Waarom niet in een Oeigoerse of Mongoolse gevangenisquote:Op zondag 7 februari 2016 10:29 schreef GhpH het volgende:
Opsluiten in een siberische gevangeniskomt toch niks goeds meer van hem.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:28 schreef Dven het volgende:
Op zoek naar de beste manipulaties? SMS nu Joraan naar 4045 gr gr
Kaulo patrickquote:Op zondag 7 februari 2016 11:48 schreef D.D.W. het volgende:
Als hij nou gewoon beetje snel had verteld wat er echt gebeurd was kon hij sowieso al lekker lang zijn leven leven.
Mrja die gast is gewoon ziek in zijn hoofd. Wel jammer, want hij lijkt me best een slimme jongen op bepaalde punten (taal, avontuurlijk, ondernemend). Bijv hij had toch ook een zaak op Thailand?
Peru.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Waarom schenkt men überhaupt aandacht aan hem? Laat hem gewoon wegrotten in Bolivia. Niet meer naar omkijken.
Om de hoogste straf te kunnen geven.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt er een gevangenis op 5000 m hoogte gebouwd? Om de ergste gevangenen te treiteren?
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Om de hoogste straf te kunnen geven.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Om de hoogste straf te kunnen geven.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:21 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Conio, wat viiiiiiees van haar Patrick
Waar hij nu zit lijkt daar al verdacht veel op, dus hij kan fijn blijven waar hij zitquote:Op zondag 7 februari 2016 10:29 schreef GhpH het volgende:
Opsluiten in een siberische gevangeniskomt toch niks goeds meer van hem.
Ik was hem bijna vergeten trouwens.quote:
om ontsnappen onmogelijk te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt er een gevangenis op 5000 m hoogte gebouwd? Om de ergste gevangenen te treiteren?
Niemand reageert omdat jij kut bent.quote:
je bent zelf kutquote:Op maandag 8 februari 2016 07:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niemand reageert omdat jij kut bent.
Die zijn dood, dus dat lijkt me lastig.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Joran heeft het mentaal lastig.
Weet je wie het mentaal lastig heeft ? Die twee door hem omgebrachte chica's.
ze leven nog.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die zijn dood, dus dat lijkt me lastig.
Je kan het niet mentaal lastig hebben als je dood bent. Dat is een beetje de essentie van dood zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij hebben die het vooral fysiek lastig. Lijkt me niet echt comfortabel zo lang stil liggen onder de grond.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
omgquote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
Heb nog bij hem op de hogeschool Arnhem in de klas gezeten
tof!quote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
Een stille meneer die schreeuwend een topic van 2 jaar oud kickt om aandacht te vragen.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
Van hogeschool naar hoge gevangenis!quote:Op zondag 15 juli 2018 08:35 schreef Staaf het volgende:
kan gebeurenquote:Op zondag 15 juli 2018 20:52 schreef wollah het volgende:
Joran van der SlootHoe kan je je leven zo verneuken. Dan woon je op prachtige plekken als Aruba en Chili en dan ga je zoiets doen
Mwa, het ging pas fout in Peru.quote:Op zondag 15 juli 2018 20:52 schreef wollah het volgende:
Joran van der SlootHoe kan je je leven zo verneuken. Dan woon je op prachtige plekken als Aruba en Chili en dan ga je zoiets doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |