Ajax ook niet, die kakken de tweede helft in. Moet je nagaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
@Ajax fans; Feyenoord heeft dit seizoen nog geen één wedstrijd het niveau 2 helften lang vast kunnen houden...
Andersom ook niet toch.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
@Ajax fans; Feyenoord heeft dit seizoen nog geen één wedstrijd het niveau 2 helften lang vast kunnen houden...
madquote:
Dan mag hij die bal nog wel hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bal mag überhaupt niet die kant op, staan 3 verdedigers voor
Ik hoop het, maar vrees van nietquote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien is dit wel hun mindere helft.
Maar waren hun 2e helften structureel slechter? Bij Feyenoord waren ze zowel slechter als beter.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
If you're mad and you know it, clap your hands.
Van wat ik gezien heb waren die vrijwel altijd kut.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef RvLaak het volgende:
Maar waren hun 2e helften structureel slechter? Bij Feyenoord waren ze zowel slechter als beter.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb waren die vrijwel altijd kut.
PSV is dan ook veel beter dan Ajaxquote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
PSV won hier twee keer kinderlijk eenvoudig van.
Dat zagen we tegen Utrecht.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is dan ook veel beter dan Ajax
ADO ookquote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
PSV won hier twee keer kinderlijk eenvoudig van.
Daar verloren ze allebei van, dus dat zegt niks.quote:
Dat zou je daadwerkelijk nog kunnen zien als "incident". Ajax speelt structureel kutquote:
Dus... Roda > ADO > Ajax... Duidelijk toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ADO ook
Maar die spelen dan weer gelijk tegen Roda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |