Even inschrijvenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Happn werkt trouwens alleen als je een Brad Pitt look-a-like bent denk ik.
Cheers Special. Voordeelzak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Neem een pof van je jonko. Wat heb je nu gehaald bij de shop?
Jij hebt er zin in vanavondquote:
Moet je flink doorpostenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn doel is om Sked in te halen in 2016 qua posts.
Ik heb hem gisteren gekocht.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in vanavond
Pics.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb eigenlijk best een lekker wijf op het oog. Alleen een van mijn vrienden vind haar ook leuk.
Ging jij niet stoppen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik rook gewoon Santa Maria. Goed wietje
Hallo Skedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
Kauai doet zeker nog steeds hard haar best om niet te posten
Waarom post jij zoveel? Je moet toch voor je kind zorgen :squote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga richting de 6000 posts tot nu toe in 2016. Lukt me wel.
Of hij haar neukt of jij maakt niet uit, dat ongemak krijg je toch. Dus dan moet jij het maar doen toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:29 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb eigenlijk best een lekker wijf op het oog. Alleen een van mijn vrienden vind haar ook leuk.
Daar zit ik volgens mij lang niet opquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga richting de 6000 posts tot nu toe in 2016. Lukt me wel.
HEY KAUAUAUAUAUAIquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hallo Sked
Ik heb een drukke periode.
Gewoon je account delen met nog een paar anderen. Kind kan de was doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom post jij zoveel? Je moet toch voor je kind zorgen :s
Ja maar niet om stoer te doen ofzo maar hij heeft niet zoveel meisjes als mij gehad. Eigenlijk hij nog niks dus gun ik het hem wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of hij haar neukt of jij maakt niet uit, dat ongemak krijg je toch. Dus dan moet jij het maar doen toch?
Ik kan me niet voorstellen dat er meerderen van jou zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon je account delen met nog een paar anderen. Kind kan de was doen.
15 is wel jong voor je Gquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je mij zo ziet.
Dinsdag was mijn laatste keerquote:
Dat heb ik ook bij jou. Matrassen die zich voortplanten. Hou eens op zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er meerderen van jou zijn.
Maar heeft die meid ook interesse?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar niet om stoer te doen ofzo maar hij heeft niet zoveel meisjes als mij gehad. Eigenlijk hij nog niks dus gun ik het hem wel.
Oké dat kan echt niet nee.quote:
Ben best wel benieuwd hoe je voor je vrouw bent. Stiekem denk ik best wel lief.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij jou. Matrassen die zich voortplanten. Hou eens op zeg.
Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij jou. Matrassen die zich voortplanten. Hou eens op zeg.
Nou, dat is in ieder geval winstquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dinsdag was mijn laatste keer
Dus gaat vele malen beter wel. Ik ga dit houden en als ik over een week aan school begin iig paar weken stoppen.
In hem? Ja ook wel volgens mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar heeft die meid ook interesse?
[..]
Oké dat kan echt niet nee.
Ja, opzich wel. Ben alleen niet getrouwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben best wel benieuwd hoe je voor je vrouw bent. Stiekem denk ik best wel lief.
Wat rook je dan? Ik had vandaag Cheesequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dinsdag was mijn laatste keer
Dus gaat vele malen beter wel. Ik ga dit houden en als ik over een week aan school begin iig paar weken stoppen.
Nee klopt. En ik voel me nu gewoon okay als ik stoned ben, geen hartkloppingen enzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval winst
En af en toe blowen kan uiteindelijk niet veel kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |