abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159712229
Hallo

Na al een tijdje single te zijn en weinig nieuwe mensen te leren kennen heb ik me een poosje terug toch maar aan tinder gewaagd na veel piekeren. Maar ik faal dus fucking hard met tinder. Ik heb het nu een maand of 3 en ik heb een stuk of 200-300 matches en pas 3 telefoonnummers geregeld. Zoals je misschien wel kan raden is dit dus foute boel. Ik ben er dus uiteindelijk ook achter dat het waarschijnlijk wel aan mij ligt dan _O- En die telefoonnummers die ik heb geregeld is meestal maar smalltalk met hallo wat doe je ok leuk ja misschien dit doen en dan stel ik wat voor en dan is het ok ik kan niet dit en dat oftewel ik wijs je netjes af. Waarom geven ze dan telefoonnummer in the first place? 8)7

Maar goed hieruit kan ik dus concluderen dat mijn eerste selfie indruk wel prima is om het maar even zelfverzekerd te zeggen (mag toch wel na zoveel matches?). Maar dat ik daarna gewoon om een één of andere reden ontzettend onaantrekkelijk ben.

Ik vraag me af of iemand me misschien wat tips kan geven om me uit kan leggen wat het is wat vrouwen dan opeens afschrikt of zo. Ik bedoel waarom liken ze als ze niet eens een gesprek aanknopen? Veel negeren inderdaad en andere zijn zo kortaf en saai als de tyfus dat ik er zelf niet eens meer zin in heb en ze maar unmatch of negeer.

Dus ja deel hier een beetje je tinderverhalen, tactieken of geef mij wat advies of zo. Whatever zie maar :7 tnx en have fun :*
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159712396
Heb je in die 3 maanden ook met die 2 a 300 dames een gesprek gestart?
pi_159712443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb je in die 3 maanden ook met die 2 a 300 dames een gesprek gestart?
Jup. Meestal wacht ik een dag of 3 en dan begin ik met een hey of een willekeurige comment op hun foto of bio

Merk wel dat ik veel genegeerd wordt ook. Nu zitten veel vrouwen er voor confirmatie maar toch is het negeer-gehalte wel opmerkelijk hoog denk ik. Maar ja niet dat ik iets heb om dit mee te vergelijken of zo maar het lijkt hoog
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159712474
Misschien heb je op het paardenforum meer succes
pi_159712517
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Jup. Meestal wacht ik een dag of 3 en dan begin ik met een hey of een willekeurige comment op hun foto of bio

Merk wel dat ik veel genegeerd wordt ook. Nu zitten veel vrouwen er voor confirmatie maar toch is het negeer-gehalte wel opmerkelijk hoog denk ik. Maar ja niet dat ik iets heb om dit mee te vergelijken of zo maar het lijkt hoog
Het lijkt mij vrij vermoeiend zoveel digitale gesprekken te voeren. Dus zou best snappen dat als een vrouw een paar interessante gesprekken voert ze de rest laat lopen. Maar geen enkele date uit 300 is wel wat matig ja.
pi_159712518
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef hoas het volgende:
Misschien heb je op het paardenforum meer succes
Heb je een link voor me?
pi_159712538
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Heb je een link voor me?
bokt.nl

Kom er graag.
pi_159712544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het lijkt mij vrij vermoeiend zoveel digitale gesprekken te voeren. Dus zou best snappen dat als een vrouw een paar interessante gesprekken voert ze de rest laat lopen. Maar geen enkele date uit 300 is wel wat matig ja.
Ja dat is net iets teveel van het goede. Ik moet zeggen een groot percentage waren wel bots (niet normaal veel bots op tinder zeg jezus te paard) maar alsnog zoveel matches en dan zo weinig serieuze gesprekken dat is gewoon niet normaal meer
pi_159712707
Je moet ook niet tinderen voor relaties man,komt geforceerd over
pi_159712776
Tinder staat nou niet echt bekend om zijn hoge rendement, deal with it.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159712816
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Je moet ook niet tinderen voor relaties man,komt geforceerd over
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
Tinder staat nou niet echt bekend om zijn hoge rendement, deal with it.
Ik verwacht er ook niet veel van, maar een (seks) date wil ook al niet zo lukken. Gewoon een wandeling of een koffie of iets wilde ik het eerst op houden maar het wordt al snel een interview als ze geen reet zeggen en dan geef ik het maar op, het moet wel van 2 kanten komen
pi_159712837
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

Ik verwacht er ook niet veel van, maar een (seks) date wil ook al niet zo lukken. Gewoon een wandeling of een koffie of iets wilde ik het eerst op houden maar het wordt al snel een interview als ze geen reet zeggen en dan geef ik het maar op, het moet wel van 2 kanten komen
Dat merkte ik ook best vaak op Tinder, een heleboel mensen kunnen of willen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Geen aandacht meer aan besteden en verder swipen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159712853
quote:

[..]

[..]

En vaak komt het van een kant. Daten via het internet is echt niet zo succesvol als het lijkt vind het zelf grappig kijk graag mensen net als in de stad op een bankje voor mij is het tijdsverdrijf. En soms een praatje ook leuk.
pi_159712866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat merkte ik ook best vaak op Tinder, een heleboel mensen kunnen of willen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Geen aandacht meer aan besteden en verder swipen.
Ja ok maar een paar honderd matches 8)7

Heb ze allemaal wel gehad hier in de buurt

of het dan nog gaat lukken....
pi_159712902
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Anoniempje4444 het volgende:

[..]

En vaak komt het van een kant. Daten via het internet is echt niet zo succesvol als het lijkt vind het zelf grappig kijk graag mensen net als in de stad op een bankje voor mij is het tijdsverdrijf. En soms een praatje ook leuk.
Ja ik zie het ook niet meer zo zitten. Het klinkt leuk en makkelijk maar in de praktijk.......

Denk dat je via via het meeste succes hebt, shit moet ik me toch maar weer in het uitgaansleven gaan begeven ;(
pi_159712979
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja ik zie het ook niet meer zo zitten. Het klinkt leuk en makkelijk maar in de praktijk.......

Denk dat je via via het meeste succes hebt, shit moet ik me toch maar weer in het uitgaansleven gaan begeven ;(
Vind het ook lastig hoor en ga ook niet echt uit en daardoor veel minder contacten als voorheen. Ook het internet is sinds en aantal jaar veranderd het lijkt wel alsof iedere flapoor er op vandaag op zit. Zie je ook met een site als Marktplaats alleen nog maar dom volk vaak helaas.
pi_159713119
Eigenlijk kan je het beste via vrienden daten.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_159713230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Vimbavimba het volgende:
Al mijn vrienden zijn 40+ op een enkeling na en ga liever niet met hun kinderen daten begrijpelijkerwijs dus dan moet je iets.
pi_159713293
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:35 schreef Anoniempje4444 het volgende:

[..]

Al mijn vrienden zijn 40+ op een enkeling na en ga liever niet met hun kinderen daten begrijpelijkerwijs dus dan moet je iets.
oh, dan snap ik het idd. Heb je collega's of vrienden die weer andere vrienden hebben?
pi_159713367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

oh, dan snap ik het idd. Heb je collega's of vrienden die weer andere vrienden hebben?
Nope maar dit topic is niet van mij was slechts een reactie wil dit topic niet kapen.
pi_159713440
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Vimbavimba het volgende:
Ja dat is dus het probleem, ben nu 25 en iedereen is een beetje z'n eigen weg op. Woont samen, heeft kinderen en zo. Kom nergens meer mensen tegen dus vandaar dat ik me aan tinder heb gewaagd.
pi_159713527
quote:

[..]

[..]

Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt. Niet zo thirsty doen
pi_159713582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt. Niet zo thirsty doen
"hey" of iemand wat vragen of haar leven is toch niet thirsty? weet echt wel hoe niet wanhopig over te komen :')

maar ja misschien doe ik het alsnog wel, zou niet weten hoe maar er zal wel een reden zijn dat het me slecht af gaat. Of tinder is overhyped en ik heb onrealistische verwachtingen dat kan ook :P
pi_159713624
In zo'n geval kan je de hoop beter opgeven. Met 3/300 matches zal je er wel uitzien als een zeekoe van 190 kg.
International
pi_159713627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

"hey" of iemand wat vragen of haar leven is toch niet thirsty? weet echt wel hoe niet wanhopig over te komen :')

maar ja misschien doe ik het alsnog wel, zou niet weten hoe maar er zal wel een reden zijn dat het me slecht af gaat. Of tinder is overhyped en ik heb onrealistische verwachtingen dat kan ook :P
Tinder is dik overhyped.
pi_159713652
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef Aardbei16 het volgende:
In zo'n geval kan je de hoop beter opgeven. Met 3/300 matches zal je er wel uitzien als een zeekoe van 190 kg.
Als dat zo zou zijn (wat gewoon kan hoor wie weet i dont give a fuck) waarom dan toch die hoeveelheid matches?
pi_159713657
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef Aardbei16 het volgende:
We hadden het nu niet over je moeder. Snap dat het diep zit maar laat het los.
pi_159713675
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Hey, tja.. Begin anders met goeiemorgen ofzo
pi_159713700
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn (wat gewoon kan hoor wie weet i dont give a fuck) waarom dan toch die hoeveelheid matches?
Omdat vrouwen bevestiging willen dat ze er goed uitzien etc. Ze matchen gewoon met iedereen waarna ze hopen complimentjes te krijgen. Vandaar dat het rendement van Tinder ook zo laag is. Je kan beter iets anders zoeken.
International
pi_159713707
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hey, tja.. Begin anders met goeiemorgen ofzo
Ik heb meerdere varianten geprobeerd. Hey, hallo, hoi, goedemorgen, goedenavond, ontzettend flauwe dingen of gewoon een simpele hi. Fuck ik heb zelfs beledigingen geprobeerd in de hoop er wat uit te krijgen _O-
pi_159713714
En vooral niet met ''hey alles goed?'' dat werkt helemaal niet.
pi_159713719
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Omdat vrouwen bevestiging willen dat ze er goed uitzien etc. Ze machten gewoon met iedereen waarna ze hopen complimentjes te krijgen. Vandaar dat het rendement van Tinder ook zo laag is. Je kan beter iets anders zoeken.
Ja dat zal het wel zijn ja :P
pi_159713739
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik heb meerdere varianten geprobeerd. Hey, hallo, hoi, goedemorgen, goedenavond, ontzettend flauwe dingen of gewoon een simpele hi. Fuck ik heb zelfs beledigingen geprobeerd in de hoop er wat uit te krijgen _O-
Misschien ligt het toch aan je uiterlijk :')
pi_159713753
quote:

[..]

Ja dat zal het wel zijn ja :P
Waarom spreek je niet gewoon wat vrouwen aan irl?
International
pi_159713776
die vrouwen krijgen van veel mannen een bericht
en tinder is ruk, badoo ook.
pi_159713778
quote:
Fuck ik heb zelfs beledigingen geprobeerd in de hoop er wat uit te krijgen _O-
Ja, dat gaat niet werken hè. :D
International
pi_159713784
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Misschien ligt het toch aan je uiterlijk :')
Ja dat leek me dus ook maar ja waarom dan zo fucking veel matches, ik dacht dat dan m'n eeerste indruk wel ok zou zijn.

quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Waarom spreek je niet gewoon war vrouwen aan irl?
kom er zowat nooit meer wat tegen in een situatie waar je een gesprek zou kunnen hebben of nummers zou kunnen uitwisselen
pi_159713785
En het hoeven natuurlijk ook helemaal niet de personen te zijn op de foto's. Zi bijna 1/3 profielen of meer op zulke apps en websites zijn niet echt.
pi_159713817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef Anoniempje4444 het volgende:
En het hoeven natuurlijk ook helemaal niet de personen te zijn op de foto's. Zi bijna 1/3 profielen of meer op zulke apps en websites zijn niet echt.
Dat jij zo onzeker bent om een nepfoto te gebruiken betekent niet dat iedereen dat doet.
International
pi_159713851
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja dat leek me dus ook maar ja waarom dan zo fucking veel matches, ik dacht dat dan m'n eeerste indruk wel ok zou zijn.

[..]

kom er zowat nooit meer wat tegen in een situatie waar je een gesprek zou kunnen hebben of nummers zou kunnen uitwisselen
Vast wel. School/werk of anders gewoon op straat. Of kom je nooit buiten?
International
pi_159713852
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:53 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Dat jij zo onzeker bent om een nepfoto te gebruiken betekent niet dat iedereen dat doet.
Maar natuurlijk. Een groot deel is niet echt en dat is altijd zo geweest en word enkel groter.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 21:55:49 #42
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_159713873
''hey'' is gewoon een prima opener, wat moet je dan? Met de meest cheesy tryhard pickup line aankomen?

Het ligt waarschijnlijk aan je gesprek, de meeste vrouwen op Tinder hebben 500 matches die vragen: Hey. Hoe is het? Waar kom je vandaan? Wat voor werk doe je? Wat wil je later worden als je groot bent? Hoe lang ben je? Hou je van eten? Hou je van sporten?

Vraag of zeg eens iets wat controversieel of grappig is, daar kom je een stuk verder mee. Ik open op tinder ook met ''hey'' en fix genoeg nummers..

En tja, natuurlijk zitten er van die lompe zeekoeien die denken dat antwoorden met ''ja, nee en oke'' volstaat voor een gesprek. Dat merk je snel genoeg en dan verwijder je ze toch gewoon, je hebt er toch 300.
pi_159713876
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:54 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Vast wel. School/werk of anders gewoon op straat. Of kom je nooit buiten?
Geen school ben 25 en werk alleen

Maar ja misschien in de zomer weer eens op festivals wat proberen of via via of zo. Via internet is niet mijn ding ben ik al achter

gvd was ik maar weer 16, wat was het leven toen makkelijk
pi_159713928
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:56 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Geen school ben 25 en werk alleen

Maar ja misschien in de zomer weer eens op festivals wat proberen of via via of zo. Via internet is niet mijn ding ben ik al achter

gvd was ik maar weer 16, wat was het leven toen makkelijk
Via internet vind ik ook zo awkward. Ik heb m'n huidige vriendin toen ik 18 was in de trein ontmoet. :')
Gewoon aangesproken, een gesprek gestart en zo is het contact op gang gekomen.
International
  zaterdag 6 februari 2016 @ 21:58:09 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159713936
"Kom jij eens voor mij wat lekkers koken"

Voor je het weet zit ze met slierten kwijl over je eikel heen te likken, jongen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_159714009
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:57 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Via internet vind ik ook zo awkward. Ik heb m'n huidige vriendin toen ik 18 was in de trein ontmoet. :')
Gewoon aangesproken, een gesprek gestart en zo is het contact op gang gekomen.
Naja OV kom ik ook nooit, eigen auto ;(

en al m'n hobby's zijn niet echt plekken waar je vrouwen ontmoet

denk dat m'n beste kans is in de sportschool of in de zomer op festivals of op t strand of zo :P

quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef SpecialK het volgende:
"Kom jij eens voor mij wat lekkers koken"

Voor je het weet zit ze met slierten kwijl over je eikel heen te likken, jongen.
ja goeie, of andersom misschien :P
pi_159714427
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Omdat vrouwen bevestiging willen dat ze er goed uitzien etc. Ze matchen gewoon met iedereen waarna ze hopen complimentjes te krijgen. Vandaar dat het rendement van Tinder ook zo laag is. Je kan beter iets anders zoeken.
Zelf heb je niet veel matches gok ik?
pi_159714460
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:18 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Zelf heb je niet veel matches gok ik?
Heb geen Tinder nodig want ik heb al 2 jaar een relatie. O+
International
  zaterdag 6 februari 2016 @ 22:20:34 #49
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159714461
Op tinder is het niet gebruikelijk dat je een plaatje van je World of Warcraft character als profielfoto neemt.
pi_159714470
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:20 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Heb geen Tinder nodig want ik heb al 2 jaar een relatie. O+
Je klonk wat verbitterd, vandaar de vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')