Ik zweer dat er eerst 13 stond bij cassandraquote:Op zaterdag 13 februari 2016 06:52 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Die ene dag verschil bedoel je? Het is schrikkeljaar
Hebben ze hem stiekem geharvest om je te klonen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:22 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn ei is kwijt jommes!! Aaaaaaaaaaaaaaaaal die maanden had ik (op 1x na) 2/3/4 dagen vroeger mijn ei. En nu is morgen officieel ei dag. En ik heb hem nog niet gevonden.
Maandag HSG gehad. Zou hij weggespoeld zijn?
MaJo ik ben pas écht zwanger als jij de streepjes ziet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:05 schreef MaJo het volgende:
Vivi ik zie het niet op de eerste maar dat zegt niets zoals je weet dus Yaaaay![]()
Gaat jullie reis dan nog wel door?
Aaawwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
MaJo ik ben pas écht zwanger als jij de streepjes ziet.Ik doe morgenochtend weer een poging.
Die reis begint met een belangrijk congres voor mijn werk, dus dat wil ik wel door laten gaan. Ik ben aan het begin 23 weken, in theorie zijn dat gunstige weken.Verder gaan we het wat rustiger aan doen dan de vorige keer, geen Half Dome-achtige taferelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Even more ME's! Joy to the worldquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hebben ze hem stiekem geharvest om je te klonen...
Yay! Batsen als een mallequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:15 schreef Hilzillah het volgende:
Te vroeg geschreeuwd.... Heel ieniemienieerig ovutuurstreepje!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
AaawwBij die tweede test zie ik het wel trouwens
En zo'n reis moet zwanger inderdaad ook kunnen, alleen zo lastig omdat je geen idee hebt hoe je je dan voelt. Maar gaat helemaal goed komen denk ik!De hele lang hikes gooi ik uit de planning en zorg er verder voor dat we niet een hele drukke planning hebben, zodat er genoeg momenten zijn om te rustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Texas voor werk, daarna naar Seattle voor een rondje noordwest USA / zuidwest Canada.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:33 schreef loopplank het volgende:
Ik zag strepen voor Vivi, gefeliciteerd! Waar ga je naar toe op reis?
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Naar Texas voor werk, daarna naar Seattle voor een rondje noordwest USA / zuidwest Canada.
Als majo deze niet ziet neem ik haar zelf mee naar een opticien...quote:Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Deze wel?Foto na 5 minuten:
[ afbeelding ]
Die zie ik zeker welquote:Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |