Uh, wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mij ook niet vies gespuit. alhoewel jij wel van spuiten houd
We kennen jou alquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Dven het volgende:
Naam: Daniël
Leeftijd: 200
Religie: Bulgaars-Orthodox
Burgerlijke staat: Gehuwd
Hoogst genoten opleiding: Normaalschool
Woonplaats/province: Veliko Tarnovo
Voetbalclub: Etar Tarnovo
Favoriete eten: Bulgaarse yoghurt
Favoriete drankje: Bulgaarse yoghurtdrank
Favoriete film: Bulgarian Backdoorsluts VIII
Voorkeur muziekgenre: Bulgaarse Folklore
Lievelingsdier: Bulgaarse Bosbeer
Lievelingskleur: paarsgoud
Politieke voorkeur: alles behalve rechts
Favoriete user: Die Hagenees
Beter een hoer neuken dan een driedubbele hernia in je handen van het trekken.quote:
En jij van slikken?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mij ook niet vies gespuit. alhoewel jij wel van spuiten houd
Uh, neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fokker en Sked, het nieuwe fok liefdeskoppel.
Dit is niet van toepassing op mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter een hoer neuken dan een driedubbele hernia in je handen van het trekken.
Nee, het was iets met bekkenstoten.....quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is niet van toepassing op mij.
HA
Bij mij ook niet. Zou dan blijven fappen..quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is niet van toepassing op mij.
HA
Dat beveel ik aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het was iets met bekkenstoten.....
Ik ben niet getrouwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat beveel ik aan.
Al is het maar samen met je vrouw
Dag JR. We appen!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké doei was gezellig.
xoxoxo tot volgende week samen met de meiden op het terras.
HOMOOOOOOOOOOO DOEIquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga jullie zo met rust laten.
Juichen is toegestaan.
Geen ideequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende biermeet?
Biermeet?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende biermeet?
flikkertquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die flikkert zichzelf nu van de Martini toren.
Nee hoor Paxon en ik hebben elkaar verschillende keren gezien bij de lokale FC Groningenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die flikkert zichzelf nu van de Martini toren.
Xoxoxquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
App maar als jullie een datum hebben
kusjes
Mooi zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor Paxon en ik hebben elkaar verschillende keren gezien bij de lokale FC Groningen
Is dit wel echt gebeurd, of zit je nu weer roddels te verspreiden?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hij moest hoesten bij jonko echt cute
Wat denk je zelf gekkiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dit wel echt gebeurd, of zit je nu weer roddels te verspreiden?
Hey Fokkie.quote:
He Feertjequote:
Mwah. Net de post uitgezocht. Veel rekeningen. Fun times.quote:
Je moet ze niet laten liggen he, anders zie ik je straks op sbs6quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Net de post uitgezocht. Veel rekeningen. Fun times.
Blijkbaar heb ik voor de maand januari ook mijn huur niet betaald.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ze niet laten liggen he, anders zie ik je straks op sbs6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |