SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Het is niet constant aanwezig verder, dus er zou toch een reden moeten zijn dat het in sommige periodes wel gebeurt en in andere niet. En dan zou je het moeten kunnen ontwijken/vermijden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof er verder ook niet zo in, om er wat aan te doen
zonnebank pakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet constant aanwezig verder, dus er zou toch een reden moeten zijn dat het in sommige periodes wel gebeurt en in andere niet. En dan zou je het moeten kunnen ontwijken/vermijden.
Nou ja, ik werd op m'n 6e-7e al gediagnostiseerd met kinderdepressiequote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet constant aanwezig verder, dus er zou toch een reden moeten zijn dat het in sommige periodes wel gebeurt en in andere niet. En dan zou je het moeten kunnen ontwijken/vermijden.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef ook niet per se een positief en blij mens te worden,
Maar dan kan je het alsnog fijn vinden mocht het uiteindelijk wel gebeuren dat je een gelukkig mens wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat dat simpelweg niet in iedereens karakter zit
Ik geloof daar in veel gevallen niet zo in.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan kan je het alsnog fijn vinden mocht het uiteindelijk wel gebeuren dat je een gelukkig mens wordt
Is vast fijn. Maar ik reken er niet op dat ik dat deel negativisme nog zal kwijtraken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan kan je het alsnog fijn vinden mocht het uiteindelijk wel gebeuren dat je een gelukkig mens wordt
het geeft jou ook een soort humor die ik erg kan waarderenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is vast fijn. Maar ik reken er niet op dat ik dat deel negativisme nog zal kwijtraken.
Met bepaalde dingen kan ik erg gelukkig zijn hoor. Maar over de hele linie vaak toch meer een zwartkijker wat betreft het leven, en dat is een trekje persoonlijkheid waar ik niet eens per se een hekel aan heb.
jij hebt bondage seks jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet echt een optimist, maar ik kan me nog steeds gelukkig voelen.
Ik kan het ook wel hoor, soms.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:07 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet echt een optimist, maar ik kan me nog steeds gelukkig voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |