kijk nou uit.. straks beland die ergens in het uiterste puntje (3 landen punt ofzo >:P )quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Goed genoeg. Daar ga ik liever naartoe dan naar Groningen.
ik heb hem al uit belgië moeten halen (wat blijkbaar ook niet mag van de regelsquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kijk nou uit.. straks beland die ergens in het uiterste puntje (3 landen punt ofzo >:P )
Ik ken daar ergens een kombord dat technisch gezien in België staatquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kijk nou uit.. straks beland die ergens in het uiterste puntje (3 landen punt ofzo >:P )
hf dan..quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken daar ergens een kombord dat technisch gezien in België staat
Wat is hf?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hoop dat iemand hem daar neer legt voor je
Achterlijke Engelse afkortingen in de Nederlandse taal.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargonquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Achterlijke Engelse afkortingen in de Nederlandse taal.
Wat is het nou voor moeite om veel plezier te typen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
Ik snap er ook niets van. Dit is het speelgebied van mij, Ou-Tannu, ErkendFokker en KolonelBroodje, maar laatsgenoemde heeft een plan lees ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef KaBuf het volgende:
Nee nu gaat tie lekker zeg.![]()
En dan gaan mensen klagen over NB
Fijn, iedere verplaatsing is er eentje, en dan ben ik sneller weer aan de beurtquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik ga morgen hardlopends naar de stok, en wil hem ook direct weer plaatsen. Het wordt dan alleen geen verre verplaatsing
ik mocht nog niet :p zit met smart te wachten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Dit is het speelgebied van mij, Ou-Tannu, ErkendFokker en KolonelBroodje, maar laatsgenoemde heeft een plan lees ik
[..]
Fijn, iedere verplaatsing is er eentje, en dan ben ik sneller weer aan de beurt
Da's waar ook, sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik mocht nog niet :p zit met smart te wachten.
Je mag weer!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik mocht nog niet :p zit met smart te wachten.
Grappig, ik wist niet dat die streep de grens aangaf. En inderdaad, je kunt op de tweede foto net niet het vorige bord zienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, alleen maar de straat uitgelopen![]()
Maar wel de provinciegrens over, echt net, dat is die asfalt-streep over de weg op de tweede foto
Dat was zaterdag, het is nu maandag, dus ik gok van nietquote:
Daar heeft het wel een beetje mee te maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Welk subspel?
"Wanneer krijgt Nattekat eindelijk Kaag en Braassem vol?"
tis nu wel heel stil idd. Waar is Fien?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Oja, zodra ik een vrije dag heb, gaat dat ding direct terug naar de randstad waar er wel actie is
Ook al 4 dagen niet op FOK geweest. Crisis!quote:Op maandag 15 februari 2016 14:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tis nu wel heel stil idd. Waar is Fien?
Ik mag nog nietquote:Op maandag 15 februari 2016 14:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tis nu wel heel stil idd. Waar is Fien?
zucht heb jij even pech dat ik onderweg ben?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Oja, zodra ik een vrije dag heb, gaat dat ding direct terug naar de randstad waar er wel actie is
ik wou net gaanquote:Op maandag 15 februari 2016 15:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zucht heb jij even pech dat ik onderweg ben?
Ha, mooi!quote:Op maandag 15 februari 2016 15:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Niet als jij hem naar (of dichterbij) de Randstad brengt.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat ik 1 of ander onmogelijke OV uithoek voor je bedenkquote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet als jij hem naar (of dichterbij) de Randstad brengt.
Hoezo pech? Vandaag van 11:15 - 17:30 volgeboektquote:Op maandag 15 februari 2016 15:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
*zoekt OVloos gat*quote:Op maandag 15 februari 2016 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo pech? Vandaag van 11:15 - 17:30 volgeboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |