SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Annemieke
• Rop
• Cécile
• Tim
• Taeke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dat was het niet. Iemand opperde, en zij zag er een mogelijkheid in om uit te vissen wie heel graag wilde weten wie de mol isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom wilt ze geen penningmeester meer zijn.
tikitakiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:04 schreef essnhills het volgende:
Wat is het spaanse woord voor oelewapper ook alweer?
Badulaque volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:04 schreef essnhills het volgende:
Wat is het spaanse woord voor oelewapper ook alweer?
Wat een stelletje Badulaquesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een stelletje BadulaquesIk vind je een onwijze musicalsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind je een onwijze musicalster
Dat komt ze vanzelf wel achter wie de mol is😀Of ze moet het zelf zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:04 schreef Nizno het volgende:
Dat was het niet. Iemand opperde, en zij zag er een mogelijkheid in om uit te vissen wie heel graag wilde weten wie de mol is
En de kandidaten hebben het ook gezienquote:
sowieso idd vind je want anders kan het geen vind zonder t zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef zoem het volgende:
Zal wel een zin worden als "de tiende kandidaat vind je ..."
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Het woord van Cecile is slechtgekleed
Let maar op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Moira. het volgende:
Zou wel heel obvious zijn als er nu straks op Klaas' pop dan het woord 'mol' staat, he?
Dat zou ergens lollig zijn😀quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Moira. het volgende:
Zou wel heel obvious zijn als er nu straks op Klaas' pop dan het woord 'mol' staat, he?
Een envelop met het molteken!!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Moira. het volgende:
Wel de enige waarbij we 't niet te horen krijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Moira. het volgende:
dat is het iets als "de ontbrekende kandidaat vind je op het punt."quote:
quote:
Kandidaat toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel de enige waarbij we 't niet te horen krijgen
En Rop?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Dekatria het volgende:
Taeke - De
Annemiek - Vind
Marjolein - Het
Cecile - Punt
Remy - Je
Klaas - Kandidaat
Tim - Op
Geloof ik.
Dat is iets voor badoelakoes.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef essnhills het volgende:
Maar zei Tim nou iets als etOrdiscipline![]()
Betekent dat iets in het spaans oid, etor?
Dat is Spaans voor "Ik ben de mol".quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef essnhills het volgende:
dat is de 10equote:
porto discipline, bij Ellie, is best logischquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef essnhills het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
De aflevering heet misplaatst. Klaas heeft 'kandidaat' op z'n standee. Hij is de mol dus.
Ik dacht toch echt dat hij Etor zei, niet porto.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
porto discipline, bij Ellie, is best logisch
naja ze hoeven de zin niet correct uit te spreken natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef iBenny het volgende:
Je vind de laatste kandidaat op het hoogste punt?
Dat zijn er 8...?
quote:
Hij zei etherdiscipline, maar dan op een soort Amsterdamse manier, voor de grap. Werd dus 'ethordiscipline'.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat hij Etor zei, niet porto.
*later gaat terugzoeken*
*terug denkt aan 'Is ego de mol?' *quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij zei etherdiscipline, maar dan op een soort Amsterdamse manier, voor de grap. Werd dus 'ethordiscipline'.
Zo moeilijk is het allemaal niet
Niet gelukt danquote:
Dat was een van de briljantste acties ooit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
*terug denkt aan 'Is ego de mol?' *
Nee onwijs leuke opdracht juist!quote:
Leugenaars!quote:
Ik heb me weer prima vermaakt deze aflevering hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Dit begint wel erg matig te worden met deze opdrachten steeds...
Nee, bijna onmogelijke opdrachten met alles of niets als prijs zijn kut.quote:
Ja echt een leuke aflevering👌quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Nizno het volgende:
geweldige opdracht. Heerlijke aflevering
Onwijs leuke opdracht!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, bijna onmogelijke opdrachten met alles of niets als prijs zijn kut.
Dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze was zeker niet onmogelijk hoor.. Vorige ook niet. Alleen de eerste was inderdaad echt onmogelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
euh ja, dat er uit beide kamers 2 zijn gepakt en we weten ook wie en dat weten deelnemers ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef essnhills het volgende:
Maar hebben we nog iets gehoord over die jokers van de eerste opdracht?
De Belgische heeft na 1 aflevering deze al ingehaald volgens mijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Nizno het volgende:
Maar het klopt wel dat de beloningen voor de opdrachten erg matig zijn
Ze hadden best de helft mogen krijgen voor het vinden van alle borden en dan de helft voor de juiste foto.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Nizno het volgende:
Maar het klopt wel dat de beloningen voor de opdrachten erg matig zijn
Die ene van Rop, heeft Rop die nog of heeft Annemieke die gejat met haar fouilleeractie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
euh ja, dat er uit beide kamers 2 zijn gepakt en we weten ook wie en dat weten deelnemers ook
Dat was erg misplaatst, de leugenaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef zoem het volgende:
Rob profileerde zich wel erg als kandidaat deze aflevering.
Ik ook,quote:
Rop is te dwarsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik op Klaas en Rop
Maar idd eigenlijk ook alleen op Klaas
verdubbeling er nog bij?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef franklop het volgende:
nou in ieder geval 17 punten over in de app
nee die is blindquote:
Die spoiler klopte dus nietquote:
verdorie jouw tv loopt voor.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:26 schreef essnhills het volgende:
1 van de weinige keren dat ik haar NIET als de afvaller in de prono had
Je hoorde het al aan de muziek.quote:
Zul je net zienquote:
In de 5de week levert mijn Seesiel voorspelling eindelijk punten op.quote:
ahaa vandaarquote:
Wel slordig van de WIDM sitequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:26 schreef Moira. het volgende:
Sowieso eindelijk pronopunten nu (heb Cécile al als afvaller sinds aflevering 1), maar betekent dus ook dat de spoiler die hier op FOK! was gepost niet klopte
Die op WIDM stond wel, daar stond al de afbeelding van Cécile bij de executie bij het afvallersdagboek.
IK BEN BLIJ
wie plaatste die spoiler?quote:
De spoiler op FOK! niet, maar de échte spoiler welquote:
De spoiler was dus eigenlijk een foto van een geëxecuteerde Cecile?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
De spoiler op FOK! niet, maar de échte spoiler wel
De foto van Cécile was namelijk (per ongeluk natuurlijk) te zien op de WIDM-site als afvaller van aflevering 6, dat hadden ze op het WIDM-forum wel benoemd.
Dus die gast die hier op FOK! had gespoilerd was gewoon in de warMaar de spoiler zelf klopte wel
Yep, maar op FOK! werd Klaas genoemd. Weet niet hoe diegene daar dan bij kwam, want op het WIDM forum stond wel gewoon de foto van Cécilequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Was dit ook de spoiler van vanmiddag?
Mooi toch? Nog maar anderhalve vrouw over. Het testosteron gaat van het scherm spatten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees voor een Tim en Taeke en Klaas finale.
oeh, op de elektrische stoel?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De spoiler was dus eigenlijk een foto van een geëxecuteerde Cecile?
quote:Twee identieke kamers moesten er gebouwd worden. En het kon nog wel eens stuk gaan op het al dan niet veroveren van de jokers.
Eerlijk gezegd. Het boeit me niet. We krijgen de rekening evengoed wel gepresenteerd. Geen geld voor de pot. Nada! Niente! Maar wel een leuke tip. Vier jokers in het spel.
Bij de kabelbaan opdracht sta ik onvoorwaardelijk te boek als Mol. Wat een oelewapper. Leugenaar die ik ben.
Ik kende alle woorden. Niet echt piadoso…
Maar laten we wel wezen. Daarom ben ik natuurlijk ook degene die niet op zoek gaat naar zichzelf; de Mol. Wel gevonden. Maar mijn ware ik komt echt nog lang niet naar boven.
En dus puzzelen we in alle rust verder. Klopt niet. He, wat jammer nou!
Cécile naar huis. Vier mannen over, en één vrouw. Is het een Molino of toch een Molina?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het restaurant heet molina zegt Annemiek dus dat is Annemiek de molquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef zoem het volgende:
Cécile naar huis. Vier mannen over, en één vrouw. Is het een Molino of toch een Molina?
In het algemene WIDM topic, ik heb de post zelf laten staan, alleen de naam weggeëdit.quote:
ahaaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
In het algemene WIDM topic, ik heb de post zelf laten staan, alleen de naam weggeëdit.
Hij noemde dus de verkeerde.
Maar op het WIDM-forum hadden meerdere mensen 't Cécile al als afvaller op de site zien staan, dus de spoiler klopte wel, alleen degene die 'm hier postte niet
Ik herhaal fucking vaak hetzelfde nu maar ik ben vet excite want ik was echt bang dat die ander eruit ging
Ik heb dat al vanaf het begin in de prono staan dus beter welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees voor een Tim en Taeke en Klaas finale.
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef Cee het volgende:
Het wordt tijdens de finale spannender wie er gaat winnen dan wie de Mol is.
Yep, die te vinden was onder het mapje met afvallers. Waar bij aflevering 4 ellie stond, verander je de 4 in een 5 en krijg je Marjolein, en als je daar dan een 6 van maakte in de link kreeg je Cécile. HEbben ze pas weggehaald toen ze erachter kwamen dat men dat op Twitter en in het WIDM forum op was gevallenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De spoiler was dus eigenlijk een foto van een geëxecuteerde Cecile?
en ze hebben niet meteen 7 en 8 gekeken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yep, die te vinden was onder het mapje met afvallers. Waar bij aflevering 4 ellie stond, verander je de 4 in een 5 en krijg je Marjolein, en als je daar dan een 6 van maakte in de link kreeg je Cécile. HEbben ze pas weggehaald toen ze erachter kwamen dat men dat op Twitter en in het WIDM forum op was gevallen
Dat dacht ik ook al meteen jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ze hebben niet meteen 7 en 8 gekeken?
Die stonden er dan weer nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ze hebben niet meteen 7 en 8 gekeken?
zondequote:
Ik neem het wekelijks op maar kan er niet meer aan wennen sinds het ineens op tv moetquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef franklop het volgende:
Moltalk vorige week voor het eerste keer gezien, hysterisch zooitje
Ik had vanmiddag ook snel mijn punten van Klaas afgehaald, en daarna 'nee fuck it, ik ga er gewoon vanuit dat het dan cecile is'. Dus blij dat ik die punten weer terug heb gezetquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zondeAnders had ik zeker geweten dat ik met de app genoeg punten zou halen
Anderhalve vrouwquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi toch? Nog maar anderhalve vrouw over. Het testosteron gaat van het scherm spatten.
Toen was het nog rustig omdat er 2 gasten warenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef franklop het volgende:
Moltalk vorige week voor het eerste keer gezien, hysterisch zooitje
hahahahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook snel mijn punten van Klaas afgehaald, en daarna 'nee fuck it, ik ga er gewoon vanuit dat het dan cecile is'. Dus blij dat ik die punten weer terug heb gezet
BLijf het ook zo vervelend vinden dat het op een zaterdag is..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik neem het wekelijks op maar kan er niet meer aan wennen sinds het ineens op tv moet
hij vroeg duidelijk, voor ons links. En dat werd beaamd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef DaMart het volgende:
Mijn verdenking op Rop is weer aardig versterkt deze aflevering. Ze mochten op zoek naar de mol in hun autootjes en op het toneel was hij het identieke van de ruimtes wel aardig teniet aan het doen.
Nee daar ben ik wel blij mee. Donderdagavond was echt een ramp met mn avonddiensten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef franklop het volgende:
[..]
BLijf het ook zo vervelend vinden dat het op een zaterdag is..
Ik vind het wel fijn op tv Moltalk. Online duurde best lang voor dat je kon kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:34 schreef Nizno het volgende:
Ik neem het wekelijks op maar kan er niet meer aan wennen sinds het ineens op tv moet
Volgend seizoen mogen ze het inderdaad weer op donderdag gaan uitzenden van me. Zaterdag is veel lastiger om live te kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef franklop het volgende:
[..]
BLijf het ook zo vervelend vinden dat het op een zaterdag is..
Ja dat wel maar toen was het niet zo commercieel opgebouwd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn op tv Moltalk. Online duurde best lang voor dat je kon kijken.
Vind de zaterdag juist wel fijn eigenlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend seizoen mogen ze het inderdaad weer op donderdag gaan uitzenden van me. Zaterdag is veel lastiger om live te kijken.
Dat Cecile nu weg is brengt het gemiddelde IQ ineens 20 punten hogerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
Maar wel tof man. Eindelijk eens een seizoen waarin echt de leukste kandidaten als laatste 5 over blijven.
Airén had er ook nog wel tussen mogen zitten, maar Remy/Ellie/Marjolein/Cécile echt nietzeggende en/of ronduit irritante kandidaten om naar te kijken.
Dus ik ben al tevree
Ontzettend vervelend ivm sport, vaak ook al biertje op, maakt kijken toch wat lastigerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind de zaterdag juist wel fijn eigenlijk
Ellie had van mij ook gemogen hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
Maar wel tof man. Eindelijk eens een seizoen waarin echt de leukste kandidaten als laatste 5 over blijven.
Airén had er ook nog wel tussen mogen zitten, maar Remy/Ellie/Marjolein/Cécile echt nietzeggende en/of ronduit irritante kandidaten om naar te kijken.
Dus ik ben al tevree
Oké, sport geef ik je naquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ontzettend vervelend ivm sport, vaak ook al biertje op, maakt kijken toch wat lastiger
Zeker, de minst leuke mensen zijn er allemaal uitquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:39 schreef Moira. het volgende:
Dus ik ben al tevree
Vind Remy wel jammer, met z'n miniharpjequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, de minst leuke mensen zijn er allemaal uit
Paul leest jouw posts, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:42 schreef franklop het volgende:
Hoe ze het spelden maakte toch ook niet uit, vind wel dat ze daar onnodig veel tijd aan verspeelden
ja dat wel idd. Vandaar ook dat Klaas de mol is met duidelijk 20 keer herhalen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:42 schreef franklop het volgende:
Hoe ze het spelden maakte toch ook niet uit, vind wel dat ze daar onnodig veel tijd aan verspeelden
Dank je Paul
Ja maar dan eerder als zelfkastijding ofzo mang, word echt leip van haarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ellie had van mij ook gemogen hoor.
Ik heb wel een bril opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Paul leest jouw posts, ik zeg het je.
Ze was ook wel op mijn zenuwen aan het werken maar dat maakte haar juist een geweldige kandidaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan eerder als zelfkastijding ofzo mang, word echt leip van haar
Ik ook.quote:
ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |