Waar hij nu zit lijkt daar al verdacht veel op, dus hij kan fijn blijven waar hij zitquote:Op zondag 7 februari 2016 10:29 schreef GhpH het volgende:
Opsluiten in een siberische gevangeniskomt toch niks goeds meer van hem.
Ik was hem bijna vergeten trouwens.quote:
om ontsnappen onmogelijk te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt er een gevangenis op 5000 m hoogte gebouwd? Om de ergste gevangenen te treiteren?
Niemand reageert omdat jij kut bent.quote:
je bent zelf kutquote:Op maandag 8 februari 2016 07:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niemand reageert omdat jij kut bent.
Die zijn dood, dus dat lijkt me lastig.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Joran heeft het mentaal lastig.
Weet je wie het mentaal lastig heeft ? Die twee door hem omgebrachte chica's.
ze leven nog.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die zijn dood, dus dat lijkt me lastig.
Je kan het niet mentaal lastig hebben als je dood bent. Dat is een beetje de essentie van dood zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij hebben die het vooral fysiek lastig. Lijkt me niet echt comfortabel zo lang stil liggen onder de grond.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
omgquote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
Heb nog bij hem op de hogeschool Arnhem in de klas gezeten
tof!quote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
Een stille meneer die schreeuwend een topic van 2 jaar oud kickt om aandacht te vragen.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
Van hogeschool naar hoge gevangenis!quote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |