zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend witquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt een beetje op het Veenmeisje
Zo waren ze voordat ze de grond in gingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend wit
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend wit
Ik heb The Voice nog niet gehoord deze aflevering...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet.
Hoort toch zeker bij mijn Top 3 van vandaag.
Dat zeg ik toch ook niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb The Voice nog niet gehoord deze aflevering...
Nee maar ik wel.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit is geen veenlijk. dit is de reconstructie van het meisje van Yde
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef MissJ het volgende:
wel stoer, een meisje diedat piloot wil worden
Totdat ze klaar is met haar studie, dan heeft ze spijtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef MissJ het volgende:
wel stoer, een meisje die piloot wil worden
ja joh noem zn naam en hij is er binnen 10 minuten.quote:
Hij was er vorige week niet bij ... ik ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh noem zn naam en hij is er binnen 10 minuten.
Dat heb ik laatst nog gespeeld. Maar zoals met alles was het vroeger leukerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef iBenny het volgende:
De naam "Claire" doet me nog altijd denken aan het spel "Wie is het?"
Nee en toen was het gezellig, hopelijk nu ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij was er vorige week niet bij ... ik ook niet
waarschijnlijk ben ik er volgende week weer nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee en toen was het gezellig, hopelijk nu ook
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee en toen was het gezellig, hopelijk nu ook
Whoop whoopquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik er volgende week weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |