Dat is wel raar. Wel al nagekeken via mobiel bankieren enzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik voor de maand januari ook mijn huur niet betaald.Dat wist ik helemaal niet.
Ja. Is niet terug te vinden. Die van februari wel. Ik heb nog 3 dagen om te betalen voordat er extra kosten bijkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Wel al nagekeken via mobiel bankieren enzo?
Heppie of je mams lief aankijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Is niet terug te vinden. Die van februari wel. Ik heb nog 3 dagen om te betalen voordat er extra kosten bijkomen.
Eerder mijn vader. Die had gezegd dat hij me daarmee zou helpen.quote:
Zou het in ieder geval niet te snel opgeven. Als je binnen afzienbare tijd weer inkomen hebt kan je je ouders of wie dan ook altijd weer beetje bi beetje terugbetalenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:34 schreef Fera het volgende:
Soms vraag ik me wel af of het nog verstandig is hier te blijven wonen zonder inkomen.
Die is hem alweer gevlogenquote:
Hmmm. Maar intussen ben ik wel aan het leechen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het in ieder geval niet te snel opgeven. Als je binnen afzienbare tijd weer inkomen hebt kan je je ouders of wie dan ook altijd weer beetje bi beetje terugbetalen
Ze weten vast wel dat je het niet zou doen als het niet hoeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Maar intussen ben ik wel aan het leechen.
Ze doen het graag voor je, alleen maar blij mee zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Maar intussen ben ik wel aan het leechen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze weten vast wel dat je het niet zou doen als het niet hoeft
Het blijft naar en ongemakkelijk voelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze doen het graag voor je, alleen maar blij mee zijn
Begrijpelijk, het is niet zomaar een bedragquote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het blijft naar en ongemakkelijk voelen.
Het tietenlied?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik luister nu een nummer en herinner me dat ik die volledige tekst had gestuurd naar mijn ex vroegah
Wat was ik schattig
quote:
Gewoon als je een vriendin krijgt die plat is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik nog eens doen
Ik heb geen veren meer om te plukken.quote:
ik had het niet over verenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen veren meer om te plukken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
of bedoel je van een kale kip kun je niet plukken
Oh weet ik veel waar op een plek ergensquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is niet op mijn been. Moet je beter lezen.
Hoezo niet bevalt? Ze doet niks verkeerd toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meteen persoonlijk worden als iets je niet bevalt
hoe oud ben je? 13?
neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo niet bevalt? Ze doet niks verkeerd toch?
Gewoon vond ik even grappig. Volgens mij ben jij hier die gene die zich iets niet bevalt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
waarom doe je dan zo kinderachtig
jouw gedrag bevalt me niet neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gewoon vond ik even grappig. Volgens mij ben jij hier die gene die zich iets niet bevalt.
Dat is dan heel erg leuk voor jouquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jouw gedrag bevalt me niet nee
juist niet sukkelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is dan heel erg leuk voor jou
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wow jij hier.
Was tof! Leuke setlist. Maar vond TI toffer.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie is hier nou 13?Volwassen.. hele dag op FOK geen sociaal leven lekker bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |