http://www.limburger.nl/c(...)-asielpand-ingegooidquote:Onbekenden hebben gisternacht zeker twee ruiten ingegooid van een woningcomplex in Heer dat mede bestemd is voor statushouders. De avond ervoor was in een van de woningen nog een informatiebijeenkomst over de komst van asielzoekers.
Woningcorporatie Maasvallei, eigenaar van de duplexwoningen aan het Plein Sint Petrus Banden, heeft gisteren aangifte gedaan van de vernieling.
De gemeente Maastricht is verrast door de vernielingen, maar wil geen direct verband leggen tussen de komst van statushouders en de ingegooide ramen. Sigrid Haenen, die maandagavond namens de gemeente aanwezig was bij de informatiebijeenkomst: „Wij zijn hier allemaal behoorlijk verrast door de vernielingen. We zijn wel gewend aan frustratie richting de overheid, maar vonden dat de bijeenkomst goed was verlopen. Bovendien is het heel vervelend dat een van de woningen waar een ruit sneuvelde, gewoon bewoond is.”
Ook een buurtbewoner, die niet met naam in de krant wil, reageert verbaasd: „Ik was gisteravond bij de bijeenkomst omdat ik binnenkort verhuis en wilde weten of de plannen van de gemeente daar invloed op zouden hebben. Ik had niet de indruk dat er ruiten zouden worden ingegooid. Ik vind het maar doelloos.”
Wat een walgelijke opmerking weer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Laat ik er eens een Godwin fipo tegenaan gooien:
Kristallnacht!
Waarom? Leg me het verschil maar uit dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opmerking weer.
quote:
Zijn ze een half jaar bezig met die gasten opsporen en dan krijgen ze 18 uur werkstraf.quote:
Als je het verschil niet kan of wil begrijpen tussen de Kristallnacht en het ingooien van ramen in een leegstaand pand dan ben je ziek in je hoofd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Leg me het verschil maar uit dan.
En ik denk dat ik redelijk gematigd ben in vergelijking met de commentaren die in de vluchtelingen / immigrantentopics door jou en je geestverwanten worden losgelaten.
Maar dan heeft het recht wel gezegevierd!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zijn ze een half jaar bezig met die gasten opsporen en dan krijgen ze 18 uur werkstraf.
Je weet dat de Kristallnacht draaide om het ingooien van ruiten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je het verschil niet kan of wil begrijpen tussen de Kristallnacht en het ingooien van ramen in een leegstaand pand dan ben je ziek in je hoofd.
Zou mij niets verbazen dat die woningen eigenlijk op de nominatie stonden om gesloopt te worden, maar nu als opvangplek gebruikt gaan worden.quote:Een duplexwoning is een woning, hetzij een eengezinswoning of een woning in een meergezinshuis, die tijdelijk gesplitst is in twee deelwoningen.
Deze splitsing is een methode die na de Tweede Wereldoorlog in Nederland werd toegepast, met het oog op de toen heersende woningnood, om kleine gezinnen aan woonruimte te helpen. De tijdelijkheid vindt haar oorzaak in het feit dat de deelwoningen niet helemaal voldoen aan de bepalingen van de toen geldende bouwverordening. Verder was het de bedoeling de splitsing, wanneer de woningnood verminderd zou zijn, op te heffen.
Nogmaals: Leg me het verschil maar uit, dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je het verschil niet kan of wil begrijpen tussen de Kristallnacht en het ingooien van ramen in een leegstaand pand dan ben je ziek in je hoofd.
Dat wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar dan heeft het recht wel gezegevierd!
Dan is het ingooien van de ruiten dus eigenlijk slechts als een service te zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:33 schreef Resistor het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duplexwoning
[..]
Zou mij niets verbazen dat die woningen eigenlijk op de nominatie stonden om gesloopt te worden, maar nu als opvangplek gebruikt gaan worden.
Waarom heb je zo'n hekel aan joden? Het topic waar er een racistische aanslag op joodse concentratiekamp-overlevenden werd gepleegd kon je niet vinden en hier vergelijk je het ingooien van ramen in een leegstand pand met de Kristallnacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En ik denk dat ik redelijk gematigd ben in vergelijking met de commentaren die in de vluchtelingen / immigrantentopics door jou en je geestverwanten worden losgelaten.
De Kristallnacht draaide om de pogrom gericht tegen de joodse bevolking in Duitsland.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je weet dat de Kristallnacht draaide om het ingooien van ruiten?
Ja, de intense afkeer jegens een bepaalde groep mensen was inderdaad de motivatie achter dat ingooien van ruiten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De Kristallnacht draaide om de pogrom gericht tegen de joodse bevolking in Duitsland.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nogmaals: Leg me het verschil maar uit, dan.
In dat topic beschuldigt iemand de PvdA van anti-semitisme. Sorry, ik ben nog steeds niet uitgelachen over het niveau van domheid daar. Bovendien wordt nergens bewezen dat de overval gepleegd werd OMDAT het Joden waren of dat er een overval op ouderen gepleegd werd, die ook toevallig Joods waren. Er worden dagelijks overvallen op ouderen gepleegd, dus de kans dat scenario 2 het realistische verhaal is, is statistisch gezien vele malen groter dan dat hypocriete PVV gejank over anti-semitisme.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan joden? Het topic waar er een racistische aanslag op joodse concentratiekamp-overlevenden werd gepleegd kon je niet vinden en hier vergelijk je het ingooien van ramen in een leegstand pand met de Kristallnacht.
Pegida, PVV, noem maar op. Vrij centraal. Dit is ook helemaal niet het eerste 'incident'. U vergeet nog even de talloze andere geweldszaken gericht tegen asielcentra of al dan niet de gemeente zelf. Maar vooral wegkijken en hoofd in het zand. En doorlopen. En schreeuwen dat vooral de anderen hun hoofd in het zand steken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:38 schreef Confetti het volgende:
Dit land is ook niets gewend als dit gelijk vergeleken wordt met de kristalnacht. Dit is een actie van een simpele ziel.
Het verzet heeft nog geen centrale organisatie.
De rechts conservatieve meute wil niet vergeleken worden met het fascistische denkkader daarom krijg je die opmerking. Terwijl er wel heel veel kenmerken hiervan in hun gedraging zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Eén partij of persoon heeft alle macht. Het fascisme is anticommunistisch, antiliberaal en extreem nationalistisch.[1] Door middel van partijmilities (in uniform), massademonstraties en verheerlijking van de leider probeerde men het volk tot een eenheid te smeden.
Vandaag is de demonstratie Pediga-Antifa in Amsterdam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pegida, PVV, noem maar op. Vrij centraal. Dit is ook helemaal niet het eerste 'incident'. U vergeet nog even de talloze andere geweldszaken gericht tegen asielcentra of al dan niet de gemeente zelf.
Die kan je het beste allemaal oppakken en op Ameland interneren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Vandaag is de demonstratie Pediga-Antifa in Amsterdam.
Je kunt een ruit ingooien geweld noemen maar dan overschat je de daad ernstig. Vergeleken met de ernst van de misdrijven van het regime in Den Haag reageert de bevolking nog uiterst soft.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pegida, PVV, noem maar op. Vrij centraal. Dit is ook helemaal niet het eerste 'incident'. U vergeet nog even de talloze andere geweldszaken gericht tegen asielcentra of al dan niet de gemeente zelf.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Vandaag is de demonstratie wedstrijd Pediga-Antifa in Amsterdam.
Welja joh, nu organiseren de PVV en Pegida al kristalnachten in Nederland.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pegida, PVV, noem maar op. Vrij centraal. Dit is ook helemaal niet het eerste 'incident'. U vergeet nog even de talloze andere geweldszaken gericht tegen asielcentra of al dan niet de gemeente zelf. Maar vooral wegkijken en hoofd in het zand. En doorlopen. En schreeuwen dat vooral de anderen hun hoofd in het zand steken.
Inderdaad zeg, al die arme ruiten, slachtoffers van een nazi bewind. Leave our windows alone!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:42 schreef Jigzoz het volgende:
Maar Nederland komt in verzet hoor. Precies zoals de sekteleider wenst. Moest eigenlijk geweldloos, maar als er toch geweld aan te pas komt dan kijkt het opperhoofd wel even de andere kant op. Geen probleem.
Precies, auto's in de fik steken van raadsleden ook. Of gemeentehuizen belagen. Of asielzoekercentra met getraumatiseerde kindjes bestoken met vuurwerkbommen enzo. Is gewoon niks. Of tegen vrouwen die net een andere mening hebben schreeuwen dat er een piemel in moet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je kunt een ruit ingooien geweld noemen maar dan overschat je de daad ernstig. Vergeleken met de ernst van de misdrijven van het regime in Den Haag reageert de bevolking nog uiterst soft.
Oh, de daders zijn al bekend ?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De rechts conservatieve meute wil niet vergeleken worden met het fascistische denkkader daarom krijg je die opmerking. Terwijl er wel heel veel kenmerken hiervan in hun gedraging zit.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme
[..]
Ja, ik weet dat platrechts dit allemaal prima vindt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, al die arme ruiten, slachtoffers van een nazi bewind. Leave our windows alone!
Het is een complot, ik zeg het je! Men wil alle ramen vernietigen want dat zijn minderwaardige objecten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat platrechts dit allemaal prima vindt.
Precies, maar als een moslim morgen jouw ruiten ingooit dan ben je wel de eerste die hier op Fok! post hoe gevaarlijk moslims wel niet zijn en dat ze een bedreiging voor de samenleving vormen. Toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, al die arme ruiten, slachtoffers van een nazi bewind. Leave our windows alone!
Nee, alleen van de negers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is een complot, ik zeg het je! Men wil alle ramen vernietigen want dat zijn minderwaardige objecten.
Knap dat je dat voor mij invult. Ik zou dan eerst willen weten wie de daders zijn, maar ik zie dat jij je niet laat tegenhouden door zulke 'details' om maar ongefundeerd te kunnen blèren, toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, maar als een moslim morgen jou ruiten ingooit dan ben je wel de eerste die hier op Fok! post hoe gevaarlijk moslims wel niet zijn en dat ze een bedreiging voor de samenleving vormen. Toch?![]()
Dat is helemaal niet knap, ik zie meteen wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Knap dat je dat voor mij invult. Ik zou dan eerst willen weten wie de daders zijn, maar ik zie dat jij je niet laat tegenhouden door zulke 'details' om maar ongefundeerd te kunnen blèren, toch?
Dan denk ik "één of andere lul heeft mijn ramen ingegooid."quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, maar als een moslim morgen jouw ruiten ingooit dan ben je wel de eerste die hier op Fok! post hoe gevaarlijk moslims wel niet zijn en dat ze een bedreiging voor de samenleving vormen. Toch?![]()
Ja, jij tessssss. Maar jij bent geen Droppie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan denk ik "één of andere lul heeft mijn ramen ingegooid."
Maakt verder niet uit waar hij vandaan komt.
Welk geweld tegen moslims? Er is hier sprake van het ingooien van ramen in een LEEGSTAAND pand.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als aanwinst? Je veroordeelt gewoon geweld tegen hen gericht niet. Dat is toch net even wat anders.
O, dus dit valt onder 'geweldloos protest'?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welk geweld tegen moslims? Er is hier sprake van het ingooien van ramen in een LEEGSTAAND pand.
Dit is niet het enige incident. En geweld tegen zaken is OOK geweld. Ik weet niet waar jij op school hebt gezeten, maar in deze maatschappij tolereren we dat soort zaken niet. Jij bent niet echt geïntegreerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welk geweld tegen moslims? Er is hier sprake van het ingooien van ramen in een LEEGSTAAND pand.
Ik hou het in het midden tussen geweldloos protest en een nieuwe nazi terreuractie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dus dit valt onder 'geweldloos protest'?
Ik wacht nog steeds.....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In dat topic beschuldigt iemand de PvdA van anti-semitisme. Sorry, ik ben nog steeds niet uitgelachen over het niveau van domheid daar. Bovendien wordt nergens bewezen dat de overval gepleegd werd OMDAT het Joden waren of dat er een overval op ouderen gepleegd werd, die ook toevallig Joods waren. Er worden dagelijks overvallen op ouderen gepleegd, dus de kans dat scenario 2 het realistische verhaal is, is statistisch gezien vele malen groter dan dat hypocriete PVV gejank over anti-semitisme.
Maar nogmaals: Leg me vooral het verschil even uit tussen deze daad in Limburg en de Kristallnacht. Ik zal je lol niet bederven door te vertellen dat ik.... Nee, ik vertel het niet.
Ik denk dat ik het niet overleef, als ik weg moet uit Brabant.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil je nog best hier huisvesting geven hoor, mag je migreren. Moet je wel eerst afstand doen van je roots - en een verklaring ondertekenen.
Hek eromheen, wil ik nog wel over nadenken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet overleef, als ik weg moet uit Brabant.
In hoeveel topics, waarbij moslims of asielzoekers het slachtoffer zijn van geweld - heb jij veroordelend gereageerd?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moet reageren maar het feit dat zoveel fatsoenlijke, fel anti-racistische mensenmensjes, het Goedvolk, dat topic links lieten liggen zegt mij genoeg.
Lezen is niet het sterkste punt van sommigen. Uit het artikel:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet iedereen is een fan van het toekijken bij circle-jerks. En dat hele topic was een grote fascistische gezamenlijke afruksessie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moet reageren maar het feit dat zoveel fatsoenlijke, fel anti-racistische mensenmensjes, het Goedvolk, dat topic links lieten liggen zegt mij genoeg.
"Jullie vuile Joden" was geen aanwijzing?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In dat topic beschuldigt iemand de PvdA van anti-semitisme. Sorry, ik ben nog steeds niet uitgelachen over het niveau van domheid daar. Bovendien wordt nergens bewezen dat de overval gepleegd werd OMDAT het Joden waren of dat er een overval op ouderen gepleegd werd, die ook toevallig Joods waren. Er worden dagelijks overvallen op ouderen gepleegd, dus de kans dat scenario 2 het realistische verhaal is, is statistisch gezien vele malen groter dan dat hypocriete PVV gejank over anti-semitisme.
Maar nogmaals: Leg me vooral het verschil even uit tussen deze daad in Limburg en de Kristallnacht. Ik zal je lol niet bederven door te vertellen dat ik.... Nee, ik vertel het niet.
Verzet of terrorisme?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:38 schreef Confetti het volgende:
Dit land is ook niets gewend als dit gelijk vergeleken wordt met de kristalnacht. Dit is een actie van een simpele ziel.
Wie probeer je nou voor de gek te houden? Punt is dat er geen asielzoekers wonen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lezen is niet het sterkste punt van sommigen. Uit het artikel:
"Bovendien is het heel vervelend dat een van de woningen waar een ruit sneuvelde, gewoon bewoond is.”
Dat je dan ook nog erbij moet gaan schreeuwen in je tekst is wel typisch.
De term vuile Jood wordt in Amsterdam door straatjongeren vrij algemeen gebruikt. Dat de uitspraak anti-semitisch is, dat staat wel vast. Maar dat maakt het nog geen aanslag. Dat was het namelijk ook niet - het was een gewelddadige roofoverval. Evengoed zeer ernstig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Jullie vuile Joden" was geen aanwijzing?
Hier hebben onbekenden die ruiten ingegooid. Als ik zoals jou ga lullen dan weet je ook niet zeker uit welke hoek het komt.
Nogmaals: er is geen enkel bewijs dat de overval tegen die mensen gericht was OMDAT ze Joods zijn of dat de overval op twee oude mensen werd gepleegd, waarvan de daders toen ontdekten dat ze Joods zijn en dus besloten om het nog even wat erger te maken. Daartussen is een verschil. Helaas weigeren de fascisten op dit forum dat in te zien, omdat het niet in hun straatje past.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Jullie vuile Joden" was geen aanwijzing?
Hier hebben onbekenden die ruiten ingegooid. Als ik zoals jou ga lullen dan weet je ook niet zeker uit welke hoek het komt.
Hé!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:53 schreef gelly het volgende:
Met een hek om brabant en limburg komen we al een heel eind denk ik.
Als je het artikel even gelezen had, wist je dat een van de panden gewoon bewoond is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat moet je dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:42 schreef Jigzoz het volgende:
Maar Nederland komt in verzet hoor. Precies zoals de sekteleider wenst. Moest eigenlijk geweldloos, maar als er toch geweld aan te pas komt dan kijkt het opperhoofd wel even de andere kant op. Geen probleem.
'Geen geweld gebruiken' lijkt me wel een vrij volledig uitgangspunt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Wat moet je dan?
Niet demonstreren als je het met het huidige asielbeleid niet eens bent?
Het verzet wel hoor, er is een politiek leider die ertoe oproept.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:38 schreef Confetti het volgende:
Het zou wel een bizar toeval zijn dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
Was dit wel doelbewust? Hier zijn ook bloembakken en borden kapotgemaakt in de straat. Meestal door pubers die na 3 biertjes nog maar 6 hersencellen over hebben. Kan ook random zijn, maar ongeacht een zinloze daad.
Precies dus wat kan Wilders nog meer doen dan oproepen tot geweldloos verzet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Geen geweld gebruiken' lijkt me wel een vrij volledig uitgangspunt.
Wilders laat geweldloos heel vaak achterwege bij zijn oproepen tot verzet. Zijn aanhang denkt vast dat ie voor alle verzet is, de andere teksten zijn alleen maar op aandringen van anderen en om niet voor de rechter te moeten verschijnen en de minder gematigde aanhangers niet weg te schrikken. Hij heeft natuurlijk ook een politiek doel en voor oproepen tot gewelddadig verzet is het nog te vroeg. Je moet wat Wilders zegt wel in perspectief plaatsen, hij wil extreme mensen steunen en gematigde mensen steunen in hun verzet, hij spreekt namelijk namens "het volk".quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies dus wat kan Wilders nog meer doen dan oproepen tot geweldloos verzet.
In de jaren 80 riepen organisaties op tot geweldloos verzet tegen bijvoorbeeld kernwapens, apartheid etc.
En dat gebeurde ook in de meeste gevallen geweldloos maar je had ook RARA
die fakelde de MAKRO af omdat het moederconcern zaken deed in Zuid Afrika en zo, indirect,
het blanke apartheidsregiem steunde (tenminste dat vond RARA)
Ze zijn nog steeds trots op hun gewelddadige acties
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)brand-geslaagd.dhtml
Net zo min als ik anti apartheids-activisten die zonder geweld demonstreerden verantwoordelijk houd voor de RARA aanslagen vind ik Wilders verantwoordelijk voor bijvoorbeeld Geldermalsen
Wat je nu doet is speculeren, als jij kan bewijzen dat Wilders oproept tot geweld volstaat een aangifte bij het politiebureau om de hoek, kunnen ze het bij het minder, minder proces voegen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wilders laat geweldloos heel vaak achterwege bij zijn oproepen tot verzet. Zijn aanhang denkt vast dat ie voor alle verzet is, de andere teksten zijn alleen maar op aandringen van anderen en om niet voor de rechter te moeten verschijnen en de minder gematigde aanhangers niet weg te schrikken. Hij heeft natuurlijk ook een politiek doel en voor oproepen tot gewelddadig verzet is het nog te vroeg. Je moet wat Wilders zegt wel in perspectief plaatsen, hij wil extreme mensen steunen en gematigde mensen steunen in hun verzet, hij spreekt namelijk namens "het volk".
Precies daarom roept Wilder dat net niet. Genoeg om het aan de mensen zelf over te laten er invulling aan te geven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:30 schreef Buster24 het volgende:
als jij kan bewijzen dat Wilders oproept tot geweld volstaat een aangifte bij het politiebureau om de hoek, kunnen ze het bij het minder, minder proces voegen.
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_topic_gemaakt.htmlquote:Politiek en pers kunnen de rambam krijgen. Neem zelf lekker afstand van jullie lafheid en verraad van Nederland aan de islam. Sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |