doe ess effe heel gauw normaalquote:
Zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
OMG, ze verkracht zijn liedje gewoon!![]()
![]()
Voorbeeld van de barbiepop, ook met mantelpakje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:15 schreef Gia het volgende:
Was mooi, maar even terugkomen op die handtas...op deze leeftijd is dat normaal, hoor.
Dat witte mantelpakje was ook over the top!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Voorbeeld van de barbiepop, ook met mantelpakje.
[ afbeelding ]
Ze komt wel uit de biblebeltquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat witte mantelpakje was ook over the top!
bijna, MBquote:
In wording??quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:32 schreef hunter2011 het volgende:
Diva in wording, kan je nu al zien.
jaquote:
Volgens mij valt dat wel mee. Dat idee had ik eerder bij Barbie uit Alblasserdam en bij die valse met die boze moeder.quote:
Ja dan kan Yes-R nu eindelijk dat contract laten tekenen.quote:
ah nee, dat meisje was gewoon gedrild door dr moeder. ze huilde omdat ze nu twee weken de kelder in moet omdat ze niet door was.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Dat idee had ik eerder bij Barbie uit Alblasserdam en bij die valse met die boze moeder.
Lol.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt een beetje op het Veenmeisje
Jij ook, haha. Waarom doet Anoek hier niet mee als coach? Lijkt me lachen!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah nee, dat meisje was gewoon gedrild door dr moeder. ze huilde omdat ze nu twee weken de kelder in moet omdat ze niet door was.
die moeder was evil
Een Tiger-Momquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah nee, dat meisje was gewoon gedrild door dr moeder. ze huilde omdat ze nu twee weken de kelder in moet omdat ze niet door was.
die moeder was evil
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend witquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt een beetje op het Veenmeisje
Zo waren ze voordat ze de grond in gingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend wit
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo'n veenlijk bedoel je? die zijn toch hartstikke bruin? ik vond haar nogal doorschijnend wit
Ik heb The Voice nog niet gehoord deze aflevering...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet.
Hoort toch zeker bij mijn Top 3 van vandaag.
Dat zeg ik toch ook niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb The Voice nog niet gehoord deze aflevering...
Nee maar ik wel.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit is geen veenlijk. dit is de reconstructie van het meisje van Yde
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef MissJ het volgende:
wel stoer, een meisje diedat piloot wil worden
Totdat ze klaar is met haar studie, dan heeft ze spijtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef MissJ het volgende:
wel stoer, een meisje die piloot wil worden
ja joh noem zn naam en hij is er binnen 10 minuten.quote:
Hij was er vorige week niet bij ... ik ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh noem zn naam en hij is er binnen 10 minuten.
Dat heb ik laatst nog gespeeld. Maar zoals met alles was het vroeger leukerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef iBenny het volgende:
De naam "Claire" doet me nog altijd denken aan het spel "Wie is het?"
Nee en toen was het gezellig, hopelijk nu ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij was er vorige week niet bij ... ik ook niet
waarschijnlijk ben ik er volgende week weer nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee en toen was het gezellig, hopelijk nu ook
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee en toen was het gezellig, hopelijk nu ook
Whoop whoopquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik er volgende week weer niet
misschien wel maar ik mis net iets.... Ik weet niet maar er mist iets in die stem. Plezier denk ik.quote:
Dynamiek!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel maar ik mis net iets.... Ik weet niet maar er mist iets in die stem. Plezier denk ik.
uut Assn.quote:
jongetjes gaan altijd doorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:57 schreef Gia het volgende:
Okay, jongetje. Is toch wat lastiger op deze leeftijd.
Idd zodra de baard ingedaald is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:59 schreef Gia het volgende:
Terug komen als je 18 bent. Hij kan zingen, maar zit, denk ik, aan de stembreuk.
gelukkig nietquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:02 schreef Nizno het volgende:
Ik zou dat kleintje best op het podium "poesje miauw' willen horen zingen
Nee ze hoorde dr zus zingen. He Jaimy! (heet ze zo)quote:
Marco zegt het hardopquote:
ik heb haar geadopteerdquote:
kijkt Jayliene ook scheel dat ze nog naar de schermen van vorig seizoen voice volwassen keek?quote:
Die zal vast nog wel komen..quote:
Ja flatteuze pakjes zijn niet te vinden met zijn pasvorm.quote:
je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef MissJ het volgende:
die moeder van hem. Dat haarwat is daarmee gebeurd?
beide door naar de battles zeg ikquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
wijs jongetje, toekomstig musicaljongetje
quote:
quote:
echt waar ?quote:
tja ... mooi meisje, maar geen topperquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:27 schreef Nizno het volgende:
Kan zijn dat ze zo zenuwachtig is maar ik vind het niet eens zo wauw..
ze zingt wel met haar zielquote:
Ik ga lachen als ze nu bij Ali wilquote:
Daar hebben ze idd de naam vandaan.quote:
Zonder achtergrondzangers klinkt het nog best goedquote:
Quint.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Kwint is wel een toepasselijke naam voor een zanger
Aandachtshoererijquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:35 schreef iBenny het volgende:
Waarom gaat Marco zo semi-sentimenteel meezingen als hij heeft gedraaid?
ruzie met zn zusje... Die heeft zn haren uitgetrokken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:35 schreef hunter2011 het volgende:
heeft ie zijn wenkbrauwen geepileerd
weekniequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:41 schreef iBenny het volgende:
Doe dat hoedje eens van dr hoofd...
1) Ze is geen schilder
2) Ze komt niet uit Frankrijk (ander zou dat wel in een of ander zielig verhaaltje verwerkt worden)
3) Het ziet er gewoon dom uit
Lijkt ook te kleinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:41 schreef iBenny het volgende:
1) Ze is geen schilder
2) Ze komt niet uit Frankrijk (ander zou dat wel in een of ander zielig verhaaltje verwerkt worden)
leuk toch? een echt meisjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:41 schreef iBenny het volgende:
1) Ze is geen schilder
Sia ---- ik kom even niet op de titelquote:
Dat kwam natuurlijk ook juist daardoor. Zo blijquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
aiiiiiiii gelukkig is de jury al gedraaid
Graagquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef iBenny het volgende:
Sammy gaat de wereld veroveren... Maar dan wel zonder dat domme hoedje
Ik wil Ilse wel laten slikkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Nizno het volgende:
Ilse moest ook slikken midden in Sammy haar noot
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef iBenny het volgende:
Serieus, kan iemand die platgeslagen eikel van dr hoofd halen...
omdat het kan. En ze geen haantje de voorste is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:46 schreef richolio het volgende:
Waarom moet ze helemaal daarheen haan voor dit
Nee Nizno, aangenaam.quote:
Calm after the Stormquote:
Hier werd Every Breath you take geroepen.quote:
Dat riep ik ook. Zong het ook mee, en het paste!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier werd Every Breath you take geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |