Man, man, man. Zelf Feyenoord moet hier 3 keer tegen scoren.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dijks - Viergever - Van der Hoorn - Veltman
Volgens mij meen je dit niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tete en Riedewald een blessure, wat vervelend voor Ajax
Als Feyenoord spelers voorin had gehad die wel kunnen scorenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Man, man, man. Zelf Feyenoord moet hier 3 keer tegen scoren.
Alles minder dan 0-4 is een regelrechte blamage voor dit Feyenoord. Dan mogen ze zich echt kapot schamen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kuyt?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Enige goede aankoop van Feyenoord lijkt me Botteghin.
Danny Blind ziet hier wel de nieuwe verdedigingdlinie in voor Oranje?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mensenkennis laat weer flink te wensen over.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM lijkt een beetje gefrustreerd.
Hihiquote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Feyenoord spelers voorin had gehad die wel kunnen scoren
Beetje jammer dat hij het ludieke er niet in ziet.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM lijkt een beetje gefrustreerd.
Niet als aankoop, nee.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom. Maar die tellen jullie niet mee dus?
Achteraf heb ik ook vaak gelijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso snap ik niet dat Toornstra opeens volledig uit de roulatie raakte, goede speler.
nee luistert naar muziekquote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef blup het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA
Ajacied422 WATCHING?????????////////////
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Cavaliers het volgende:
Drank de Boer wordt outcoached door van Bronkhorst of all places.
Als je hem zag spelen zou het misschien wat logischer voor je zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso snap ik niet dat Toornstra opeens volledig uit de roulatie raakte, goede speler.
Precies, laatste wedstrijden van hem waren echt zo fucking slechtquote:Op zondag 7 februari 2016 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je hem zag spelen zou het misschien wat logischer voor je zijn.
Ik gisteren, bij je moeder.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:46 schreef Rabieluh het volgende:
Is er al gescoord? Dan kom ik eens uit bed.
Nee, al die 'gooooaaall'-posts boven je zijn fake.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:46 schreef Rabieluh het volgende:
Is er al gescoord? Dan kom ik eens uit bed.
Nou nou nou.quote:
Vorig jaar ook gewoon een halfjaar een van de beste Feyenoorders.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je hem zag spelen zou het misschien wat logischer voor je zijn.
Natuurlijk niet, een van de vijf beste keepers ter wereldquote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Niemand die over de duidelijke keepersfout van Cillissen begint?
Vermeer > Cillissenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax ook niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
@Ajax fans; Feyenoord heeft dit seizoen nog geen één wedstrijd het niveau 2 helften lang vast kunnen houden...
Misschien is dit wel hun mindere helft.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
@Ajax fans; Feyenoord heeft dit seizoen nog geen één wedstrijd het niveau 2 helften lang vast kunnen houden...
Die bal mag überhaupt niet die kant op, staan 3 verdedigers voorquote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax ook niet, die kakken de tweede helft in. Moet je nagaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
Andersom ook niet toch.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef RvLaak het volgende:
madquote:
Dan mag hij die bal nog wel hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bal mag überhaupt niet die kant op, staan 3 verdedigers voor
Ik hoop het, maar vrees van nietquote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien is dit wel hun mindere helft.
Maar waren hun 2e helften structureel slechter? Bij Feyenoord waren ze zowel slechter als beter.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
If you're mad and you know it, clap your hands.
Van wat ik gezien heb waren die vrijwel altijd kut.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef RvLaak het volgende:
Maar waren hun 2e helften structureel slechter? Bij Feyenoord waren ze zowel slechter als beter.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb waren die vrijwel altijd kut.
PSV is dan ook veel beter dan Ajaxquote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
PSV won hier twee keer kinderlijk eenvoudig van.
Dat zagen we tegen Utrecht.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is dan ook veel beter dan Ajax
ADO ookquote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
PSV won hier twee keer kinderlijk eenvoudig van.
Daar verloren ze allebei van, dus dat zegt niks.quote:
Dat zou je daadwerkelijk nog kunnen zien als "incident". Ajax speelt structureel kutquote:
Dus... Roda > ADO > Ajax... Duidelijk toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ADO ook
Maar die spelen dan weer gelijk tegen Roda
Uh, oke.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het Feyenoord is.
Hé. ADO speelde gelijk tegen PSV. PSV won van ManU. Dus ADO is beter dan ManU.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus... Roda > ADO > Ajax... Duidelijk toch?
Wat gebeurde er toen dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We weten allemaal wat er de vorige keer gebeurde toen Youness 1-1 maakte in de Arena tegen een club uit de traditionele top 3 lijkt me.
Pereiro
Heb je tissues gehaald?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik deed net even boodschappen.
Kaasdorp.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
Die Karsdorp laat zich ook wel makkelijk uitkappen
Beter dan Tete.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
Karsdorp kan er ook geen ene reet van.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
Nou niks eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hallo.
Wat vind je van het Vincent Janssen topic?
Daar heb je een punt.quote:
Een jaarvoorraad zuurkool ingeslagen?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik deed net even boodschappen.
Wat ben je toch ook een crimineeltje.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een jaarvoorraad zuurkool ingeslagen?
Wat voor limonade?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oh ik was even een glas limonade inschenken. Het is alweer 1-1 dus, what's new.
Altijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel trots op jezelf, hé?
Een keer?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef Zorro het volgende:
CillessenHeeft ie een keer een bal, was ie sowieso naast gegaan.
Doet me denken aan die ene penalty.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef Zorro het volgende:
CillessenHeeft ie een keer een bal, was ie sowieso naast gegaan.
Nou bij de Jumbo.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij welke winkel ben ik geweest?
Board 17quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk niet eens naar de wedstrijd, veel leuker om het via dit topic te volgen.
Dat zou ik nooit doen, tegen jou.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Board 17
Jan Dekker v Mark Oosterhuis
Een negatief recordquote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat hier iets te halen is voor Feyenoord.
Je moeder is een vrouw!quote:Op zondag 7 februari 2016 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Daar ligt de volgende al weer. Wat een stel vrouwen bij ajax.
Al Gaza gaf ook wel een beetje een elleboogje..quote:Op zondag 7 februari 2016 12:59 schreef GGMM het volgende:
Volgens het Feyenoordtopic had Ajax al rood moeten hebben.
een rode kaart moet mogelijk zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat hier iets te halen is voor Feyenoord.
Jeetje zeg. Kan je nog wel verder met leven na deze wedstrijd?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Daar ligt de volgende al weer. Wat een stel vrouwen bij ajax.
Jij bent echt genant.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:59 schreef RubenSosa het volgende:
hahah die veltman. Met zijn tyfus kop
Altijd zo vervelend als een clubtopic wordt volgespamt tijdens een wedstrijd. Daar heb je dit soort topics toch voorquote:Op zondag 7 februari 2016 12:59 schreef GGMM het volgende:
Al vier keer toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:59 schreef GGMM het volgende:
Vraag het (ik meen) Lensquote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wil jij vanuit die positie schieten?
Lens deed het bij de hoekvlag.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hij tikt m gewoon slecht.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon vanuit die positie niet schieten en stond niemand om voor te geven.quote:
een saai 0-0quote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen dachten dat het een saai 0-0 ging worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |