abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159712229
Hallo

Na al een tijdje single te zijn en weinig nieuwe mensen te leren kennen heb ik me een poosje terug toch maar aan tinder gewaagd na veel piekeren. Maar ik faal dus fucking hard met tinder. Ik heb het nu een maand of 3 en ik heb een stuk of 200-300 matches en pas 3 telefoonnummers geregeld. Zoals je misschien wel kan raden is dit dus foute boel. Ik ben er dus uiteindelijk ook achter dat het waarschijnlijk wel aan mij ligt dan _O- En die telefoonnummers die ik heb geregeld is meestal maar smalltalk met hallo wat doe je ok leuk ja misschien dit doen en dan stel ik wat voor en dan is het ok ik kan niet dit en dat oftewel ik wijs je netjes af. Waarom geven ze dan telefoonnummer in the first place? 8)7

Maar goed hieruit kan ik dus concluderen dat mijn eerste selfie indruk wel prima is om het maar even zelfverzekerd te zeggen (mag toch wel na zoveel matches?). Maar dat ik daarna gewoon om een één of andere reden ontzettend onaantrekkelijk ben.

Ik vraag me af of iemand me misschien wat tips kan geven om me uit kan leggen wat het is wat vrouwen dan opeens afschrikt of zo. Ik bedoel waarom liken ze als ze niet eens een gesprek aanknopen? Veel negeren inderdaad en andere zijn zo kortaf en saai als de tyfus dat ik er zelf niet eens meer zin in heb en ze maar unmatch of negeer.

Dus ja deel hier een beetje je tinderverhalen, tactieken of geef mij wat advies of zo. Whatever zie maar :7 tnx en have fun :*
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159712396
Heb je in die 3 maanden ook met die 2 a 300 dames een gesprek gestart?
pi_159712443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb je in die 3 maanden ook met die 2 a 300 dames een gesprek gestart?
Jup. Meestal wacht ik een dag of 3 en dan begin ik met een hey of een willekeurige comment op hun foto of bio

Merk wel dat ik veel genegeerd wordt ook. Nu zitten veel vrouwen er voor confirmatie maar toch is het negeer-gehalte wel opmerkelijk hoog denk ik. Maar ja niet dat ik iets heb om dit mee te vergelijken of zo maar het lijkt hoog
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159712474
Misschien heb je op het paardenforum meer succes
pi_159712517
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Jup. Meestal wacht ik een dag of 3 en dan begin ik met een hey of een willekeurige comment op hun foto of bio

Merk wel dat ik veel genegeerd wordt ook. Nu zitten veel vrouwen er voor confirmatie maar toch is het negeer-gehalte wel opmerkelijk hoog denk ik. Maar ja niet dat ik iets heb om dit mee te vergelijken of zo maar het lijkt hoog
Het lijkt mij vrij vermoeiend zoveel digitale gesprekken te voeren. Dus zou best snappen dat als een vrouw een paar interessante gesprekken voert ze de rest laat lopen. Maar geen enkele date uit 300 is wel wat matig ja.
pi_159712518
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef hoas het volgende:
Misschien heb je op het paardenforum meer succes
Heb je een link voor me?
pi_159712538
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Heb je een link voor me?
bokt.nl

Kom er graag.
pi_159712544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het lijkt mij vrij vermoeiend zoveel digitale gesprekken te voeren. Dus zou best snappen dat als een vrouw een paar interessante gesprekken voert ze de rest laat lopen. Maar geen enkele date uit 300 is wel wat matig ja.
Ja dat is net iets teveel van het goede. Ik moet zeggen een groot percentage waren wel bots (niet normaal veel bots op tinder zeg jezus te paard) maar alsnog zoveel matches en dan zo weinig serieuze gesprekken dat is gewoon niet normaal meer
pi_159712707
Je moet ook niet tinderen voor relaties man,komt geforceerd over
pi_159712776
Tinder staat nou niet echt bekend om zijn hoge rendement, deal with it.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159712816
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Je moet ook niet tinderen voor relaties man,komt geforceerd over
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
Tinder staat nou niet echt bekend om zijn hoge rendement, deal with it.
Ik verwacht er ook niet veel van, maar een (seks) date wil ook al niet zo lukken. Gewoon een wandeling of een koffie of iets wilde ik het eerst op houden maar het wordt al snel een interview als ze geen reet zeggen en dan geef ik het maar op, het moet wel van 2 kanten komen
pi_159712837
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

Ik verwacht er ook niet veel van, maar een (seks) date wil ook al niet zo lukken. Gewoon een wandeling of een koffie of iets wilde ik het eerst op houden maar het wordt al snel een interview als ze geen reet zeggen en dan geef ik het maar op, het moet wel van 2 kanten komen
Dat merkte ik ook best vaak op Tinder, een heleboel mensen kunnen of willen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Geen aandacht meer aan besteden en verder swipen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159712853
quote:

[..]

[..]

En vaak komt het van een kant. Daten via het internet is echt niet zo succesvol als het lijkt vind het zelf grappig kijk graag mensen net als in de stad op een bankje voor mij is het tijdsverdrijf. En soms een praatje ook leuk.
pi_159712866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat merkte ik ook best vaak op Tinder, een heleboel mensen kunnen of willen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Geen aandacht meer aan besteden en verder swipen.
Ja ok maar een paar honderd matches 8)7

Heb ze allemaal wel gehad hier in de buurt

of het dan nog gaat lukken....
pi_159712902
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Anoniempje4444 het volgende:

[..]

En vaak komt het van een kant. Daten via het internet is echt niet zo succesvol als het lijkt vind het zelf grappig kijk graag mensen net als in de stad op een bankje voor mij is het tijdsverdrijf. En soms een praatje ook leuk.
Ja ik zie het ook niet meer zo zitten. Het klinkt leuk en makkelijk maar in de praktijk.......

Denk dat je via via het meeste succes hebt, shit moet ik me toch maar weer in het uitgaansleven gaan begeven ;(
pi_159712979
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja ik zie het ook niet meer zo zitten. Het klinkt leuk en makkelijk maar in de praktijk.......

Denk dat je via via het meeste succes hebt, shit moet ik me toch maar weer in het uitgaansleven gaan begeven ;(
Vind het ook lastig hoor en ga ook niet echt uit en daardoor veel minder contacten als voorheen. Ook het internet is sinds en aantal jaar veranderd het lijkt wel alsof iedere flapoor er op vandaag op zit. Zie je ook met een site als Marktplaats alleen nog maar dom volk vaak helaas.
pi_159713119
Eigenlijk kan je het beste via vrienden daten.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_159713230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Vimbavimba het volgende:
Al mijn vrienden zijn 40+ op een enkeling na en ga liever niet met hun kinderen daten begrijpelijkerwijs dus dan moet je iets.
pi_159713293
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:35 schreef Anoniempje4444 het volgende:

[..]

Al mijn vrienden zijn 40+ op een enkeling na en ga liever niet met hun kinderen daten begrijpelijkerwijs dus dan moet je iets.
oh, dan snap ik het idd. Heb je collega's of vrienden die weer andere vrienden hebben?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_159713367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

oh, dan snap ik het idd. Heb je collega's of vrienden die weer andere vrienden hebben?
Nope maar dit topic is niet van mij was slechts een reactie wil dit topic niet kapen.
pi_159713440
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Vimbavimba het volgende:
Ja dat is dus het probleem, ben nu 25 en iedereen is een beetje z'n eigen weg op. Woont samen, heeft kinderen en zo. Kom nergens meer mensen tegen dus vandaar dat ik me aan tinder heb gewaagd.
pi_159713527
quote:

[..]

[..]

Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt. Niet zo thirsty doen
pi_159713582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan hoe jij je opstelt. Niet zo thirsty doen
"hey" of iemand wat vragen of haar leven is toch niet thirsty? weet echt wel hoe niet wanhopig over te komen :')

maar ja misschien doe ik het alsnog wel, zou niet weten hoe maar er zal wel een reden zijn dat het me slecht af gaat. Of tinder is overhyped en ik heb onrealistische verwachtingen dat kan ook :P
pi_159713624
In zo'n geval kan je de hoop beter opgeven. Met 3/300 matches zal je er wel uitzien als een zeekoe van 190 kg.
International
pi_159713627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

"hey" of iemand wat vragen of haar leven is toch niet thirsty? weet echt wel hoe niet wanhopig over te komen :')

maar ja misschien doe ik het alsnog wel, zou niet weten hoe maar er zal wel een reden zijn dat het me slecht af gaat. Of tinder is overhyped en ik heb onrealistische verwachtingen dat kan ook :P
Tinder is dik overhyped.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')