Eigenlijk ben jij ook al een oude lul.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft ze nog steeds een kind van 15.
Het is te hopen dat ze maagd is ja. Al is dat tegenwoordig al oud.
Muah, veel mensen overschatten die onzin gewoon.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word echt oud. Als ik de posts zo lees over blowen.
Om de hoek daar zit de Lucky Luke, leuke shop, chille mensen. Wel een beetje white trash, maar superaardig en vermakelijk white trashquote:
15? Mwah valt wel mee toch. 16 a 17 voor een meisje is toch normaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft ze nog steeds een kind van 15.
Het is te hopen dat ze maagd is ja. Al is dat tegenwoordig al oud.
Oh geen last van.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
Wel altijd kut als je stoned thuis komt.Verbergen voor je ouders enzo dikke kk zooi
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook al een oude lul.
Collega zijn vader is daar de baasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om de hoek daar zit de Lucky Luke, leuke shop, chille mensen. Wel een beetje white trash, maar superaardig en vermakelijk white trash
Jeetje wat zeg jij verstandige dingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, veel mensen overschatten die onzin gewoon.
Adoreren die hele levensstijl terwijl het niks boeiends is.
Genoeg meisjes doen het al op hun 13e/14e denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
15? Mwah valt wel mee toch. 16 a 17 voor een meisje is toch normaal.
Stoned thuiskomen en dan je ouders tegenkomen die je wietbakje hebben gevonden met alle vloei tip en allesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
Wel altijd kut als je stoned thuis komt.Verbergen voor je ouders enzo dikke kk zooi
Doe niet zo sarcastischquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje wat zeg jij verstandige dingen.
Jij gaat dood als virgin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb al geraniums gekocht.
Mijne op zich ook nog wel. Altijd stoer doen bij vrienden als je goede shit had ahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stoned thuiskomen en dan je ouders tegenkomen die je wietbakje hebben gevonden met alle vloei tip en alles
Waren er wel chill over
Bedankt voor de opbeurende woorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat dood als virgin.
Ik ben er altijd voor je. Dat weet jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de opbeurende woorden.
Heroïne lijkt me niksquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blow blow
Blow je dood
Tot je sterren ziet
Heroïne, cocaïne
En een beetje wiet.
Gaat niet gebeuren trouwensquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor je. Dat weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |