Neem je mij mee?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:45 schreef rubbereend het volgende:
kaartjes voor de wedstrijd tegen Atlético
Badderharing of sunri5equote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoi.
Kan iedereen hier (VBL / Wie moet de nieuwe mod van VBL worden? even op Lange LansGod stemmen? Het wordt tijd dat we er weer eens een perfecte mod bij krijgen!
Mvg
Jep!quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat hopen? Omdat het zo mooi staat?
Dan ben ik het inderdaad helemaal met je eens!quote:
pijnlijke foto met die arm om hem heen geslagen alsof ze beste matties zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef Rabieluh het volgende:
Zoet heeft dus zo'n matzwarte boevenbak.
[ afbeelding ]
Ik weet 't, randzaken, maar ik ben carnaval beu en verveel me nu.
Wat een schande idd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
pijnlijke foto met die arm om hem heen geslagen alsof ze beste matties zijn
Wat bezielt zulk soort mensen
Waar zit je.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:45 schreef rubbereend het volgende:
kaartjes voor de wedstrijd tegen Atlético
Sponsor ? Wat is daar mis mee ? Hij duwt z'n hand toch niet in de broek van Zoet ?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
pijnlijke foto met die arm om hem heen geslagen alsof ze beste matties zijn
Wat bezielt zulk soort mensen
bovenstre rij op Oost boven, laatste keer dat ik daar zat was tegen AC Milanquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zit je.
Ik had 7 kaarten geregeld vorige week![]()
Uiteraard ook op andere CC nummers.
quote:Als ik die nu verpats hoef ik een maand geen WW![]()
Dan maak je de sfeer niet mee op Oost bovenquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovenstre rij op Oost boven, laatste keer dat ik daar zat was tegen AC Milan
[..]
Als sponsor hoef je toch niet te doen alsof je bij elkaar thuis over de vloer komt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sponsor ? Wat is daar mis mee ? Hij duwt z'n hand toch niet in de broek van Zoet ?
Duidelijk dat jij niet verder komt dan de sociale praat bij de koffieautomaat van de groenvoorziening.
Misschien had hij aan zijn vorige Mercedes wel veel panne en kwam hij veel bij de garage over de vloer waardoor ze elkaar echt goed zijn leren kennen en gaat Zoet daar wel eens een hapje eten terwijl hij vrouwlief van de dealer na de wedstrijd vaker een veeg geeft in de skybox ?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:48 schreef fathank het volgende:
Als sponsor hoef je toch niet te doen alsof je bij elkaar thuis over de vloer komt.
Je ziet Zoet ook denken "Doe normaal joh en geef gauw die sleutel"
Precies !!quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:55 schreef fathank het volgende:
Ja zoiets zal 't wel zijn, iets met brabantse gemoedelijkheid
Dan had zijn vrouw het druk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg nou wat;
[ afbeelding ]
Diezelfde dealert
Voor degenen die niet in hun onderbroekie achter de PC zaten tijdens de laatste verkoop.quote:Vrijdag 9.00 uur extra kaarten PSV - Atletico Madrid in de verkoop
Net als eerder tijdens de groepsfase van de UEFA Champions League heeft PSV van de UEFA kaarten retour gekregen voor het duel PSV - Atlético Madrid. Die kaarten worden vanaf vrijdagochtend 9.00 uur te koop aangeboden aan alle PSV-supporters met een PSV Club Card.
In verband met geannuleerde reserveringen van de UEFA, zijn er nog zo’n 500 kaarten beschikbaar voor PSV - Atlético Madrid op woensdag 24 februari om 20.45 uur. Het betreft voornamelijk kaarten op de noordtribune. Omdat Club Cardhouders vanwege de massale belangstelling eerder nog geen kans hebben gehad kaarten voor het duel aan te schaffen, heeft PSV besloten deze groep ditmaal voorrang te geven.
De verkoop start vrijdag 12 februari om 9.00 uur op PSV.nl/tickets en bij PSV Kaartverkoop, ingang 11 van het Philips Stadion. Per PSV Club Card kun je één kaart kopen, dit geldt ook voor Seizoen Club Cardhouders of leden van een van de fanclubs die eerder nog géén kaart hebben gekocht.
Dit wordt dan toch net zoals de laatste keer? Kaarten online binnen paar minuten weg en de mensen in de rij hebben niks.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor degenen die niet in hun onderbroekie achter de PC zaten tijdens de laatste verkoop.
Lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit wordt dan toch net zoals de laatste keer? Kaarten online binnen paar minuten weg en de mensen in de rij hebben niks.
Welke idioot gaat er anno 2016 nog in een rij staanquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit wordt dan toch net zoals de laatste keer? Kaarten online binnen paar minuten weg en de mensen in de rij hebben niks.
Met een slaazakje de avond van te voren, om maar de eerste te zijn? Dat heb ik nog ooit voor een concert gedaan. Concert was kut, maar die avond in de rij is nog altijd fuckin' legendarisch in onze vriendengroep.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er anno 2016 nog in een rij staan
Van die Pinkpop types.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er anno 2016 nog in een rij staan
Van die Pinkpop types.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |