SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil nog steeds een keer naar de Nike Outlet hier als ik tijd heb. Wie weet wat daar voor leuke dingen hangen!![]()
Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaatquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten...![]()
Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)Maar wat zijn normale maten? S-M-L?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, alles zonder X-en ervoor...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaatMaar wat zijn normale maten? S-M-L?
Blijft altijd leuk, mooie spullen voor weinig vinden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, ben jij er wel eens geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
LT jij bedoeld die op overvecht?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook een Nike Flash jacket. Ooit bij Zalando in de sale gekocht voor -50%. Nog te duur, maar ik heb er al veel plezier van gehad. Mega zichtbaar en lekker als het koud is (alleen is dat daarna nooit echt meer koud geweest)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een paar keer, wel een tijd geleden. Het is een vrij grote winkel. Kan eventueel maandag wel even kijken of ze wat bijzonders hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, ben jij er wel eens geweest?![]()
Kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Je gaat toch geen ¤550,- voor een hardloopjasje betalen.
![]()
Dit was trouwens wel een aanradertje vorig jaar: http://kippenrenbarneveld.nl/Startpagina.aspx[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komenEn een goede DJ
Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).![]()
Kampvuurquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Quoi het volgende:
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komenEn een goede DJ
Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).
En die finish
Ben benieuwd hoe onze mannen het hebben gehad!![]()
Hardlopen is een hardstikke goedkope sport.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Je gaat toch geen ¤550,- voor een hardloopjasje betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:48:15 ]![]()
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..
Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..![]()
Hier ook overnachtingen aan het zoeken voor loopjes.
Ik heb een heel stom, flauw virusje. Nauwelijks ziek te noemen; alleen keelpijn als ik lig, snotneus, niezen, af en toe een hoest. Maar het vervelendste is dat ik moe ben, bijna de hele week op de bank in slaap gevallen. Hoe meer ik slaap, hoe groter de wallen.
Hele week niet gerend en morgen de Asselronde. Het zou kut zijn als ik er na 1 kilometer achter kom dat het niks wordt.![]()
Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:54:53 ]![]()
Airbnb niet wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!![]()
Ja dat zou ook een mogelijkheid tot een optie kunnen zijn, thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Airbnb niet wat?
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Shotjesrun? Ik mag hopen van niet, al weet je het natuurlijk nooit als je met oud-studievrienden een marathon gaat lopenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?
Nice!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Airbnb niet wat?
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!![]()
Hoe ik er ga komen heb ik ook nog niet over nagedacht..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.
Dat laatste zal wel te regelen zijn, al weet ik niet precies wie er halve gezinnen of zo mee gaat slepen...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hamburg zou ik gewoon met de trein doen. Of als je met meer gaat met de auto.
Trein is wel een goed alternatief inderdaadMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hongerklop als je nog een kilometer of 3 te gaan hebt
Al met al mooi gefinisht en nu ff languit
F means you're fucked![]()
Wie lopen er morgen allemaal in Apeldoorn de Asselronde? Ik dacht i.i.g. Voccar, Wyccie en Happel.
Ik start met nr 14523 uit vak A. Wie weet zien we elkaar nog. Ik denk dat ik, afhankelijk van het weer, in het geel ben.![]()
Ohhh buhhh dat is irritant zegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:50 schreef YUR het volgende:
Hongerklop als je nog een kilometer of 3 te gaan hebt
Al met al mooi gefinisht en nu ff languit![]()
Ben benieuwd of er weer zulke legendarische foto's van je gemaakt zijn.
Ik ben net uit bed om zo een rondje te gaan trailen in de kennemerduinen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit was trouwens wel een aanradertje vorig jaar: http://kippenrenbarneveld.nl/Startpagina.aspx![]()
De HM daar is twee rondjes. Wellicht helpt dat bij je keuzequote:Op zondag 7 februari 2016 07:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een snelle 10 wordt zelfs aanbevolen een week voor je marathon.quote:Op zondag 7 februari 2016 07:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.![]()
Wat een shitweer zegik heb helemáál geen zin
Lekker! Ik heb daar woensdag gelopen, blijft een heerlijk gebied. Welk vertrekpunt heb jij?quote:Op zondag 7 februari 2016 07:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhh buhhh dat is irritant zeg![]()
Ben benieuwd of er weer zulke legendarische foto's van je gemaakt zijn.
Ik ben net uit bed om zo een rondje te gaan trailen in de kennemerduinen!Life is what you make it.![]()
Kom op, hup lopen. Anders kijk je die video van Guard van een paar dagen terug maar even!quote:Op zondag 7 februari 2016 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar het is wel vrij warm en straks redelijk droog... Zit zelfs te twijfelen over kort-kort. Alleen die wind, en misschien iets regen bij de start.
Ik neem toch maar verschillende opties in de tas mee.![]()
Een halve marathon een week voor de hele zou k echt niet meer doen, zelfs niet op duurloop tempo, je zit dan al ruim in je taperperiode dus in de meest schema's loop je de laatste 1.5-2 weken niet langer meer dan 15k. Snelle 10 kan inderdaad wel!quote:Op zondag 7 februari 2016 07:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die gaat op de shortlist. Een week voor de marathon, dan moet een rustige HM nog wel kunnen toch? Of anders de 10.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
tot zo!quote:Op zondag 7 februari 2016 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Hoe ben jij verkleed?quote:
Ik ga als hardloperquote:
Veel plezier allemaal in Apeldoorn!
En bij evt andere loopjesSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In mijn ogen kan een snelle 10km meer "schade" aanrichten dan een langzame HM.quote:Op zondag 7 februari 2016 08:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een halve marathon een week voor de hele zou k echt niet meer doen, zelfs niet op duurloop tempo, je zit dan al ruim in je taperperiode dus in de meest schema's loop je de laatste 1.5-2 weken niet langer meer dan 15k. Snelle 10 kan inderdaad wel!
Ik zie geen kwaad in een HM als het maar op duurlooptempo is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Een zwembad daar ergens, weet niet preciesquote:Op zondag 7 februari 2016 07:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb daar woensdag gelopen, blijft een heerlijk gebied. Welk vertrekpunt heb jij?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik loop in zo'n knalgeel Social Mile shirt. Kan niet missen, volgens mij loopt er niemand van onze club daar verder (de meesten zijn in Apeldoorn vandaag).quote:![]()
Ik in een Zevenheuvelenshirt van vorig jaar, zo'n blauwequote:Op zondag 7 februari 2016 08:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik loop in zo'n knalgeel Social Mile shirt. Kan niet missen, volgens mij loopt er niemand van onze club daar verder (de meesten zijn in Apeldoorn vandaag).nr. 235 als ik me niet vergis
177 hier.quote:Op zondag 7 februari 2016 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik in een Zevenheuvelenshirt van vorig jaar, zo'n blauwenr. 235 als ik me niet vergis
![]()
Veel plezier in Apeldoorn en Arnhem! Heb ook weer zin in wedstrijdjes. Nog vier weken wachten, dan is het crossseizoen tenminste weer over.
Zelf straks lekker een duurloopje van een kilometer of 8, 9.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het idee daarvan is dat je je glycogeenvoorraden en daarna eventueel gaat koolhydraten stapelen, dan treedt er supercompensatie op doordat je daarna bijna geen kms meer loopt. De intensiteit mag wel hoog blijven.quote:Op zondag 7 februari 2016 08:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
In mijn ogen kan een snelle 10km meer "schade" aanrichten dan een langzame HM.
Ik zie geen kwaad in een HM als het maar op duurlooptempo is.
Maar goed, jij tapert uberhaupt niet gok ik, jij doet zo'n marathon gewoon even tussendoor
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik start in B. Ga het (hopelijk) rustig aan doen, het is een training. Beetje kloten met gelletjes en dergelijke...quote:Op zondag 7 februari 2016 00:36 schreef indepoeier het volgende:
Wie lopen er morgen allemaal in Apeldoorn de Asselronde? Ik dacht i.i.g. Voccar, Wyccie en Happel.
Ik start met nr 14523 uit vak A. Wie weet zien we elkaar nog. Ik denk dat ik, afhankelijk van het weer, in het geel ben.
Kleding is altijd weer een opgave. Liep vrijdagavond en toen had ik het veel te warm, dus denk nu aan kort/lang met wellicht een thermohemd![]()
Heb in ieder geval redelijk goed geslapen. Waait hier wel vrij hard, maar ga denk ik gewoon in kort-kort. Ben benieuwd hoe het zal gaan vandaag, heb er zin in![]()
![]()
Superleuk de MWM, het weer ziet er hier iig super uit, hopelijk daar ook!
Ik ga 'even' sportscholen vandaag.
Wel grappig trouwens, sinds ik door die blessure dus meer afwisselend train, train ik bijna elke dag en meer uren dan eerst, maar toch is mijn rustpols consequent zo'n 10 slagen gezakt en voel ik me fitter dan ooitMisschien moet ik dat er een beetje inhouden als ik straks wel weer meer kan lopen, max 4x in de week en voor de rest krachttraining en fietsen of zo!
Hoppa! Dat ging lekker. De tijd laat nog even op zich wachten, want die wordt hier ouderwets met de hand geklokt, maar is inmiddels bekend: 13:34 voor (net geen) 3km met een heuveltje erin. En dan zit ik qua snelheid toch maar mooi weer op m'n oude niveauèn ik heb de Gup gespot
[ Bericht 4% gewijzigd door Vork op 07-02-2016 13:08:07 ]![]()
Ik zat net bij de lopers uit mijn loopgroep in de trein. Zij gaan lopen, ik met de kinderen naar de carnavalsoptocht. Verschil moet er zijn...quote:Op zondag 7 februari 2016 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Veel plezier allemaal in Apeldoorn!
En bij evt andere loopjes![]()
Zo tof, ik kwam vanmorgen zo'n oude hardloopbaas tegen van minstens richting de 80. We hebben een klein stukje samen gelopen en een praatje gemaakt. Hij vertelde dat hij zich zo intens gelukkig kon voelen tijdens het hardlopen. Dus hij loopt nog 5x per week. Eerst 7, maar dat werd toch wat onverstandig.![]()
Ow, gaaf is dat! Hoop dat ik dat dan ook nog kanquote:Op zondag 7 februari 2016 11:10 schreef hatsaflats het volgende:
Zo tof, ik kwam vanmorgen zo'n oude hardloopbaas tegen van minstens richting de 80. We hebben een klein stukje samen gelopen en een praatje gemaakt. Hij vertelde dat hij zich zo intens gelukkig kon voelen tijdens het hardlopen. Dus hij loopt nog 5x per week. Eerst 7, maar dat werd toch wat onverstandig.
Het was best al warm om te lopen in lang-lang vandaag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wow dat was lekker! Met logeerhond door de bossen gedwaald. Heuveltjes en modder en nog meer heuveltjes en modder. Resultaat na 1:40 en 16,5km: een hele vieze hond![]()
![]()
Nou, dat was geen makkelijk rondje. Deze week was het de bedoeling om te leren met vermoeide benen te lopen, vooral omdat ik niet gewend ben om dagen achter elkaar te lopen. Dus, korte loopjes, paar dagen achter elkaar.
Nou, die benen wilden echt niet starten. Maar, na een half uurtje voelde alles toch weer soepel
Klaar voor een pre-Superbowl-dutje
![]()
![]()
Dat was nog even flink doorbikkelen zo tegen het eind van mijn loopje, ging maar moeizaam voor mijn gevoel, maar toch nog snelheid kunnen houden.
Maar het is wel duidelijk dat dat over een maand even anders moet, veel rustiger van start iig.
Maar deze 34 zitten toch maar weer mooi in de pocket
Wat mooiquote:Op zondag 7 februari 2016 11:10 schreef hatsaflats het volgende:
Zo tof, ik kwam vanmorgen zo'n oude hardloopbaas tegen van minstens richting de 80. We hebben een klein stukje samen gelopen en een praatje gemaakt. Hij vertelde dat hij zich zo intens gelukkig kon voelen tijdens het hardlopen.![]()
Gisteren heb ik met de groep gelopen, wat rondjes het viaduct op en af, bij elkaar 10km. Ging echt lekker, het was zelfs best warm dus na een tijdje mijn jack uit gedaan. Zonet nog een rondje met m'n zus gelopen, 5km. Paar carnavalswagens ingehaald.Die muziek haalt je wel uit je ritme.
![]()
![]()
Goed bezig allemaal! Zelf ook weer lekker tien kilometer gelopen, op ongeveer hetzelfde fijne tempo als vorige week. Moest halverwege even wandelen vanwege te veel modder (en schoenen met weinig profiel). Eens kijken of ik volgende week de afstand weer een beetje kan uitbreiden.![]()
17km gelopen! Maar wat een wind joh![]()
Maar het is me gewoon gelukt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zie dat er weer lekker gelopen is!![]()
Zelf ook weer terug van een stuk hobbelen. Op en neer naar de Van Brienenoordbrug. Een kleine 24km in 2:25. Op de heenweg veel tegenwind, en terug over de IJsseldijk de wind in de rug.
Maar het mooiste van alles is: GEEN PIJN IN DE SCHENEN GEHAD!!![]()
![]()
De combi, rust, oefeningen en compressiekousen heeft blijkbaar geholpen.
Laatste paar kilometers had ik het trouwens best zwaar. Gisteren flink aan het bier gezeten en dat heb ik wel gemerkt. Stond vanmorgen ook op met koppijn en had ook echt geen zin om te lopen. Toch gegaan.
Edit: Ook nog even met gelletjes geëxperimenteerd. Had er 2 bij me. SIS orange en lemon & lime. Lekkere smaakjes.
Edit2: Nu wel 2 tintelende duimen.Wat is dit nou weer?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 15:23:43 ]![]()
Vandaag mijn eerste >30km training van dit jaar gedaan: een wisselduurloop van in totaal 31km van de club naar Hoek van Holland en weer terug. De eerste helft vol wind tegen was soms nog best pittig, ook omdat ik in mijn benen wat zwaar voelden van de km's van afgelopen week. De terugweg was heerlijk met de wind in de rug. Nu een welverdiende rustweek met minder omvang, die afgesloten wordt met een 10km wedstrijd.![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef DeLuna het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hoppa! Joh, die HM wordt een makkie voor je!![]()
Oh, ik dacht dat de Sonsbeekparkloop een sociaal loopgroepje was á la Social Mile.![]()
Asselronde ging best kut eigenlijk. Vertel ik later wel.![]()
Het is zowaar een loopje met parcours en tijdwaarneming, maar echt serieus is het natuurlijk nooit. Er lopen ook kinderen met hun ouders mee en als je 'm wil wandelen is het ook prima. Het wordt mede georganiseerd door De Loper en dat is hier in de buurt wel een vrij grote loopgroep.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat de Sonsbeekparkloop een sociaal loopgroepje was á la Social Mile.![]()
Ik zag dat ik zowaar nog 9e ben geworden, maar gezien het bovenstaande zegt dat ook niet zoveel.
![]()
Nah, het zal vast niet een makkie wordenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]!
Hoppa! Joh, die HM wordt een makkie voor je!maar ik krijg er wel steeds meer vertrouwen in.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Tof dat het gelukt is! Maar moet je niet ook nog wat langzamer lopen in trainingen? Je hartslag is nog best aan de hoge kant.. toen ik voor mijn eerste HM trainde, liep ik die in 1.54 maar mijn lange duurlopen deed ik op 6.40-7.10..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de rest Guard, Hatsa, Jokkebrok, MrB, GotC en Vork en als ik nog iemand vergeten ben, ook lekker bezig! Een echt goede loopzondag is het!
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 07-02-2016 16:16:56 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Verslagje van de Asselronde van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker loopje in Apeldoorn. Het parcours vond ik wel vrij verraderlijk...
Kwam twee vrienden tegen en ben met hun gaan lopen op een tempo van 6:00/km. Marathontempo dus.
Ging lekker en kon tegen het einde nog goed versnellen. Nu herstellen en volgende week zondag naar Schoorl. Zal daar wel gaan pogen om wat rustiger te lopen, denk op 6:20![]()
Je gaat jezelf nog verbazen qua tijd denk ikquote:Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, het zal vast niet een makkie wordenmaar ik krijg er wel steeds meer vertrouwen in.
![]()
![]()
Ja het is iets te snel, maar dat van die hartslag vind ik altijd zo apart. Ik lees overal dat ik makkelijk moet kunnen praten bij een duurloop en dat kan ik ook nog makkelijk. En bij dit tempo moet ik al mijn best doen om niet te hard te gaan, dat is voor mij echt heel lastigquote:Op zondag 7 februari 2016 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tof dat het gelukt is! Maar moet je niet ook nog wat langzamer lopen in trainingen? Je hartslag is nog best aan de hoge kant.. toen ik voor mijn eerste HM trainde, liep ik die in 1.54 maar mijn lange duurlopen deed ik op 6.50-7.10..
En voor de rest Guard, Hatsa, Jokkebrok, MrB, GotC en Vork en als ik nog iemand vergeten ben, ook lekker bezig! Een echt goede loopzondag is het!
Ja die praatregel werkt voor mij ook nooit helemaal, ik kan nog praten op hartslag 190quote:Op zondag 7 februari 2016 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja het is iets te snel, maar dat van die hartslag vind ik altijd zo apart. Ik lees overal dat ik makkelijk moet kunnen praten bij een duurloop en dat kan ik ook nog makkelijk. En bij dit tempo moet ik al mijn best doen om niet te hard te gaan, dat is voor mij echt heel lastigBen gewoon erg goed in praten!
Maar het blijft inderdaad lastig, vooral als je nog in de opbouwende fase zit qua afstanden. Zoals ik ook al een keer tegen GotC (volgens mij?) gezegd heb ben ik ook pas goed geworden in lopen in lage hartslagzones nadat ik sneller en efficienter ben gaan lopen. Het moet ook geen sjokken worden inderdaad, dan gaat het weer tegenwerken. Volgens mij ben je gewoon supergoed bezig overall
Ik zal er toch volgende week weer op letten, kijken of het nog langzamer kan.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja die praatregel werkt voor mij ook nooit helemaal, ik kan nog praten op hartslag 190Ben gewoon erg goed in praten!
Maar het blijft inderdaad lastig, vooral als je nog in de opbouwende fase zit qua afstanden. Zoals ik ook al een keer tegen GotC (volgens mij?) gezegd heb ben ik ook pas goed geworden in lopen in lage hartslagzones nadat ik sneller en efficienter ben gaan lopen. Het moet ook geen sjokken worden inderdaad, dan gaat het weer tegenwerken. Volgens mij ben je gewoon supergoed bezig overallKan vast niet verkeerd zijn.
Ik zou, kijkende naar m'n hartslag, ook langzamer moeten lopen maar m'n gewicht geeft een vertekend beeld wb hartslag helaas. Weet niet waar ik nou goed aan doe wb m'n trainingen en snelheid![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal er toch volgende week weer op letten, kijken of het nog langzamer kan.Kan vast niet verkeerd zijn.
Ik denk dat langzaam lopen in principe wel beter is, maar wel blijven letten op de goede loopstijl. Als je echt te geforceerd langzaam wilt lopen wordt het sjokken en daar word je ook niet beter/sneller van. Je kan het ook een beetje afwisselen; de ene keer op het tempo lopen waar je denkt dat je comfortabel op kan lopen, de andere keer misschien in een kort herstelloopje o.i.d. kijken of je eens echt laag kunt blijven qua hartslag.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:26 schreef GotC het volgende:
Ik zou, kijkende naar m'n hartslag, ook langzamer moeten lopen maar m'n gewicht geeft een vertekend beeld wb hartslag helaas. Weet niet waar ik nou goed aan doe wb m'n trainingen en snelheidIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn horloge vond het een goed idee om m'n pasfrequentie als hartslag te zien, dus ik heb vanmorgen bijna alles met een hartslag van 174 gelopen
Het ging vrij moeizaam vanmorgen (tijdje slecht slapen/ongezond eten is echt niet zo goed voor je), maar zo moeizaam nou ook weer niet. Maar nu maar een weekje letten op m'n eten en dan komt het volgende week in Schoorl vast goed. Hoop ik.![]()
Fijn he, die Forerunner 235?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:38 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn horloge vond het een goed idee om m'n pasfrequentie als hartslag te zien, dus ik heb vanmorgen bijna alles met een hartslag van 174 gelopen
Het ging vrij moeizaam vanmorgen (tijdje slecht slapen/ongezond eten is echt niet zo goed voor je), maar zo moeizaam nou ook weer niet. Maar nu maar een weekje letten op m'n eten en dan komt het volgende week in Schoorl vast goed. Hoop ik.
Echt een baggerding. Hoop dat er snel een update komt.![]()
Hartslagmeting kan nog wel wat verbetering gebruiken, en lijkt sinds de laatste updates wat meer problemen te geven, maar verder vind ik het een prima horlogequote:Op zondag 7 februari 2016 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fijn he, die Forerunner 235?
Echt een baggerding. Hoop dat er snel een update komt.![]()
Ik gebruik de hartslagmeting dan ook wel echt alleen "voor de leuk", en alleen tijdens hardlopen, dus ik heb er niet zoveel last van. Ik kan me wel voorstellen dat je als je een duurloop op hartslag loopt en hij de hele tijd synchroon loopt met je pasfrequentie het tamelijk irritant is.![]()
Inderdaad irritant. Hartslag fladdert echt alle kanten op en op de een of andere manier is ie heel vaak 72.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hartslagmeting kan nog wel wat verbetering gebruiken, en lijkt sinds de laatste updates wat meer problemen te geven, maar verder vind ik het een prima horloge![]()
Ik gebruik de hartslagmeting dan ook wel echt alleen "voor de leuk", en alleen tijdens hardlopen, dus ik heb er niet zoveel last van. Ik kan me wel voorstellen dat je als je een duurloop op hartslag loopt en hij de hele tijd synchroon loopt met je pasfrequentie het tamelijk irritant is.
Ik draag gewoon weer een band.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 17:04:11 ]![]()
Vanochtend voor het eerst dit jaar een loopje gelopen, in Veendam. Ik ging voor de 10 kilometer want 15 leek mij iets teveel na 4 keer met in totaal 25 km getraind te hebben dit jaar. Doordat ik weinig getraind had, had ik van te voren ook geen tijd in gedachten had.
Daardoor heb ik lekker kunnen lopen en de 10 km in 46:19 gelopen. Daar ben ik zeker tevreden mee voor nu.
https://www.strava.com/activities/487824796
Over 2 weken staat de volgende wedstrijd op het schema 8 mijl in Exloo, dat loopje is grotendeels onverhard dus ook daar heb ik geen tijd voor in gedachten.
[ Bericht 1% gewijzigd door KolonelBroodje op 07-02-2016 17:10:22 ]![]()
Je zou toch voor een andere gaan als deze niet beviel? Lees alleen maar geklaag erover van jequote:Op zondag 7 februari 2016 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fijn he, die Forerunner 235?
Echt een baggerding. Hoop dat er snel een update komt.
Ik heb iig geen problemen ermee![]()
![]()
Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Je zou toch voor een andere gaan als deze niet beviel? Lees alleen maar geklaag erover van je
Ik heb iig geen problemen ermee![]()
Ik hou hem aangezien ie wel potentie heeft en ik er vanuit ga dat ze dit fiksen. Er zitten gewoon diverse bugs in en dat is eigenlijk vrij sneu voor het geld dat je er voor moet lappen. Volgens mij wilde ze hem nog snel voor de feestdagen in de winkels hebben liggen.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 17:33:15 ]![]()
Als je al zo snel loopt met zo weinig trainingquote:Op zondag 7 februari 2016 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vanochtend voor het eerst dit jaar een loopje gelopen, in Veendam. Ik ging voor de 10 kilometer want 15 leek mij iets teveel na 4 keer met in totaal 25 km getraind te hebben dit jaar. Doordat ik weinig getraind had, had ik van te voren ook geen tijd in gedachten had.
Daardoor heb ik lekker kunnen lopen en de 10 km in 46:19 gelopen. Daar ben ik zeker tevreden mee voor nu.
https://www.strava.com/activities/487824796
Over 2 weken staat de volgende wedstrijd op het schema 8 mijl in Exloo, dat loopje is grotendeels onverhard dus ook daar heb ik geen tijd voor in gedachten.![]()
(kan je nagaan wat je met een goede voorbereiding zou kunnen)
![]()
Ja ik ben wel benieuwd, ik zet mijn pijlen op de run van Winschoten denk ik. Daar wil ik wel serieuzer voor trainen. Maar dan moet die dit jaar wel doorgaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:41 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Als je al zo snel loopt met zo weinig training![]()
(kan je nagaan wat je met een goede voorbereiding zou kunnen)
![]()
Kan je je misschien niet voorstellen, maar ik heb er ook 0 problemen mee. Werkt perfect.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen.![]()
Ik hou hem aangezien ie wel potentie heeft en ik er vanuit ga dat ze dit fiksen. Er zitten gewoon diverse bugs in en dat is eigenlijk vrij sneu voor het geld dat je er voor moet lappen. Volgens mij wilde ze hem nog snel voor de feestdagen in de winkels hebben liggen.
Ik snap niet dat je hem nog hebt.ALs ik zo veel erover zou klagen, zou ik hem al weg hebben gedaan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bugs kunnen gefikst worden hé. Bovendien is er momenteel geen goed alternatief.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kan je je misschien niet voorstellen, maar ik heb er ook 0 problemen mee. Werkt perfect.
Ik snap niet dat je hem nog hebt.ALs ik zo veel erover zou klagen, zou ik hem al weg hebben gedaan.![]()
Wat wordt er veel en goed gelopen![]()
Vanmorgen ben ik samen met een vriendin naar IJmuiden gereden en daar meegelopen met een door prorun georganiseerde trailtraining.
Dat was zwaaaaaar! Tempo lag in het begin voor ons te hoog, maar gelukkig waren er meer die dat te snel vonden dus er werd geremd
Was wel prachtig daar en met wat rustpauzes tussendoor een leuke 15 km gelopen. Volgens mij mijn langste afstand op de paadjes.
Er mag nog wel even geoefend worden voor de 18 km komende maand en de 33 in mei. Speedcrossjes zijn inmiddels ingelopen dus ik ga er maar eens voor!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Frequentie gaat toch met een accelerometer, en hartslag via je borstband of pols? Dat interfereert toch niet, of hoe zit dat? Heb je niet gewoon echt heel constant op 174 gelopen (ik weet niet wat voor training je deed)?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:38 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn horloge vond het een goed idee om m'n pasfrequentie als hartslag te zien, dus ik heb vanmorgen bijna alles met een hartslag van 174 gelopen![]()
De Asselronde. Mijn god, volgens mij heb ik nog nooit een wedstrijd zo kut gelopen. Ik heb een week niet getraind, maar goed, met de 22+10 in de benen van vorig weekend dacht ik dat het zo wel prima zou gaan.
Het begin was prima. Na een rustige start iets kunnen versnellen, maar na 12 km merkte ik dat mijn benen wat moe waren of zo. Iets beurs aan de heupen, maar geen ramp. Maar toen kreeg ik steken/ verkrampte buikademhalingsspieren die ik niet weggepuft kreeg. Ik heb de drankgordel op de heup gezet ipv in de taille, dat leek wat beter te gaan, maar het kwam toch weer terug. Twee keer gewandeld, ook daarmee bleef het niet weg. Ondertussen hadden mijn benen ook weinig zin meer. Nog een hele tijd met twee vrouwen opgelopen, maar de laatste 4k heb ik ze laten gaan. Zelfs de laatste 3k die naar beneden gingen hielpen niet. Het leek wel of ik een marathon aan het lopen was, maar dan nog wel iets sneller. Met de finish in zicht kon ik nog wel iets versnellen, maar een echte sprint zat er niet meer in.
Gelukkig heb ik wel goed om me heen gekeken, wat een prachtige omgeving, ook zonder sneeuw!![]()
Na afloop weer ontzettend zere kuiten. Nu weet ik zeker dat het komt door vermoeidheid. Ik heb dat eerder gehad na de twee marathons, na de LDL met pijll (en Silk op de fiets), en na een 30k-LDL vorig jaar. Het waren stuk voor stuk lange duurlopen die niet gemakkelijk gingen en de benen echt moe begonnen te worden. Helaas niets aan te doen, dat soort duurlopen zijn nou eenmaal zwaar.
Dit ging gelukkig redelijk snel over, toen opeens mijn voetrand heel erg pijn begon te doen.Ook dat heb ik eens eerder gehad. Ik kan er nauwelijks op staan en het lijkt alsof ik mijn voet heb gebroken, maar dat is niet zo. Normaal zou ik naar het station zijn gaan lopen, maar een half uur gaan manken leek me niet verstandig, dus maar de pendelbus gepakt. Op de stations wel mank gelopen en daardoor pijn in de andere knie gekregen.
Ik ben officieel gammel. Hup, aan de krachttraining dus. Overigens zijn de pijn in de voet en knie nu wel weer bijna over.
Heb ik ook nog leuke dingen te melden? Jazeker!Er waren voldoende drankposten en ze waren goedbemand, de toeschouwers en muziekbands waren geweldig. Het parcours is supermooi. Het was fijn bewolkt en de temperatuur was niet te hoog. De medelopers waren hartstikke leuk, iedereen liet elkaar er langs als ze merkten dat er iemand aankwam. Geen rochels opgevangen. De kleedruimtes zijn prima, erg groot, lekker warm, toiletten in overvloed.
Ik kan het iedereen aanraden! De natuur deed me erg denken aan de Montferlandrun. Ook dat is een aanrader (maar een beetje uit de richting voor de meesten).![]()
Ik heb besloten dat ik mijn Speedcross de deur uit doe. Net te klein voor afdalingen, met als gevolg onwijs pijnlijke tenen. Ook onderweg al
F means you're fucked![]()
Voor de mensen die een TomTom overwegen:
de polshartslagmeter van de TomTom Runner 2 doet het beter dan de vorige versie. Geen gekke dips van 90/min meer. Ook de navigatieknop is beter; je moet iets harder drukken, zodat je 'm niet per ongeluk stilzet of aanzet. De activity tracker is best grappig, maar die heb ik uitgezet om batterij te besparen. Volgens mij gaat het net zo lang mee als de vorige. Er is geen onderscheid meer tussen Runner en Multisport, want fietsen en zwemmen (en indoor) zit er standaard bij. Voor de dunne polsjes: er is ook een small-variant. Intervalopties zijn volgens mij onveranderd (niet heel uitgebreid). Uploaden kan naar Runkeeper, TomTomMySport, Nike+, en ik dacht ook Strava. Ook kun je het via bluetooth syncen. Als je het bandje zat bent, kun je uit andere kleuren kiezen.
Er is ook een duurdere variant met muziek. Al met al ben ik er heel tevreden over.![]()
Ik loop op dit moment weinig. Met werkweken van 90 uur is het simpelweg te druk om door de week te lopen. Verleden weekend 2 x 10km gelopen om de benen wat op gang te houden en hopelijk vanavond een klein rondje van zo'n 10km in ern rustig tempo. Nog zo'n 2 weken bollen rooien en daarna vliegensvlug de draad weer op pakken want in april staan er 3 marathons geplanned.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je moet ook je teennagels knippen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn Speedcross de deur uit doe. Net te klein voor afdalingen, met als gevolg onwijs pijnlijke tenen. Ook onderweg al
(Vroeger dacht ik dat mijn voeten waren gegroeid als mijn schoenen pijn deden. 'Vroeger' was zo'n 10 jaar geleden.)
![]()
En dan kom ik met mijn ge-auw bij 25km.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
want in april staan er 3 marathons geplanned.![]()
![]()
Nee, het is met startnummer en allesquote:Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef wyccie het volgende:
Asselronde ging best kut eigenlijk. Vertel ik later wel.en tijdswaarneming met stopwatches en zo. Maar ook dit soort schattige tafereeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, het is met startnummer en allesen tijdswaarneming met stopwatches en zo. Maar ook dit soort schattige tafereeltjes
Aww, dat ziet er echt heel lief uit. McTwente had daar beter kunnen lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze zweeft!![]()
Heb ik bij de mijne ook last van. Moet denk ik ook een maatje groter komenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn Speedcross de deur uit doe. Net te klein voor afdalingen, met als gevolg onwijs pijnlijke tenen. Ook onderweg algrrrr!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er waren best veel kindjes! Ook een heel schattig jongetje met een brilletje en zijn papaquote:Op zondag 7 februari 2016 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aww, dat ziet er echt heel lief uit. McTwente had daar beter kunnen lopen!
En ze zweeft!en dan is 3km nog best ver, voor die pukkies. Dus hobbelde die ook een heel eind mee bij papa op de rug.
Ik vond het heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Bijna jammer dat ik volgende maand niet kan (want Baggerloop). Mini-Fok!-meetje met Vork en een deel van zijn loopgroep, die me meteen wilden inlijven![]()
Lekker gelopen, goed ingedeeld en op het einde nog een beetje kunnen versnellen. Niet heel hard gelopen, maar voor mijn doen prima en ik was tevreden na afloop.
Het is héél kleinschalig, max 150 deelnemers, geen verzorgingsposten en zo, geen wc. Maar goed, het is ook gratis, dus je mag niks eisenik was al heel blij dat ik m'n tas met kleren binnen kon zetten voor na afloop.
Volgende keer als ik kan zeker weer![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Voor de zelfde reden heb ik mijn Salomons toch ook de deur uit gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn Speedcross de deur uit doe. Net te klein voor afdalingen, met als gevolg onwijs pijnlijke tenen. Ook onderweg al'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn Speedcross de deur uit doe. Net te klein voor afdalingen, met als gevolg onwijs pijnlijke tenen. Ook onderweg alSpeedcross heeft een smalle voorvoet en toebox (daarom zijn de mijne ook uit roulatie genomen).quote:Op zondag 7 februari 2016 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb ik bij de mijne ook last van. Moet denk ik ook een maatje groter komengrrrr!
Inov-8 prima vervanger, vandaag weer mee gelopen
Staat idd op de shortlist, al ben ik ook meer dan tevreden met mijn Hoka Challenger ATRquote:Op zondag 7 februari 2016 20:00 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Speedcross heeft een smalle voorvoet en toebox (daarom zijn de mijne ook uit roulatie genomen).
Inov-8 prima vervanger, vandaag weer mee gelopenF means you're fucked![]()
Ben ook aan het kijken naar Merrell als trailschoen, moet nog een fatsoenlijke hebben voor de Eiger (die inov-8's van mij zijn net voetbalschoenen met de lugs die eronder zitten, dat is niet echt ideaal voor iets anders dan modder)quote:Op zondag 7 februari 2016 20:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat idd op de shortlist, al ben ik ook meer dan tevreden met mijn Hoka Challenger ATRMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, het was wel een beetje afzien. En dan niet eens heroïsch zoals in Egmond. Gelukkig ben ik lange lopen wel gewend, maar meestal zit ik beter in mijn ritme. Dit was gewoon niks.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef GotC het volgende:
Wyccie, dan duurt zo'n wedstrijd lang he? Toch volgehouden en gefinisht, nu effe rust dus
Ik wil in april wel meedoen met de Parkloop! Volgens mij staat de datum verkeerd op de site, het zou zondag 3 april moeten zijn.![]()
Ik heb twee paar trailschoenen van Merrel, die ik als gewone schoenen draag. Ik vind ze best glad. En ik glip er te makkelijk uit, niet handig in zuigende modderpoelen. Ze zitten wel heel fijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben ook aan het kijken naar Merrell als trailschoen, moet nog een fatsoenlijke hebben voor de Eiger (die inov-8's van mij zijn net voetbalschoenen met de lugs die eronder zitten, dat is niet echt ideaal voor iets anders dan modder)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: