Mwah weet niet hoor. Ik hoef niks te betalen verder itt die andere waar ik vorig jaar een gesprek mee had. En hij gaf me zelfs advies om te kijken bij een justitionele inrichting in Arnhem die blijkbaar ook veel met stagiairs werkenquote:
.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet hoor. Ik hoef niks te betalen verder itt die andere waar ik vorig jaar een gesprek mee had. En hij gaf me zelfs advies om te kijken bij een justitionele inrichting in Arnhem die blijkbaar ook veel met stagiairs werken
Ja zei dat laatst hier ook al. Lijkt wel alsof ieder van die bedrijven hun eigen regels er op na houden, dat is echt fucking raarquote:Op zondag 7 februari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.
Meer dat bedrijf als een geheel.
Wie betaald er nu 2,5k voor een mbo2 opleiding
Echt heel vreemd, ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zei dat laatst hier ook al. Lijkt wel alsof ieder van die bedrijven hun eigen regels er op na houden, dat is echt fucking raar
Studieduur en lesgeldquote:
Klinkt als een scam.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studieduur en lesgeld
Afhankelijk van de inzet van jou duurt de opleiding minimaal 4 maanden inclusief stage.
De opleiding bieden wij aan voor het bedrag van ¤ 2499,-.
Flexibele betalingsmogelijkheid gedurende de opleiding is mogelijk.
4 maanden 2,5k
Als ze niet aangesloten zijn bij instituut waar ik opleiding bij volg is het sowieso uitgesloten al dusquote:
Dat is normaalquote:
Ze bieden je een gegarandeerde stage aan. Daar zullen ze wel mensen mee trekkenquote:Op zondag 7 februari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ieder bedrijf dat 2,5k voor een mbo2 opleiding vraagt klinkt als en scam.
Schandalig.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze bieden je een gegarandeerde stage aan. Daar zullen ze wel mensen mee trekken
Beetje wel ja. Als dit zo door gaat telkens met bedrijven waarvan je niet weet of ze wel helemaal legit zijn ben je er ook wel beetje klaar mee verderquote:
In feite maken ze dus gewoon geld op internships.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Als dit zo door gaat telkens met bedrijven waarvan je niet weet of ze wel helemaal legit zijn ben je er ook wel beetje klaar mee verder
Dat sowieso want naast die dure opleiding worden stagiaires ook niet betaald maar huren bedrijven waarmee ze samenwerken die beveiligers wel betaald inquote:Op zondag 7 februari 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite maken ze dus gewoon geld op internships.
Je wordt niet eens opgeleid binnen het bedrijf dus?quote:Op zondag 7 februari 2016 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso want naast die dure opleiding worden stagiaires ook niet betaald maar huren bedrijven waarmee ze samenwerken die beveiligers wel betaald in
Als beginnende beveiliger wel zei de. Maar als je al wat meer ervaring hebt kon je ook buiten hun eigen stageplek ingezet wordenquote:Op zondag 7 februari 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je wordt niet eens opgeleid binnen het bedrijf dus?
Ja allemaal off the record zekerquote:Op zondag 7 februari 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En ondertussen werken er gewoon mensen met zwaar strafblad zonder diploma op evenementen
Dus dan betalen die mensen om verkocht te worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als beginnende beveiliger wel zei de. Maar als je al wat meer ervaring hebt kon je ook buiten hun eigen stageplek ingezet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |