Hm jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezond verstand is niets mis mee. Maar het was meer dat ik vaak niet voldeed aan een perfect plaatje wat hij in zijn hoofd had en dat ik dan maar beter kon stoppen in plaats van beter te worden.
Ik heb meer een soort faalangst ontwikkeld waardoor ik te moeilijke dingen gewoon niet meer aandurf. Vroeger durfde ik veel meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zie alleen vaak bij mensen dat ze een droom hebben, maar het moet vooral niet te moeilijk/hard werken zijn
Ik heb denk ik het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb meer een soort faalangst ontwikkeld waardoor ik te moeilijke dingen gewoon niet meer aandurf. Vroeger durfde ik veel meer.
Ja, falen dusquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Is wel reuzetypisch ja. Ook het vragen of er nog anderen beter waren als je iets vertelde wat je goed had gedaan.quote:
Voor iemand die faalangst heeft is dat het ergste wat er is jaquote:
Je faalt pas als je het niet doet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand die faalangst heeft is dat het ergste wat er is ja
Dus geen profvoetballer worden omdat je het niet probeert, of gewoon geen profvoetballer worden. Wat is het verschil? :$quote:
Realistisch gezien doodgaan. Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Met alle dingen die ik heb geprobeerd en waarin ik gefaald ben heb ik juist veel teleurstelling veroorzaakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ieder weldenkend mens respecteert een mens die het probeert en faalt, niet degene diet het niet doet en niet faalt.
Dan ga je met debielen omquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Met alle dingen die ik heb geprobeerd en waarin ik gefaald ben heb ik juist veel teleurstelling veroorzaakt.
Sommige zijn bloedverwanten. Doe je weinig aan.quote:
Hij bedoelt in dit geval. He twas geen vraag op zichzelf staandquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Realistisch gezien doodgaan. Of bedoel je dat niet?
Die teleurstelling hebben ze zelf veroorzaakt, is hun eigen schuld dat ze dat voelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Met alle dingen die ik heb geprobeerd en waarin ik gefaald ben heb ik juist veel teleurstelling veroorzaakt.
Ja oke. dat is waarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus geen profvoetballer worden omdat je het niet probeert, of gewoon geen profvoetballer worden. Wat is het verschil? :$
Niet proberen is ook keihard falen.
Zelfs die zijn niet belangrijker dan jezelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn bloedverwanten. Doe je weinig aan.
Ik voel me dan gewoon schuldig dat mensen tijd en geld aan me verspild hebben. :$ Alsof ik een slecht paard ben om op te wedden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die teleurstelling hebben ze zelf veroorzaakt, is hun eigen schuld dat ze dat voelen.
Hebben ze zelf voor gekozen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me dan gewoon schuldig dat mensen tijd en geld aan me verspild hebben. :$ Alsof ik een slecht paard ben om op te wedden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |