Diepe zucht. Hier ga ik niet eens op in.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Duidelijk dus in plaats van proberen problemen op te lossen willen we liever wegkijken maar bovenal onze eigen priveleges behouden.
Ik gun ook iedereen welvaart en geluk maar als we dat proberen middels migratie staat morgen half Afrika hier op de stoep. Dat heeft dus geen zin. Bovendien wil ik niet alleen onze welvaart beschermen maar ook onze gewoonten, onze levensruimte, etc. Nu proberen ze zwarte piet af te schaffen, als we niet uitkijken over 50 jaar is kerstmis aan de beurt. Dat wil je toch niet. Eveneens importeer je een heleboel problemen, je importeert namelijk gewoon een nieuwe onderklasse.quote:Ik snap het wel maar ikzelf kan er niets aan doen dat ik toevallig in een van de meest welvarende en tolerante en vrije landen ooit geboren ben. Ik misgun anderen niet om ook gelukkig te zijn.
Een van de ergste zaken aan het hele vluchtelingen debat vind ik dat iedereen die heel erg tegen vluchtelingen is, zich erg bewust is van de ontzettend goede positie waar wij ons in bevinden (kwa economie maar ook op een moraal vlak en het vlak van persoonlijke vrijheden) maar tegelijkertijd niemand dezelfde positie anderen ook maar gunt.
Inplaats van vluchtelingen te laten medelen in onze welvaart willen zo hard mogelijk onze eigen welvaart beschermen, vrijheid slaat nergens op als het alleen maar geldt voor een selecte groep.
Kleine aanvullilngquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:19 schreef BlauweSporttas het volgende:
Nederland moet definitief op slot voor illegale migranten, ongeacht hun motieven. Vol = vol!
Derde generatie wordt niet meer tot de allochtonen gerekend.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kleine aanvullilngEen Canadees die hier 5 jaar komt werken is helemaal niets mis mee.
Ik heb sterk het idee dat de overheid het aantal allochtonen enorm probeert te verdoezelen.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)deel-allochtonen.htm bijvoorbeeld: De legenda gaat tot "20% of meer", en ik verwacht dat ze een derde/vierde generatie persoon met dubbel paspoort die zich totaal geen Nederlander voelt allang niet meer meetellen. In de grote steden zou 50% of meer beter passen, en in steeds meer wijken 90% of meer.
De grote vraag blijft: waarom zou dit een streven moeten zijn, i.p.v. te streven naar een leefbaar land zonder toenemende (onaangepaste) onderlaag?
Dat zouden ze pas moeten doen als ze volledig geassimileerd zijn, en gezien de grote ghetto-wijken gaat dat met de overgrote meerderheid niet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 06:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Derde generatie wordt niet meer tot de allochtonen gerekend.
Geassimileerd nog welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zouden ze pas moeten doen als ze volledig geassimileerd zijn, en gezien de grote ghetto-wijken gaat dat met de overgrote meerderheid niet gebeuren.
'Uit Europa' niet 'van Europa'.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:11 schreef Perrin het volgende:
Hé, de EU helpt in een ander continent wél de grenzen te verdedigen met een hek/muur:
http://www.volkskrant.nl/(...)sten-weren~a4239992/
Niet eens eliminerenquote:
Mensen uit andere landen moeten gewoon kappen met het handje ophouden naar ons toe. Willen ze ook welvaart dan moeten ze daarvoor hard en efficiënt gaan werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:19 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Diepe zucht. Hier ga ik niet eens op in.
[..]
Ik gun ook iedereen welvaart en geluk maar als we dat proberen middels migratie staat morgen half Afrika hier op de stoep. Dat heeft dus geen zin. Bovendien wil ik niet alleen onze welvaart beschermen maar ook onze gewoonten, onze levensruimte, etc. Nu proberen ze zwarte piet af te schaffen, als we niet uitkijken over 50 jaar is kerstmis aan de beurt. Dat wil je toch niet. Eveneens importeer je een heleboel problemen, je importeert namelijk gewoon een nieuwe onderklasse.
Wat snap je hier niet aan?
Nederland moet definitief op slot voor migranten, ongeacht hun motieven. Vol = vol!
Jeetje, dit heb ik al lang niet meer gehoordquote:
ALLEEN NEDERLANDERS WERKEN HARD EN EFFICIENT! BUITENLANDERS KUNNEN DAT NIET!!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2016 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Mensen uit andere landen moeten gewoon kappen met het handje ophouden naar ons toe. Willen ze ook welvaart dan moeten ze daarvoor hard en efficiënt gaan werken.
Sterker nog, we kieperen elk jaar x miljard aan "ontwikkelingshulp" over de balk. Van al het geld dat wij gegeven hebben zou ondertussen half Afrika lekker op zijn gat kunnen zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Mensen uit andere landen moeten gewoon kappen met het handje ophouden naar ons toe. Willen ze ook welvaart dan moeten ze daarvoor hard en efficiënt gaan werken.
Klopt, door dat geld wordt de status quo in stand gehouden, de economie van het ontwikkelingsland ontwricht en de bevolking in lethargie gelaten. Op deze manier is het voortbestaan van deze tak van de zieligheidsindustrie tot in lengte van dagen gewaarborgd.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:22 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Sterker nog, we kieperen elk jaar x miljard aan "ontwikkelingshulp" over de balk. Van al het geld dat wij gegeven hebben zou ondertussen half Afrika lekker op zijn gat kunnen zitten.
Immigranten die dit land vandaag binnenkomen kunnen al een autochtoon kleinkind hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 06:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Derde generatie wordt niet meer tot de allochtonen gerekend.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)k/faq-allochtoon.htm
Immigranten die in 1990 dit land binnenkwamen kunnen dus al een autochtoon kleinkind hebben.
Er bestaan dus "autochtone Nederlanders" die via een schotelantenne Turkse TV kijken en verplicht in het Turkse leger moeten dienen. Niet om het een of ander, maar die de definitie van autochtoon laat hier steken vallen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:55 schreef Wespensteek het volgende:
Immigranten die dit land vandaag binnenkomen kunnen al een autochtoon kleinkind hebben.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er bestaan dus "autochtone Nederlanders" die via een schotelantenne Turkse TV kijken en verplicht in het Turkse leger moeten dienen. Niet om het een of ander, maar die de definitie van autochtoon laat hier steken vallen.
twitter:Magraki twitterde op maandag 08-02-2016 om 07:01:56#clownswithoutborders waiting to welcome #refugees in #Lesvos to bring them a little joy #humanity https://t.co/p9X4QCaCxs reageer retweet
quote:Op maandag 8 februari 2016 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Magraki twitterde op maandag 08-02-2016 om 07:01:56#clownswithoutborders waiting to welcome #refugees in #Lesvos to bring them a little joy #humanity https://t.co/p9X4QCaCxs reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |