SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ja, zo werkt die branche namelijk op veel terreinenquote:
Ja klopt ook wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zo werkt die branche namelijk op veel terreinen
Ook vaak genoeg voor gevraagd toen ik actief in de sportschool was.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel.
Je hebt ook zo`n facebook-pagina met aanbod van werk, maar dat is ook echt allemaal zwart en buiten het boekje
Ook gewoon voor buurtsupermarkten enzoBetalen ze je 25 euro per dag
Daar had hij dan wel een punt. 4/500 stage-uren is wel idiootquote:Op zondag 7 februari 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel begrijpelijk ,als je ziet hoeveel de overheid aan eisen heeft gesteld voor fucking beveiliger
Ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar had hij dan wel een punt. 4/500 stage-uren is wel idioot
Absurd jaquote:Op zondag 7 februari 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand die sociaal sterk is en sterk kan dat ook doen.
Maar ja, bureaucratie.
En mensen betalen er nog 2,5k voor ook
Ja echt bizarquote:
Was op FB ook gast die op Unibet Leicester kwalificeert zich voor de groepsfase CL had gepakt.quote:
Wtf? Unibetquote:Op zondag 7 februari 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was op FB ook gast die op Unibet Leicester kwalificeert zich voor de groepsfase CL had gepakt.
En toen Leicester van Liverpool won heeft Unibet die bet geannuleerd:
Duidelijk te hoge odd![]()
Zitten die niet allemaal aan het bier dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
had leicester en daarna engeland rugby gekeken op de club
Ik ga hun ooit leegdrinken op cola light
jawel.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten die niet allemaal aan het bier dan?
Kan je maar beter meteen laten weten dat je straight edge bent danquote:
Dat heb ik idd woensdag gemeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je maar beter meteen laten weten dat je straight edge bent dan
Trump en nuance?quote:Op zondag 7 februari 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag geinig artikel gelezen over Donald Trump en alcoholvrij leven.
Interessant, bijzonder genuanceerd over alcoholisme.
Trump is een bijzonder genuanceerd man op de meeste punten, ja.quote:
Een van de weinige politici die ik ooit over verslaving heb horen praten dat het een ziekte is, waar iedereen aan ten onder kan gaan.quote:
Hoe zouden de meeste politici het omschrijvendanquote:Op zondag 7 februari 2016 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de weinige politici die ik ooit over verslaving heb horen praten dat het een ziekte is, waar iedereen aan ten onder kan gaan.
De meeste politici leggen het probleem nog steeds bij omstandigheden.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zouden de meeste politici het omschrijvendan
Dat is dan ook zijn vakgebied. Bij hem is het belangrijker dat hij op andere vlakken ook een realistische opinie heeft over dingenquote:Op zondag 7 februari 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zegt Trump buiten het debat gewoon hele zinnige dingen over hoe je een economie runt.
Jammer dat dat niet in de media komt.
De economie is dan ook een van de weinige dingen waar je als overheid enige invloed op hebt.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook zijn vakgebied. Bij hem is het belangrijker dat hij op andere vlakken ook een realistische opinie heeft over dingen
Dat wel ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De economie is dan ook een van de weinige dingen waar je als overheid enige invloed op hebt.
weet nietquote:Op zondag 7 februari 2016 04:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk je dat dat helpt na 30 glazen
De wekker staat op 10 uur
emmer staat naast Bedquote:Op zondag 7 februari 2016 04:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
gaat leuk worden om 10 uur
succes manquote:Op zondag 7 februari 2016 04:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
emmer staat naast Bed
Heb wat gegeten als voorzorgsmaatregel
2 glazen watergrdronkrn
Je bent op tijd voor Klassiekerquote:
met een sponsje het bier eruit schrobben en hem laten drogen?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik mijn tas kan schoonmaken.. dus ik gooi hem wel weg
Fles bier in leeggelopen
Toch altijd hetzelfde als we uit spelen. Eerst de overhand hebben en daarna wedstrijd weggeven. Het is echt lachwekkend. Ajax is nergens buiten 2 kansen die er in gaanquote:
Meer dan feyenoord de 2e helft. Wat is het tergend zegquote:Op zondag 7 februari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch altijd hetzelfde als we uit spelen. Eerst de overhand hebben en daarna wedstrijd weggeven. Het is echt lachwekkend. Ajax is nergens buiten 2 kansen die er in gaan
Na denk dat ik hem gewoon vol water gooi enz en dan maar laat drogen een langere tijd. Ben de tas niet heel hard nodig. Of gooi hem toch weg. Wou toch al een nieuwe i.p.v. deze tas.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met een sponsje het bier eruit schrobben en hem laten drogen?
Ik ben ook klaar met Vilhena verder, opgerot als je toch weggaat. hij voegt echt geen kut toe laatste wedstrijden, en zeker niet meer dan Gustafsonquote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan feyenoord de 2e helft. Wat is het tergend zeg
Enorm veel ballen onderschept 1e helftquote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met Vilhena verder, opgerot als je toch weggaat. hij voegt echt geen kut toe laatste wedstrijden, en zeker niet meer dan Gustafson
En dezelfde hoeveelheid weggegeven omdat hij zo slordig isquote:Op zondag 7 februari 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enorm veel ballen onderschept 1e helft
ja jammer weer, maar die 2de goal was puur geluk van ajax.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch altijd hetzelfde als we uit spelen. Eerst de overhand hebben en daarna wedstrijd weggeven. Het is echt lachwekkend. Ajax is nergens buiten 2 kansen die er in gaan
En 1e helft ook bij vrijwel elke aanval betrokken. Dat is beter dan wat er nu in de voorhoede staat bij elkaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dezelfde hoeveelheid weggegeven omdat hij zo slordig is
En 2de goal was ook gewoon weer balverlies van onsquote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja jammer weer, maar die 2de goal was puur geluk van ajax.
moet toegeven dat de 1ste mooi was
ja stom stomquote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 2de goal was ook gewoon weer balverlies van ons
Totaal niet beter hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja stom stom
hoop dat we beker nog binnen halen, daar is het wel wat beter
jaa iknow maarja we hebben van roda gewonnenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet beter hoorIn de beker heeft het ook flink meegezeten
Vooral eerste helft was prima jaquote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Spelen een behoorlijke wedstrijd overigens. Binnen hun kwaliteit
Tweede helft welquote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, ik gaf bijles.
De wedstrijd was kut?
Vrij behoorlijke wedstrijdquote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, ik gaf bijles.
De wedstrijd was kut?
Laatst zei je nog dat achahbar terecht niet speelde als je zulke kansen miste.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Maar down-patietnej van Bronckhorst begint toch wel weer met hem volgende wedstrijd
En zet Achabar op de tribune
Ja?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat achahbar terecht niet speelde als je zulke kansen miste.
Als je zulke kansen mist ben je geen eerste spits nee.quote:
Tja hij schijnt niet afgetraind te zijn. Als dat zo is is dat terechtquote:Op zondag 7 februari 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zulke kansen mist ben je geen eerste spits nee.
Maar als je hem niet eens bij de wedstrijdselectie zet is gewoon lachwekkend
Wat stond er op?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Fok-it het volgende:
Die gasten met dat Vermeer spandoek ook maar levenslang SVBen je dan ziek in je hoofd
Vermeer met een strop om z`n nekquote:
Het was een popquote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Fok-it het volgende:
Die gasten met dat Vermeer spandoek ook maar levenslang SVBen je dan ziek in je hoofd
Hoeveel gespeeldquote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef JanCees het volgende:
Wedstrijd weggegeven in de laatste 20 minuten
Oh ja ludieke actie danquote:
Is toch misselijk, ook al is het een popquote:
Zeg ik dat het niet zo is?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch misselijk, ook al is het een pop
Zo heb ik me geregeld gevoeld toen hij nog bij Ajax speelde.quote:
Neequote:
Ik vind een einzelganger alleen nog wel iets anders dan een spandoek van een groep.quote:
Hoe weet je dat het geen groep is geweest maar een einzelganger?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind een einzelganger alleen nog wel iets anders dan een spandoek van een groep.
Kan me er niet zo heel druk om maken
Omdat ik aanneem dat mensen niet met een groep een pop meenemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het geen groep is geweest maar een einzelganger?
Er is sprake van een persoonquote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het geen groep is geweest maar een einzelganger?
Zulke acties zijn dat altijd ja. Vooral omdat ze dus niet eens grappig zijnquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is sprake van een persoon
VBL / [Live Eredivisieverslagen #213] Haha Elia
Hm oke. Duidelijkquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is sprake van een persoon
VBL / [Live Eredivisieverslagen #213] Haha Elia
Vraag me wel af hoe je zo`n pop naar binnen krijgt als je een flesje drinken al weg moet gooienquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke acties zijn dat altijd ja. Vooral omdat ze dus niet eens grappig zijn
Ja zon pop steek je in tegenstelling tot vuurwerk ook niet in je anusquote:Op zondag 7 februari 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe je zo`n pop naar binnen krijgt als je een flesje drinken al weg moet gooien
Heh?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zon pop steek je in tegenstelling tot vuurwerk ook niet in je anus
Vuurwerk in je anus mee smokkelen lijkt me ook niet heel erg prettig verderquote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die smokkel je niet ff achter je ballen
Gebeurt genoeg.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vuurwerk in je anus mee smokkelen lijkt me ook niet heel erg prettig verder
Als je vuurwerk meeneemt naar het stadion ben je ook een flikkerquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vuurwerk in je anus mee smokkelen lijkt me ook niet heel erg prettig verder
Hoort erbijquote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je vuurwerk meeneemt naar het stadion ben je ook een flikker
#kominverzetquote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef JanCees het volgende:
Het is tijd dat de grenzen dicht gaan zodat dit soort praktijken verleden tijd zijn
Waar ben je?quote:
Nice. Dacht dat je meer richting Cambodja enzo gingquote:
Even verstoppen danquote:
was niet gepland nee. Wel lekker stadjequote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Dacht dat je meer richting Cambodja enzo ging
nog 40 sgd voor 1 dag en ik ben binnen budget geblevenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo singapore op backpackers budget
Niks mis mee nee. Goed eten, schoon, veiligquote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was niet gepland nee. Wel lekker stadje
HEERLIJK vergeleken met die drukte. Geen tuktuks, mensen stoppen voor rood licht. Stoep waar je op kunt lopenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee nee. Goed eten, schoon, veilig
gewoon beloven dat ze los mag in die orchard mallquote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is dat mn vriendin er niet zo snel meer heen hoeft, anders wel heen gegaan in juni
Ja je hoeft je daar echt nergens zorgen om te maken ofzo. Ben daar geen politie wat dan ook tegengekomenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HEERLIJK vergeleken met die drukte. Geen tuktuks, mensen stoppen voor rood licht. Stoep waar je op kunt lopen
Ze is al aantal keer singapore geweest, dusjaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon beloven dat ze los mag in die orchard mall
heb al vlucht, 50 euro geloof ikquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Zou hierna bus naar KL pakken Mortie. Is paar tientje ofzo en heel chill
Batu Caves moet je niet vergeten te bezoeken als je in KL bentquote:
Waar ga je heen?quote:
Ik keek uit verveling hoeveel vliegen van singapore naar KL wasquote:
Ohquote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek uit verveling hoeveel vliegen van singapore naar KL was
Nee joh.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee bus is echt relaxter dan vliegen daar
Mwah, 32 of 10 euro is wel verschilletje.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh.
Prima vliegtuigen daar.
Beter dan prijsvechters hier
Ik zou op vakantie dan ook nooit kijken op 22 euroquote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, 32 of 10 euro is wel verschilletje.
Zit je wel langer in de bus dan in het vliegtuig maja, luxe stoelen, gratis eten, gewoon van die in-flight schermen zoals in een vliegtuig. Niks mis mee
Ook niet als je in Azie bent? Is een week avondetenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou op vakantie dan ook nooit kijken op 22 euro
vooral als het nachtbus is wel lekker. Scheelt weer een overnachtingquote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, 32 of 10 euro is wel verschilletje.
Zit je wel langer in de bus dan in het vliegtuig maja, luxe stoelen, gratis eten, gewoon van die in-flight schermen zoals in een vliegtuig. Niks mis mee
Nee. Ik kies dan altijd voor het gemak hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet als je in Azie bent? Is een week avondeten
In Bangkok kun je echt alles zo duur maken als je wilt.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:20 schreef Fok-it het volgende:
1 month of gym membership in business district ¤59
Jezus
Is voor expats, maar ja. slaat nergens op die prijzen. Buiten die area is het 10x zo goedkoopquote:Op zondag 7 februari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Bangkok kun je echt alles zo duur maken als je wilt.
Mooi
Met expats wordt dan ook vaak van je verwacht dat je in de business districts woont.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is voor expats, maar ja. slaat nergens op die prijzen. Buiten die area is het 10x zo goedkoop
Ja maar ook eet?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met expats wordt dan ook vaak van je verwacht dat je in de business districts woont.
Ja, wel aardige filmquote:
ik gisterenquote:
Die lijkt me slechtquote:
quote:
Ik vond het wel vermakelijkquote:
er was geen eindequote:Op zondag 7 februari 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meest simpele voor de hand liggende plot ooit.
Koffiequote:Op zondag 7 februari 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al acht dagen geen koffie op. Uitmuntende prestatie van mezelf.
Ja, hij wordt ook finaal afgekraakt door recensenten dus ik zag de bui al hangenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meest simpele voor de hand liggende plot ooit.
Klopt Die zal nog wel komen.quote:
Word weer trilogie toch?Net als Hunger Games/Divergent seriesquote:
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt Die zal nog wel komen.
Dacht dat het ook een boek trilogie is.
Ja dacht ik ook alquote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word weer trilogie toch?Net als Hunger Games/Divergent series
Begint je Housewarming zo?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn FOK! doet het nog steeds alleen in text-only.
Gelukkig ben ik zo weg.
huh hoezoquote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn FOK! doet het nog steeds alleen in text-only.
Gelukkig ben ik zo weg.
Hmm weet niet of ik die zo snel zou gaan kijken.quote:
Charlton heeft verloren gisteren.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar zo wel even nog boodschappen doen
heb je adblockerquote:Op zondag 7 februari 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
invoeren knop doet niet
autorefresh doet niet :s
Bij mij tript Google Chrome de laatste tijd. Nu maar Firefox geïnstalleerd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
invoeren knop doet niet
van bristol jaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Charlton heeft verloren gisteren.
adblocker dus. Trquote:Op zondag 7 februari 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
invoeren knop doet niet
Altijd firefox.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij tript Google Chrome de laatste tijd. Nu maar Firefox geïnstalleerd.
De huur van Sanogo wordt overigens steeds vreemder. De kans dat hij veel minuten kan maken is klein.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens 12 euro gewonnen met Leicester
Jammer zeg.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De huur van Sanogo wordt overigens steeds vreemder. De kans dat hij veel minuten kan maken is klein.
En vond je het wat?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn sowieso maar weinig films die mij echt boeien. We hebben hier laatst Hunger Games gekeken (was mijn eerste keer). Kun je nagaan hoe lang het duurt voordat ik een film zie.
Ik moet er nog 2 voor mijn 1000stequote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn sowieso maar weinig films die mij echt boeien. We hebben hier laatst Hunger Games gekeken (was mijn eerste keer). Kun je nagaan hoe lang het duurt voordat ik een film zie.
Jawel. Maar alleen deel 1 echt goed gekeken. andere deel was ik bezig met andere dingenquote:
Niet te vergelijken met Battle Royale thoughquote:Op zondag 7 februari 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hungergames na het 1e deel werd echt heel saai.
1e deel was best tof
wat is mamacita dan :s mamagirl?quote:
Hoelang heb je geslapen, 3 uur?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
net in slaap getieft word wakker heb nog steeds kater
Hmm. Even goed douchen zometeen kan ook helpen!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zoiets ja
van half 3 tot 17:15
ja ga k straks doen maar ik heb gister gewoon veels te veel gezopen ookquote:Op zondag 7 februari 2016 18:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hmm. Even goed douchen zometeen kan ook helpen!
Wat heb je allemaal zitten te zuipen dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ga k straks doen maar ik heb gister gewoon veels te veel gezopen ook
alleen bier maar had voorgedronkenden met me bradda toen 2 sixpacks op van halve liter en daarna nog de kroeg in gegaan tot het punt waar ik dus geen bier meer kreeg waarna ik naar een andere ben gegaan waar ik wel bier kreegquote:Op zondag 7 februari 2016 18:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal zitten te zuipen dan?
Had je die gast nog gezien op FB. 5 euro bet voor 10k als United zou winnenquote:
hot mamaquote:Op zondag 7 februari 2016 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is mamacita dan :s mamagirl?
niet gezienquote:Op zondag 7 februari 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je die gast nog gezien op FB. 5 euro bet voor 10k als United zou winnen
Laatste minuut ook echt 1-1 en niks gedekt
Moet je maar kijken in die FB-groep, echt sickquote:
Gezien?quote:
Ja maar is al best een oude film. Denk dat ik hem 4 jaar geleden gezien heb ofzo.quote:
Dan ben je weinig gewendquote:
Goed onderwerp wel tof hoe die vader doordraait .quote:Op zondag 7 februari 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar is al best een oude film. Denk dat ik hem 4 jaar geleden gezien heb ofzo.
Was het uiteindelijk nog wel gezellig?quote:
Heb je tips?quote:
Het is een goede film, maar niet kinky haha.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed onderwerp wel tof hoe die vader doordraait .
La vie d'adele is pas kinkyquote:
Felonquote:
Ja hoor. Ik vind het altijd alleen van tevoren kut.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het uiteindelijk nog wel gezellig?
Dat was wel te verwachten jaquote:Op zondag 7 februari 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik vind het altijd alleen van tevoren kut.
Staat ook op netflix.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Felon
Ook wel een oudje maar ik zag hem vrijdagavond. Vond hem er goed.
Ja heb hem ook gezien via netflix. The Circle vond ik niks.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat ook op netflix.
Soms staan er wel redelijke films op The Circle is ook tof.
Ik was stoned en zat er helemaal in een soort de zwakste schakel en een hoop stom gelul.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja heb hem ook gezien via netflix. The Circle vond ik niks.
Ja dan zal die vast beter zijn geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was stoned en zat er helemaal in een soort de zwakste schakel en een hoop stom gelul.
Das wel klote ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moest werken gister en vandaag dus ging wel
Ik koop echt goede films gewoon op blu ray. Netflix leuk voor tussendoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het aanbod van Netflix qua bekende films valt me wel tegen.
Er staat bijna niks op wat ik vaker dan 1x zou willen zien.
Soms heb ik wel eens zin om voor de duizendste keer Harry Potter, Jurrasic Park , The Godfather ofzo te kijken.
Ik heb ook pathe thuis. Dat is eigenlijk pas zonde. Als je het omrekent.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Netflix zou ik echt zonde van mijn geld vinden.
Ik deel de kosten betaal maar 2,50quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wel 200% toeslag gepakt dan? Dan is het helemaal lekker.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja kon vandaag na 2 uur werken weer naar huis dus het viel mee
Als je niks zou kijken is her inderdaad wel zonde ja, anders is het niet heel duur per maand hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niks zou kijken is her inderdaad wel zonde ja, anders is het niet heel duur per maand hoor
Ze zouden alleen het aanbod van elk land gewoon hetzelfde moeten maken.quote:
Ja, dat vind ik zo'n raar iets. Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden alleen het aanbod van elk land gewoon hetzelfde moeten maken.
Waarom?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden alleen het aanbod van elk land gewoon hetzelfde moeten maken.
jaquote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom zouden ze in de VS willen kijken naar New Kids?
Hoeven ze ook niet meer gebruikers met een vpn te beboeten. En dan mag de prijs van mij best een paar euro omhoog als het aanbod daardoor beter en recenter wordtquote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo'n raar iets. Dat heb ik nooit begrepen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Veel te duur om te doen voor netflix.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet meer gebruikers met een vpn te beboeten. En dan mag de prijs van mij best een paar euro omhoog als het aanbod daardoor beter en recenter wordt
Ik zou er best 15 euro voor willen betalen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet meer gebruikers met een vpn te beboeten. En dan mag de prijs van mij best een paar euro omhoog als het aanbod daardoor beter en recenter wordt
Het is oorspronkelijk een Amerikaans product dus als elk land hetzelfde aanbod als de Amerikaanse versie krijgt bijvquote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |