SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Het is niet constant aanwezig verder, dus er zou toch een reden moeten zijn dat het in sommige periodes wel gebeurt en in andere niet. En dan zou je het moeten kunnen ontwijken/vermijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof er verder ook niet zo in, om er wat aan te doen
zonnebank pakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet constant aanwezig verder, dus er zou toch een reden moeten zijn dat het in sommige periodes wel gebeurt en in andere niet. En dan zou je het moeten kunnen ontwijken/vermijden.
Nou ja, ik werd op m'n 6e-7e al gediagnostiseerd met kinderdepressiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet constant aanwezig verder, dus er zou toch een reden moeten zijn dat het in sommige periodes wel gebeurt en in andere niet. En dan zou je het moeten kunnen ontwijken/vermijden.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef ook niet per se een positief en blij mens te worden,
Maar dan kan je het alsnog fijn vinden mocht het uiteindelijk wel gebeuren dat je een gelukkig mens wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat dat simpelweg niet in iedereens karakter zit
Ik geloof daar in veel gevallen niet zo in.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan kan je het alsnog fijn vinden mocht het uiteindelijk wel gebeuren dat je een gelukkig mens wordt
Is vast fijn. Maar ik reken er niet op dat ik dat deel negativisme nog zal kwijtraken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan kan je het alsnog fijn vinden mocht het uiteindelijk wel gebeuren dat je een gelukkig mens wordt
het geeft jou ook een soort humor die ik erg kan waarderenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is vast fijn. Maar ik reken er niet op dat ik dat deel negativisme nog zal kwijtraken.
Met bepaalde dingen kan ik erg gelukkig zijn hoor. Maar over de hele linie vaak toch meer een zwartkijker wat betreft het leven, en dat is een trekje persoonlijkheid waar ik niet eens per se een hekel aan heb.
jij hebt bondage seks jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet echt een optimist, maar ik kan me nog steeds gelukkig voelen.
Ik kan het ook wel hoor, soms.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet echt een optimist, maar ik kan me nog steeds gelukkig voelen.
quote:Elton John heeft donderdag forenzen op het Londense treinstation St Pancras verrast. De 68-jarige zanger kroop daar achter de piano en zong een liedje.
Nee het zal ook wel zijn goeie kanten hebben natuurlijk. Je zult bijvoorbeeld een stuk realistischer zijn dan die-hard positivo`squote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is vast fijn. Maar ik reken er niet op dat ik dat deel negativisme nog zal kwijtraken.
Met bepaalde dingen kan ik erg gelukkig zijn hoor. Maar over de hele linie vaak toch meer een zwartkijker wat betreft het leven, en dat is een trekje persoonlijkheid waar ik niet eens per se een hekel aan heb.
Eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
De piano's op stations van de afgelopen jaren vind ik wel een leuke ontwikkeling.
Zelfs aan pessimist zijn probeer je de positieve kanten te ontdekken?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het zal ook wel zijn goeie kanten hebben natuurlijk. Je zult bijvoorbeeld een stuk realistischer zijn dan die-hard positivo`s
Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs aan pessimist zijn probeer je de positieve kanten te ontdekken?
Ik ben die-hard realist.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs aan pessimist zijn probeer je de positieve kanten te ontdekken?
hahaha lolquote:Anouk brengt op 4 maart een nieuw album uit, maar een tournee zit er de komende tijd niet in. De zangeres heeft naar eigen zeggen geen conditie meer doordat ze flink wat kilo’s is aangekomen.
Ik ben vooral een cynicusquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet of ik echt positief of negatief ingesteld ben.
Wat ik wel weet is dat als ik dezelfde kijk op het leven had gehad als Loka, of als een Jr of een Sked ofzo dan had ik allang onder de zoden gelegen.
Ik ben denk ik vooral een doorzetter die telkens maar positief probeert te zijn om het vol te houden
Waarom denk je dat? Je kunt ook negatief zijn en toch doorzetter.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet of ik echt positief of negatief ingesteld ben.
Wat ik wel weet is dat als ik dezelfde kijk op het leven had gehad als Loka, of als een Jr of een Sked ofzo dan had ik allang onder de zoden gelegen.
Ik ben denk ik vooral een doorzetter die telkens maar positief probeert te zijn om het vol te houden
Wat?quote:
Omdat ik het ook vaak van andere teh oren heb gekregen van,knap dat je ondanks alles niet het leven z`n gang laat gaan en bij de pakken neer blijft zitten. En dat vind ik wel bij mezelf passen eigenlijk. Ik ga er toch elk jaar vanuit dat het positief zal lopen en hoewel de meeste keren dat nog niet is voorgekomen blijf ik het wel doen. Ik zie dat niet echt als iets negatiefs.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Je kunt ook negatief zijn en toch doorzetter.
Dat is een positieve kijk erop jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik heb wel heel erg dat alles wat je wilt dat je zelf moet doen.
Dus wat dat betreft wel optimist.
Geen excuus. Adele kan ook gewoon op tournee.quote:
Oh nee dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Het is niet dat ik zo positief ben dat ik elke dag probeer te genieten en te lachen en alles, daar ben ik te ongelukkig voor maar wel als in weten dat het ooit wel de goeie kant op draait
Ik geloof alleen dat het die kant op draait als je echt alles, maar dan ook alles er zelf voor doet.quote:
Maar hoe weet je dat je zonder dat positivisme zou zijn afgehaakt?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik het ook vaak van andere teh oren heb gekregen van,knap dat je ondanks alles niet het leven z`n gang laat gaan en bij de pakken neer blijft zitten. En dat vind ik wel bij mezelf passen eigenlijk. Ik ga er toch elk jaar vanuit dat het positief zal lopen en hoewel de meeste keren dat nog niet is voorgekomen blijf ik het wel doen. Ik zie dat niet echt als iets negatiefs.
Het is niet dat ik zo positief ben dat ik elke dag probeer te genieten en te lachen en alles, daar ben ik te ongelukkig voor maar wel als in weten dat het ooit wel de goeie kant op draait
Ik niet. Dan walg ik echt van mezelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:23 schreef Fera het volgende:
Ik ben wel iemand die snel op kan geven eigenlijk.
O, dat ook. Maar toch gebeurt het. Ik moet me zelf echt dwingen met iets door te gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Dan walg ik echt van mezelf.
Ik ook. Maar dat is normaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat ook. Maar toch gebeurt het. Ik moet me zelf echt dwingen met iets door te gaan.
Ja, goeie vraag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat je zonder dat positivisme zou zijn afgehaakt?
Daar zou ik echt schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:25 schreef Fera het volgende:
Komt misschien omdat vroeger ook vaak tegen me is gezegd dat ik iets toch niet kan, dat het geen zin heeft, dat ik maar moet stoppen. Geen excuus, maar wel een verklaring.
Ja, is normaal, de meeste dingen zijn niet leuk en meer plicht dan deugdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat ook. Maar toch gebeurt het. Ik moet me zelf echt dwingen met iets door te gaan.
Ik ben gewoon niet echt weerbaar. Een tegenslag komt altijd hard aan en kan er flink van in een dip raken. En hoe vaker het gebeurt, hoe moeilijker ik weer opsta na het vallen. Nu zit ik in zo'n periode dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet welke weg ik moet bewandelen. Ik wil heus wel blijven proberen, maar ik zie ergens ook wel dat het zinloos is om elke keer hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is normaal.
Al het goede kost moeite.
Vroeger was ik daar heel vatbaar voor. Nu is het een stemmetje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik echt schijt aan hebben.
Anderen
Dan moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:27 schreef Fera het volgende:
k wil heus wel blijven proberen, maar ik zie ergens ook wel dat het zinloos is om elke keer hetzelfde te doen.
Wie is PO?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PO begraven, PO cremeren
PO had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
Godverdomme
Ja, maar ik weet niet zo goed wat ik wel kan doen. Elke keer als ik erover nadenk loopt het vast in mijn hoofd. Beetje moeilijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen.
Alleen zelf heb je er controle op.
Zulke idngen zijn een van de weinige dingen waar je zelf controle over hebt
'quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn praktische opdracht kan ik wel vergeten nu.
Nee maar even serieus nu ben ik twee weken achter elkaar zwaar gefuckt door mijn groepje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je had hem ook mond op mond-beademing moeten geven
Ik zou het meteen geloven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha kanker nu moet ik hardop lachen om het feit dat mijn docent in groep 7 ooit tegen mijn moeder zei dat ie dacht dat ik in de TBS zou komen.
Wtfffquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha kanker nu moet ik hardop lachen om het feit dat mijn docent in groep 7 ooit tegen mijn moeder zei dat ie dacht dat ik in de TBS zou komen.
Ik ben wat dat betreft wel een oplossingendenker.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik mag me ook wel gelukkig prijzen met m`n ouders die dat altijd hebben gezegd zoals Inso zegt:
Je kan alles, als je maar wilt
En altijd meedenken naar oplossingen, en wat er mis zou kunnen zijn met mij zelf en alles, heel behulpzaam en meegaand.
En positief
Dat is wel fijn om achter de hand te hebben
Waarom dan? Hebben ze niks gedaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar even serieus nu ben ik twee weken achter elkaar zwaar gefuckt door mijn groepje.
Ik ga even in mezelf snijden en het verslag schrijven.
Ik ben de eerste in mijn hele familie die op de uni zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat er in mijn jeugd nooit iemand twijfel heeft uitgesproken over of ik iets wel of niet zou kunnen. Er werd gewoon vanuit gegaan.
Ik had juist een vader die zei dat ik heel veel dingen niet kon.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik mag me ook wel gelukkig prijzen met m`n ouders die dat altijd hebben gezegd zoals Inso zegt:
Je kan alles, als je maar wilt
En altijd meedenken naar oplossingen, en wat er mis zou kunnen zijn met mij zelf en alles, heel behulpzaam en meegaand.
En positief
Dat is wel fijn om achter de hand te hebben
Daar komt het ongeveer op neer. Allemaal gezeik met hun apparatuur al viel vorige week zwaar mee in vergelijking met deze week. Dit sloeg echt allesquote:
Ik zou ze ook heel erg opvoeden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik kinderen zou hebben, zou ik ze wel heel erg opvoeden. Doe gewoon wat je wilt, maar doe er dan wel echt alles aan.
ja een . was misschien wat verkeerd gekozen.quote:
Gewoon aangeven bij je docent. Neem aan dat daar wel rekening mee wordt gehoudenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt het ongeveer op neer. Allemaal gezeik met hun apparatuur al viel vorige week zwaar mee in vergelijking met deze week. Dit sloeg echt alles.
Nu nog een troep verslag schrijven waar ik nog wel even mee bezig ben en morgen weer om 08:00 uit bed. #Juichmetmijmee
Ik vond het wel grappig klinken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja een . was misschien wat verkeerd gekozen.
Maar bij veel ouders mis ik dat laatste.
Mwah ik had het al aangegeven dus nu had ik nog een soort van escape die ik uit moest werken maar dat is uiteindelijk onmogelijk te doen in je eentje, al schrijf ik nog wel een mail naar mijn mentor denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon aangeven bij je docent. Neem aan dat daar wel rekening mee wordt gehouden
Oh ik heb eigenlijk met iedereen het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig klinken.
Ik vind het jammer dat mijn vader er altijd vanuit ging dat we iets niet konden. Zelfs nu ik wat ouder ben. Vertelde dat ik ging afvallen. Hij geloofde er niets van. Nog steeds niet nu er al wat af is. Tot dat mijn stiefmoeder opmerkte dat ik slanker was geworden.
Dat is wel slecht ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had juist een vader die zei dat ik heel veel dingen niet kon.
Dat zou ik niet snel doen als het niet schadelijk is voor je kind.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
Al kan je opzicht best aangeven dat je je twijfels hebt, niet alles overdreven stimuleren terwijl je eigenlijk zoiets hebt van: Oh zou je dit nou wel doen?.
Klinkt wel als een leuke eigenschap. Zelf weet ik niet zo goed hoe ik daarop reageer. Ik denk meestal wel met gezond verstand, maar niet per se negatief of zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik heb eigenlijk met iedereen het tegenovergestelde.
Hoe gek een idee ook klinkt, ik geloof er vaak wel in.
Nee als hij/zij overtuigd is dat hij het kan dan niet, maar soms kan je best beweegredenen vragen en op die manier je twijfel uitsprekenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel doen als het niet schadelijk is voor je kind.
Gezond verstand is niets mis mee. Maar het was meer dat ik vaak niet voldeed aan een perfect plaatje wat hij in zijn hoofd had en dat ik dan maar beter kon stoppen in plaats van beter te worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel slecht ja.
Al kan je opzicht best aangeven dat je je twijfels hebt, niet alles overdreven stimuleren terwijl je eigenlijk zoiets hebt van: Oh zou je dit nou wel doen?.
Gereformeerd trekje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder zou eerder teleurstelling uitdrukken als iets niet lukt omdat ik dan vast niet genoeg mijn best heb gedaan dan van tevoren zeggen dat het niet gaat lukken.
Hm jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezond verstand is niets mis mee. Maar het was meer dat ik vaak niet voldeed aan een perfect plaatje wat hij in zijn hoofd had en dat ik dan maar beter kon stoppen in plaats van beter te worden.
Ik heb meer een soort faalangst ontwikkeld waardoor ik te moeilijke dingen gewoon niet meer aandurf. Vroeger durfde ik veel meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zie alleen vaak bij mensen dat ze een droom hebben, maar het moet vooral niet te moeilijk/hard werken zijn
Ik heb denk ik het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb meer een soort faalangst ontwikkeld waardoor ik te moeilijke dingen gewoon niet meer aandurf. Vroeger durfde ik veel meer.
Ja, falen dusquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Is wel reuzetypisch ja. Ook het vragen of er nog anderen beter waren als je iets vertelde wat je goed had gedaan.quote:
Voor iemand die faalangst heeft is dat het ergste wat er is jaquote:
Je faalt pas als je het niet doet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand die faalangst heeft is dat het ergste wat er is ja
Dus geen profvoetballer worden omdat je het niet probeert, of gewoon geen profvoetballer worden. Wat is het verschil? :$quote:
Realistisch gezien doodgaan. Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Met alle dingen die ik heb geprobeerd en waarin ik gefaald ben heb ik juist veel teleurstelling veroorzaakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ieder weldenkend mens respecteert een mens die het probeert en faalt, niet degene diet het niet doet en niet faalt.
Dan ga je met debielen omquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Met alle dingen die ik heb geprobeerd en waarin ik gefaald ben heb ik juist veel teleurstelling veroorzaakt.
Sommige zijn bloedverwanten. Doe je weinig aan.quote:
Hij bedoelt in dit geval. He twas geen vraag op zichzelf staandquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Realistisch gezien doodgaan. Of bedoel je dat niet?
Die teleurstelling hebben ze zelf veroorzaakt, is hun eigen schuld dat ze dat voelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Met alle dingen die ik heb geprobeerd en waarin ik gefaald ben heb ik juist veel teleurstelling veroorzaakt.
Ja oke. dat is waarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus geen profvoetballer worden omdat je het niet probeert, of gewoon geen profvoetballer worden. Wat is het verschil? :$
Niet proberen is ook keihard falen.
Zelfs die zijn niet belangrijker dan jezelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn bloedverwanten. Doe je weinig aan.
Ik voel me dan gewoon schuldig dat mensen tijd en geld aan me verspild hebben. :$ Alsof ik een slecht paard ben om op te wedden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die teleurstelling hebben ze zelf veroorzaakt, is hun eigen schuld dat ze dat voelen.
Hebben ze zelf voor gekozen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me dan gewoon schuldig dat mensen tijd en geld aan me verspild hebben. :$ Alsof ik een slecht paard ben om op te wedden.
Maar je kan ze niet zomaar dumpen, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs die zijn niet belangrijker dan jezelf.
Dan zou ik geen geld van ze vragen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan ze niet zomaar dumpen, dat bedoel ik.
Dat is ook wel zo. Mijn verstand weet dat, maar mijn gevoel niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
Als iemand zegt dat JIJ ervoor zorgt dat HIJ teleurgesteld is, kun je diegene vanaf dan niet meer serieus nemen. Of tenminste, ik zou dat niet meer kunnen.
Ik vraag nooit geld. Het wordt me aangeboden. En in sommige situaties is het dom om het af te slaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik geen geld van ze vragen.
Dan is het helemaal hun eigen schuldquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag nooit geld. Het wordt me aangeboden. En in sommige situaties is het dom om het af te slaan.
Zoals wat dan? Waarvan je weet dat veel het wel doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik zou dan ook nooit geld van familie vragen op veel dingen
Ik zou nooit geld vragen voor een studie of wat dan ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Waarvan je weet dat veel het wel doen
Weet ikquote:
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:49 schreef Fera het volgende:
Maar ik heb al jaren geen droom meer eigenlijk. Ben een beetje afgestompt wat dat betreft.
Maar dat komt vanwege je financiele herkomst. Dat was denk ik anders geweest als je anders was opgegroeidquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit geld vragen voor een studie of wat dan ook.
Nee, ik vind dingen als studie dingen die je zelf moet financieren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat komt vanwege je financiele herkomst. Dat was denk ik anders geweest als je anders was opgegroeid
Nee. Maar ik voel het niet meer zo. Niet zoals vroeger. Toen ik vol inspiratie en ideeën zat.quote:
Oh ohquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:54 schreef Fera het volgende:
Nu ben ik weer depri. Misschien zo maar naar bed.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn dromen zijn vrij materealistishc.
maar niet voor mezelf.
Er is geen chocola.quote:
True.quote:
Mijn oom kreeg ook pas een partner op zijn veertigste. Getrouwd en ook nog twee kinderen gekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
En ik hoop gewoon dat ik niet tot middelbare leeftijd hoef te wachten tot ik eindelijk weer eens gelukkig wordt met een partner.
Kan je niet heel erg beinvloeden zelf maar ik zou het toch wel heel, heel erg kut vinden als dat pas op m`n 40ste ofzo zou gebeuren
Een eerste partner? Of ook na lang single te zijn geweest?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn oom kreeg ook pas een partner op zijn veertigste. Getrouwd en ook nog twee kinderen gekregen.
Na lang single te zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een eerste partner? Of ook na lang single te zijn geweest?
Wat voor soort boek?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:59 schreef Fera het volgende:
Ik zou ook ooit nog wel een boek willen schrijven.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:59 schreef Fera het volgende:
Ik zou ook ooit nog wel een boek willen schrijven.
moet jij op vrijdag naar school>?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
En veel boeken nog willen lezen
Weet ik nog niet precies. Ik denk in de richting van fantasy.quote:
Als ik al mijn geschreven dingen bij elkaar op tel heb je een mooi memoir van 300 paginas.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Het eerste hoofdstuk is al af!
al 3 jaar
Stijn jij weet mijn situatie toch wel? Niet zo grappig doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet jij op vrijdag naar school>?
Best netjesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik al mijn geschreven dingen bij elkaar op tel heb je een mooi memoir van 300 paginas.
Dankje. Dezelfde als vorige week vrijdagquote:
Succes! Hopelijk kunnen we het dit weekend vieren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn jij weet mijn situatie toch wel? Niet zo grappig doen
Ik heb wel eel sol.gesprek morgen dat wel
dat wist ik niet sorryquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn jij weet mijn situatie toch wel? Niet zo grappig doen
Ik heb wel eel sol.gesprek morgen dat wel
Zou niet verkeerd zijn neequote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk kunnen we het dit weekend vieren.
Dat geeft nietquote:
Vergeleken met de meerderheid in de wereld wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar al met al hebben we het allemaal behoorlijk goed.
Misschien heb ik het makkelijker omdat 1 generatie boven mij in armoede is opgegroeid.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar het is lastig die vergelijking te maken als je in het westen bent opgegroeid
Maar denk jij echt daar aan dan? Als je je kut voelt. Dat je dan meteen omschakelt van; Ja maar vergeleken met dit en dit heb ik het eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik het makkelijker omdat 1 generatie boven mij in armoede is opgegroeid.
Ja, want mijn moeder die had op mijn leeftijd al 2 kinderen, en dat is dr ook goed afgegaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar denk jij echt daar aan dan? Als je je kut voelt. Dat je dan meteen omschakelt van; Ja maar vergeleken met dit en dit heb ik het eigenlijk best goed
Ik ga het nu inleveren en dan naar bed.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geeft niet
Ben je al ver met je schrijfsels?
goeie eigenschap wel. Onbewust kijk je bij vergelijkignen toch meestal naar mensen die het beter dan je hebben, nooit naar die het slechter hebben. Gek is dat welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wat dat betreft eigenlijk oprecht wel dagelijks dankbaar.
Als je familie het is, zou je dat niet doen, trust me.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goeie eigenschap wel. Onbewust kijk je bij vergelijkignen toch meestal naar mensen die het beter naar je hebben, nooit naar die het slechter hebben. Gek is dat wel
Je zou gek zijn met jouw schoonfamiliequote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Al word ik zwerver en ben ik nooit productief. Dan staatdat mij vrij.
Ik mag echt denken wat ik wil, dat vind ik een groot goed.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou gek zijn met jouw schoonfamilie
Weet ikquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik heb ook andere omstandigheden gekend.
Het niet genoeg eten hebben bijv.
En dat je geen honger hebt, wat niet iedereen in het westen kan zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Flauwe opmerking
Dat mensen vrijheid van meningsuiting hebben en mogen denken en zeggen en doen wat ze willen wordt ook wel ondergewaardeerd natuurlijk als ej het eenmaal gewend bent om te hebben
Dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:12 schreef Fera het volgende:
Ik heb het tegenoverstelde van wat Inso heeft. Mijn familie heeft het juist hartstikke goed. Ook nooit echt struggles gehad eigenlijk.
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje gaat succesvoller zijn dan mij.
Talentvoller, stabieler.quote:
Die heb ik al te veel achtergelaten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:22 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger was ik nog negatiever dan nu, toen dacht ik dat ik maar geen sporen van mijn bestaan moest gaan achterlaten in het leven. :$
Ik (nog) vrij weinig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al te veel achtergelaten.
Mijn familie is eigenlijk altijd alles voor de wind gegaan. M'n grootouders hadden het wat moeilijker, echte arbeiders. Maar mijn ouders, ooms en tantes zijn allemaal wel vrij welvarend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit.
Mijn ouders vroeger wel trouwens, maar ik heb altijd moeten vergelijken met m`n broertje.
Dat kan ik nu goed relativeren en ik ben blij voor hem, oprecht
Maar was vroeger wel anders![]()
Alles met 2 vingers in z`n neus, hij vloog door zn leven heen met speels gemak. alles ging hem goed af, van jongs af aan `de ware' (voor zover je dat nog kan zeggen) gevonden, veel vrienden, drukbezet leven. Nooit ongelukkig. Kan natuurlijk altijd zijn wat je niet ziet
Ook al wil je het niet wordt je daar soms toch jaloers van
Ik ben tot nu toe vrij onzichtbaar geweest wat dat betreft.quote:
Zoals wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al te veel achtergelaten.
Ik heb er voor gezorgd dat mijn ouders veel meer financiele middelen hebben gehad voor mijn zusje, dan zonder mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals wat?
Ik vraag me dan af wat `belangrijk' genoeg is om je sporen achter te doen laten
Als dat voor mij alles is, dan is dat ook prima.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
ah ja die zijn wel noemenswaardig inderdaad
Voor Kaneel denk ik wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:28 schreef Lokasenna het volgende:
Weet eigenlijk niet of ik wel voor iemand positieve invloed heb gehad. :$
Ik denk eigenlijk van niet.
Mijn ouders hebben een dochter en een zoon. Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik las laatst dat ouders met dochters relatief vaker scheiden dan ouders met zonen.
Misschien is dat mijn spoor.
Misschien.quote:
Kan statistiek weinig over zeggen :$quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een dochter en een zoon. Hoe werkt dat dan?
Misschien proberen meer een doel te hebben wat dat betreft?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet dat ik vroeger wel wat mensen geholpen heb met bepaalde dingen maar of dat nou echt sporen zijn?
Maar wat zou je doel dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien proberen meer een doel te hebben wat dat betreft?
Nu ik erover nadenk is dat eigenlijk wel een van mijn motivaties.
Oneens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Je sporen achterlatne gebeurt vaak ook gewoon zonder dat je het bewust laat gebeuren
Wat hebt ze.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:37 schreef Lokasenna het volgende:
Hopelijk kan mijn moeder morgen weer naar huis uit het ziekenhuis
Geplande operatie gehad, eigenlijk zou ze meteen weer naar huis mogen maar ze had extreem lage bloeddruk dus moest een nachtje blijven.quote:
hopelijk jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geplande operatie gehad, eigenlijk zou ze meteen weer naar huis mogen maar ze had extreem lage bloeddruk dus moest een nachtje blijven.
Misschienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Er gaat maar weinig onbewust.
Zeker het pad er naartoe.
Eigenlijk doe ik het meeste wel met een reden ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien
Misschien weet ik mijn echte doel dan gewoon nog niet
Ze wilde per se narcose in plaats van een ruggeprik, had nog gezegd dat dat een stom idee was.quote:
Zou je een doel willen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien
Misschien weet ik mijn echte doel dan gewoon nog niet
Zou misschien wel meer structuur en zekerheid geven jaquote:
Nou, word religieus!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou misschien wel meer structuur en zekerheid geven ja
quote:
De community is ongeveer driekwart van het zingevende.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeft niet eens, gewoon spiritueel
Ligt eraanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Het atheistische leven is dan ook het makkelijkse wat er is.
Niks is enger dan een hemelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En als er niets is merk je daar niets van, woopdoopdiedoop.
Ja, ik bedoel dat het fenomeen niks enger is hequote:
Ik vind niets fijner.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat het fenomeen niks enger is he
trustenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:54 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, ik duik m`n bed in.
Slaap lekker
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Anno 2016 denken veel mensen dat de hemel echt is, maar dat is niet zo.
Hey Lokje.quote:
Het ging wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Redelijk hoor. Niet zo lang, ben vanmorgen vroeg even langs huisarts geweest.
Jij dan?
Mwah, niet echt. Er moest een kweekje komen, dus kan over een week weer terugbellen. Er zat nog steeds heel veel eiwit in de urine ofzo maar ze konden niet duidelijk de ontsteking herkennen, ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging wel.
Wat zei de huisarts? Schiet je er iets mee op?
Matig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Er moest een kweekje komen, dus kan over een week weer terugbellen. Er zat nog steeds heel veel eiwit in de urine ofzo maar ze konden niet duidelijk de ontsteking herkennen, ofzo.
Mijn moeder is wel weert thuis uit het ziekenhuis en mijn zusje had net uitslag dat de bultjes in haar borst goedaardige cystes waren, dus voel me wel opgelucht en dankbaar vandaag.quote:
Kempi?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo een mooi meisje
zo een lief gezichtje
zulke fijne billetjes
zulke fijne lippen
een fokking baas
zo hard om mee te clippen
JVTquote:
Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel weert thuis uit het ziekenhuis en mijn zusje had net uitslag dat de bultjes in haar borst goedaardige cystes waren, dus voel me wel opgelucht en dankbaar vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |