Maar je kan ze niet zomaar dumpen, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs die zijn niet belangrijker dan jezelf.
Dan zou ik geen geld van ze vragen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan ze niet zomaar dumpen, dat bedoel ik.
Dat is ook wel zo. Mijn verstand weet dat, maar mijn gevoel niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
Als iemand zegt dat JIJ ervoor zorgt dat HIJ teleurgesteld is, kun je diegene vanaf dan niet meer serieus nemen. Of tenminste, ik zou dat niet meer kunnen.
Ik vraag nooit geld. Het wordt me aangeboden. En in sommige situaties is het dom om het af te slaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik geen geld van ze vragen.
Dan is het helemaal hun eigen schuldquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag nooit geld. Het wordt me aangeboden. En in sommige situaties is het dom om het af te slaan.
Zoals wat dan? Waarvan je weet dat veel het wel doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik zou dan ook nooit geld van familie vragen op veel dingen
Ik zou nooit geld vragen voor een studie of wat dan ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Waarvan je weet dat veel het wel doen
Weet ikquote:
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:49 schreef Fera het volgende:
Maar ik heb al jaren geen droom meer eigenlijk. Ben een beetje afgestompt wat dat betreft.
Maar dat komt vanwege je financiele herkomst. Dat was denk ik anders geweest als je anders was opgegroeidquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit geld vragen voor een studie of wat dan ook.
Nee, ik vind dingen als studie dingen die je zelf moet financieren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat komt vanwege je financiele herkomst. Dat was denk ik anders geweest als je anders was opgegroeid
Nee. Maar ik voel het niet meer zo. Niet zoals vroeger. Toen ik vol inspiratie en ideeën zat.quote:
Oh ohquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:54 schreef Fera het volgende:
Nu ben ik weer depri. Misschien zo maar naar bed.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn dromen zijn vrij materealistishc.
maar niet voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |