En dat terwijl het net zo gezellig wasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
Kutzooi. Ik wilde het topic kapen en dit in de OP zetten.
[ afbeelding ]
De goede sfeer komt vast wel weer terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dat terwijl het net zo gezellig was.
Sorry.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:20 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat beteuterde gedoe helemaal niks.
Zal lastig worden. Een TS kan de topictitel niet aanpassen. We kunnen alleen nog hopen dat Harry ingrijpt en iets creatiefs bedenkt.quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:20 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat beteuterde gedoe helemaal niks.
Zo mag ik het horen Karina!! Topwijf dat je bentquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:18 schreef Karina het volgende:
Niks geen zonnenstraaltjes dit weekend man. Alleen maar regenEn ik haat dat vrolijke gedoe.
Dit is een vrij overtuigende timmmmmitatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:18 schreef Karina het volgende:
Niks geen zonnenstraaltjes dit weekend man. Alleen maar regenEn ik haat dat vrolijke gedoe.
Hee Elfjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een vrij overtuigende timmmmmitatie.
Ja, enig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb je mijn mooie limerick nog gelezen?
Het is gewoon de waarheid. Zometeen moet ik ook naar buiten en het regent nu ookquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een vrij overtuigende timmmmmitatie.
We gingen toch vrolijk doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Zometeen moet ik ook naar buiten en het regent nu ook
Ho, ho, wel vrolijk doen hè?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het betekend niet meteen dat we allemaal homo zijn.
Hoi Elf, jij speelt toch keyboard.quote:
http://lmgtfy.com/?q=+leuke+site+met+popliedjes+in+letter-+notenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoi Elf, jij speelt toch keyboard.
Ken jij misschien een leuke site met popliedjes in letter- noten?
Niet alleen Google hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
Google denkt nu dat ik een mongool ben.
Zie hierboven.quote:
Ohja, en ik ook overigens.quote:
quote:
Hoor meneer en mevrouw Curie van het topic.quote:
Zijn wij radioactief danquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Hoor meneer en mevrouw Curie van het topic.
Ja dankje.quote:
Bedankt voor het bevestigen van mijn opmerking.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Curie_%28eenheid%29quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:44 schreef Uccie het volgende:
Bedankt voor het bevestigen van mijn opmerking.
Ik ga het ook niet uitleggen ook.quote:
Preischotel.quote:
Dat is altijd wel lekker ja, ik heb deze wel eens:quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Preischotel.
Geroerbakte prei, dan een laag gehakt, dan puree, kaas en geklopt ei erover, en dan in de oven.
Heel simpel.
Oh nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel lekker ja, ik heb deze wel eens:
[ afbeelding ]
You know.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt hij ook weer eens aan na 4 maanden hoor.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:30 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kan al I'll follow you spelen.
Nu mijn vriendin nog.
Ja is niet zo moeilijk.quote:
Dat hij wel op een keyboard kan spelen, maar nog niet op zijn vriendin.quote:
Gebakken kruimige aardappelen, karbonades en worteltjesquote:
Wil jij pak slaag of zo...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat hij wel op een keyboard kan spelen, maar nog niet op zijn vriendin.
Waarom die ja gezegd heeft
Awwww je doet helemaal stoer..........het is wel schattig.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Awwww je doet helemaal stoer..........het is wel schattig.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ga over max een uur slapen gok ik
Bij jouw signature krijg ik gelijk een Jambers vibequote:
Overdag reist hij door het hele land op zijn grote stoere truck, 's avonds is hij een kittig meisje op het internet...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bij jouw signature krijg ik gelijk een Jambers vibe
Noem jij Uccie nou kittig? Wil je misschien even normaal doen tegen die lieve mevrouw?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overdag reist hij door het hele land op zijn grote stoere truck, 's avonds is hij een kittig meisje op het internet...
Eerder andersom.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overdag reist hij door het hele land op zijn grote stoere truck, 's avonds is hij een kittig meisje op het internet...
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VrUC8Z_vLqAquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Noem jij Uccie nou kittig? Wil je misschien even normaal doen tegen die lieve mevrouw?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerder andersom.
[jambers]
Overdag is het een zeer plesante tiener die geniet van zijn dagen op de middelbare school rondom de meiskes. 's Avonds zit hij echter op het FOK!Forum waar hij zich voordoet als vrachtwagenchauffeur Leo die zijn levensverhaal verteld over zijn gefaalde huwelijk en de ballen gehakt langs de weg.
[/jambers]
Dat zeg ik, doe maar normaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VrUC8Z_vLqA
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoi Elf, jij speelt toch keyboard.
Ken jij misschien een leuke site met popliedjes in letter- noten?
Ik doe niet aan noten lezen. Ik kan ook geen noten lezen. Dus zoek ik ook geen sites waar bladmuziek staat, sorryquote:
Noten lezen is voor homo's.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doe niet aan noten lezen. Ik kan ook geen noten lezen. Dus zoek ik ook geen sites waar bladmuziek staat, sorry
Letter- noten zijn wel te doen toch. Het lukt mij ook wel op feeling. Maar zijn die noten niet juist handig of zo...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doe niet aan noten lezen. Ik kan ook geen noten lezen. Dus zoek ik ook geen sites waar bladmuziek staat, sorry
Noten lezen is voor mensen die andermans muziek willen naspelen. Dat heeft niet echt mijn interesse. En bovendien heb ik een vrijwel absoluut gehoor, dus ik heb geen noten nodig.quote:
Zo'n walgelijk figuur die zijn ogen dichtdoet wanneer hij zich zogenaamd concentreert op de muziek.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En bovendien heb ik een vrijwel absoluut gehoor, dus ik heb geen noten nodig.
Is het niet ook handig als men eigen muziek wil noteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noten lezen is voor mensen die andermans muziek willen naspelen. Dat heeft niet echt mijn interesse. En bovendien heb ik een vrijwel absoluut gehoor, dus ik heb geen noten nodig.
Nee, nooit last van.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n walgelijk figuur die zijn ogen dichtdoet wanneer hij zich zogenaamd concentreert op de muziek.
Nee, dat onthoud ik gewoon. En ik leg dingen vast (opnames), dus als je iets een tijdje langer niet speelt, weet je het zo weer wanneer je de opname terughoort.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het niet ook handig als men eigen muziek wil noteren.
Ok.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat onthoud ik gewoon. En ik leg dingen vast (opnames), dus als je iets een tijdje langer niet speelt, weet je het zo weer wanneer je de opname terughoort.
Viespeuk.quote:
Nee, ik slaap al.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk is Fokker nog wakker om iets gezelligs te vertellen.
Ga eens aan je werk ipv te FOK!kenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 06:02 schreef d4v1d het volgende:
of ochtendploeg.
Net hoe je het wil noemen
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:59 schreef anonymoussie het volgende:
Is het niet wat vroeg voor jou, Fokker?
Nee, wel om topics te kapen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:04 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen vind ik het niet nodig om het hier elke ochtend te melden als ik wakker ben.
Tegenwoordig wel, toen ik nog veel zoop ging ik nu ongeveer naar bed toe.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, wel om topics te kapen.
Uccie niet, diequote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij in het topic komt, vinden we dat inderdaad allemaal te vroeg.
Met vruchtensap, dus het is gezond.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Even ontbijt geregeld a la Fylax.
[ afbeelding ]
Het is wel echt ei, alleen in de fabriek gebakken en ingevroren ofzo.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik vraag me wel af of dit echt ei is of dat ik gemalen kippenbotten aan het eten ben die wit en geel zijn geverfd.
Ok nou ja voor een paar euro is het best te vreten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is wel echt ei, alleen in de fabriek gebakken en ingevroren ofzo.
Daarom is het ook zo taai.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok nou ja voor een paar euro is het best te vreten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:28 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien dat we wel gaan trouwen als ze groot is![]()
.
Misschien is hij wel stiekem een Brabander.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Elfletterig zit ook weer moderator te spelen hoor.
Half Hilversum heeft daar in de poepert gezeten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:29 schreef timmmmm het volgende:
wat denken jullie, zou Boudewijn vannacht bij jinek in de poepert gezeten hebben?
Wie zou het meeste neukpartijen gehad hebben, Pauw, Jinek of Boudewijn de Grootquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Half Hilversum heeft daar in de poepert gezeten.
Pauwquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zou het meeste neukpartijen gehad hebben, Pauw, Jinek of Boudewijn de Groot
Nee. Ik speel user, zoals zo vaak. En ik stoor me eraan dat 99.999 gehoor krijgt met zijn onterechte klacht, dat mijn post wordt weggehaald terwijl er niks verkeerds in staat en dat er - door het aanpassen van de OP - effectief een nieuwsdump overblijft, terwijl sp3c dat niet wil toegeven, hoewel hij hier al ruim 10 jaar mod is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
Elfletterig zit ook weer moderator te spelen hoor.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik speel user, zoals zo vaak. En ik stoor me eraan dat 99.999 gehoor krijgt met zijn onterechte klacht, dat mijn post wordt weggehaald terwijl er niks verkeerds in staat en dat er - door het aanpassen van de OP - effectief een nieuwsdump overblijft, terwijl sp3c dat niet wil toegeven, hoewel hij hier al ruim 10 jaar mod is.
En nee, dit soort geneuzel hoort niet in NWS-SC thuis, maar als je hier gaat lopen zeuren over mijn posts in NWS-FB dan krijg je hier antwoord. NB: Ik kom nauwelijks nog in NWS-FB, dus als ik er wat post, dan stoor ik me ook echt ergens aan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
Is Elfletterig nu weer madpanda, zodat dat we hem een maandje weer niet zien?
Hij heeft ook niet meer op mijn post gereageerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
Is Elfletterig nu weer madpanda, zodat dat we hem een maandje weer niet zien?
Beterschapquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:59 schreef Uccie het volgende:
Ik krijg gvd weer bijna koorts, 38.7 voor de ochtend. Klotezooi.
Dankje...inmiddels 39.0quote:
Nee, niet sinds 1 januariquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik mij ook beroerd voelen.
Oh, wacht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjezus. Sta je een beetje droog of zo..,?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja daar hebben we het net over. Al sinds 28 december, en Uccie vanaf 1 januari, je kan toch ook teruglezen manquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sjezus. Sta je een beetje droog of zo..,?![]()
![]()
Jij ook sterkte dan maar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het net over. Al sinds 28 december, en Uccie vanaf 1 januari, je kan toch ook teruglezen man![]()
Het is treurig gesteld.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik heb vandaag koen kardashian gezien. Zijn jullie nu jaloers?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ja, heel erg.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag koen kardashian gezien. Zijn jullie nu jaloers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, heel erg.
Een rijke visagist uit dat realityprogramma 'niet lullen maar poetsen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
Mis je niks aan denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een rijke visagist uit dat realityprogramma 'niet lullen maar poetsen'.![]()
![]()
Ik kan inderdaad niet zeggen dat mijn leven nu completer is.quote:But while the earth sinks to its grave
Vanwege een mod die z'n dag niet heeft en een foute beslissing maakt? Als ik daarom al een maand zou wegblijven....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
Is Elfletterig nu weer madpanda, zodat dat we hem een maandje weer niet zien?![]()
![]()
Je hebt het voor minder gedaan...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanwege een mod die z'n dag niet heeft en een foute beslissing maakt? Als ik daarom al een maand zou wegblijven....![]()
Niet dat ik weet. Overigens heb jij geen recht van spreken op dit onderwerp en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt het voor minder gedaan...![]()
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Overigens heb jij geen recht van spreken op dit onderwerp en dat weet je zelf ook wel.
[ afbeelding ]![]()
quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 02:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Fijne Carnaval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
But while the earth sinks to its grave
Is onze fielaks Rotterdam nog levend uitgekomen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Die is van de erasmusbrug af geflikkert.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:33 schreef Uccie het volgende:
Is onze fielaks Rotterdam nog levend uitgekomen?![]()
Die is nog aan het praten met zijn ex...quote:Op zondag 7 februari 2016 10:33 schreef Uccie het volgende:
Is onze fielaks Rotterdam nog levend uitgekomen?![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Wibi voor deze prachtige posts.![]()
![]()
De hele dag the Sims gespeeld![]()
![]()
Hoe nuttig is jullie dag so far?But while the earth sinks to its grave
Planning voor komende week maken, administratie en FP-dingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Hoe nuttig is jullie dag so far?![]()
Wat voor FP dingen?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Planning voor komende week maken, administratie en FP-dingen.But while the earth sinks to its grave
In dat geval moet je solliciteren bij FOK!Games. Dan hoeft Pheno dat niet meer continue te doenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Hoe nuttig is jullie dag so far?Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Aha, druk bezig dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nieuws plaatsen, comments lezen, etc.But while the earth sinks to its grave
Hm, dan moet ik het spel wel eerst uitspelen vind ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
In dat geval moet je solliciteren bij FOK!Games. Dan hoeft Pheno dat niet meer continue te doen
#challengeaccepted.
Oh wacht..But while the earth sinks to its grave
ik merk hetquote:Op zondag 7 februari 2016 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zorg tenminste voor een beetje actie.![]()
Als mensen het geen moer kan schelen of hun tuinhekje open of dicht staat ... waarom nemen ze dan een tuinhekje?
#kapotmaken.![]()
Yoki:
Met ook beelden vanuit de politieheli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 21:16:06 ]![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki:
[ afbeelding ]
Met ook beelden vanuit de politieheli.I know. Dat gaat een topshow worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind dat altijd van die kutfiguren.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:52 schreef YokiKater het volgende:
Als mensen het geen moer kan schelen of hun tuinhekje open of dicht staat ... waarom nemen ze dan een tuinhekje?
#kapotmaken.
Henk Efteling zal ook wel een tuinhekje hebben.![]()
Ik heb er ook een, maar ik heb er dus een veer opgezet zodat hij dichtklapt wanneer mensen te lui zijn om dat ding netjes dicht te doen. En als hij dan alsnog klappert vanwege de harde wind, dan zorg ik voor een oplossing.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd van die kutfiguren.
Henk Efteling zal ook wel een tuinhekje hebben.
Mijn buurman doet dat dus niet. Dat kuthek staat zo goed als altijd open en klappert dus behoorlijk met de wind, soms zelfs echt tyfushard. Steeds stoor ik mij eraan maar omdat ik een rustige jongen ben doe ik steeds niets. Maar ik denk dat ik morgen toch echt eens met hem ga praten.![]()
IK GA JE ZO EEN BAN GEVEN MAAR DIT IS NIET MIJN FORUM VRIEND!!!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neenee, maar LTVKD schold mij uit, is dat geen ban waard?
Wil niet stoken ofzo hoor.![]()
Jij stelt te veel vragen!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die afkoelban, kan een mod die zetten?![]()
Leukquote:![]()
.
![]()
Het schijnt het jaar van de Aap te gaan worden, aldus de Chinese astrologie, is dat een goed iets voor iemand die een Aap is?quote:![]()
I don't have the slightest idea.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het schijnt het jaar van de Aap te gaan worden, aldus de Chinese astrologie, is dat een goed iets voor iemand die een Aap is?![]()
Deze is beter, nu communiceert hij in one-liners, hou ik zelf erg van.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou hij dat pilletje weer genomen hebben?![]()
Jammer, ik ga er hoe dan ook mijn jaar van maken! Tot nu toe gaat het nog vrij aardig ook, woensdag wordt er een bank bezorgd zodat ik wat beter kan chillen zonder Netflix en ik heb nog heul veul meer dingen op het programma staan.quote:![]()
Wat een walgelijke PI.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is beter, nu communiceert hij in one-liners, hou ik zelf erg van.![]()
Precies! Daar heb je geen astrologie voor nodig. Wilskracht will do.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jammer, ik ga er hoe dan ook mijn jaar van maken! Tot nu toe gaat het nog vrij aardig ook, woensdag wordt er een bank bezorgd zodat ik wat beter kan chillen zonder Netflix en ik heb nog heul veul meer dingen op het programma staan.
En een klein beetje geluk dan.![]()
Te krampachtig geprobeerd om twee zinnen in één zin te proppen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is beter, nu communiceert hij in one-liners, hou ik zelf erg van.![]()
![]()
JA! Ik ging zaterdag asociaal hard van meubelboulevard naar meubelboulevard rijden en ik ben niet eens geflitst of staande gehouden.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Precies! Daar heb je geen astrologie voor nodig. Wilskracht will do.
En een klein beetje geluk dan.![]()
![]()
Ik keur het goed!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is mijn nieuwe, speciaal voor Mani.![]()
Spelen met taal mag bestquote:Op zondag 7 februari 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te krampachtig geprobeerd om twee zinnen in één zin te proppen..
Zo verzin ik zelf graag woorden die nog niet bestaan.![]()
Derpyderpyhurrbedurr!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Spelen met taal mag best.
In sommige plaatsen kan dat makkelijkquote:Op zondag 7 februari 2016 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JA! Ik ging zaterdag asociaal hard van meubelboulevard naar meubelboulevard rijden en ik ben niet eens geflitst of staande gehouden..
Houd ik zelf ook wel van, TEMPO!!![]()
Anushoedje.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Spelen met taal mag best.
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
In sommige plaatsen kan dat makkelijk.
Houd ik zelf ook wel van, TEMPO!!Wat voor auto heb je?
![]()
moemoe mag een nieuwe maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
Bijna weer een nieuw topic, wat gaat de TT worden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: