik een kans... Vrijdag bats gisteren ei.
Vent liet het zaterdag en zondag afweten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA NU TUTU'S KOPEN BIJ DE HEMAquote:Op maandag 15 februari 2016 11:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zaad blijft tot 5 dagen goed, dus denk het wel.
En meer kans op een meisje!
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK GA NU TUTU'S KOPEN BIJ DE HEMA![]()
![]()
![]()
En Merci. Needless to say, ik was kneiter verdrietig gisteren... Verbouwen en kinderen maken gaan blijkbaar niet goed samen... Ook niet na 1.5 jaar
hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 15 februari 2016 10:06 schreef BlueEyes het volgende:
PE kan je eindelijk weer verder!
Ik ga mee in de 'oudjes' kunnen ook nog prima zwanger worden flow
Leuk om te horen! Ik heb het gevoel dat dat bij ons ook zo isquote:Op zondag 14 februari 2016 18:38 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Opgeteld wel ja: 6 jaar rammelen, 4 maanden WOHTSen.
[..]
Mijn man is echt heel blij. Het is heel goed geweest om te wachten tot hij er net zo klaar voor was als ik.
verbouwen kan zwaar op een relatie wegen. zit er zelf ook nog middenin.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
IK GA NU TUTU'S KOPEN BIJ DE HEMA![]()
![]()
![]()
En Merci. Needless to say, ik was kneiter verdrietig gisteren... Verbouwen en kinderen maken gaan blijkbaar niet goed samen... Ook niet na 1.5 jaar
Alleen maar batsen op de dag van je ei.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef Barreltje het volgende:
ik wil een jongen.. hoe doe ik dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |