Ik vind een einzelganger alleen nog wel iets anders dan een spandoek van een groep.quote:
Hoe weet je dat het geen groep is geweest maar een einzelganger?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind een einzelganger alleen nog wel iets anders dan een spandoek van een groep.
Kan me er niet zo heel druk om maken
Omdat ik aanneem dat mensen niet met een groep een pop meenemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het geen groep is geweest maar een einzelganger?
Er is sprake van een persoonquote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het geen groep is geweest maar een einzelganger?
Zulke acties zijn dat altijd ja. Vooral omdat ze dus niet eens grappig zijnquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is sprake van een persoon
VBL / [Live Eredivisieverslagen #213] Haha Elia
Hm oke. Duidelijkquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is sprake van een persoon
VBL / [Live Eredivisieverslagen #213] Haha Elia
Vraag me wel af hoe je zo`n pop naar binnen krijgt als je een flesje drinken al weg moet gooienquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke acties zijn dat altijd ja. Vooral omdat ze dus niet eens grappig zijn
Ja zon pop steek je in tegenstelling tot vuurwerk ook niet in je anusquote:Op zondag 7 februari 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe je zo`n pop naar binnen krijgt als je een flesje drinken al weg moet gooien
Heh?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zon pop steek je in tegenstelling tot vuurwerk ook niet in je anus
Vuurwerk in je anus mee smokkelen lijkt me ook niet heel erg prettig verderquote:Op zondag 7 februari 2016 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die smokkel je niet ff achter je ballen
Gebeurt genoeg.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vuurwerk in je anus mee smokkelen lijkt me ook niet heel erg prettig verder
Als je vuurwerk meeneemt naar het stadion ben je ook een flikkerquote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vuurwerk in je anus mee smokkelen lijkt me ook niet heel erg prettig verder
Hoort erbijquote:Op zondag 7 februari 2016 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je vuurwerk meeneemt naar het stadion ben je ook een flikker
#kominverzetquote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef JanCees het volgende:
Het is tijd dat de grenzen dicht gaan zodat dit soort praktijken verleden tijd zijn
Waar ben je?quote:
Nice. Dacht dat je meer richting Cambodja enzo gingquote:
Even verstoppen danquote:
was niet gepland nee. Wel lekker stadjequote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Dacht dat je meer richting Cambodja enzo ging
nog 40 sgd voor 1 dag en ik ben binnen budget geblevenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo singapore op backpackers budget
Niks mis mee nee. Goed eten, schoon, veiligquote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was niet gepland nee. Wel lekker stadje
HEERLIJK vergeleken met die drukte. Geen tuktuks, mensen stoppen voor rood licht. Stoep waar je op kunt lopenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee nee. Goed eten, schoon, veilig
gewoon beloven dat ze los mag in die orchard mallquote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is dat mn vriendin er niet zo snel meer heen hoeft, anders wel heen gegaan in juni
Ja je hoeft je daar echt nergens zorgen om te maken ofzo. Ben daar geen politie wat dan ook tegengekomenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HEERLIJK vergeleken met die drukte. Geen tuktuks, mensen stoppen voor rood licht. Stoep waar je op kunt lopen
Ze is al aantal keer singapore geweest, dusjaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon beloven dat ze los mag in die orchard mall
heb al vlucht, 50 euro geloof ikquote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Zou hierna bus naar KL pakken Mortie. Is paar tientje ofzo en heel chill
Batu Caves moet je niet vergeten te bezoeken als je in KL bentquote:
Waar ga je heen?quote:
Ik keek uit verveling hoeveel vliegen van singapore naar KL wasquote:
Ohquote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek uit verveling hoeveel vliegen van singapore naar KL was
Nee joh.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee bus is echt relaxter dan vliegen daar
Forum Opties | |