quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoet heeft die vent daarna samen met Lestienne op de Oelemarkt op zijn bek geslagen omdat die wagen niet matzwart is.
twitter:PSV twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 14:39:25Een onvervalste modderpoel voor @JRZoet, Remko Pasveer en Luuk Koopmans vandaag tijdens de training.https://t.co/M1dY9LEMEU reageer retweet
Dit is geen cameraflits. Dit is gewoon grijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar het bedrijf wat wrapt zou toch niet liegen tegen ons. Kan me voorstellen dat een mat kleur onder invloed van een camera met flits een stuk lichter lijkt.
Duurt lang ja. Zou eigenlijk toch vorige week al naar buiten worden gebracht?quote:Het wordt trouwens wel eens tijd voor wat nieuws over de nieuwe shirtsponsor, de planning is dat het in juli klaar moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldofumbro.word(...)psv-x-umbro-x-tesla/Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Misschien wachten PSV en Unibet nog op de beslissing van de overheid of de kansspelbelasting naar 29% stijgt of lager blijftquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duurt lang ja. Zou eigenlijk toch vorige week al naar buiten worden gebracht?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem in het PSV topic hebben?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Willen jullie mokkiemok adopteren?
Probeer het eens bij Heracles.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme. Twente dan, die mogen niet kieskeurig zijn.
Dacht zelf meer aan Cambuur?quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Heracles.
Hoe duur is dat? Een paar snip? Voor hoeveel kocht Messi van de week ook alweer een ferrari?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil ook bij PSV spelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
Gaat nooit gebeuren, maar Tesla.
Mooi! hopen mag altijd ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldofumbro.word(...)psv-x-umbro-x-tesla/
Waarom moeten we dat hopen? Omdat het zo mooi staat?quote:
Doe maar nie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
Gewoon alcoholreclame legaliseren godverdomme en Bavaria op dat shirt zetten.
Succes daarmee , de mods kunnen zien dat ik geen kloon ben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen even PSVCL voor een kloonscan aanmelden bitte gr gr
Je bent geen act?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Succes daarmee , de mods kunnen zien dat ik geen kloon ben.
Dan gaan we even voor de zekerheid checken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Succes daarmee , de mods kunnen zien dat ik geen kloon ben.
Succesquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dan gaan we even voor de zekerheid checken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |