SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil nog steeds een keer naar de Nike Outlet hier als ik tijd heb. Wie weet wat daar voor leuke dingen hangen!![]()
Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaatquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten...![]()
Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)Maar wat zijn normale maten? S-M-L?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, alles zonder X-en ervoor...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaatMaar wat zijn normale maten? S-M-L?
Blijft altijd leuk, mooie spullen voor weinig vinden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, ben jij er wel eens geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
LT jij bedoeld die op overvecht?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook een Nike Flash jacket. Ooit bij Zalando in de sale gekocht voor -50%. Nog te duur, maar ik heb er al veel plezier van gehad. Mega zichtbaar en lekker als het koud is (alleen is dat daarna nooit echt meer koud geweest)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een paar keer, wel een tijd geleden. Het is een vrij grote winkel. Kan eventueel maandag wel even kijken of ze wat bijzonders hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, ben jij er wel eens geweest?![]()
Kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Je gaat toch geen ¤550,- voor een hardloopjasje betalen.
![]()
Dit was trouwens wel een aanradertje vorig jaar: http://kippenrenbarneveld.nl/Startpagina.aspx[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komenEn een goede DJ
Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).![]()
Kampvuurquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Quoi het volgende:
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komenEn een goede DJ
Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).
En die finish
Ben benieuwd hoe onze mannen het hebben gehad!![]()
Hardlopen is een hardstikke goedkope sport.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Je gaat toch geen ¤550,- voor een hardloopjasje betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:48:15 ]![]()
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..
Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..![]()
Hier ook overnachtingen aan het zoeken voor loopjes.
Ik heb een heel stom, flauw virusje. Nauwelijks ziek te noemen; alleen keelpijn als ik lig, snotneus, niezen, af en toe een hoest. Maar het vervelendste is dat ik moe ben, bijna de hele week op de bank in slaap gevallen. Hoe meer ik slaap, hoe groter de wallen.
Hele week niet gerend en morgen de Asselronde. Het zou kut zijn als ik er na 1 kilometer achter kom dat het niks wordt.![]()
Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:54:53 ]![]()
Airbnb niet wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!![]()
Ja dat zou ook een mogelijkheid tot een optie kunnen zijn, thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Airbnb niet wat?
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Shotjesrun? Ik mag hopen van niet, al weet je het natuurlijk nooit als je met oud-studievrienden een marathon gaat lopenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?
Nice!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Airbnb niet wat?
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!![]()
Hoe ik er ga komen heb ik ook nog niet over nagedacht..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.
Dat laatste zal wel te regelen zijn, al weet ik niet precies wie er halve gezinnen of zo mee gaat slepen...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hamburg zou ik gewoon met de trein doen. Of als je met meer gaat met de auto.
Trein is wel een goed alternatief inderdaadMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hongerklop als je nog een kilometer of 3 te gaan hebt
Al met al mooi gefinisht en nu ff languit
F means you're fucked![]()
Wie lopen er morgen allemaal in Apeldoorn de Asselronde? Ik dacht i.i.g. Voccar, Wyccie en Happel.
Ik start met nr 14523 uit vak A. Wie weet zien we elkaar nog. Ik denk dat ik, afhankelijk van het weer, in het geel ben.![]()
Ohhh buhhh dat is irritant zegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:50 schreef YUR het volgende:
Hongerklop als je nog een kilometer of 3 te gaan hebt
Al met al mooi gefinisht en nu ff languit![]()
Ben benieuwd of er weer zulke legendarische foto's van je gemaakt zijn.
Ik ben net uit bed om zo een rondje te gaan trailen in de kennemerduinen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit was trouwens wel een aanradertje vorig jaar: http://kippenrenbarneveld.nl/Startpagina.aspx![]()
De HM daar is twee rondjes. Wellicht helpt dat bij je keuzequote:Op zondag 7 februari 2016 07:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een snelle 10 wordt zelfs aanbevolen een week voor je marathon.quote:Op zondag 7 februari 2016 07:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.![]()
Wat een shitweer zegik heb helemáál geen zin
Lekker! Ik heb daar woensdag gelopen, blijft een heerlijk gebied. Welk vertrekpunt heb jij?quote:Op zondag 7 februari 2016 07:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhh buhhh dat is irritant zeg![]()
Ben benieuwd of er weer zulke legendarische foto's van je gemaakt zijn.
Ik ben net uit bed om zo een rondje te gaan trailen in de kennemerduinen!Life is what you make it.![]()
Kom op, hup lopen. Anders kijk je die video van Guard van een paar dagen terug maar even!quote:Op zondag 7 februari 2016 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar het is wel vrij warm en straks redelijk droog... Zit zelfs te twijfelen over kort-kort. Alleen die wind, en misschien iets regen bij de start.
Ik neem toch maar verschillende opties in de tas mee.![]()
Een halve marathon een week voor de hele zou k echt niet meer doen, zelfs niet op duurloop tempo, je zit dan al ruim in je taperperiode dus in de meest schema's loop je de laatste 1.5-2 weken niet langer meer dan 15k. Snelle 10 kan inderdaad wel!quote:Op zondag 7 februari 2016 07:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
tot zo!quote:Op zondag 7 februari 2016 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Hoe ben jij verkleed?quote:
Ik ga als hardloperquote:
Veel plezier allemaal in Apeldoorn!
En bij evt andere loopjesSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In mijn ogen kan een snelle 10km meer "schade" aanrichten dan een langzame HM.quote:Op zondag 7 februari 2016 08:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een halve marathon een week voor de hele zou k echt niet meer doen, zelfs niet op duurloop tempo, je zit dan al ruim in je taperperiode dus in de meest schema's loop je de laatste 1.5-2 weken niet langer meer dan 15k. Snelle 10 kan inderdaad wel!
Ik zie geen kwaad in een HM als het maar op duurlooptempo is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Een zwembad daar ergens, weet niet preciesquote:Op zondag 7 februari 2016 07:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb daar woensdag gelopen, blijft een heerlijk gebied. Welk vertrekpunt heb jij?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik loop in zo'n knalgeel Social Mile shirt. Kan niet missen, volgens mij loopt er niemand van onze club daar verder (de meesten zijn in Apeldoorn vandaag).quote:![]()
Ik in een Zevenheuvelenshirt van vorig jaar, zo'n blauwequote:Op zondag 7 februari 2016 08:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik loop in zo'n knalgeel Social Mile shirt. Kan niet missen, volgens mij loopt er niemand van onze club daar verder (de meesten zijn in Apeldoorn vandaag).nr. 235 als ik me niet vergis
177 hier.quote:Op zondag 7 februari 2016 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik in een Zevenheuvelenshirt van vorig jaar, zo'n blauwenr. 235 als ik me niet vergis
![]()
Veel plezier in Apeldoorn en Arnhem! Heb ook weer zin in wedstrijdjes. Nog vier weken wachten, dan is het crossseizoen tenminste weer over.
Zelf straks lekker een duurloopje van een kilometer of 8, 9.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het idee daarvan is dat je je glycogeenvoorraden en daarna eventueel gaat koolhydraten stapelen, dan treedt er supercompensatie op doordat je daarna bijna geen kms meer loopt. De intensiteit mag wel hoog blijven.quote:Op zondag 7 februari 2016 08:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
In mijn ogen kan een snelle 10km meer "schade" aanrichten dan een langzame HM.
Ik zie geen kwaad in een HM als het maar op duurlooptempo is.
Maar goed, jij tapert uberhaupt niet gok ik, jij doet zo'n marathon gewoon even tussendoor
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik start in B. Ga het (hopelijk) rustig aan doen, het is een training. Beetje kloten met gelletjes en dergelijke...quote:Op zondag 7 februari 2016 00:36 schreef indepoeier het volgende:
Wie lopen er morgen allemaal in Apeldoorn de Asselronde? Ik dacht i.i.g. Voccar, Wyccie en Happel.
Ik start met nr 14523 uit vak A. Wie weet zien we elkaar nog. Ik denk dat ik, afhankelijk van het weer, in het geel ben.
Kleding is altijd weer een opgave. Liep vrijdagavond en toen had ik het veel te warm, dus denk nu aan kort/lang met wellicht een thermohemd![]()
Heb in ieder geval redelijk goed geslapen. Waait hier wel vrij hard, maar ga denk ik gewoon in kort-kort. Ben benieuwd hoe het zal gaan vandaag, heb er zin in![]()
![]()
Superleuk de MWM, het weer ziet er hier iig super uit, hopelijk daar ook!
Ik ga 'even' sportscholen vandaag.
Wel grappig trouwens, sinds ik door die blessure dus meer afwisselend train, train ik bijna elke dag en meer uren dan eerst, maar toch is mijn rustpols consequent zo'n 10 slagen gezakt en voel ik me fitter dan ooitMisschien moet ik dat er een beetje inhouden als ik straks wel weer meer kan lopen, max 4x in de week en voor de rest krachttraining en fietsen of zo!
Hoppa! Dat ging lekker. De tijd laat nog even op zich wachten, want die wordt hier ouderwets met de hand geklokt, maar is inmiddels bekend: 13:34 voor (net geen) 3km met een heuveltje erin. En dan zit ik qua snelheid toch maar mooi weer op m'n oude niveauèn ik heb de Gup gespot
[ Bericht 4% gewijzigd door Vork op 07-02-2016 13:08:07 ]![]()
Ik zat net bij de lopers uit mijn loopgroep in de trein. Zij gaan lopen, ik met de kinderen naar de carnavalsoptocht. Verschil moet er zijn...quote:Op zondag 7 februari 2016 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Veel plezier allemaal in Apeldoorn!
En bij evt andere loopjes![]()
Zo tof, ik kwam vanmorgen zo'n oude hardloopbaas tegen van minstens richting de 80. We hebben een klein stukje samen gelopen en een praatje gemaakt. Hij vertelde dat hij zich zo intens gelukkig kon voelen tijdens het hardlopen. Dus hij loopt nog 5x per week. Eerst 7, maar dat werd toch wat onverstandig.![]()
Ow, gaaf is dat! Hoop dat ik dat dan ook nog kanquote:Op zondag 7 februari 2016 11:10 schreef hatsaflats het volgende:
Zo tof, ik kwam vanmorgen zo'n oude hardloopbaas tegen van minstens richting de 80. We hebben een klein stukje samen gelopen en een praatje gemaakt. Hij vertelde dat hij zich zo intens gelukkig kon voelen tijdens het hardlopen. Dus hij loopt nog 5x per week. Eerst 7, maar dat werd toch wat onverstandig.
Het was best al warm om te lopen in lang-lang vandaag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wow dat was lekker! Met logeerhond door de bossen gedwaald. Heuveltjes en modder en nog meer heuveltjes en modder. Resultaat na 1:40 en 16,5km: een hele vieze hond![]()
![]()
Nou, dat was geen makkelijk rondje. Deze week was het de bedoeling om te leren met vermoeide benen te lopen, vooral omdat ik niet gewend ben om dagen achter elkaar te lopen. Dus, korte loopjes, paar dagen achter elkaar.
Nou, die benen wilden echt niet starten. Maar, na een half uurtje voelde alles toch weer soepel
Klaar voor een pre-Superbowl-dutje
![]()
![]()
Dat was nog even flink doorbikkelen zo tegen het eind van mijn loopje, ging maar moeizaam voor mijn gevoel, maar toch nog snelheid kunnen houden.
Maar het is wel duidelijk dat dat over een maand even anders moet, veel rustiger van start iig.
Maar deze 34 zitten toch maar weer mooi in de pocket
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: