Jup. Meestal wacht ik een dag of 3 en dan begin ik met een hey of een willekeurige comment op hun foto of bioquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb je in die 3 maanden ook met die 2 a 300 dames een gesprek gestart?
Het lijkt mij vrij vermoeiend zoveel digitale gesprekken te voeren. Dus zou best snappen dat als een vrouw een paar interessante gesprekken voert ze de rest laat lopen. Maar geen enkele date uit 300 is wel wat matig ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Jup. Meestal wacht ik een dag of 3 en dan begin ik met een hey of een willekeurige comment op hun foto of bio
Merk wel dat ik veel genegeerd wordt ook. Nu zitten veel vrouwen er voor confirmatie maar toch is het negeer-gehalte wel opmerkelijk hoog denk ik. Maar ja niet dat ik iets heb om dit mee te vergelijken of zo maar het lijkt hoog
Heb je een link voor me?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef hoas het volgende:
Misschien heb je op het paardenforum meer succes
Ja dat is net iets teveel van het goede. Ik moet zeggen een groot percentage waren wel bots (niet normaal veel bots op tinder zeg jezus te paard) maar alsnog zoveel matches en dan zo weinig serieuze gesprekken dat is gewoon niet normaal meerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij vermoeiend zoveel digitale gesprekken te voeren. Dus zou best snappen dat als een vrouw een paar interessante gesprekken voert ze de rest laat lopen. Maar geen enkele date uit 300 is wel wat matig ja.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Je moet ook niet tinderen voor relaties man,komt geforceerd over
Ik verwacht er ook niet veel van, maar een (seks) date wil ook al niet zo lukken. Gewoon een wandeling of een koffie of iets wilde ik het eerst op houden maar het wordt al snel een interview als ze geen reet zeggen en dan geef ik het maar op, het moet wel van 2 kanten komenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
Tinder staat nou niet echt bekend om zijn hoge rendement, deal with it.
Dat merkte ik ook best vaak op Tinder, een heleboel mensen kunnen of willen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Geen aandacht meer aan besteden en verder swipen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht er ook niet veel van, maar een (seks) date wil ook al niet zo lukken. Gewoon een wandeling of een koffie of iets wilde ik het eerst op houden maar het wordt al snel een interview als ze geen reet zeggen en dan geef ik het maar op, het moet wel van 2 kanten komen
En vaak komt het van een kant. Daten via het internet is echt niet zo succesvol als het lijkt vind het zelf grappig kijk graag mensen net als in de stad op een bankje voor mij is het tijdsverdrijf. En soms een praatje ook leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht er ook niet veel van, maar een (seks) date wil ook al niet zo lukken. Gewoon een wandeling of een koffie of iets wilde ik het eerst op houden maar het wordt al snel een interview als ze geen reet zeggen en dan geef ik het maar op, het moet wel van 2 kanten komen
Ja ok maar een paar honderd matchesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook best vaak op Tinder, een heleboel mensen kunnen of willen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Geen aandacht meer aan besteden en verder swipen.
Ja ik zie het ook niet meer zo zitten. Het klinkt leuk en makkelijk maar in de praktijk.......quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
En vaak komt het van een kant. Daten via het internet is echt niet zo succesvol als het lijkt vind het zelf grappig kijk graag mensen net als in de stad op een bankje voor mij is het tijdsverdrijf. En soms een praatje ook leuk.
Vind het ook lastig hoor en ga ook niet echt uit en daardoor veel minder contacten als voorheen. Ook het internet is sinds en aantal jaar veranderd het lijkt wel alsof iedere flapoor er op vandaag op zit. Zie je ook met een site als Marktplaats alleen nog maar dom volk vaak helaas.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook niet meer zo zitten. Het klinkt leuk en makkelijk maar in de praktijk.......
Denk dat je via via het meeste succes hebt, shit moet ik me toch maar weer in het uitgaansleven gaan begeven
Al mijn vrienden zijn 40+ op een enkeling na en ga liever niet met hun kinderen daten begrijpelijkerwijs dus dan moet je iets.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Vimbavimba het volgende:
Eigenlijk kan je het beste via vrienden daten.
oh, dan snap ik het idd. Heb je collega's of vrienden die weer andere vrienden hebben?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:35 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn 40+ op een enkeling na en ga liever niet met hun kinderen daten begrijpelijkerwijs dus dan moet je iets.
Nope maar dit topic is niet van mij was slechts een reactie wil dit topic niet kapen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
oh, dan snap ik het idd. Heb je collega's of vrienden die weer andere vrienden hebben?
Ja dat is dus het probleem, ben nu 25 en iedereen is een beetje z'n eigen weg op. Woont samen, heeft kinderen en zo. Kom nergens meer mensen tegen dus vandaar dat ik me aan tinder heb gewaagd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Vimbavimba het volgende:
Eigenlijk kan je het beste via vrienden daten.
Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt. Niet zo thirsty doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
"hey" of iemand wat vragen of haar leven is toch niet thirsty? weet echt wel hoe niet wanhopig over te komenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt. Niet zo thirsty doen
Tinder is dik overhyped.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
"hey" of iemand wat vragen of haar leven is toch niet thirsty? weet echt wel hoe niet wanhopig over te komen![]()
maar ja misschien doe ik het alsnog wel, zou niet weten hoe maar er zal wel een reden zijn dat het me slecht af gaat. Of tinder is overhyped en ik heb onrealistische verwachtingen dat kan ook
Als dat zo zou zijn (wat gewoon kan hoor wie weet i dont give a fuck) waarom dan toch die hoeveelheid matches?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef Aardbei16 het volgende:
In zo'n geval kan je de hoop beter opgeven. Met 3/300 matches zal je er wel uitzien als een zeekoe van 190 kg.
We hadden het nu niet over je moeder. Snap dat het diep zit maar laat het los.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef Aardbei16 het volgende:
In zo'n geval kan je de hoop beter opgeven. Met 3/300 matches zal je er wel uitzien als een zeekoe van 190 kg.
Hey, tja.. Begin anders met goeiemorgen ofzoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
"hey" of iemand wat vragen of haar leven is toch niet thirsty? weet echt wel hoe niet wanhopig over te komen![]()
maar ja misschien doe ik het alsnog wel, zou niet weten hoe maar er zal wel een reden zijn dat het me slecht af gaat. Of tinder is overhyped en ik heb onrealistische verwachtingen dat kan ook
Omdat vrouwen bevestiging willen dat ze er goed uitzien etc. Ze matchen gewoon met iedereen waarna ze hopen complimentjes te krijgen. Vandaar dat het rendement van Tinder ook zo laag is. Je kan beter iets anders zoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn (wat gewoon kan hoor wie weet i dont give a fuck) waarom dan toch die hoeveelheid matches?
Ik heb meerdere varianten geprobeerd. Hey, hallo, hoi, goedemorgen, goedenavond, ontzettend flauwe dingen of gewoon een simpele hi. Fuck ik heb zelfs beledigingen geprobeerd in de hoop er wat uit te krijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hey, tja.. Begin anders met goeiemorgen ofzo
Ja dat zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen bevestiging willen dat ze er goed uitzien etc. Ze machten gewoon met iedereen waarna ze hopen complimentjes te krijgen. Vandaar dat het rendement van Tinder ook zo laag is. Je kan beter iets anders zoeken.
Misschien ligt het toch aan je uiterlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik heb meerdere varianten geprobeerd. Hey, hallo, hoi, goedemorgen, goedenavond, ontzettend flauwe dingen of gewoon een simpele hi. Fuck ik heb zelfs beledigingen geprobeerd in de hoop er wat uit te krijgen
Ja, dat gaat niet werken hè.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Baas_bas het volgende:
Fuck ik heb zelfs beledigingen geprobeerd in de hoop er wat uit te krijgen
Ja dat leek me dus ook maar ja waarom dan zo fucking veel matches, ik dacht dat dan m'n eeerste indruk wel ok zou zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien ligt het toch aan je uiterlijk
kom er zowat nooit meer wat tegen in een situatie waar je een gesprek zou kunnen hebben of nummers zou kunnen uitwisselenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet gewoon war vrouwen aan irl?
Dat jij zo onzeker bent om een nepfoto te gebruiken betekent niet dat iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef Anoniempje4444 het volgende:
En het hoeven natuurlijk ook helemaal niet de personen te zijn op de foto's. Zi bijna 1/3 profielen of meer op zulke apps en websites zijn niet echt.
Vast wel. School/werk of anders gewoon op straat. Of kom je nooit buiten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja dat leek me dus ook maar ja waarom dan zo fucking veel matches, ik dacht dat dan m'n eeerste indruk wel ok zou zijn.
[..]
kom er zowat nooit meer wat tegen in een situatie waar je een gesprek zou kunnen hebben of nummers zou kunnen uitwisselen
Maar natuurlijk. Een groot deel is niet echt en dat is altijd zo geweest en word enkel groter.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat jij zo onzeker bent om een nepfoto te gebruiken betekent niet dat iedereen dat doet.
Geen school ben 25 en werk alleenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:54 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vast wel. School/werk of anders gewoon op straat. Of kom je nooit buiten?
Via internet vind ik ook zo awkward. Ik heb m'n huidige vriendin toen ik 18 was in de trein ontmoet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:56 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Geen school ben 25 en werk alleen
Maar ja misschien in de zomer weer eens op festivals wat proberen of via via of zo. Via internet is niet mijn ding ben ik al achter
gvd was ik maar weer 16, wat was het leven toen makkelijk
Naja OV kom ik ook nooit, eigen autoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Via internet vind ik ook zo awkward. Ik heb m'n huidige vriendin toen ik 18 was in de trein ontmoet.
Gewoon aangesproken, een gesprek gestart en zo is het contact op gang gekomen.
ja goeie, of andersom misschienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef SpecialK het volgende:
"Kom jij eens voor mij wat lekkers koken"
Voor je het weet zit ze met slierten kwijl over je eikel heen te likken, jongen.
Zelf heb je niet veel matches gok ik?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen bevestiging willen dat ze er goed uitzien etc. Ze matchen gewoon met iedereen waarna ze hopen complimentjes te krijgen. Vandaar dat het rendement van Tinder ook zo laag is. Je kan beter iets anders zoeken.
Heb geen Tinder nodig want ik heb al 2 jaar een relatie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:18 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zelf heb je niet veel matches gok ik?
Je klonk wat verbitterd, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:20 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Heb geen Tinder nodig want ik heb al 2 jaar een relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop via Tinder altijd nog gewoon een keer een meid te matchen die ik al in real life ken, zodat ik een beetje weet wat voor vlees ik in de kuip heb, en dat zo'n match via tinder bijvoorbeeld een goede manier is om het contact met een oud klasgenoot / collega weer op te pakken... Kom echter nauwelijks bekenden tegen op tinder... Ja afgelopen week het 7 jaar jongere zusje van een van mijn beste vrienden uit de brugklas gematched, vond ik ook weer zo wat![]()
Als vrouw krijg je superveel van die standaardberichtjes. Als je op wil vallen daartussen, moet je niet met 'hey' beginnen zoals alle andere mannen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Jup. Meestal wacht ik een dag of 3 en dan begin ik met een hey of een willekeurige comment op hun foto of bio
Hey dat ben ik gewoon zelf jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Op tinder is het niet gebruikelijk dat je een plaatje van je World of Warcraft character als profielfoto neemt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:50 schreef James_R het volgende:
Ik vind het overigens knap van jullie dat jullie daadwerkelijk energie kunnen opbrengen voor die dates![]()
Vriend van mij ook ; Heeft ooit gematched met een meid uit Nijmegen (hij woont in Hilversum), en gaat dan ook echt 's avonds op vrijdag helemaal met de trein naar Nijmegen om daar te gaan daten.
Ik ben daar echt veel te passief en lui voor. Hoewel ik een relatie wel weer relaxed zou vinden, heb ik dat soort dingen er nu ook weer niet voor over, dus zo noodzakelijk vind ik het ook weer niet..Zou ook niet zo snel het land afreizen voor een dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop via Tinder altijd nog gewoon een keer een meid te matchen die ik al in real life ken, zodat ik een beetje weet wat voor vlees ik in de kuip heb, en dat zo'n match via tinder bijvoorbeeld een goede manier is om het contact met een oud klasgenoot / collega weer op te pakken... Kom echter nauwelijks bekenden tegen op tinder... Ja afgelopen week het 7 jaar jongere zusje van een van mijn beste vrienden uit de brugklas gematched, vond ik ook weer zo watja zoiets heb ik idd gewoon 10 a 20km maar heb onderhand de meeste wel gehad. Zat eerst gewoon elke dag de maximum aantal te swipenquote:maar nee ik denk idd niet dat dit was voor mij is, te geforceerd. Dan maar zien wat op je pad komt buiten de deur
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
Leg uit?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:34 schreef Re het volgende:
och an de manier van communiceren alhier in al je topics snap ik best dat men erg snel bij je weg wil rennen
je stoere prietpraat resoneert niet echt met je behoeftesquote:
Wat is er nou weer 'stoere praat'quote:Op zondag 7 februari 2016 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
je stoere prietpraat resoneert niet echt met je behoeftes
Ja gvd dat is niet erg motiverend zoquote:Op zondag 7 februari 2016 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
300 matches en 3 telefoonnummers, dan faal je inderdaad best hard. Ik betwijfel dan ook of je het offline beter gaat doen.
Je geeft ook nogal lekker veel om mee te werken. "Tinder is te geforceerd", "Tinder is kut". Geef de schuld maar aan het medium.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:42 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja gvd dat is niet erg motiverend zo
Ja die conclusie heb ik later getrokken, je kan niet jezelf de schuld blijven geven hè daar schiet je ook niks mee opquote:Op zondag 7 februari 2016 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je geeft ook nogal lekker veel om mee te werken. "Tinder is te geforceerd", "Tinder is kut". Geef de schuld maar aan het medium.
Of je zorgt er voor dat je wel een interessant leven krijgt zodat die foto's niet van die ene keer zijn. Daarnaast hoef je niet te overdrijven om tot een leuk gesprek te komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:46 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja die conclusie heb ik later getrokken, je kan niet jezelf de schuld blijven geven hè daar schiet je ook niks mee op
Maar ja stiekem moet ik wel aan mezelf gaan werken dat ik wat interessanter wordt. Maar the thing is... op tinder gaat het veel om die schijn-interessantheid
Foto's waar je stoere sociale en sportieve coole dingen doet en zo als eerste indruk terwijl je die shit ook niet elke dag doet. En dan nog een verkooppraatje waarbij iedereen waarschijnlijk zwaar zit te overdrijvenBen te eerlijk daarvoor. Voel me dan net zo'n clown als ik mega erg ga overdrijven of foto's upload van het bergbeklimmen wat je misschien maar 1x in je leven hebt gedaan en zo
Dat is wel goed advies, thanksquote:Op zondag 7 februari 2016 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je wel een interessant leven krijgt zodat die foto's niet van die ene keer zijn. Daarnaast hoef je niet te overdrijven om tot een leuk gesprek te komen.
De foto's zijn om een gesprek te openen, voor de rest komt het allemaal op je eigen creativiteit aan.
gvd ja dan moet ik weer naar buitenquote:Op zondag 7 februari 2016 11:51 schreef tailfox het volgende:
Succes hebben met tinder is lastig beter spreek je mensen aan
online daten kan ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:10 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
gvd ja dan moet ik weer naar buiten
Nee maar ik snap het wel. Denk ook dat tinder een beetje onterecht geromantiseerd wordt op het internet. Moet ook toegeven ik ken niemand die er in het echt succes mee heeft gehad. Ik ken wel van zowel mannen als vrouwen dat ze het gebruiken maar nog nooit een echt verhaal erover gehoord of zo. Hoop dat het straks in het voorjaar of in de zomer makkelijker gaat worden willekeurige mensen aan te spreken buiten bij de plas of op het strand en zo terrasjes etc want momenteel heb ik alleen de sportschool om te socializentenzij ik weer naar kroegjes ga in het weekend maar daar was ik ook een beetje overheen gegroeid
Niemand zei me dat het volwassen leven zo lastig zou worden
Ik ben nooit echt iemand geweest van het willekeurig mensen aanspreken, moet daar echt meer aan gaan werkenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
online daten kan ik niet.
Iemand fixen op straat wel
deze werkt in de bus als er een meisje naast je zit met haar phone te spelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt iemand geweest van het willekeurig mensen aanspreken, moet daar echt meer aan gaan werken
Heb je voorbeelden? Altijd interessant om te horen hoe anderen dat doen.
Ik sprak alleen wel eens mensen aan als je in de zomer bij de plas bijvoorbeeld aan 't voetballen bent of aan het kutten en zo en je zit expres perongeluk een beetje in de buurt van n groepje meiden weet je wel maar gewoon zomaar iemand aanspreken of fixen op straat zou niet weten hoe er moet wel een situatie zijn zegmaar
Dat meen je niet gastquote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
deze werkt in de bus als er een meisje naast je zit met haar phone te spelen.
"He mag ik iets vragen zou je mij willen bellen wil even kijken of mijn telefoon werkt"
Ik weet niet of ik daar mee weg kan komen manquote:
Niets vermoeiender dan mensen die van zichzelf denken dat ze een interessant leven hebben. Hoeveel % van de tinder users heeft nu daadwerkelijk een interessant leven? En dan versta ik niet onder interessant dat je een keer de (halve) marathon van New York hebt gelopen of hebt gebackpackt in Peru en in je vrije tijd aan mindfullness en yoga doet oid.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je wel een interessant leven krijgt zodat die foto's niet van die ene keer zijn. Daarnaast hoef je niet te overdrijven om tot een leuk gesprek te komen.
De foto's zijn om een gesprek te openen, voor de rest komt het allemaal op je eigen creativiteit aan.
Gewoon erop wijzen dat zij ook fucking standaard en saai en basic is. Dat zal ze leren!quote:Op zondag 7 februari 2016 12:52 schreef James_R het volgende:
[..]
Niets vermoeiender dan mensen die van zichzelf denken dat ze een interessant leven hebben. Hoeveel % van de tinder users heeft nu daadwerkelijk een interessant leven? En dan versta ik niet onder interessant dat je een keer de (halve) marathon van New York hebt gelopen of hebt gebackpackt in Peru en in je vrije tijd aan mindfullness en yoga doet oid.
Gvd afgelopen week nog een gesprek met zo'n wijf. Uiterlijk net aan een 7/10, fysiotherapeute, en ze wilde graag dat ik ging uitleggen wat ik zoal deed. Kort verteld waar ik werk, sport, hobby's, vrienden..
Komt ze met het antwoord: ''Ja, dit klinkt vrij standaard, wat zijn je ambities en passies''...Daarop maar geantwoord : Ja sorry meid, dit is wat het is, ik ben vast wel een keer een berg opgeklommen of heb wel eens een paar lesjes gitaarspelen gedaan, maar ik ben gewoon niet zo bijzonder...
Nou dat vond ze wel eerlijk van me, dat ik dat zei, en verder was het geloof ik ook niet zo'n probleem, maar toen ik zei waarom zij wel speciaal was, kwam ze ook met termen als : ik hou van kunst en filosofie en dergelijke... Rot toch lekker op man, wat denken die wijven wel niet van zichzelf..
Heb haar verwijderd als matchquote:Op zondag 7 februari 2016 12:54 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Gewoon erop wijzen dat zij ook fucking standaard en saai en basic is. Dat zal ze leren!
En sowieso "ambities en passies"gewoon antwoorden met "Internetporno, drank, televisie"
Ik heb daar ook altijd een hekel aan mensen die heel erg uit de hoogte doenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef James_R het volgende:
[..]
Heb haar verwijderd als match![]()
Zelf fysiotherapeut zijn en dan beginnen over ambities...
Ik denk dat een willekeurig persoon aanspreken niet de beste manier is. Het kan wel werken, bijvoorbeeld dat je in het OV aan de praat raakt met iemand en dat het heel erg klikt.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt iemand geweest van het willekeurig mensen aanspreken, moet daar echt meer aan gaan werken
Heb je voorbeelden? Altijd interessant om te horen hoe anderen dat doen.
Ik sprak alleen wel eens mensen aan als je in de zomer bij de plas bijvoorbeeld aan 't voetballen bent of aan het kutten en zo en je zit expres perongeluk een beetje in de buurt van n groepje meiden weet je wel maar gewoon zomaar iemand aanspreken of fixen op straat zou niet weten hoe er moet wel een situatie zijn zegmaar
Dat soort vrouwen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:52 schreef James_R het volgende:
[..]
Gvd afgelopen week nog een gesprek met zo'n wijf. Uiterlijk net aan een 7/10, fysiotherapeute, en ze wilde graag dat ik ging uitleggen wat ik zoal deed. Kort verteld waar ik werk, sport, hobby's, vrienden..
Komt ze met het antwoord: ''Ja, dit klinkt vrij standaard, wat zijn je ambities en passies''...Daarop maar geantwoord : Ja sorry meid, dit is wat het is, ik ben vast wel een keer een berg opgeklommen of heb wel eens een paar lesjes gitaarspelen gedaan, maar ik ben gewoon niet zo bijzonder...
Nou dat vond ze wel eerlijk van me, dat ik dat zei, en verder was het geloof ik ook niet zo'n probleem, maar toen ik zei waarom zij wel speciaal was, kwam ze ook met termen als : ik hou van kunst en filosofie en dergelijke... Rot toch lekker op man, wat denken die wijven wel niet van zichzelf..
gvd toch maar eens een keer proberen dat OVquote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik denk dat een willekeurig persoon aanspreken niet de beste manier is. Het kan wel werken, bijvoorbeeld dat je in het OV aan de praat raakt met iemand en dat het heel erg klikt.
Maar de meeste relaties ontstaan denk ik op het werk/op school of via via, dat je op feestjes komt en dat je dan vriendinnen tegenkomt van de vriendin van je vriend enzo.
Op wat? En heb geen hekel aan kapsters of dierenverzorgers of zo, zou dat wel moeten?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef nietzman het volgende:
Tegenwoordig zitten er toch alleen nog maar kapsters en mbo dierverzorgers op Tinder? De rest is toch al overgestapt?
Ik heb goede en slechte tijden maar over het algemeen ben ik wel een baas jaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom noem je jezelf baas bas? Niet echt een baas...
Wat is dat?quote:
Nvm. Afgelopen vakantie in China heb ik daarmee elke avond wel een scharrel gehadquote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik heb goede en slechte tijden maar over het algemeen ben ik wel een baas ja
[..]
Wat is dat?
Ooh en chinese tinder of zo?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef bopomofo het volgende:
[..]
Nvm. Afgelopen vakantie in China heb ik daarmee elke avond wel een scharrel gehad
Daar heb je er ook een hoop van jaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:50 schreef Jhovall het volgende:
Tijd terug was er een doorlopend topic over tinder hier. (Zelf ook nog een fok-date aan overgehouden).
Tijdje terug ook maar weer geinstalleerd en behalve een schaats-date met een doktor lijkt het wel alsof het gemiddelde IQ met 50 punten gedaald is sinds een jaar geleden.
En misschien ben ik het, maar ik vond ook dat er te veel mensen op zitten die zichzelf echt way to cool vinden, flikker op met je Yoga en Apotheek-assistent kutbaantje, met als hobbies: "Ja, leuke dingen doen en gezellig met vriendinnen zijn."
Alhoewel ik de 'ik help arme-negertjes in afrika-foto's" minder tegenkom.
Of dolfijnen en machu-piccu foto's! Dat is echt insta-dislike.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Daar heb je er ook een hoop van jaecht van die blonde meisjes die dan met 10 kleine negertjes op de foto stonden. duurde ff voor ik doorhad wat ze daarmee bedoelde
ja kweenie heb het maar genomen met als idee van niet geschoten is altijd mis maar nee k zou het niet mensen aanraden of zo, ik ga maar wat socialer worden in de zomer buiten denk ik
Of vrouwen met veel te veel eisen en zelf dan wel ontzettend onaantrekkelijk zijn. Ik heb ff geen voorbeelden maar echt het komt er op neer dat je meer dan een ton per jaar moet verdienen, 2 meter 10 moet zijn, bodybuilder, dokter en ook nog eens bevriend moet zijn met celebrities en tegelijkertijd 5 talen moet spreken of zo. En dan zet zo'n één of andere 30 jarige out-of-shape Rita dat in haar profielquote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Of dolfijnen en machu-piccu foto's! Dat is echt insta-dislike.
Ik denk dat irl beter is om op zoek kan gaan, maar bij al mijn hobbies komen meer mannen (of oudjes), of zijn de vrouwen allemaal al bezet (of gestoord, helaas kom je daar pas een tijdje erna achter).
Mannen zijn ook zo hoor. Alles wat hier over vrouwen gezegd wordt herken ik ook in mannen. Telefoonnummers uitwisselen en dan niks meer horen. Of ineens, na een dag of wat leuk kletsen, is de match opgeheven. Of raar reageren als je zegt dat je op een maandagavond geen specifieke plannen hebt, dat soort dingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:08 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Of vrouwen met veel te veel eisen en zelf dan wel ontzettend onaantrekkelijk zijn. Ik heb ff geen voorbeelden maar echt het komt er op neer dat je meer dan een ton per jaar moet verdienen, 2 meter 10 moet zijn, bodybuilder, dokter en ook nog eens bevriend moet zijn met celebrities en tegelijkertijd 5 talen moet spreken of zo. En dan zet zo'n één of andere 30 jarige out-of-shape Rita dat in haar profiel
Ik like die altijd toch wel in de hoop dat het een match is en ik ze kan vertellen dat ze helemaal niet in de positie zijn om zulke eisen te stellen. Met je 30 zijn en op tinder zitten, zal wel een reden voor zijn
Doe ik nooit. Ik geef 95% een kans tenzij ik er echt de rillingen van krijgquote:Op zondag 7 februari 2016 16:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mannen zijn ook zo hoor. Alles wat hier over vrouwen gezegd wordt herken ik ook in mannen. Telefoonnummers uitwisselen en dan niks meer horen. Of ineens, na een dag of wat leuk kletsen, is de match opgeheven. Of raar reageren als je zegt dat je op een maandagavond geen specifieke plannen hebt, dat soort dingen.
Een keer daadwerkelijk afgesproken. Ik wilde in de auto stappen toen ik een bericht kreeg dat hij toch maar liever niet wilde afspreken.
Tinder is gewoon bagger, ik begin er niet meer aan in ieder geval.
Klopt, veel mensen zijn oppervlakkig, en dat is ook iets wat tinder kenmerkt blijkbaar, vind het wel jammer.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mannen zijn ook zo hoor. Alles wat hier over vrouwen gezegd wordt herken ik ook in mannen. Telefoonnummers uitwisselen en dan niks meer horen. Of ineens, na een dag of wat leuk kletsen, is de match opgeheven. Of raar reageren als je zegt dat je op een maandagavond geen specifieke plannen hebt, dat soort dingen.
Een keer daadwerkelijk afgesproken. Ik wilde in de auto stappen toen ik een bericht kreeg dat hij toch maar liever niet wilde afspreken.
Tinder is gewoon bagger, ik begin er niet meer aan in ieder geval.
Het nummer krijgen is het probleem niet zo zeer, in dat opzicht zal het misschien voor mannen anders zijn dan voor vrouwen. Maar het uiteindelijke resultaat komt op hetzelfde neer. Ik heb zelf het idee dat er veel bezette mannen op Tinder zitten die willen 'testen' of ze nog goed in de markt liggen ofzoiets.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:18 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Klopt, veel mensen zijn oppervlakkig, en dat is ook iets wat tinder kenmerkt blijkbaar, vind het wel jammer.
Naja, ik verdien wel redelijk wat en sta 'wel sociaal goed in het leven' en krijg nog wel nummers, maar het stopt toch vaak na een tijdje zonder enkele reden.
Oppervlakkigheid?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het nummer krijgen is het probleem niet zo zeer, in dat opzicht zal het misschien voor mannen anders zijn dan voor vrouwen. Maar het uiteindelijke resultaat komt op hetzelfde neer. Ik heb zelf het idee dat er veel bezette mannen op Tinder zitten die willen 'testen' of ze nog goed in de markt liggen ofzoiets.
Ik ergerde me aan die oppervlakkigheid, dus heb ik de app maar weer verwijdert.
Heb jij toevallig filosofische discussies op tinder dan?quote:
Jawel, best vaak leuks gesprekken gehad!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:31 schreef Jhovall het volgende:
Klopt, die oppervlakkigheid is te jammer.... maar dat is makkelijk in het algemeen op internet
[..]
Heb jij toevallig filosofische discussies op tinder dan?
Het combineren is in mijn ogen altijd nog het beste. Er is niets mis met internetdating, maar het moet niet het medium zijn waar je enkel en alleen uit kan opereren.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:42 schreef Libertarisch het volgende:
Tinder en online daten zuigt gewoon. Ik heb in verschillende landen gewoond en tinder gebruikt, en ik heb best leuke foto's, en er is nooit iets uit gekomen.
De beste manier is om gewoon 'offline' met vrouwen om te gaan. Je maakt in het echte leven sowieso een veel betere indruk dan op tinder, want op tinder zien ze alleen een foto. Terwijl je gedrag en persoonlijkheid veel belangrijker is.
Regel dus meiden offline(zeker omdat vrouwen veel te veel aanbod van mannen online hebben)
Van alle digitale opties heeft Tinder nog wel het hoogste rendement imho.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
Tinder staat nou niet echt bekend om zijn hoge rendement, deal with it.
Uit persoonlijke ervaring is het online rendement afgelopen jaar:quote:Op zondag 7 februari 2016 19:49 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Van alle digitale opties heeft Tinder nog wel het hoogste rendement imho.
probeer een betaalde datingsite? Want Op Tinder zitten veel mensen voor bevestiging zoals je zelf ook al zeiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
ov lijkt me juist kut. Daar is het vrij rustig en is iedereen getuige als je een blauwtje looptquote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
gvd toch maar eens een keer proberen dat OV
Dat gaat met mannen exact hetzelfde. 'Ik ben een gezellige, avontuurlijke man, ik hou van bergen beklimmen, snowboarden en wielrennen. In het weekend ben (optie a) papa van mijn kids/(optie b)stappen tot in de vroege uurtjes'.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:01 schreef Jhovall het volgende:
Hier eentje (met ene Corina ofzo)
[Goedendag mevrouw Corona, waar ik helaas geen acceptabele openingszin voor, want ik ben te lui vandaag]
C - [Haha, je bent zo origineel om mij meteen te associeren met drank, verschilt een letter maar toch]
[Yup, autocorrect he, anyhow, ga eens over je zelf vertellen, dat hoort er ook bij blijkbaar]
C - [Ik ben een gezellige spontane avontuurlijke vrouw. In het dagelijks leven werkzaam als coassisten en over een half jaar arts]
[Ow nee, spontaan EN gezellig, daar doen we niet aan, aankomende unmatch. Nee, maar leuk, doe je nu wetenschappelijke stage of doen jullie daar niet aan, heb ook iets biomedisch ooit gestudeerd.]
C - blablablablablabla
Hoe dan? Nog nooit gezien.quote:Op maandag 8 februari 2016 04:43 schreef madeliefff het volgende:
Of via fok. Hier ontstaat ook genoeg
Echt niet dat ik in zee ga met zo'n randdebiel die op een internetforum rondhangtquote:Op maandag 8 februari 2016 04:43 schreef madeliefff het volgende:
Of via fok. Hier ontstaat ook genoeg
"Hey"quote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef Maryn. het volgende:
Hoe verloopt een gesprek bij jou? Voorbeeld?
No way dan gaat iedereen me pesten en zeggen dat ik lelijk benquote:Op zondag 7 februari 2016 18:12 schreef BlueFeather het volgende:
Stuur eens ene foto van jezelf en gesprekken die je gevoerd hebt. Dan kijk ik wel wat er mis gaat.
De reden dat vrouwen wel liken en niet een gesprek beginnen is omdat ze dan hopen dat de jongen een gesprek begint of omdat ze te veel matches hebben en niet met iedereen kunnen praten
Denkt dat je dan het gesprek moet aanwakkeren. zeg iets liefs, origineels, interessants. Ben niet zo standaard, daar zijn er al genoeg van. Zorg dat je anders bent dan de rest en val opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
No way dan gaat iedereen me pesten en zeggen dat ik lelijk ben
Maar ja een gesprek zal ik het niet noemen het is gewoon een begroeting en een vraag of opmerking over hun foto of bio en dan stilte
Ja zal wel een fake life worden zoals mensen dat op facebook doen. Alleen maar de meest gekke en extreme activiteiten alsof het dagelijkse kost is. Van de zomer eens nieuwe fotos maken en het opnieuw proberenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:06 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Denkt dat je dan het gesprek moet aanwakkeren. zeg iets liefs, origineels, interessants. Ben niet zo standaard, daar zijn er al genoeg van. Zorg dat je anders bent dan de rest en val op
Het word zo fake als je het zelf maakt. Als je serieus bent kan er echt wat ontstaanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja zal wel een fake life worden zoals mensen dat op facebook doen. Alleen maar de meest gekke en extreme activiteiten alsof het dagelijkse kost is. Van de zomer eens nieuwe fotos maken en het opnieuw proberen
Huh.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Rezania het volgende:
Dat merkte ik ook best vaak op Tinder, een heleboel mensen kunnen of willen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Geen aandacht meer aan besteden en verder swipen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat gaat met mannen exact hetzelfde. 'Ik ben een gezellige, avontuurlijke man, ik hou van bergen beklimmen, snowboarden en wielrennen. In het weekend ben (optie a) papa van mijn kids/(optie b)stappen tot in de vroege uurtjes'.
Velen zijn eigenaar van een zeer succesvol bedrijf. 'Haha ja, ooit opgericht met mijn ex. Toen heb ik die bitch uitgekocht, net op tijd, want nu stroomt het geld binnen', of hoge piet bij grote bedrijven 'Ja ik wil het eigenlijk niet zeggen maar ik ben top management bij Nike/Adidas/Phillips/ Samsung/insert naam.'
Of nog erger, mannen die alleen maar over hun ex en kinderen praten. 'Ik heb 4 kids, vruchtbaar hé, en nog beter, van elk geslacht 2. Goed kwaliteit zaad heb ik!'
'Mijn kinderen zijn op maandag t/m woensdag bij mij. Als je dat een probleem vind wordt het niets tussen ons. Mijn kinderen zijn alles voor me, het zou fijn zijn wanneer ze een lieve stiefmoeder zouden krijgen, want ik werk ook fulltime. Het is heel zwaar om een alleenstaande vader te zijn'.
(die unmatchte ik zonder er nog een woord aan vuil te maken, run Forrest run)
'Mijn ex, die bedroog mij en ze begreep me niet. Nu woont ze bij haar nieuwe vriend en heb ik last van een koud bed'.
. Ik knap daar compleet op af. Ik hou het wel bij real life
Er zijn steeds minder mensen (mannen) die dat durven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:57 schreef Aardbei16 het volgende:
Gewoon aangesproken, een gesprek gestart en zo is het contact op gang gekomen.
Daarom ben ik er mee gestopt. Ik voelde mij niet op mijn gemak... wil je rustig een kop thee bestellen bij de kroeg of eettent in de date. Bespringt ze je meteenquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:11 schreef bruinwerker het volgende:
niet te voorzichtig zijn. 9 van de 10 chicks op tinder willen bruut genomen worden.
Kan je me daar wat meer over vertellen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:34 schreef superniger het volgende:
Misschien heb je meer succes met Grindr.
Gewoon installeren #YOLOquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Kan je me daar wat meer over vertellen?
Ik zal er zelfs een reclame op station Den Haag voor.quote:
Ik durf wel maar ze negeren me allemaalquote:Op woensdag 10 februari 2016 07:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zijn steeds minder mensen (mannen) die dat durven.
Post eens een foto van jezelf, al blurr je je hoofd. Een gesprek erbij zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik durf wel maar ze negeren me allemaal![]()
Ik ben het nu ook zat. Ik ruk wel tot er wat op m'n pad komt.Nee maar ik bedoel om er naar opzoek te gaan dat is ook te geforceerd.
Zal ook nooit echt wat worden dan als je er naar opzoek gaat i.p.v. dan dat je het tegenkomt
Yah, ik ben eigenlijk wel benieuw Baas_Bas, zelfs ik heb meisjes die beginnen tegen mij te praten en een leuk gesprek kunnen voeren (ookal duurt het soms even).quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:49 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf, al blurr je je hoofd. Een gesprek erbij zou ook geen kwaad kunnen.
Dan zijn wij paraat om je te helpen.
Onzin. Je moet niet wanhopig zijn en het een te belangrijk gedeelte van je leven laten zijn, verder kan je wel actief sturen. "op je pad komen" is best bullshit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zal ook nooit echt wat worden dan als je er naar opzoek gaat i.p.v. dan dat je het tegenkomt
Dit dus dat iets op je pad moet komen is de grootste bullshit die constant maar herhaalt blijft worden als ik dat had geloofd was ik nu nog steeds single. Maar zonder zijn profiel/gesprekken te zien verbaasd het me nog dat dit topic 6 pagina's is aangezien niemand kan zien waar het nu fout gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Yah, ik ben eigenlijk wel benieuw Baas_Bas, zelfs ik heb meisjes die beginnen tegen mij te praten en een leuk gesprek kunnen voeren (ookal duurt het soms even).
En heb je wel een fatsoenlijke openingszin of ga je matches poken met: Hey, pst meisje.
[..]
Onzin. Je moet niet wanhopig zijn en het een te belangrijk gedeelte van je leven laten zijn, verder kan je wel actief sturen. "op je pad komen" is best bullshit.
400 Matches, dat doe je best acceptabel dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef pennedop2 het volgende:
Ik heb/had zelf in 2 maanden tijd meer dan 400 matches. In het begin bakte ik er ook niet zoveel van, maar uiteindelijk had ik het 'trucje' een beetje door en dan is het niet moeilijk om dates te regelen met zoveel matches. Het is een beetje lastig om uit te leggen wat de truc dan is, maar ik heb gemerkt dat als jij alleen aardig doet je echt niks voor elkaar krijgt. En met 'hey' of 'alles goed' ga je ook niks bereiken. Ik heb gewoon een beetje verschillende tactieken uitgeprobeerd en dan merk je wel wat werkt. De meiden waartegen ik echt het meest brutaal deed (gewoon onaardig soms eigenlijk), die wilden het liefste met me afspreken. Als je meiden het idee geeft dat het jou allemaal niet zoveel uitmaakt en dat hele tinder niet zo serieus neemt, dan hapten ze bij mij het beste.
En als je afspreekt, ga er dan open in en heb als doel een leuke avond hebben en zie dan wel waar het schip strandt. Meiden prikken heel makkelijk door je intenties heen anders heb ik het idee :p Maar experimenteer gewoon, je hebt zoveel matches uiteindelijk hapt er wel 1 hoor. En wees origineel/gebruik humor. Zie ook niet zo in waarom je 3 dagen zou moeten wachten voor je een bericht stuurt?
Mm ja ik denk het :p Ik kan er niet zoveel aan doen denk ik dat meiden m'n foto's mooi vinden. Wel grappig wat je zegt over meiden die het gesprek beginnen. Ik ben nu dus best wel serieus aan het daten met een meisje, zij was ook zelf het gesprek met mij begonnen. Een originele tekst op je profiel helpt daar zeker bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:09 schreef Jhovall het volgende:
[..]
400 Matches, dat doe je best acceptabel dan.
Wat heeft het dan voor zinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:49 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf, al blurr je je hoofd. Een gesprek erbij zou ook geen kwaad kunnen.
Dan zijn wij paraat om je te helpen.
Gast, niet zo miepen en gewoon doen. We willen weten hoe je chickies regelt en je hierin advies geven.quote:
Nee ik ga mijn foto niet postenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:35 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Gast, niet zo miepen en gewoon doen. We willen weten hoe je chickies regelt en je hierin advies geven.
Dan kunnen we je ook niet helpen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:27 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee ik ga mijn foto niet posten
Okay, dan je gesprekken? (Anders kunnen we je ook niet helpen, wat je toch wel vraagt).quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:27 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee ik ga mijn foto niet posten
Nee, helaas nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef Belgosome het volgende:
Is er geen optie om facebook vrienden te ontwijken op tinder?
En wanneer je iemand naar links swiped, krijgt die persoon je nog steeds in zijn swipebaar stapeltje of zal die persoon je ook niet meer op tinder tegenkomen?
Volgens de uitzending van Tegenlicht op NPO3 vanavond zorgen dating apps voor een overvloed en kom je om in de dates en one night stands.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef duracellkonijntje het volgende:
Je kunt ook niet winnen met tinder.
Je moet er wel rekening mee houden dat ze waarschijnlijk in zo'n programma vooral 'extreme' gevallen laten zien, anders is het geen bijzonder programma. Maar het is inderdaad bijzonder dat sommigen alsnog falen terwijl er zoveel 'success stories' zijn. Je hoort wel vaker dat het een numbers game is... Als je 100 matches hebt (of 300 in het geval van ts) zal er toch wel minimaal 1 happen?! Als je weet hoe je dit moet aanpakken zal dit nummer natuurlijk veel hoger liggen. Dus als je in een dicht bevolkte stad woont waar veel mensen actief tinderen, dan is het scenario van de fransman wel mogelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens de uitzending van Tegenlicht op NPO3 vanavond zorgen dating apps voor een overvloed en kom je om in de dates en one night stands.
Ik snap alleen nooit hoe die redelijk normale kerels in de voorbeelden die je ziet en leest dat voor elkaar krijgen en de mannen in dit topic al moeite hebben om überhaupt een keertje te scoren mbv Tinder
Neem bijvoorbeeld die vent journalist in Parijs. Is hij nou zo'n hunk!??
Hij had elke dag een ander wijf (puur voor het onderzoek uiteraard) en kreeg bijkans een hanglul van het vele neuken (werd niet letterlijk zo gezegd natuurlijk, maar werd wel min of meer geïmpliceerd)
[ afbeelding ]
Colin van Heezik
Hoezo zou een foto opeens helpen dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dan kunnen we je ook niet helpen.
In combinatie met jouw gesprekken moet dat veel duidelijk maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:35 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Hoezo zou een foto opeens helpen dan?
"Ok je bent wel mooi"
"Ok je bent niet mooi"
Ja nee
Naja het probleem is dus dat ik geen gesprekken meer heb. De enige mensen die wat zeiden waren bots. Maar om eerlijk te zijn ben ik een beetje uitgekeken op tinder, heb het al 2 weken niet gebruikt of zoquote:Op maandag 15 februari 2016 19:11 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
In combinatie met jouw gesprekken moet dat veel duidelijk maken.
Maar goed, ik kan het best begrijpen dat je geen foto van jezelf wilt plaatsen.
Een gesprek kan wel toch? Dat is zo anoniem als wat.
Fixed.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja het probleem is dat mijn gesprekken te beschamend zijn om te delen. Eigenlijk zeiden ze ook zelden wat terug. Mede hierom heb ik al 2 weken geen matches meer gehad en heb ik het mentaal opgegeven (maar ondertussen blijf ik wel alle vrouwen liken).
Ik ga wel weer tweemaal daags op zoek naar een geile latina op redtube.
You win. ^^quote:
oh ok nee jij hebt gelijk en ik niet in dat gevalquote:
Ja maar wie the fuck gebruikt het dan ook om een intellectuele vriendin te vinden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:10 schreef James_R het volgende:
Tinder daar zit echt alleen maar uitschot qua vrouwen.
Alle leuke meiden heb ik er nog nooit op voorbij zien komen (die ik ken dan). Het zijn alleen maar lelijke trollen, laag opgeleide 29 jarigen die zo snel mogelijk zwanger willen worden of meiden die op hun 23e al een kind hebben gekregen, vervolgens verlaten zijn en nu een of andere sul zoeken die haar met haar kind accepteert.
Niet helemaal waar, ik heb een dokter ervan gedate alsmede een promovendus. Je moet gewoon een oog krijgen voor pauperchickies en geen chickies rechts swipen die of met een hondje erop staan, of eoa lamme spreuk hebben, of teveel make-up, tatoo's is ook vaak een alarm, of selfies in de spiegel, of een vriendengroep op de 1e foto.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:10 schreef James_R het volgende:
Tinder daar zit echt alleen maar uitschot qua vrouwen.
Alle leuke meiden heb ik er nog nooit op voorbij zien komen (die ik ken dan). Het zijn alleen maar lelijke trollen, laag opgeleide 29 jarigen die zo snel mogelijk zwanger willen worden of meiden die op hun 23e al een kind hebben gekregen, vervolgens verlaten zijn en nu een of andere sul zoeken die haar met haar kind accepteert.
Ruig baardje: checkquote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Puntenjager het volgende:
Neem bijvoorbeeld die vent journalist in Parijs. Is hij nou zo'n hunk!??
[ afbeelding ]
Colin van Heezik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |