Misschienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Er gaat maar weinig onbewust.
Zeker het pad er naartoe.
Eigenlijk doe ik het meeste wel met een reden ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien
Misschien weet ik mijn echte doel dan gewoon nog niet
Ze wilde per se narcose in plaats van een ruggeprik, had nog gezegd dat dat een stom idee was.quote:
Zou je een doel willen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien
Misschien weet ik mijn echte doel dan gewoon nog niet
Zou misschien wel meer structuur en zekerheid geven jaquote:
Nou, word religieus!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou misschien wel meer structuur en zekerheid geven ja
quote:
De community is ongeveer driekwart van het zingevende.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeft niet eens, gewoon spiritueel
Ligt eraanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Het atheistische leven is dan ook het makkelijkse wat er is.
Niks is enger dan een hemelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En als er niets is merk je daar niets van, woopdoopdiedoop.
Ja, ik bedoel dat het fenomeen niks enger is hequote:
Ik vind niets fijner.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat het fenomeen niks enger is he
trustenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:54 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, ik duik m`n bed in.
Slaap lekker
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Anno 2016 denken veel mensen dat de hemel echt is, maar dat is niet zo.
Hey Lokje.quote:
Het ging wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Redelijk hoor. Niet zo lang, ben vanmorgen vroeg even langs huisarts geweest.
Jij dan?
Mwah, niet echt. Er moest een kweekje komen, dus kan over een week weer terugbellen. Er zat nog steeds heel veel eiwit in de urine ofzo maar ze konden niet duidelijk de ontsteking herkennen, ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging wel.
Wat zei de huisarts? Schiet je er iets mee op?
Matig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Er moest een kweekje komen, dus kan over een week weer terugbellen. Er zat nog steeds heel veel eiwit in de urine ofzo maar ze konden niet duidelijk de ontsteking herkennen, ofzo.
Mijn moeder is wel weert thuis uit het ziekenhuis en mijn zusje had net uitslag dat de bultjes in haar borst goedaardige cystes waren, dus voel me wel opgelucht en dankbaar vandaag.quote:
Kempi?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo een mooi meisje
zo een lief gezichtje
zulke fijne billetjes
zulke fijne lippen
een fokking baas
zo hard om mee te clippen
JVTquote:
Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel weert thuis uit het ziekenhuis en mijn zusje had net uitslag dat de bultjes in haar borst goedaardige cystes waren, dus voel me wel opgelucht en dankbaar vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |