SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Als ze bier voor papa halen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat één van de mooiste momenten als vader moet zijn.
Als ze eindelijk opdonderenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze bier voor papa halen?
Ik zou er dubbel en dwars over heen gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:13 schreef Dven het volgende:
Nog 17 posts en dan stop ik voor vandaag. Want dan komen Kapi en ik exact gelijk te staan in de top500. Mocht die hufter vandaag niet nog eens posten dan.
Ohhhh ik ook welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/C00%200355146%20001%2070%201523.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wil deze laarsjes ook wel.
loopt dat niet vet moeilijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/C00%200355146%20001%2070%201523.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ahw hoe heet ze?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inmiddels de 7 maanden gepasseerd.
Nee joh.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
loopt dat niet vet moeilijk?
Ik ga mijn neefje aan jouw dochter koppelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inmiddels de 7 maanden gepasseerd.
Beetje hoge hak, maar verder wel mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Doe normaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga mijn neefje aan jouw dochter koppelen.
Leer hem tosti's maken voor zijn eerste date.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga mijn neefje aan jouw dochter koppelen.
Als ik hakken draag wil ik ze ook hoog hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje hoge hak, maar verder wel mooi.
Ik vind een cm of 8 optimaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik hakken draag wil ik ze ook hoog hebbenAnders draag ik wel sneakers ofzo.
Niets mis met een kleinere hak imo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik hakken draag wil ik ze ook hoog hebbenAnders draag ik wel sneakers ofzo.
Ja. Komt bijna gelijk aan wanneer ze voor het eerst samen met papa bier drinkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze bier voor papa halen?
Dat ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer hem tosti's maken voor zijn eerste date.
Wow haha.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Dven het volgende:
Naam: Daniël
Leeftijd: 200
Religie: Bulgaars-Orthodox
Burgerlijke staat: Gehuwd
Hoogst genoten opleiding: Normaalschool
Woonplaats/province: Veliko Tarnovo
Voetbalclub: Etar Tarnovo
Favoriete eten: Bulgaarse yoghurt
Favoriete drankje: Bulgaarse yoghurtdrank
Favoriete film: Bulgarian Backdoorsluts VIII
Voorkeur muziekgenre: Bulgaarse Folklore
Lievelingsdier: Bulgaarse Bosbeer
Lievelingskleur: paarsgoud
Politieke voorkeur: alles behalve rechts
Favoriete user: Die Hagenees
CU2 vragenlijstjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Dven het volgende:
Neenee, dat doe ik morgenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou er dubbel en dwars over heen gaan.
Alleen in groente en piemels.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een sizequeen was.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als ze maar geen Barbie (Samantha) type word he
Ik geloof niet dat jij 200 bentquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Dven het volgende:
Ik wil niks met jou of iets van jou familie te maken hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Hij is jonger dan je dochter hoor :s
Of je worst lust.quote:
Vraag je dit niet al drie dagen?quote:
Ja. Althans gisteren wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Is het uit met de vriendin van Fylie?
Snap ik, zouden rare namen zijn voor een Haagse.quote:
Ligt aan de worst.quote:
foutje, moest zijn 196quote:
En net deed je nog zo aardig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niks met jou of iets van jou familie te maken hebben.
veel twijfels of ze wel gevoelens had enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja morgen ga ik naar de toe(she/her)
Het leuke is mijn leeftijd mijn IQ inmiddels ook begint te benaderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Dven ziet er gewoon extreem goed uit voor iemand van 200
Waar is Kauauhggoiiewgt eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Naam: Hans
Leeftijd: 22
Religie: Laten we die onzin afschaffen alsjeblieft
Burgerlijke staat: Een hele cheeseburger in je bek
Hoogst genoten opleiding: Nee ik heb er absoluut niet van genoten
Woonplaats/province: Azkaban, de Noordzee
Voetbalclub: Ajax
Favoriete eten: Tosti di JR
Favoriete drankje: Karmeliet
Favoriete film: The Lion King
Voorkeur muziekgenre: Toeters en bellen
Lievelingsdier: Poes
Lievelingskleur: 12
Politieke voorkeur: Geloof het wel ja
Favoriete user: Kauai
Ik heb een nieuwe fok! liefde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En net deed je nog zo aardig.
Je bent gemeen
Ohquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vraagt om verduidelijking....
Je kan meerdere liefdes toelaten in je leven hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe fok! liefde.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
veel twijfels of ze wel gevoelens had enzo
ze zit heel erg in de knoop met zichzelf
voelt zoveel dat ze niet eens weet wat ze voeltOh jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja morgen ga ik naar de toeDat is idd klote.
Your beauty never ever scared me.
Ik vind 1 relatie onderhouden al teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan meerdere liefdes toelaten in je leven hoor.
Dat kan ik begrijpen, van wat ik hoor lijkt het soms net op werk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind 1 relatie onderhouden al teveel gevraagd.
Daarom moet je net als op je werk, de mensen het werk voor je op latenknappen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, van wat ik hoor lijkt het soms net op werk.
Ik ben zelf een baas.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, van wat ik hoor lijkt het soms net op werk.
Uh ja dat dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom moet je net als op je werk, de mensen het werk voor je op latenknappen.
Nog 8 posts en ik vertrek.quote:
Lekkere wijve kijkequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk nog instagram? Vind daar geen reet aan.
Doen!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:26 schreef Dven het volgende:
Alhoewel ik kort voor twaalf uur nog wel eventjes kom kijken of kapi gepost heeft.
Ik wil morgen gelijkstaan met mijn vriend kapiquote:
Je blijft hier toch niet weg?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil morgen gelijkstaan met mijn vriend kapi
Treur niet, eens keer ik terugquote:
Ik denk dat ik oud wordquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn Happn en Tinder voor.
Hoe houdt hij het volquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Inso is nog altijd de veelposter hier
Die is niet aanwezigquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw hosselleven Faxie?
Even inschrijvenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Happn werkt trouwens alleen als je een Brad Pitt look-a-like bent denk ik.
Cheers Special. Voordeelzak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Neem een pof van je jonko. Wat heb je nu gehaald bij de shop?
Jij hebt er zin in vanavondquote:
Moet je flink doorpostenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn doel is om Sked in te halen in 2016 qua posts.
Ik heb hem gisteren gekocht.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in vanavond
Pics.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb eigenlijk best een lekker wijf op het oog. Alleen een van mijn vrienden vind haar ook leuk.
Ging jij niet stoppen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik rook gewoon Santa Maria. Goed wietje
Hallo Skedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
Kauai doet zeker nog steeds hard haar best om niet te posten
Waarom post jij zoveel? Je moet toch voor je kind zorgen :squote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga richting de 6000 posts tot nu toe in 2016. Lukt me wel.
Of hij haar neukt of jij maakt niet uit, dat ongemak krijg je toch. Dus dan moet jij het maar doen toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb eigenlijk best een lekker wijf op het oog. Alleen een van mijn vrienden vind haar ook leuk.
Daar zit ik volgens mij lang niet opquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga richting de 6000 posts tot nu toe in 2016. Lukt me wel.
HEY KAUAUAUAUAUAIquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hallo Sked
Ik heb een drukke periode.
Gewoon je account delen met nog een paar anderen. Kind kan de was doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom post jij zoveel? Je moet toch voor je kind zorgen :s
Ja maar niet om stoer te doen ofzo maar hij heeft niet zoveel meisjes als mij gehad. Eigenlijk hij nog niks dus gun ik het hem wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of hij haar neukt of jij maakt niet uit, dat ongemak krijg je toch. Dus dan moet jij het maar doen toch?
Ik kan me niet voorstellen dat er meerderen van jou zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon je account delen met nog een paar anderen. Kind kan de was doen.
15 is wel jong voor je Gquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je mij zo ziet.
Dinsdag was mijn laatste keerquote:
Dat heb ik ook bij jou. Matrassen die zich voortplanten. Hou eens op zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er meerderen van jou zijn.
Maar heeft die meid ook interesse?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar niet om stoer te doen ofzo maar hij heeft niet zoveel meisjes als mij gehad. Eigenlijk hij nog niks dus gun ik het hem wel.
Oké dat kan echt niet nee.quote:
Ben best wel benieuwd hoe je voor je vrouw bent. Stiekem denk ik best wel lief.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij jou. Matrassen die zich voortplanten. Hou eens op zeg.
Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij jou. Matrassen die zich voortplanten. Hou eens op zeg.
Nou, dat is in ieder geval winstquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dinsdag was mijn laatste keer
Dus gaat vele malen beter wel. Ik ga dit houden en als ik over een week aan school begin iig paar weken stoppen.
In hem? Ja ook wel volgens mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar heeft die meid ook interesse?
[..]
Oké dat kan echt niet nee.
Ja, opzich wel. Ben alleen niet getrouwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben best wel benieuwd hoe je voor je vrouw bent. Stiekem denk ik best wel lief.
Wat rook je dan? Ik had vandaag Cheesequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dinsdag was mijn laatste keer
Dus gaat vele malen beter wel. Ik ga dit houden en als ik over een week aan school begin iig paar weken stoppen.
Nee klopt. En ik voel me nu gewoon okay als ik stoned ben, geen hartkloppingen enzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval winst
En af en toe blowen kan uiteindelijk niet veel kwaad
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee klopt. En ik voel me nu gewoon okay als ik stoned ben, geen hartkloppingen enzo.
Hartkloppingen krijgen is sowieso niet wat je wil lijkt mequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee klopt. En ik voel me nu gewoon okay als ik stoned ben, geen hartkloppingen enzo.
Nu santa maria. Maar rook er zo nog 1 met Royal Mobi. Heb geen idee, was niet heel duur, gaan we proberenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat rook je dan? Ik had vandaag Cheesepoooh stoned dat ik was
Ga ik ook doen maar ze is ook wel lekker man. Dikke tieten lekker koppie wel naturel ook.. en nog maagd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kun je hem beter zijn pleziertje gunnen.
Oh oh, stront aan z'n stok.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan het peilen of iemand nodig moet schijten of niet.
Shop?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu santa maria. Maar rook er zo nog 1 met Royal Mobi. Heb geen idee, was niet heel duur, gaan we proberen
Geen idee, voelde niet zo goed. Verhoogde hartslag, pijntjes bij bloedvaten over mijn hele lijf.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Hartkloppingen tijdens stoned zijn?
Jij bent verder wel gezond hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, voelde niet zo goed. Verhoogde hartslag, pijntjes bij bloedvaten over mijn hele lijf.
Misschien ook wat stress...
Nooit smoken met stress.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, voelde niet zo goed. Verhoogde hartslag, pijntjes bij bloedvaten over mijn hele lijf.
Misschien ook wat stress...
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:36 schreef Sked het volgende:
Bestel je je wiet nog steeds online Fokker?
mwoahquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent verder wel gezond hoor.
Maar we hebben het nu over een kind van 15 :squote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen maar ze is ook wel lekker man. Dikke tieten lekker koppie wel naturel ook.. en nog maagd.
Kon dat maarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:36 schreef Sked het volgende:
Bestel je je wiet nog steeds online Fokker?
1 keer geweest, was baggerspul.quote:
Ik ben net 17 dus ik mag datquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we hebben het nu over een kind van 15 :s
Mmmm okequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 keer geweest, was baggerspul.
Ook heel goedkoop
Dan blijft ze nog steeds een kind van 15.quote:
Eigenlijk ben jij ook al een oude lul.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft ze nog steeds een kind van 15.
Het is te hopen dat ze maagd is ja. Al is dat tegenwoordig al oud.
Muah, veel mensen overschatten die onzin gewoon.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word echt oud. Als ik de posts zo lees over blowen.
Om de hoek daar zit de Lucky Luke, leuke shop, chille mensen. Wel een beetje white trash, maar superaardig en vermakelijk white trashquote:
15? Mwah valt wel mee toch. 16 a 17 voor een meisje is toch normaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft ze nog steeds een kind van 15.
Het is te hopen dat ze maagd is ja. Al is dat tegenwoordig al oud.
Oh geen last van.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
Wel altijd kut als je stoned thuis komt.Verbergen voor je ouders enzo dikke kk zooi
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook al een oude lul.
Collega zijn vader is daar de baasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om de hoek daar zit de Lucky Luke, leuke shop, chille mensen. Wel een beetje white trash, maar superaardig en vermakelijk white trash
Jeetje wat zeg jij verstandige dingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, veel mensen overschatten die onzin gewoon.
Adoreren die hele levensstijl terwijl het niks boeiends is.
Genoeg meisjes doen het al op hun 13e/14e denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
15? Mwah valt wel mee toch. 16 a 17 voor een meisje is toch normaal.
Stoned thuiskomen en dan je ouders tegenkomen die je wietbakje hebben gevonden met alle vloei tip en allesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
Wel altijd kut als je stoned thuis komt.Verbergen voor je ouders enzo dikke kk zooi
Doe niet zo sarcastischquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje wat zeg jij verstandige dingen.
Jij gaat dood als virgin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb al geraniums gekocht.
Mijne op zich ook nog wel. Altijd stoer doen bij vrienden als je goede shit had ahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stoned thuiskomen en dan je ouders tegenkomen die je wietbakje hebben gevonden met alle vloei tip en alles
Waren er wel chill over
Bedankt voor de opbeurende woorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat dood als virgin.
Ik ben er altijd voor je. Dat weet jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de opbeurende woorden.
Heroïne lijkt me niksquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blow blow
Blow je dood
Tot je sterren ziet
Heroïne, cocaïne
En een beetje wiet.
Gaat niet gebeuren trouwensquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor je. Dat weet je
Uh, wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mij ook niet vies gespuit. alhoewel jij wel van spuiten houd
We kennen jou alquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Dven het volgende:
Beter een hoer neuken dan een driedubbele hernia in je handen van het trekken.quote:
En jij van slikken?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mij ook niet vies gespuit. alhoewel jij wel van spuiten houd
Uh, neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fokker en Sked, het nieuwe fok liefdeskoppel.
Dit is niet van toepassing op mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter een hoer neuken dan een driedubbele hernia in je handen van het trekken.
Nee, het was iets met bekkenstoten.....quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is niet van toepassing op mij.
HA
Bij mij ook niet. Zou dan blijven fappen..quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is niet van toepassing op mij.
HA
Dat beveel ik aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het was iets met bekkenstoten.....
Ik ben niet getrouwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat beveel ik aan.
Al is het maar samen met je vrouw
Dag JR. We appen!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké doei was gezellig.
xoxoxo tot volgende week samen met de meiden op het terras.
HOMOOOOOOOOOOO DOEIquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga jullie zo met rust laten.
Juichen is toegestaan.
Geen ideequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende biermeet?
Biermeet?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende biermeet?
flikkertquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die flikkert zichzelf nu van de Martini toren.
Nee hoor Paxon en ik hebben elkaar verschillende keren gezien bij de lokale FC Groningenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die flikkert zichzelf nu van de Martini toren.
Xoxoxquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
App maar als jullie een datum hebben
kusjes
Mooi zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor Paxon en ik hebben elkaar verschillende keren gezien bij de lokale FC Groningen
Is dit wel echt gebeurd, of zit je nu weer roddels te verspreiden?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hij moest hoesten bij jonko echt cute
Wat denk je zelf gekkiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dit wel echt gebeurd, of zit je nu weer roddels te verspreiden?
Hey Fokkie.quote:
He Feertjequote:
Mwah. Net de post uitgezocht. Veel rekeningen. Fun times.quote:
Je moet ze niet laten liggen he, anders zie ik je straks op sbs6quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Net de post uitgezocht. Veel rekeningen. Fun times.
Blijkbaar heb ik voor de maand januari ook mijn huur niet betaald.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ze niet laten liggen he, anders zie ik je straks op sbs6
Dat is wel raar. Wel al nagekeken via mobiel bankieren enzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik voor de maand januari ook mijn huur niet betaald.Dat wist ik helemaal niet.
Ja. Is niet terug te vinden. Die van februari wel. Ik heb nog 3 dagen om te betalen voordat er extra kosten bijkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Wel al nagekeken via mobiel bankieren enzo?
Heppie of je mams lief aankijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Is niet terug te vinden. Die van februari wel. Ik heb nog 3 dagen om te betalen voordat er extra kosten bijkomen.
Eerder mijn vader. Die had gezegd dat hij me daarmee zou helpen.quote:
Zou het in ieder geval niet te snel opgeven. Als je binnen afzienbare tijd weer inkomen hebt kan je je ouders of wie dan ook altijd weer beetje bi beetje terugbetalenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:34 schreef Fera het volgende:
Soms vraag ik me wel af of het nog verstandig is hier te blijven wonen zonder inkomen.
Die is hem alweer gevlogenquote:
Hmmm. Maar intussen ben ik wel aan het leechen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het in ieder geval niet te snel opgeven. Als je binnen afzienbare tijd weer inkomen hebt kan je je ouders of wie dan ook altijd weer beetje bi beetje terugbetalen
Ze weten vast wel dat je het niet zou doen als het niet hoeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Maar intussen ben ik wel aan het leechen.
Ze doen het graag voor je, alleen maar blij mee zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Maar intussen ben ik wel aan het leechen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze weten vast wel dat je het niet zou doen als het niet hoeft
Het blijft naar en ongemakkelijk voelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze doen het graag voor je, alleen maar blij mee zijn
Begrijpelijk, het is niet zomaar een bedragquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het blijft naar en ongemakkelijk voelen.
Het tietenlied?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik luister nu een nummer en herinner me dat ik die volledige tekst had gestuurd naar mijn ex vroegah
Wat was ik schattig
quote:
Gewoon als je een vriendin krijgt die plat is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik nog eens doen
Ik heb geen veren meer om te plukken.quote:
ik had het niet over verenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen veren meer om te plukken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
of bedoel je van een kale kip kun je niet plukken
Oh weet ik veel waar op een plek ergensquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is niet op mijn been. Moet je beter lezen.
Hoezo niet bevalt? Ze doet niks verkeerd toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meteen persoonlijk worden als iets je niet bevalt
hoe oud ben je? 13?
neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo niet bevalt? Ze doet niks verkeerd toch?
Gewoon vond ik even grappig. Volgens mij ben jij hier die gene die zich iets niet bevalt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
waarom doe je dan zo kinderachtig
jouw gedrag bevalt me niet neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gewoon vond ik even grappig. Volgens mij ben jij hier die gene die zich iets niet bevalt.
Dat is dan heel erg leuk voor jouquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jouw gedrag bevalt me niet nee
juist niet sukkelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is dan heel erg leuk voor jou
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wow jij hier.
Was tof! Leuke setlist. Maar vond TI toffer.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie is hier nou 13?Volwassen.. hele dag op FOK geen sociaal leven lekker bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |