met een sponsje het bier eruit schrobben en hem laten drogen?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik mijn tas kan schoonmaken.. dus ik gooi hem wel weg
Fles bier in leeggelopen
Toch altijd hetzelfde als we uit spelen. Eerst de overhand hebben en daarna wedstrijd weggeven. Het is echt lachwekkend. Ajax is nergens buiten 2 kansen die er in gaanquote:
Meer dan feyenoord de 2e helft. Wat is het tergend zegquote:Op zondag 7 februari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch altijd hetzelfde als we uit spelen. Eerst de overhand hebben en daarna wedstrijd weggeven. Het is echt lachwekkend. Ajax is nergens buiten 2 kansen die er in gaan
Na denk dat ik hem gewoon vol water gooi enz en dan maar laat drogen een langere tijd. Ben de tas niet heel hard nodig. Of gooi hem toch weg. Wou toch al een nieuwe i.p.v. deze tas.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met een sponsje het bier eruit schrobben en hem laten drogen?
Ik ben ook klaar met Vilhena verder, opgerot als je toch weggaat. hij voegt echt geen kut toe laatste wedstrijden, en zeker niet meer dan Gustafsonquote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan feyenoord de 2e helft. Wat is het tergend zeg
Enorm veel ballen onderschept 1e helftquote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met Vilhena verder, opgerot als je toch weggaat. hij voegt echt geen kut toe laatste wedstrijden, en zeker niet meer dan Gustafson
En dezelfde hoeveelheid weggegeven omdat hij zo slordig isquote:Op zondag 7 februari 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enorm veel ballen onderschept 1e helft
ja jammer weer, maar die 2de goal was puur geluk van ajax.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch altijd hetzelfde als we uit spelen. Eerst de overhand hebben en daarna wedstrijd weggeven. Het is echt lachwekkend. Ajax is nergens buiten 2 kansen die er in gaan
En 1e helft ook bij vrijwel elke aanval betrokken. Dat is beter dan wat er nu in de voorhoede staat bij elkaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dezelfde hoeveelheid weggegeven omdat hij zo slordig is
En 2de goal was ook gewoon weer balverlies van onsquote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja jammer weer, maar die 2de goal was puur geluk van ajax.
moet toegeven dat de 1ste mooi was
ja stom stomquote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 2de goal was ook gewoon weer balverlies van ons
Totaal niet beter hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja stom stom
hoop dat we beker nog binnen halen, daar is het wel wat beter
jaa iknow maarja we hebben van roda gewonnenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet beter hoorIn de beker heeft het ook flink meegezeten
Vooral eerste helft was prima jaquote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Spelen een behoorlijke wedstrijd overigens. Binnen hun kwaliteit
Tweede helft welquote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, ik gaf bijles.
De wedstrijd was kut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |