quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:03 schreef Tom_ het volgende:
[ afbeelding ]
[edit]
en nog een .PNGtje voor de luie painterts onder ons.
Voeten waren lastig te doen en heb de handvatten weggehaald etc, maar als iemand een betere maakt mag dat altijd.[ afbeelding ]
quote:
Owja, moet subtieler he!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:08 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Godver![]()
Dat zou zo toch wel op moeten vallen dat ze een extra hulpmotor hebben of niet.![]()
[ afbeelding ]
Ik had er eigenlijk nog een bidon aan vast moeten maken bedenk ik me net.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Owja, moet subtieler he!
LOL @ deze!
Geinig dat je die giraffe ook een helm hebt gegeven; ik zat er over te denken zijn helm met de achterkant naar voren te laten steken en daaronder een kleinere versie op de kop, zodat het een snavel zou worden, en dan met vleugels er bij. Alleen voldoet het dan niet echt meer aan de opdracht!
Hmmm en scheet-aandrijving lukt ook niet echt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:08 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Godver![]()
Dat zou zo toch wel op moeten vallen dat ze een extra hulpmotor hebben of niet.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]Ik zat nog aan een hamsterbal te denken, maar zo kon het ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu heb je een hamsterwiel en een goed uitziende dame. Wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:37 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ik zat nog aan een hamsterbal te denken, maar zo kon het ook ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was toch nog lastig te doen met het verdraaien van het hoofd en de armen, maar toch best gelukt.![]()
quote:
Jezus, lange zit!quote:Op maandag 8 februari 2016 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]! Zat ik ook aan te denken toen ik die raket maakte! Ik heb afgelopen week eindelijk voor het eerst alle films van Harry Potter gekeken!
Toch wel een stuk toffer dan ik dacht!
Goede uitvoering!
Ik ook niet meer....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
En deze keer heb ik zelf eigenlijk vrij weinig inspiratie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |