voetballers willen prijzen en bekers tellen wel op je erelijst. Van Bommel vertelde ooit hoe ze bij Bayern in de bus prijzenlijsten zaten vergelijken en dan staat een dubbel of wat bekers extra echt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kan me echter wel voorstellen dat ze weinig gretig zijn m.b.t. deze wedstrijden aangezien er niets op het spel staat. Europees voetbal is toch al zo goed als zeker. Ik weet niet hoe het rooster nu is (tegen welke club ze spelen voor of na de volgende bekerwedstrijd en hoe kort daarvoor of daarna een CL-wedstrijd is maar ik herinner me dat het weleens voorkwam dat het net tussen een wedstrijd tegen Ajax en een wedstrijd tegen een top-20 ploeg in Europa in zat of zo.
Het is inderdaad wel een leuke test om te zien of dat je er staat op het moment dat het moet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetballers willen prijzen en bekers tellen wel op je erelijst. Van Bommel vertelde ooit hoe ze bij Bayern in de bus prijzenlijsten zaten vergelijken en dan staat een dubbel of wat bekers extra echt wel.
Bovendien is dit knock out voetbal, daar moeten ze ook goed zijn
Tuurlijk wil je die beker winnen, ik weet alle finales van de laatste 10 jaar nog uit m'n hoofd. Zaten een paar schitterende edities bij. AZ-Ajax 2007, Heerenveen-Twente in 2009, Ajax-Twente in 2011, AZ-PSV 2013, PEC-Ajax 2014.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetballers willen prijzen en bekers tellen wel op je erelijst. Van Bommel vertelde ooit hoe ze bij Bayern in de bus prijzenlijsten zaten vergelijken en dan staat een dubbel of wat bekers extra echt wel.
Bovendien is dit knock out voetbal, daar moeten ze ook goed zijn
Hahaha dat wil ik zienquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jan-Joost: "Het is eigenlijk een beetje een witte Wijnaldum."
Doodse stilte.
Absoluut, mooi om te zien. Zeker bij PSV lopen momenteel de Nederlandse kwaliteitsspelers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hahaha dat wil ik zien
Vanavond (als ik goed tel) 17 Nederlanders op het veld, waarvan 10 van PSV. Toch heeft dat wel wat.
je hebt nu 8 minuten gehad om je te bedaren en te realiseren dat dit om de KNVB beker is. Relax boeit geen kut.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef tja77 het volgende:
Godver wat is dit slecht!
GA JE SCHAMEN!!!! GA JE SCHAMEN!!!! GA JE SCHAMEN!!!! GA JE SCHAMEN!!!! GA JE SCHAMEN!!!! GA JE SCHAMEN!!!!
Boeit geen kut? Waarom doe je dan uberhaupt mee aan het beker toernooi?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hebt nu 8 minuten gehad om je te bedaren en te realiseren dat dit om de KNVB beker is. Relax boeit geen kut.
Ik niet, want Pasveer kan er geen kut van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is zowaar de slechtste pot die ik in tijden heb gezien. Ik heb medelijden met Pasveer.
je kunt je niet uitschrijven, is iets van schorsing ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Boeit geen kut? Waarom doe je dan uberhaupt mee aan het beker toernooi?
Zowel verdedigend als aanvallend nog ver onder de maat. Gewogen en te licht bevonden (hehehe) op dit moment.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems is er nog niet helemaal klaar voor.
Dan laat je die eerste wedstrijd toch lopen, of je stelt iemand op die niet speelgerechtigd is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je kunt je niet uitschrijven, is iets van schorsing ofzo
uitverkocht 33500 manquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef eight het volgende:
Stadion is halfleeg. Waarom zijn jullie allemaal thuisgebleven?
Locadia mag je nooit meer opstellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:38 schreef Rabieluh het volgende:
Willems was dramatisch, Hendrix speelde z´n slechtste wedstrijd ooit, rest ook kut. Op naar Utrecht dan maar.
Middenveld is niks zonder Guardado. Ik begrijp de keuze voor Van Ginkel wel. Willems is op het moment echt 3x niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
Meteen van ginkel en willems voor de leeuwen was geen goed idee.
Beter waren die later ingevallen. Had liever maher en pereiro gezien in de basis. En hendrix was echt een potje slecht vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Moet nog wennen aan het niveau in Nederland, paar potjes in jong PSV staat nu op het program voor hem.quote:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 22:54:10Daarom is #Cocu een topcoach hij ziet de wedstrijd zoals die was ook bij verlies reageer retweet
Wat een wissels, hij wilde niet winnen denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Aad heeft altijd gelijk.twitter:aad300 twitterde op donderdag 04-02-2016 om 22:54:10Daarom is #Cocu een topcoach hij ziet de wedstrijd zoals die was ook bij verlies reageer retweet
Kom sprinten dan!quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:25 schreef Caland het volgende:
Is die Willems nou een kilo of 10 aangekomen of lijkt dat zo
Inderdaad is het maar de vraag of het zo verstandig is om als verdediger alleen maar in het krachthonk te zitten. Heitinga was op een gegeven moment ook zo log en niet-wendbaar als een beer, terwijl het vroeger toch een vrij snelle dynamische speler was.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kom sprinten dan!
Hij heeft veel (als je het mij vraagt te veel) in de sportschool gezeten tijdens zijn blessure. Het is vooral spiermassa, maar ik vraag me af of dat hem gaat helpen.
Verkocht, Utrecht de beker, wij de 3 punten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een wissels, hij wilde niet winnen denk ik.
En werkelijk alles lukte en bij PSV ging dan ook alles mis.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:54 schreef Ciscus het volgende:
Utrecht speelde (obv samenvatting) wel erg goed en met bezieling. Terwijl ze recentelijk wel van roda en twente verloren. Vreemd land dit.
Hendrix en locadia zijn niet goed genoeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:09 schreef BadderHaring het volgende:
Typisch bekerpotje tussen een ploeg die dolgraag wil en een ploeg die winnen wel okey vindt, maar liever een paar spelertjes wat wil uit proberen.
Zo'n Pasveer moet natuurlijk gewoon niet keepen, zo'n Willems laat je niet starten en van Ginkel moet je minuten geven als je kwartier voor tijd de buit binnen hebt.
Slecht signaal vanuit Cocu wat mogelijk nadreunt in de competitie.En daarbij gaat iedereen nu roepen dat PSV niks is zonder Guardado, wat natuurlijk onzin is. Ook zonder je beste speler moet je van Utrecht kunnen winnen.
En wat de fuck waren Locadia en Hendrix aan het doen?
Hendrix is prima, maar verzuipt in een team waar iedereen wil aanvallen. Ik heb zo'n bloedhekel aan dat 4-3-3 systeem. Dat werkt echt alleen als je toppers op de flanken hebt, die bij iedere aanval betrokken worden. Anders kom je standaard een man tekort op het middenveld.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix en locadia zijn niet goed genoeg.
Hij is natuurlijk altijd wel wat 'voller geweest' qua bouw maar gisteren kwam hij Van Beukeriaans over.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kom sprinten dan!
Hij heeft veel (als je het mij vraagt te veel) in de sportschool gezeten tijdens zijn blessure. Het is vooral spiermassa, maar ik vraag me af of dat hem gaat helpen.
Jij overschat Hendrix, dit is zijn gemiddelde niveau.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:09 schreef BadderHaring het volgende:
En wat de fuck waren Locadia en Hendrix aan het doen?
Dikke plofkop was het.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk altijd wel wat 'voller geweest' qua bouw maar gisteren kwam hij Van Beukeriaans over.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kom sprinten dan!
Je hebt niks gemist, en in dit geval is het wellicht beter om te vragen wat er goed ging....quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb het helaas niet kunnen zien. Wat ging er mis?
Gespierd hoofd inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat jullie samen douchen.
Van Ginkel was drama, nu mag je daar geen conclusies aan verbinden, behalve dat Cocu zijn inpassing heeft onderschat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:44 schreef jpg97 het volgende:
Was duidelijk een pot waar ze dachten op z'n elfendertigst wel even te winnen + inpassen van een speler die helemaal niet ingespeeld is in het elftal.
Dat is vragen om problemen.
Wat mij betreft mag Locadia banken, en dan maar dit weekend tegen Utrecht met Maher (die is beter ingespeeld in het elftal dan v. Ginkel) op het middenveld.
Hopelijk was dit een incident.
Hahaha.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je wilt babbelen vind ik dat prima, maar doe dat dan even via DM.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha.
Wat is er met jou de laatste tijd?
Van spiermassa kweken krijg je geen plofkop hoor of je moet aan de spuit zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon de verdiensten van Utrecht geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En werkelijk alles lukte en bij PSV ging dan ook alles mis.
Ik zie dit als een schreeuw om aandacht.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je wilt babbelen vind ik dat prima, maar doe dat dan even via DM.
Die plofkop heeft hij natuurlijk altijd al gehad, daar worden al jaren grappen over gemaakt. Natuurlijk zal hij na zo'n lange blessure een hoger vetgehalte hebben, dat is logisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Van spiermassa kweken krijg je geen plofkop hoor of je moet aan de spuit zitten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dit als een schreeuw om aandacht.
Ik zal je later vandaag dmen. Dan kan je je hart luchten.
Douchen jullie samen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die plofkop heeft hij natuurlijk altijd al gehad, daar worden al jaren grappen over gemaakt. Natuurlijk zal hij na zo'n lange blessure een hoger vetgehalte hebben, dat is logisch.
En bij sommige mensen zie je dat meer in het gezicht dan bij andere. Maar zijn bovenlichaam is voornamelijk op spiermassa aangekomen. Hij heeft op een strak schema gezeten qua sporten en voeding, maar je kunt met zo'n blessure nu eenmaal niet een volledig topsport weekschema vervangen.
Gevolg is dat je dus meer bovenlichaam gaat trainen om in ieder geval je conditie zoveel mogelijk op peil te houden.
Maar nemen jullie nou een douche samen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je wilt babbelen vind ik dat prima, maar doe dat dan even via DM.
Weer?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Van het weekend ook weer verliezen ok?
Uit tegen Heracles was het ook al niet best wat hij liet zien. Ben er niet van gecharmeerd en wmb komt er een andere 2e keeper.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Had Pasveer wel een redding vandaag, afgezien van dat schot recht op hem af.
Douchen jullie samen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die plofkop heeft hij natuurlijk altijd al gehad, daar worden al jaren grappen over gemaakt. Natuurlijk zal hij na zo'n lange blessure een hoger vetgehalte hebben, dat is logisch.
En bij sommige mensen zie je dat meer in het gezicht dan bij andere. Maar zijn bovenlichaam is voornamelijk op spiermassa aangekomen. Hij heeft op een strak schema gezeten qua sporten en voeding, maar je kunt met zo'n blessure nu eenmaal niet een volledig topsport weekschema vervangen.
Gevolg is dat je dus meer bovenlichaam gaat trainen om in ieder geval je conditie zoveel mogelijk op peil te houden.
Mag ik zeggen dat die nog dikker dan #viesdik is? Tering zeg wat een kop.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems is er nog niet helemaal klaar voor.
Ik vind eigenlijk dat hij na die stunts bij Heracles zijn rechten op bekervoetbal wel verspeeld heeft. Niet dat Zoet die goals er uit had gehouden, of in ieder geval niet alle drie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit tegen Heracles was het ook al niet best wat hij liet zien. Ben er niet van gecharmeerd en wmb komt er een andere 2e keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |