bijna, MBquote:
In wording??quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:32 schreef hunter2011 het volgende:
Diva in wording, kan je nu al zien.
jaquote:
Volgens mij valt dat wel mee. Dat idee had ik eerder bij Barbie uit Alblasserdam en bij die valse met die boze moeder.quote:
Ja dan kan Yes-R nu eindelijk dat contract laten tekenen.quote:
ah nee, dat meisje was gewoon gedrild door dr moeder. ze huilde omdat ze nu twee weken de kelder in moet omdat ze niet door was.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Dat idee had ik eerder bij Barbie uit Alblasserdam en bij die valse met die boze moeder.
Lol.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt een beetje op het Veenmeisje
Jij ook, haha. Waarom doet Anoek hier niet mee als coach? Lijkt me lachen!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah nee, dat meisje was gewoon gedrild door dr moeder. ze huilde omdat ze nu twee weken de kelder in moet omdat ze niet door was.
die moeder was evil
Een Tiger-Momquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah nee, dat meisje was gewoon gedrild door dr moeder. ze huilde omdat ze nu twee weken de kelder in moet omdat ze niet door was.
die moeder was evil
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend witquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt een beetje op het Veenmeisje
Zo waren ze voordat ze de grond in gingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend wit
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend wit
Ik heb The Voice nog niet gehoord deze aflevering...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet.
Hoort toch zeker bij mijn Top 3 van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |